Realash - výsledky po 1. mesiaci

Krásny deň kočky!

Už sú to takmer 2 mesiace čo testujem sérum na podporu rastu rias od značky Realash, no ešte Vám dlžím zhodnotenie za prvý mesiac používania. Fotky som robila presne po uplynutí mesiaca od začiatku používania a dnes ich konečne zverejňujem aj spoločne s mojím komentárom. Sérum Realash sľubuje postupné zosilnenie, revitalizovanie rias a samozrejme i ich zhustenie a predĺženie. 



Podľa oficiálnych stránok Realash by ste mali prvé výsledky zaznamenať zhruba po mesiaci, a to  podobe 10% predĺženia rias. Osobne som sa mierne obávala, ako sa mi takýto sľubovaný výsledok podarí zhodnotiť, predsa len 10% nie je veľa a nebola som si istá, či si toho vôbec všimnem. Avšak v reále prišli prvé výsledky už zhruba po týždni, kedy mi riasy začali mierne tmavnúť (tie moje prirodzené sú ryšavé). 



Po 2-3 týždňoch už bolo viditeľné, že najmä nalíčené riasy sú predsa len o čosi dlhšie, že ten rozdiel medzi koncom rias a začiatkom obočia sa zmenšuje. Zrazu stačilo menej vrstiev riasenky, aby boli riasy výrazné. Po prvých 4 týždňoch sa mi konečne začalo zdať, že riasy na pravom a ľavom oku vyzerajú rovnako dlhé (môj večný problém - proste sa mi vždy zdalo, že riasy na pravom oku sú výrazne dlhšie ako tie na ľavom oku:)) Tak ako predĺženie zatiaľ môžem jasne potvrdiť, a teda už o čosi skôr ako po 4 týždňoch, zhustenie som si zatiaľ nevšimla a ani následne po zhliadnutí fotiek. Ja sérum samozrejme používam ďalej, ďalší post o sére uvidíte po 3 mesiacoch od začiatku používania. Vtedy by už riasy mali byť o 64% hustejšie a o 25% dlhšie. Takže uvidíme:)


Čo sa týka samotného výrobku. Sérum mi prišlo zabalené skutočne veľmi dobre. V parádne vystlanej veľkej krabici, ktorú mi doručil kuriér bola menšia farebná krabička, kde sa sérum ukrývalo. Sérum vyzerá ako klasická linka na oči a rovnako sa aj nanáša. Balenie má objem 3 ml. Toto množstvo by Vám malo vydržať na 4-5 mesiacov denného používania. Všetky oficiálne informácie ohľadom séra nájdete na stránkach realash.sk. 




Samozrejme, ak by Vás sérum zaujalo a chceli by ste o ňom mať čo najviac informácií, tak rovno prikladám aj odkazy na ďalšie recenzie:)

- u ktorej funguje serum priam čarovne! A keďže ju sledujem pravidelne, tak vidím jasný rozdiel aj v líčeniach.


Skúšali ste už nejaké séra na podporu rastu rias? Ako sa Vám osvedčili? Pre mňa toto nebolo prvé, no zatiaľ jediné, ktoré mi nedráždilo oči.


8 komentárov:

  1. Taky testuji :))) a vidím ten rozdíl :)) Řasy mám o něco prodloužené :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Po tomto séru se musím opravdu kouknout:)! Vypadá skvěle:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. myslím, že delší a hustější řasy snad už ani nemůžu mít =D

    Loveliness By Tess

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Taky jsem jedno podobné sérum testovala a výsledky byly úplně stejné - skoro nic nešlo vidět, akorát po 2 měsících už hlavně s řasenkou ano a musím říct, že mi tak nějak přestaly padat řasy. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja odkedy som uvidela recenziu u Nelky, tak ešte verím aj v to zhustenie. Riasy mi celkovo nejak nepadajú, takže toto nejak neriešim, ale je fakt príjemné vidieť po nanesení riasenky tie pokroky!

      Odstrániť
  5. Eliii dakujem za spomenutie a asi sa mas na co tesitt aj po troh mesiacoch pouzivania lebo den za dnom vidim pokroky jooj ako sa tesim :)))

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...