Ručne vyrábaná bio lícenka

Ručne vyrábaná lícenka, ktorú z 95% tvoria kvetiny a ich bio výťažky. To každú milovníčku kozmetiky jednoducho musí zaujať. Ako takáto lícenka vyzerá a HLAVNE ako funguje Vám dnes napíšem.





Predsudky, že bio dekoratívna kozmetika nie je tak dobrá a účinná ako tá klasická chemická som už v podstate pomaličky prekonala. Stačí len dobre hľadať a aj v bio sfére sa nájdu poklady. No i tak ručná výroba a ten vysoký podiel kvetín a ich výťažkov ma mierne zarazil a bola som zvedavá, čo môžem od takéhoto výrobku očakávať.

Malú okrúhlu lícenku v odtieni Peach, ktorej sa budem dnes venovať má na svedomí austrálska značka ZUII o ktorej nájdete pár radkov na konci článku a kompletnú ponuku výrobkov nájdete tu.

Bio lícenka obsahuje organické zložky ako puky zo vzácnej damasškej ruže, lístky jazmínu či napríklad kamiliek. Je bez obsahu mastku. Balenie na môj vkus trošku neoriginálne a až príliš jednoduché.

Aký je však samotný obsah! Jedným slovom výborný. Lícenka je úžasne pigmentovaná,. Stačí jemné dotknutie nad odtieňom som dumala skutočne dlho, ale stálo to zato! Je krásny, prirodzený a svieži! Jemná korálovo-broskyňovo-ružovo zlatavá farba sa parádne hodí podľa mňa najmä bledulkám, na ktorých nekričí ani nepôsobí vulgárne. Takže pre moju pleť trefa do čierneho.

Samotná lícenka obsahuje veľmi drobnučké zlaté trblietky, ktoré v postate na tvári ani nevidieť, len dodávajú akýsi šťavnatý finiš. Uzrieť ich môžete skôr iba v samotnom balení lícenky, keď ju otočíte smerom na slniečko.


Foto na slniečku, kde je možné vidieť aj spomínané trblietky. Samotná farba je viac decentná a nepôsobí tak oranžovo. K realite je najviac podobná foto na tvári a na ruke. 

A teraz to najväčeie prekvapenie je výdrž. Tu som nebola pripravená na excelentné výkony, no mýlila som sa. Hneď prvý deň lícenka prekonala 12 hodinovú výdrž!!! Takže proste bomba!

Toľko chvál a čo negatíva? Ale áno aj tie sú, aj keď nesúvisia priamo so samotnou lícenkou ako takou. Určite za mňa obal! Jednoduchý plastový obal by ma na kúpu nenalákal. Najmä, keď lícenka nie je najlacnejšia. Teraz, keď už vime aká je lícenka super, tak mi to nevadí, ale ide skôr o prvotné zaujatie klienta.

Cena je 630kč, čo je na organickú kozmetiku aj celkom prijateľné. O niečo menší je však obsah, ten má iba 3g a aj keď pre mňa je lícenka produkt, ktorý sa mi nikdy nepodarilo spotrebovať, verím, že niektoré Vás by to mohlo zaujať.


jemne nanesené - množstvo, ktoré klasicky používam na bežný deň

po mesiaci používania - približne raz za 2 dni
Pri bio kozmetike je samozrejme veľmi dôležité aj zloženie, takže nech sa páči...



Čo sa však týka samotnej lícenkovej "náplne", tú môžem skutočne odporúčať všetkými desiatimi. Krásna farba, skvelý finiš aj výborná výdrž!

Ak Vás teda oslovuje práve skôr tá prírodnejšia kozmetika, tak verím, že Zuii Vás osloví rovnako ako mňa!



"Dekorativní biokosmetika Zuii Organic se vyrábí ručně v Austrálii. Všechny produkty Zuii jsou minimálně z 95 % složené z  květin a jejich výtažků certifikovaných v biokvalitě. Jako další přísady jsou při výrobě Zuii použity ty nejkvalitnější esenciální oleje, vitamíny a minerályNaprostou samozřejmostí dekorativních výrobků Zuii je, že neobsahují žádné chemické látky z ropy, parabeny, mastek, geneticky modifikované složky ani konzervační látky.

