Bilancia: spotrebované a novinky za apríl a máj

Ahojte!
Dnes tu máme zrhnutie opätovne až dvoch mesiacov. Opätovne to bude veľké zhrnutie noviniek (snáď všetkých, pri tom veľkom množstve už nie som plne presvedčená, že som na niečo nezabudla) a spotrebovaných výrobkov.

SPOTREBOVANÉ

Tých spotrebovaných vecí bolo tentokrát celkom dosť - aspoň na moje pomery. Takmer celý apríl som totiž nekúpila snáď ani jednu vec, ani sprcháč, ani šampón, takže sa mi darilo úšpešne míňať zásoby a všetky pootvárané produkty.




Bourjois Volume Glamour riasenka bola pre mňa jedno veľké peklo. Dokázala totiž vyčariť prekrásne riasy, no bola hneď od úplného začiatku vysušená, takže po 3-4 hodinkách kvalitne opadávala z očí. Navyše sa príšerne odličovala. Micelárka bola na ňu krátka a aktuálne u mňa hydrofilný odličovač chýbal. V svojej podstate som ju použila len párkrát pretože to opadávanie a následný look a lá panda sa nedal akceptovať. Omylom ju máte v koláži 2krát, ospravedlňujem sa, prefotiť sa mi to už nechcelo:)

Manufaktura Mojito krém na ruky. Ten som našla kdesi pri upratovaní. Používala som ho dávno. Neviem, či ho vôbec ešte vyrábajú. Tá vôňa bola však absolútne skvelá, najmä takto na leto. Hydratoval na moje pomery super. No ja mám rada menej mastné krémy, ktorá sa do pokožky absolútne rýchlo vsakujú, takže pre niekoho iného by mohla byť tá hydratácia slabá.

Aquolina sprchový gél, ten snáď predstavovať nemusím. Chválospevy som naň písala pomerne nedávno;)

Lactovit sprchový gél som Vám taktiež už samostatne predstavila. A teda ničím výnimočný ako hocaký iný lacný sprchový gél nebol. Takže oslavnej reklame naň neverte:))

Toni&Guy bol môj prvých suchý šampón. Myslela som, že bol dobrý, no odkedy mám Timotei, tak by som svoj názor prehodnotila. Bude jedna veľká porovnávačka, takže uvidíte tam:)

Douglas Absolute lesk na pery. Názor na tento lesk som si vlastne vytvoriť ani nestihla. Ako som otvorila, tak dosť smrdel akoby pokazene, takže som ho použila asi tak dvakrát a konečne som si povedala, že je potreba ho aj hodiť do koša.

Mineral Beauty System prírodný peeling s morskou soľou. Stále si vravím, že tie olejové peelingy sa dajú robiť aj doma, ale keď je človek lenivý.... Tento bol skutočne výborný, pokožka ostala nádherne hydratovaná od oleja, vyhladená a voňavá po levanduli. Samostatnú recenziu ste už na blogu čítali.

Alverde sprchový gél. Vôňa mi skutočne prirástla k srdiečku, to je i dôvod prečo jedno balenie vidíte medzi spotrebovanými vecami a ďalšie uvidíte medzi novinkami:)) Celú recenziu nájdete na blogu.

Lush šampuk New. Popravde po tých oslavných básniach, čo som na tento šampuk čítala, tak som očakávala doslova zázraky. Žiaľ nič také sa nekonalo. Vlasy boli umyté - fajn, ale myslím, že šampón za cca 230kč môže byť aj oveľa lepší. Fotka je požičaná z oficiálnych stránok, keďže po vypotrebovaní šampuku Vám žiaden obal neostane.

Biotherm Body Sculpter. Ak by stál polovicu, tak si nohy asi ničím iným nenatieram. Pokožka ostáva krásne hladká, prekrvená, na pohľad krajšia. Mám ešte jedno cestovné balenie, takže snáď sa dopracujem konečne aj k recenzii.


NOVINKY!!!


