Výsledky súťaže - balíček kozmetiky Astor

Ahojte kočky! 

Nech to už nezdržujeme, prinášam Vám meno víťazky Astor kozmetického balíčku. Do súťaže sa Vás prihlásilo 164, pričom posledná súťažiaca sa prihlásila až po termíne, takže som ju automaticky zo žrebovania vyradila. Random vyžreboval číslo 86.


______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


Pod číslom 86 sa skrývalo meno Saki, ktorá zároveň spĺňa všetky podmienky, takže ju dnes niekedy počas dňa budem kontaktovať na mail. 

Ostatným kočkám ďakujem krásne za účasť. Ja zas čoskoro zas nejakú tú súťaž pre Vás pripravím.
Krásny deň!




8 komentárov:

  1. Gratulujem víťazke :). A škoda - tešila som sa na prípadnú výhru :).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aj ja, no, nemôžem furt vyhrávať, že ;D... Ale tak Ty máš ešte šancu v nedeľu u mňa! :D
      Víťazke gratulujem :)

      Odstrániť
    2. Viem, ale kandidátov je veľa.
      V každom prípade ten rúž od Astoru musím ísť vyskúšať - Ele veľmi pristal, uvidím či aj mne bleduli jarnej.
      Ale aspoň si idem dnes vyzdvihnúť májový Ladybox :).

      Odstrániť
    3. Mrzí ma to kočky, ono je super, keď nejaká firma poskytne darčeky do súťaže a ja môžem urobiť radosť niektorej z vás, no potom mi je to zas vždy ľúto, že je to len jedna z vás....:/ už som aj rozmýšľaľa, že by som azs niekedy urobila giveaway, kde vyhrá tá, čo by najviac komentovala alebo niečo podobné, no zas neviem, či by to malo nejaký úspech....a pripadalo, by mi, že vás len nútim k niečomu....a keď žrebuje pán random, tak ten je skutočne vždy náhodný...a popravde, aj keby mi astor poskytol 163 výhier, tak by som vlastne ani nemala na poštovné:))) tak snáď nabudúce...veď to isto nebola posledná súťaž

      Odstrániť
  2. Gratulujem vyhherkyni ku krasnej vyhre!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Děkuji a už se moc těším na balíček. ^^

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...