Hľadáte dobrý prírodný šampón bez silikónov?

Nájsť prírodný šampón bez silikónov, ktorý by zanechal však vlasy aspoň čiastočne vo forme, dokáže byť poriadny oriešok! Najmä, ak ich máte dlhé ako ja. Silikónové šampón totiž vedia krásne zaceliť vlásky, ktoré následne vyzerajú zdravo, skutočne lesklo, avšak zároveň aj zanechávajú nechcenú silikónovú vrstvu na pokožke hlavy, ktorá potom nemôže poriadne "dýchať". Pokožka tak môže byť podráždená, vlasy uzavreté do silikónového obalu nedokážu prijímať potrebné množstvo živín a z dlhodobého hľadiska urobíme na vláskoch viac škody ako osohu.


U mňa je to niečo vyše roku, čo sa snažím kupovať výhradne bezsilikónové šampóny a dá sa povedať, že 100% spokojná som bola len s jedným, ktorý sa žiaľ už nevyrába:))

Takže aktuálne hľadám a skúšam. Dnešným testovaným prírodný šampónom značky Skin Blossom, ktorá sa len pred mesiacom dostala na slovenský trh. Pôvodne značka pochádza z Veľkej Británie a zahraničné recenzie značku pomerne pochvaľujú, získané ocenenie kvalitu len potvrdzujú. Za svoj cieľ si dáva prinášať zákazníkom prírodné produkty z kvalitných ingrediencií za férovú cenu. A skutočne cena 8,59 za 300 ml prírodný šampón nie je veľa.

Vegánsky šampón Skin Blossom má výraznú bylinkovú vôňu za ktorú zrejme môžeme vďačiť obsahu rastlinných olejov a ktorá z vlasov mizne krátko po umytí. Páči sa mi praktické balenie s pumpičkou. Samotný šampón je klasicky hustejší, má jemne mliečnu farbu, aj napriek tomu, že obsahuje kokosové tenzidy Sodium Coco Sulfate narozdiel od klasických SLS, tak výborne pení, čo občas s prírodnejšími šampónmi býva problém. 

Hlavu očistí skutočne výborne a vlasy vôbec nezaťaží. Takže pokiaľ ste majiteľkami mastnejších vlasov mali by ste byť spokojné. Vlasy sú také pekne nadýchané aj ráno po umytí a následne celý deň(vlasy umývam vždy večer).

Keď som si vlasy umývala prvýkrát zostala som mierne zaskočená, pretože pokiaľ nie sú vlasy suché, tak ostávajú akoby tvrdšie, vôbec nie hladké a trochu som sa obávala ako to bude s rozčesávaním. No akonáhle sa vlasy vysušia, či už voľne alebo fénom, tak sú príjemne mäkké na dotyk, hladké a poddajné (a to aj bez kondišu). Takže aj na to rozčesávanie je lepšie počkať práve radšej až po usušení alebo aspoň čiastočnom preschnutí vlasov. Jasné, ten lesk nie je ako so silikónovými šampónmi, no konečný výsledný efekt je veľmi príjemný. 

Z toho množstva prírodný bezsilikónových šampónov, ktoré som za toho vyše roka mala možnosť vyskúšať patrí k tým najlepším, a to hlavne vďaka tej mäkkosti, ktorú vlasom prepožičia. Obyčajne ho používam bez kondišu a na vlhké vlasy ešte nastriekam olejček. S následným použitím aj kondionéra, prípadne masky získavate samozrejme krajší lesk a vzhľad. 

Zloženie:
Aqua (Water), Cocamidopropyl Betaine, Sodium Coco - Sulfate, Decyl Glucoside, Coco - Glucoside, Benzyl Alcohol, Glycerin**, Sodium Chloride, Aloe Barbadensis (Aloe Vera) Leaf Juice Powder*, Sucrose Laurate, Rosmarinus Officinalis (Rosemary) Oil*, Citrus Bergamia (Bergamot) Oil*, Citrus Limonum (Lemon) Oil*, Citrus Aurantifolia (Lime) Oil*, Citrus Aurantium Dulcis (Sweet Orange) Oil*, Cymbopogon Martinii (Palmarosa) Oil*, Parfum*, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Oil*, Sodium Benzoate, Dehydroacetic Acid, Tocopherol, Alcohol, Citric Acid, Citral, Geraniol, Limonene, Linalool, *Certified as Organically Grown, **Organically Derived







Celú ponuku vegánskej značky Skin Blossom nájdete na stránkach www.skinblossom.sk. V ponuke sú výrobky starajúce sa o telo, pleť a vlasy.

Všetky výrobky obsahujú  98,85% zložiek prírodného pôvodu a neobsahujú žiadne prísady ako SLS, SLES, ALS, Phylates, Parabény, Phenoxyethanol, DMDM, PEGS, Silikóny, umelé vône a farbivá, Urea, DEA, MEA, TEA & Glycoly.