Všetky novinky sú v podstate výrobky, ktoré som v máji začala testovať, a teda nielen májové nákupy. Extrémne ma teší, že mám možnosť vyskúšať zaujímavú prírodnú značku Zuii, ktorá je pre mňa absolútnou novinkou. A na článok o nej sa môžete tešiť. Budem ho písať s extra chuťou, pretože tak ako samotná značka, tak i výrobok ma veľmi oslovili. Myslím, že na prelome apríla a mája som sa pustila aj do testovania Astoru, s recenziou na rúž som veru dlho neotáľala a prečítanú ju máte iste už dávno. Na facebooku som Vás upozorňovala na riasenku Max Factor False Lash Effect v akcii. Mne pribudli do výbavy rovno dve. Keď som totiž kupovala prvú, vôbec som si nevšimla, že kupujem modrú!!!! Ach, takže druhý deň som bežala na nákup druhej, tentokrát som si trikrát skontrolovala, či beriem skutočne čiernu:)) Mixový CC krém som dostala od priateľa, že vraj nech mám čo recenzovať:)) Potom už len nejaké mini nákupy v Dmke. Testovanie Sébiovej masky od Biodermy. No a  Biodermácka voda Hydrabio, ktorá odkedy mi prišla domov, tak sa ňou striekam pravidelne ráno aj večer pred nanesením krému a dúfam, že pleť mi bude vďačná:))) A samozrejme už teraz ma napadá, že v koláži chýbajú emdzi novinkami telové mlieka Nivea do sprchy. Ich komplet recenziu však nájdete v predošlom článku.

Čo sa týka nekozmetického bilancovania, počas apríla som si veľmi obľúbila zelené smoothies. Vďaka patrí Margaretke, ktorá mi na ne narobila chute a dnes ich pripravujem častejšie ako tie ovocné. Recept nájdete tu.



Apríl a máj patril jahodám. Ani raz keď som prešla okolo trhov som im neodolala.


No a v máji som nejak častejšie začala navštevovať aj food blogy. A práve na jednom z nich som našla aj recept na túto výbornú tvarohovú bábovku. Nájdete ho TU u Janky. Zároveň som tento mesiac pripravila aj svoje prvé quiché, opätovne som doma experimentovala a vytvárala som sushi a dnes som sa dokonca prvýkrát pokúsila pripravovať špargľu, takže som so sebou neskromne spokojná:)))


No a voľné dni v máji sme využili na výlet do Kroměrížu. A minulý víkend som okrem Bioderma stretka stihla aj prvú tohtoročnú návštevu ZOO, kde som bola očarená z nového výbehu pre medvedíkov, ktoré vyzerali na medvede v ZOO celkom spokojné.




Toľko dnes odo mňa za tento víkend. Ako sa darilo Vám počas uplynulého mesiaca? Zaobstarali ste si nejakú vytúženú kozmetickú novinku? Navštívili miesto, ktoré stojí za zmienku? Alebo sa Vaše voľné chvíle skôr minimalizovali kvôli študijným povinnostiam?


27 komentárov:

  1. ten nový lak od rimmelu...jaký je? jinak bych si dala hjahody se šlehčkouuu ♥

    Loveliness By Tess

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. keď ho porovnám s pieskáčmi od GS, tak sa rýchlejšie ošupuje dole, sú potrebné také 2-3 vrstvy, aby bol pekný...a celkovo ten odtieň je skôr zlatý ako žltý...ale pekný je

      Odstrániť
  2. Jahody bych si hned dala! :))) Nám teprve kvetou :D

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Timotei ma suchy sampon??? Tak ten si musim kupit verim ze budem spokojna podla tvojich slov :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Má, má...ja som skúšala len ten T&G a tento a teda po Timoteii má neškrábe hlava, vlasy vyzerajú oveľa menej spľasnuto, je pravda, že po T&G neostala vo vlasoch ani stopa po nejakom bielom prášku, u Timotei šampónu na to treba dávať pozor,lebo keď ho človek nastrieka zblízka, tak ostane vo vlasoch biely prášok, ktorý treba vyčesať,ale tie vlasy zas vyzerajú skutočne lepšie, menej mastne, vzdušnejšie.

