Prírodné sklamanie

Nemecká značka Lavera patrí k mojim obľúbeným značkám. Pri výrobe svojich produktov používa bio esencie a pritom ostáva stále cenovo prístupná. Viem, že jej býva občas vyčítané, že zloženie nie je úplné príkladné, no za tú cenu som ja osobne vždy spokojná. Navyše je dostupná snáď v každej DM drogérii, takže sa neustále ku nej vraciam. Počas môjho výletíku v Norimbergu som si ukoristila Lavera šampón s extraktom z nechtíku lekárskeho, ktorý je určený pre normálne a jemné vlasy. Podľa oficiálneho popisu by mal vlasy regenerovať a dodávať hodvábny lesk. 




Ak ma sledujete už dlhšie viete, že jeden šampón od Lavery som už mala a bola som s ním neskutočne spokojná, kupovala som ho dookola až kým ho neprestali vyrábať:/ Tak som skúsila tento a spokojnosť ma žiaľ opustila. Zloženie je stále bez silikónov, reálne ja obsahuje výťažok z nechtíka, dokonca nie je na poslednom mieste v zložení, takže super. Cena v Nemecku bola myslím 4 eurá, pokiaľ ma pamäť neklame, na Slovensku a v ČR sa bude cena pohybovať asi o euro viac (cca 130kč). Vonia sladučko a veľmi pekne. Zatiaľ fajn. Horšie to začne byť až po umytí vlasov. Postrádam výživu a hydratáciu a určite aj sľubovaný lesk. Vlasy umyje pekne, nemastia sa rýchlo, no bez kondišu, to nie je bohviečo a už vôbec to nie je to, čo som čakala. Taký istý účel mi robí aj Garnier taký ten klasický šampón bez silikónov a stojí polovicu. A v podstate ani nejde o cenu, ide o to, že suché, nevyživené vlasy bez lesku nechcem:/ 

Lavere určite neprestanem byť verná, no za toto je dávam negatívny bod a oveľa väčší negatívny bod má za to, že prestala vyrábať môj obľúbený šampón:))




Zloženie: Water (Aqua), Sodium Coco-Sulfate, Lauryl Glucoside, Betaine, Maris Sal, Calendula Officinalis Flower Extract*, Disodium Cocoyl Glutamate, Sodium Cocoyl Glutamate, PCA Glyceryl Oleate, Alcohol*, Fragrance (Parfum)**, Limonene**, Linalool**, Citral**

Objem: 200ml

Kupujete aj Vy výrobky značky Lavera, ako sa Vám osvedčili?


12 komentárov:

  1. Ja som mala od Lavery šampón na suché vlasy /tuším s výťažkom z ruže?/ a u mňa teda des :(, vlasy mi pripadali pomaly už v ten deň ako neumyté, len na mne viseli - a to mám vlasy naozaj suché a umývať mi ich stačí tak 2x do týždňa max...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. áno áno majú jeden aj s výťažkom z damasškej ruže...tuším je na suché vlasy...No to nepoteší...rovnako ako mňa tento:/

      Odstrániť
  2. Z tejto značky som používala skôr pleťové masky a po tvojej recenzii zrejme ich produkciu tak skoro nevyskúšam :).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ich masky mám aj ja rada....Lenik majú dobré veci, nechcem ťa odrádzať, len s tými šampónmi...no kamoška si tiež jeden kúpila a nadšená nebola....neviem, neviem....je pravda, že ich o dosť zlacneli, ale čo z toho....

      Odstrániť
    2. Nuž šampóny a ja je samostatná kapitola a keď nejaký nájdem a robí s mojimi vlasmi zázraky, držím sa ho zubami nechtami. Zhodou okolností to zatiaľ vždy bol Elseve (najprv červený, potom fialový a teraz skúšam Fibralogy modrý). Škoda len toho zloženia :(.
      Čo sa týka iných výrobkov, neviem, zatiaľ ich obchádzam, pretože som si vždy našla niečo kvalitné od inej značky aj s menšou cenou :).

      Odstrániť
  3. Skoda ze ti nesadol ja som este laveru nemala nikdy tak ti neviem dat rau ktory by bol lepsi... Ale snad ho najdes :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mám stejný problém proč ty zajmavé věci dycky ruší? Hmm Laveru jsem ještě ve vlasové péči nezkoušela..takže díky za recenzi, zvlášť teď se hodí,když se pokouším těstovat přírodní šampony

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veď to, že aj ja už vyše roka používam vo veľkej prevahe iba prírodné šampóny....a stratila som favorita, tak budem musieť hľadať ďalej....našla som jeden zaujímavý od Alvy, kde je ako prvá zložka v zložení ALOE VERA, tak ten by som si chcela zadovážiť...

      Odstrániť
  5. To si ma teraz celkom prekvapila , Laveru mam velmi rada a chystala som sa aj na sampon ale uz sa asi nechystam :( tak radsej skusim nejaku Logonu :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...