Zuii dovedla zásady ekologie a přírodní kosmetiky k dokonalosti a poskytuje ženám jedinečnou možnost zkrášlit svou tvář pomocí líčení, které léčí. "  


25 komentárov:

  1. škoda že je taká drahá :( ale vyzerajú ich produkty všetky super ako tak čítam u každého


    sweetlollipopqueen.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No ja som sa tak včera nelákala na ten ich makeup:))

      Odstrániť
    2. Hmm tak až se vydám do kamenné prodejny asi budu měsíc jíst jen rohlíky :D Ta tvářenka, makeup a rtěnky jsou opravdu taaak zajímavé

      Odstrániť
    3. Jani presne na tvoj komentar som cakala.Z tvojho blogu i komentarov mi vyplyva,ze si na kvalitu potrpis...a navyse si nedavno pisala,ze si aktualne viac vsimas prirodnu kozmetiku....a inak ja budem cely august v Prahe,takze navsteva Biorganici ma neminie:))

      Odstrániť
  2. V prvý moment som myslela, že si sa dala na výrobu kozmetiky :) Inak farbička pekná, aj ti pristane. S tým obalom sa mohli trochu pohrať a spraviť ho atraktívnejším, keď už má v sebe taký fajný obsah :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hlavne by stačil nejaký úplne jednoduchý papierový obal a hneď by to inak vyznelo....a zvlášť keď je to lícenka! Tými sa predsa každá rada pýšime....a platíme celkom veľké peniaze, aj za menej kvalitný obsah, ale krásne obaly....

      Odstrániť
  3. jo, ten obal je takový obyč (měla jsem podobnou od Inglotu), navíc by mi vadilo to šroubovací víčko, přijde mi to nepraktické... ale na Zuii už jsem koukala, ty make-upy vypadají úžasně, ale přes e-shop bych si odstín nevybrala, musím se na ně někdy zajít podívat osobně :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. podobný je tuším aj na lícenky pease...ja zas vždy keď idem na nákup make up, tak najskôr googlim recenzie, kde je môj favorit priamo na tvári.....a až potom kupujem...a aj keď kupujem cez eshopy, tak zväčša nakúpim lepšie ako v drogérkach či parfumerkách....tam sa rozhodnem vždy rýchlo, pod tým umelým svetlom a zväčša to aj tak dopadne:))

      Odstrániť
  4. Krásna farba, veľmi ti pristane:) Ja som ešte bio dekoratívku neskúšala, stále mám pocit, že je to hop alebo trop, ale táto lícenka sa mi veľmi páči:)

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mas vlastne pravdu,dobre veci sa hladaju tazsie...treba testovat...len horsie je ze to testovanie je potom nakladnejsie..

      Odstrániť
  5. Farba je to krásna, nejaká taká by sa mi hodila do zbierky :) Odrádza ma dosť ten pomer veľkosť : cena a na biodekoratívke si ani nejak nezakladám. Asi sa radšej pozriem po niečom naživo v drogérii alebo parfumérii.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja mam este podobnu len viac ruzovejsiu od Estee Lauder a tu mam uz pekne minutu,takzr ma velmi tesi,ze mam plnohodnotnu nahradu aktualne

      Odstrániť
  6. Tahle barva ti sedí :) moc ti to na fotce sluší.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. tak ta cena je maso, ale za kvalitní výrobky se platí =) Nars stojí 900,- a všechny je máme doma =)

    Loveliness By Tess

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Nemám skúsenosti s bio dekoratívnou kozmetikou, mám zopár minerálnych líceniek alebo púdrov, ale rada by som vyskúšala, niečo takéto podobné- prírodné :)
    Pozývam ťa ku mne na blog na GA o balíček plný kozmetiky:)
    http://petra-justbeauty.blogspot.sk/2014/06/giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujem za pozvanie Peti.Mineralny make up mam aj ja a tiez som velmi spokojna

      Odstrániť
  9. keď som to čítala, tak mi tie kvietky až sem zavoňali :-) na takú farbu v balení je fakt jemnučká, no cena až taká jemnučká nie je :-/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne by tá cena na bio kozmetiku prišla ešte fajn, dokonca aj celkovo na lícenku...AVŠAK pokiaľ by bola v nejakom zázračnom obale, ktorý by ma očaril....potom by to podľa mňa človeka, ktorý lícenku nedržal v ruke lákalo oveľa viac....

      Odstrániť
  10. tyto produky vypadají úžansě a všude čtu samou chválu :)

    PS: Moc ráda bych tě pozvala na svojí první GIVEAWAY!:)
    http://lovies47.blogspot.cz/2014/06/giveaway-01.html

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ja pouzivam licenku a najnovsie aj bronzer od bio dekorativky Couleur Caramel a zatial to nebol krok vedla. Cena samozrejme vyssia ako drogerkovy produkt, ale tomu zodpovedaju pouzite suroviny a celkovo vysoka kvalita.

    OdpovedaťOdstrániť
  12. je velmi pekna, ale je este drahsia ako ta od MACu..)o;

    gomistories

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...