Júnová srdcovka - Lancome Lip Lover

Ahojte kočky!

Dnes sa Vám chcem pochváliť svojím asi najmilším júnovým úlovkom. Je ním už toľko propagovaný Lancome Lip Lover. Som ten typ ženy a blogerky, ktorú masívna reklamná kampaň neodláka od produktu, ale práve naopak.




Podobne to bolo aj s Lip Loverom. Páčila sa mi široká farebná škála, zaujali ma prvé recenzie na blogoch a cena bola viac než priaznivá, takže som vedela, že jeden z nich bude môj.

Čo je určite výhoda, swatche takmer všetkých odtieňov nájdete  na internete, takže už vopred viete, ako budú jednotlivé lesky vyzerať na perách. Podobne som si vybrala aj ja a do parfumérie som išla takmer na istotu.

Vybrala som si takmer ten najsýtejší a najtmavší ponúkaný odtieň. A je úžasný! Farba natoľko sýta, že na perách je porovnateľná s hydratačným rúžom. K tomu sa môžete samozrejme tešiť aj na intenzívny lesk. Čo lesk nielen sľubuje, ale i skutočne plní, je výborná hydratácia, ktorú na perách cítite aj keď už lesk na perách nevidieť, nebudem tvrdiť, že je to sľubovaných 8 hodín, ale pri porovnaní s ostatnými leskami patrí do horných top a zvládne minimálne také 4 hodiny a keby človek nič nejedol a nepil, len špúlil pery, tak asi viac....ale to je už "trošku" nereálne:))

Výdrž môžeme vzhľadom na výraznú farbu očakávať dlhšiu a skutočne tomu aj tak je. Textúra lesku nie je ani vodová, ani lepkavá, ale skôr akoby jemne krémová. Dovolím si to však tvrdiť iba o mojom konkrétnom odtieni, ktorý mi pri testovaní na ruku prišiel od ostatných menej sýtych odtieňov trošku odlišný, preto neviem ako pôsobia iné na perách. Čo ma napríklad teší a podľa čoho som aj vybrala, môj odtieň je bez trblietok.





myslím, že farba relatívne zodpovedá realite, aj keď nie úplne





na slniečku

a farba v tieni, ktorá nie je úplne 100% zachytená, ale je celkom podobná

Ako som spokojná z dlhodobého testovania? Veľmi! Osobne by som neľutovala ani kúpu bez 20% akcie. Cena bez akcie je 490kč/22eur. S aktuálnou akciou v českej Fann až do konca júna je to 392kč....a v podstate vo Fannku, či už slovenskom alebo českom máte vždy aspoň 10% zľavu s ich kartičkou.

Objem lesku je 4,5 ml, má špeciálny klikací uzáver, ktorý mňa síce špeciálne nenadchol ani neurazil, no keď máte lesk poruke je to celkom príjemná zábavka a musím uznať, že zatiaľ je to praktickejšie ako klasické šraubovacie uzávery.


Za mňa a za nádherný Lip Lover Rose Des Cygnes 338 teda určite áno!

Skúšali ste už Lip Lovers? Zaujali Vás?

20 komentárov:

  1. Farba sa mi velmi paci. Ja som v poslednej dobe (uz aj viac, ako rok) uplne prestala pouzivat lesky, prepadla so ruzom :) Jednak kvoli vydrzi, hydratacii a potom, vzdy mi strasne vadilo, ako sa mi pri leskoch dlhe vlasy neustale prichytavaju na pery.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Lučiak ahoj, ja som na tom pomerne podobne...ale k tým rúžom inklinujem viac skôr iba kvôli výraznej farbe....práve aj preto sa mi tento tak zapáčil:)

      Odstrániť
  2. Vypadá hodně dobře :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásná barva, myslím, že si vybrala velmi dobře. Obecně mám sice radši rtěnky, ale v létě používám lesky ráda a tento vypadá báječně. Však ani Maru neodolala, já ještě uvidím :D

    Radu - UltimateChic

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem kočky! ja si dávam lesky, keď nestíham a nemám čas pekne narúžovať-vykresliť pery

      Odstrániť
  4. uchvatna farba. na lovebeauty.sk maju akciu, len neviem ci vsetky odtiene
    ninka z muffinsisters.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ninušiak, videla som, len tuším to bolo viac ako som zaplatila ja.(aspoň tá akcia, ktorú som videla ja)..lebo v tých českých peniažkoch sa o čosi viac oplatia...a s 20%zľavou to už bola fakt dobrá cena

      Odstrániť
  5. ten má nádhernú farbu! :).

    Kejmy ♥.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. já ty lesky prožívala někdy na střední, teď nevím proč se mi to nelíbí =/ líbí se mi to na druhých - i tobě sekne, ale sama bych si lesk asi nekoupila =/

    Loveliness By Tess

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som tiež už viac na rúže....no keďže tento má výraznú farbičku, tak proste super...aj keď mne sa to pravidelne každého pol roka strieda:)))raz som viac lesková, inokedy rúžová:)

      Odstrániť
  7. Cena sa mi zda vysoka no uznavam ze tie balenia uz len same. Sebe su nadherne a odtien ti pristane :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak ono je to zas Lancome, takže cena je automaticky vyššia...ja si nepotrpím na luxusnej kozmetike, no toto mi príde celkom fajn komprosmis...a spolu s Gosháckymi Volume lip shine sú zatiaľ asi mojimi top leskami:)

      Odstrániť
  8. Eli, velmi pekna farba a pristane ti. Ja som uz tiez na tie lesky pokukovala, ale odolala som. A tie tvoje krasne dokonale pery by mali byt v reklame na ruze a lesky! A aj ten zvysok Elinky by sa mal uplatnit v reklamach a modelingu :-*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :))) Julianka ďakujem toľké komplimenty:) Ja na to čakám, len tie prestížne kozmetické značky sa mi nie nie a ozvať:))))))

      Odstrániť
  9. Tvoja recenzia sa mi veľmi páči a nakoľko mám lesky celkom rada, myslím, že sa pri najbližšej ceste zastavím vo Fann-ku ;)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...