Toto sa Astoru podarilo!


Ahojte dievčatá!



Myslím, že už to dlhšie nevydržím a musím Vám konečne ukázať novinku od značky Astor, ktorá by sa mala do regálov našich drogérií dostať už každú chvíľu.(Ja som ju tam ešte zatiaľ neobjavila). Jedná sa o nový hydratačný rúž Soft Sensation Color and Care.




Novinka nám sľubuje neuveriteľne sýtu farbu a hydratáciu pier zároveň. Okrem toho je v krémovej konzistencii obsiahnutý SPF 20. Zjemnenie a výživu pier by sme mali dosiahnuť vďaka kyseline hyaluronovej, ktorá zaceľuje popraskané pery.

No, ale poďme na to, čo hovorím na rúž ja! Testovala som/testujem neskutočne výraznú fuchsiovú farbu, ktorá sa oficiálne stáva asi najvýraznejší odtieňom produktu na pery, ktorý vlastním. Takže ak máte rady skutočne niečo extra, niečo bláznivé, tak si dobre zapíšte odtieň 204!

Už od prvého dotyku rúžu s perami bolo jasné, že textúra rúžu je krémová, neskutočne dobre pigmentovaná. Avšak aj napriek tomu sa až toľko nerozmazáva a nerozpíja ako niektoré iné hydratačné rúže.  Farebné odtlačky však určite zanecháte všade tam, kde sa perami intenzívnejšie dotknete.

A čo výdrž rúžu? Tá je na hydratačný rúž veľmi fajn, povedzme niekoľkohodinová. Minimálne tie 3 hodinky rúž vydrží v intenzívnom prevedení. Ešte lepší je samotný fakt, že sa z pier vytráca veľmi pekne - rovnomerne. Po niekoľkých hodinách, tak už na perách nič necítite, ale ešte stále budú jemne sfarbené.

Pozitívny dojem z rúžu zanecháva určite aj veľmi pekný, lesklý, bielo-zlatý obal, ktorým asi nemožno nič pokaziť. Vôňa je typická rúžová:)) Ak obľubujete výrazné farby a dávate prednosť hydratačným rúžom, tak by Vám táto novinka nemal ujsť. Dostupná bude celkovo v 23 odtieňoch.

Napriek tomu, že ja v drogériách vyberám skôr dlhotrvajúce rúže, ktoré pery nezvyknú pery príliš hydratovať alebo potom siaham po menej výrazných balzamoch, musím uznať, že v tomto rúži sa všetky tie pozitíva podarilo celkom pekne skombinovať.





Spolu s masielkom Lip Color Butter, ktoré patrí k mojim najobľúbenejším kozmetickým výrobkom celkovo a o ktorých som už písala tu, patrí rúž určite k najlepším z produktov, ktoré mi boli na otestovanie zaslané....ale o tých ďalších zas niekedy nabudúce;) 


Nezabudnite, že aj jedna z Vás bude rúž Astor Soft Sensation Color and Care testovať, takže kto sa nezapojil, stále má dosť času:)

Ako sa Vám táto novinka pozdáva? Zhliadli ste ju už niekto v drogérií???





47 komentárov:

  1. ještě jsem je taky v obchodech neviděla. na mě by byla asi už moc výrazná, ale tobě sedí neskutečně!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. V propagačných materiáloch som našla, že by to mala byť novinka na máj, no a dnes som bola v Dm-ku, ale nič som ešte ani ja nevidela...a ďakujem za pochvalu...som nimi fakt veľmi prekvapená

      Odstrániť
  2. Ještě jsem na ni nenarazila, tohle je nádherný odstín a Tobě fakt sekne, určitě ji nos často!:)) Ve 23 odstínech?? Tak to je super!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. 23 je dosť, však?! aj ja som bola z tejto informácie prekvapená!

      Odstrániť
  3. Wow tak ten odstín je perfektní! :))) Tobě velice sluší :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ale je to príjemná farba, nekrikľavá :) a pristane ti

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ninuška naživo práveže aj hej....taká extra výrazná...letná...s kompaktom sa mi to nepodarilo as najlepšie zachytiť...:/

      Odstrániť
  5. Hmm vybrala jsi si skvělou barvu, moc ti sluší, ten odstín ti naprosto pasuje :) Jen mě teda nenadchl obal, ale jinak vypadá fakt moc hezky

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Naživo je fakt veľmi pekný...krajší ako kopec klasických tmavých nudných obalov...samozrejme nemôže konkurovať parfumériových nádherám, ale aj tak super...a farbičku som nevyberala...dostala som od Astoru na testovanie....sama som bola najskôr prekvapená intenzitou, ale čím dlhšie testujem, tak tým viac sa mi páči;)

      Odstrániť
  6. Krásný odstín, sluší ti, já jsem je ještě neviděla, ale těším se na ně, mám doma světlý, takže dokoupím nějaký výrazný.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som ich dnes hľadala...chcela som nejaký neutrálny....a zároveň som bola zvedavá aj na cenu...no našla som len poloprázdny regál ako vypredávali iné rúže...tiež v bielom obale....

      Odstrániť
  7. Velmi ti pristane :) mám ten istý odtien a hned som ho musela vyskušať a teda spokojnosť nadmieru :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jój, Patty tebe pôjde ešte oveľa viac...mladučkej babe!