      Odstrániť
  4. Dala bych si jahůdky s domácí šlehačkou hmm :-)
    Jinak já chci zkusit lak od Rimmel by Rita Ora,mají skvělé barvy.
    http://petrusha1992.blogspot.cz/?m=1

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ono to je konkrétne s kyslou smotanou v ktorej je vmiešaný vanilkový cukor, nie je to také ťažké a také moc sladké

      Odstrániť
  5. Jediné zo spotrebovaného poznám Alverde sprcháč.
    A prosím si poslať všetky sladké veci čo si nafotila ! Adresa na vyžiadanie :).

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Jahôd som sa tiež napchala až až, keď som ešte bola tehotná, lebo sú zdrojom železa. No a teraz, keď nám už dozrievajú v záhrade, sa na nich len pozerám, lebo pri dojčení jahody nič moc :-( Nedávno sme tiež kúpili suchý šampón Timotei, lebo Toni&Guy je síce fajn, ale cena nič moc. Tak som zvedavá, keď vyskúšame, aké budú dojmy, keď hovoríš, že je lepší. Cena je lepšia každopádne. Tie laky od Max Factor mám veľmi rada, perfektná výdrž! Rovnako ich maskary, topky spomedzi drogériových. A CC od Mixy som tiež recenzovala a krásne mi dal do poriadku problematickú začervenanú pleť, hoci prvé dni pálil na pokožke.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mňa hlavne z toho Toniho ešte aj hlávka škriabala - nie hneď, ale keď som ho mala na pokožke 12 hodín, tak to začalo...a toto nič, takže pre mňa super....len si dávaj akurát fakt pozor pri prvom použití, strieka viac toho prášku:) Ja som mala teraz samé hrôzy maskary, tak som musela zas staviť na klasiku dobrý MF:) a som samozrejme spokojná:) Idem kuk tú tvoju recenziu od Mixy.

      Odstrániť
    2. Prosím Ťa, Eli, ja by som sa mala prefackať, čo sa týka mojej maskarovej závislosti. Dior ma novinku a už poškuľujem, strašné niečo so mnou! :-(

      Odstrániť
    3. Juli a stoja za to? Ja som high end maskaru nikdy nemala. Lebo som čítala dosť názory, že vlastne len krajší obal, ale konkrétne v maskarách stačí aj tá taká stredná trieda. A ty čerstvá mamina máš teraz nárok odmeňovať sa za všetko! Takže žiadne výčitky!:))

      Odstrániť
  7. Tak som zvedava na tvoje dojmy z BBcka Astor, podla mna vcelku hroza :) Nastastie som mala len vzorku.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Z balíčku, čo som dostala, tak to bude asi najhorší výrobok. Používala som ho intenzívne zatiaľ asi 2 týždne a myslím, že to je také to klasické drogériové BBčko, ktoré ničím neprekvapilo. Budem ho musieť ešte trošku potestovať a spíšem to:)

      Odstrániť
  8. juuuuuu, môj milovaný levanduľový peeling... Tiež si myslím, že by nebol väčší problém vyrobiť niečo podobné aj doma, ale tento fakt zbožňujem:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dievcata, a mozno Vas trosku potesim - vyrobca MBS zmenil zlozenie vyrobku, a s novym tovarom prisli peelingy bez parabenov :) MBS nie je cisto prirodna kozmetika(s vynimkou soli, bahna a vody), no zacali s vylepseniami, comu sa tesim :)

      Odstrániť
  9. Zbožňujem Bourjois riasenky, zo začiatku boli na mňa veľmi mokré, ale už som si asi zvykla. Práve tá tvoja Glamour Volume už na mňa žmurká na poličke.. Dufám, že budem viac spokojná :) Mixu CC som skúšala, ale akosi sme si nesadli, napriek tomu, že táto značka sa stáva mojim miláčikom :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je asi kľudne možné, že som mala len starý kus. Len investovať do druhej len preto, aby som sa uistila, či to bol len starý kus alebo riasenka skutočne po pár hodináach opadáva sa mi teda nechce:/ Takže ak ťa náhodou napadne napísať mi, keď ju otvoríš aká bola tak ti budem veľmi vďačná, pretože keď si odmyslím to, že i proste po tej chvíli opadávala, tak riasy vedela urobiť božské! Len si budem musieť kúpiť potom aj spolu s ňou hydroilný odličovač:)))

      Odstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...