Používate šampóny bez silikónov a celkovo prírodné šampóny? 



17 komentárov:

  1. Me prirodni sampony vubec nesedi,mam po nich hrozny vlasy.
    Beauty of pink

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Aj ja sa už dlhšie snažím nájsť ten svoj prírodný šampón. Ako majiteľ mastných vlasov s lupinami mám však problém. Zatiaľ mi najviac vyhovoval i+m naturkosmetik, ktorý bol ako vzorka v staršom vydaní Ladyboxu. Snáď nejaký nájdem :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. nedávno jsem měla šampón Faran a ten byl úplně úžasný, mám hodně cuchavé vlasy, dlouhé cca jako ty a fakt husté, takže jsem se bála, ale sedl mi skvěle. ale jinak je střídám, drogérku i ty přírodní. od SB jsem teď testovala krém na ruce a je úplně úúúžasný :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Idem kuknúť tvoju recenziu, aj som značkou fakt milo prekvapená, pretože tie ceny sú fakt dobré a aspoň tento šampón milo potešil!

      Odstrániť
  4. no zůstanu u svého silikonového aussie, protože já neznám lepší šampón! mám tvrdé vlasy a jediný aussie mi z nich udělá hebučké vlasy! =)

    Loveliness By Tess

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja soms a pred vyše rokom rozhodla , že vyskúšam existovať bez silikónov a vyhovuje mi to viac. Z času na čas použijem aj ja silikoňáč, keď nič iné neni po ruke, ale inak som za ten rok spokojná aj s prírodnejšími šampónmi http://www.alliknowaboutcosmetics.blogspot.cz/2013/05/silikony-v-produktoch-na-vlasyako-som.html

      Odstrániť
    2. mě t přírodní moc neprospívají, ale kecala bych kdybych tvrdila, že se nechystám na přírodní šampóny od bione =)

      Odstrániť
    3. no pokiaľ nemáš žiadne problémy s vláskami, tak prečo by si menila.jasné, že človek stane pri tom, čo mu vyhovuje.....ja som mala šialené problémy s vypadávaním vlasov, tak som ich chcela trochu odľahčiť od chémie...

      Odstrániť
  5. Ja som testovala mlieko na tvar a nie som vobec spokojna cize ani do recenzie sa mi velmi nechce

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nuž popravde ani mne sa nikdy do tých negatívnych recenzií nechce:/...navyše keď človeka ani daný produkt nebaví používať, ale chce ho otestovať nejak poriadne....a potom človek konečne spíše recenziu a dostane milión komentárov, že ostatným ten produkt úžasne vyhovuje:))) na porazenie:))

      Odstrániť
  6. Šampón vyzerá zaujímavo, tiež mám radšej tie bez silikónov, ale používam na obmenu aj so silikónmi, mám pocit, že moje vlasy nie sú potom také suché
    Pozývam ta na môj blog na GA o balíček plný peknej kozmetiky :)
    http://petra-justbeauty.blogspot.sk/2014/06/giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem za pozvanie, ja sa tiež občas nevyhnem silikónovým..keď idem domov na víkend a zabudnem si svoj šampón v Brne alebo keď dostanem nejaký silikónový darček:)))...napr.v januári som dostala silikónového Toni&Guy, tak občas si s ním umyjem vlásky....a ešte stále ho mám:)))

      Odstrániť
  7. Vypadá dobře - já testovala právě kondicionér - http://kraskadne.blogspot.cz/2014/06/aby-vlasy-rozkvetly.html a byla jsem taky velmi spokojená, silikonové šampony už nepoužívám více než rok a celkově se snažím přejít jen na "přírodní" kosmetiku :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja sa teším, že si pridala link na recenziu, lebo mám naň zálusk, tak som si presne hovorila, že budem musieť nájsť blog, kde bude recenzia kondišu:))

      Odstrániť
  8. Ja sa snažím kupovať si šampóny bez silikónov, ale zatiaľ som nenašla taký ktorý by mi vyhovoval. Vlasy mám suché, ale zároveň sú rýchlo mastné. Tento určite vyskúšam, možno mi bude vyhovovať :) A máš pekný blog :) :)
    www.karinvirag.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. na suché konečeky potom skús olejčeky alebo od Lavery Basis kondiš- je veľmi výživný, takmer ako maska, bez silikónov....ja ho dávam len na spodné polovice vlasov....lebo aj tiemoje sa rýchlo mastia a veru ich dokáže krásne ozdraviť....a aj cena je prijateľná!

      Odstrániť
  9. Zrovna hledám nějaký nový šampon, který vyzkouším, moc děkuji za inspiraci :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...