      Odstrániť
  8. zatial som ju nikde nezazrela, ale vyzerá krásne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Pekne ťa oživí :)....mám takéto farby rada :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Tento odtien nie je pre mna, ale tebe uzasne slusi!

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Eli, tieto odtiene ti veľmi pristanú. Som zvedavá, aké ďalšie budú v ponuke, určite si nejaký zaobstarám, len sa budem pohybovať trošku v iných, viac pre mňa vhodných odtieňoch :-) Podľa tvojho popisu je to naozaj vydarený produkt.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Julianka, ak máš rada hydratačné rúže tak určite! Mám taký pocit, že aj ty si si kupovala tie nové hydratačné rúže od Avonu, tak napríklad oproti nim drží tento rúž lepšie....tak nejak presnejšie a jednoduchšie sa nanáša a teda samozrejme aj vydrží dlhšie, no pritom je tá hydratácia a extrémne pigmentácia je tam rovnaká

      Odstrániť
    2. Ano ano, dobre si pamatas na Avon u mba v clanku. Nooo, tak potom urcite nebudem vahat, ked maju este plusy oproti Avonu. Dik za typ :-)

      Odstrániť
  12. Ak bude nejaký odtieň typu "vintage ping"- čo pri tom počte asi bude, beriem..:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ten poet je fakt obrovský, až sa obávam,že to možno bude len chyba v tlačovej správe o tejto novinke:)))

      Odstrániť
  13. Najskor som nevedela ktory s nechat bala som sa ze ten bledsi nebude ten pravy pre mmna ale nie pre odien no preto ze som si myslela ze bude kryt naprd ale je bombasticky navyse nemusim vobec pod neho pouzivat balzamm je to jednicka

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Ten odtieň ti veľmi pristane :) Na leto farba, ako stvorená. Už sa teším kedy budú dostupné v drogériách a pôjdem omrknúť :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jani presne! Aj ja som si povedala, že aj na mňa jeto celkom výrazná farbička...ale keď ide to leto, tak prečo nie!

      Odstrániť
  15. Děkuju za tip, ještě jsem ji neviděla a asi bych si ji možná ani nevšimla, teď ji budu určitě vyhlížet:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Rtěnka vypadá báječně a ten tvůj odstín je parádní, moc ti sluší. Klidně bych si tuto barvičku pořídila až se dostane do obchodů.

    Radu - UltimateChic

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Tá farba ti veľmi pristane :) Ja práveže používam len hydratačné rúže, nakoľko mám vždy suché pery a nechce sa mi používať aj balzam aj rúž. A tento má aj pekný obal, určite ho vyskúšam :)
    http://queenofminimalismstyle.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  18. aj ten jeho obal vyzera zaujimavo:))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. oproti zväčša čiernym klasikám, či farebným priehľadným obalom je to celkom príjemná zmena...:)

      Odstrániť
  19. Ta farba ti krasne pristane, a dakujem za super tip na ruz chystam sa kupit nieco pre mamku na Den matiek to sa mi velmi hodi.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem July...snáď sa ti ho podarí už nejakej drogérii nájsť

      Odstrániť
  20. neskutocne ti sekne :-) a mas zaujimavy tvar pier.. keby ich vidim na foto, hned by som ich vedela k tebe priradit :-)

    Viva la Vida Dorota

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem Dorotka, som prekvapená, že ma tak chválite....ja som zas na tie výrazné ružové odtiene až tak veľmi zvyknutá nie som...tak sa teším....no a keď človek sleduje nejaký blog, tak už vie podľa mňa veľmi rýchlo aj v rôznych súťažiach atď priradiť pery a iné časti tváre aj keď nevidí meno....aspoň teda mne sa to často stáva:)

      Odstrániť
  21. Ta barva je skvělá, musím sledovat jeho dodání do drogérií! Barva ti sedne! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Pááání, dlouho jsem neviděla někoho, komu by tak slušela rtěnka! Vážně ti to sekne a musím říct, že jsi mě na tuto rtěnku nalákala. Já mám pocit, že jsem je už zahlédla v Rossmannu, ale budu to muset blíže prozkoumat a najít odstín pro sebe! :)
    thechangeofmissy.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Naozaj krásny výrazný odtieň. Mám rada ich rúže, aj farebné masielko, ktoré som už dávnejšie od teba odkukala :).
    Neskutočne Ti sekne :). najmä k Tvojej pokožke a farbe vlasov !
    Budem hľadať v DM či nás naozaj prekvapia už v máji.

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Dakujem vam zienky za tolko krasnych komentarov! Myslim,ze je to zatial najkomentovanejsi clanok na blogu..no na druhej strane verim,ze si to tato novinka zasluzi...

    OdpovedaťOdstrániť
  25. Úplne s tebou súhlasííím! Je fantastickýý až mi je ľúto ho použivať :D Astor sa v poslednej dobe naozaj vyšvihol podobne ako Avon. Do rúžov som maniačka a veľmi sa teším takýmto podareným kúskom. Už sa neviem dočkať kedy budú aj v drogériach určite si zaobstarám ešte nejaký ten odtieň :) Missy
    LIPSTICKS JUNGLE

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ... a mimochodom ten odtieň ti strašne sekne ;)

      Odstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...