Podkladová báza na očné okolie

Ahojte žienky!

Po "kuchárskom" príspevku sa dnes vrátime opätovne ku kozmetike. Reč bude podľa mňa o zaujímavej, ešte relatívne stále, novinke od značky Gosh - GOSH Primer´n Refresh - roll on rozjasňujúcej podkladovej báze na oči. Hneď v úvode upozorňujem, že sa nejedná o podkladovú bázu pod očné tiene, !pozor! jedná sa o podkladovú bázu na očné okolie, ktorá pomáha prekrviť očné okolie, zmierňovať opuchy a kruhy pod očami.




Ja som sa zatiaľ u inej ako Gosh značky s takouto bázou nestretla, takže moja zvedavosť bola obrovská! Báza má jemne ružovo-béžovú farbu, v kontakte s pokožkou však farebný tón splynie s pokožkou. Je bez parfumácie a nájdete ju vo veľmi šikovnom roll on balení. Nanášate ju tak priamo z tuby na očné okolie, čím jemne masírujte a zároveň ochladíte očné okolie. To určite dobre pôsobí práve na prekrvenie, odstránenie opuchov v okolí očí. Výhodou je, že tuba sa dá stlačiť, takže môžete masírovať a prekrvovať pokožku v okolí oči ľubovoľne dlho a samotná báza "vytečie" až po jemnom stlačení tuby.

Pre istotu pripomeniem to, čo je snáď samozrejmé. Keďže guličky sa vlastne neustále otáčajú, je nutné bázu nanášať na čistú tvár, keď na tvári ešte nie je make up, aby ste si do samotnej bázy nezaniesli to, čo nechcete.

Aké sú teda účinky? Poviem na rovinu, spozorovala som ich až časom, postupne a som rada, že recenziu vám prinášam, až keď bázu doma testujem snáď vyše dvoch mesiacov. 

Povrch môjho očného okolia je veľmi nevyrovnaný - v okolí očí mám znamienka, samozrejme jemné vrásky, takže s korektormi mávam často problém, pretože po použití korektoru na moje kruhy pod očami sú moje kruhy častokrát nápadnejšie ako keby som korektor nepoužila. Korektor zalezený vo vráskach a zachytený na znamienkach a takých malých tukových výstupkoch - to je také moje... No a práve tu som si s postupným používaním báze začala všímať čiastočný rozdiel. Z môjho testovanie mi vyplynulo, že báza dopomôže korektoru, aby ostal na svojom mieste dlhšie, už len samotné nanášanie je o niečo jednoduchšie, no a v mojom prípade hlavne hladšie, dokonca aj to zaliezanie korektoru do vrások je akési menej výrazné a menej časté.



Po mojom testovaní musím uznať, že sa jedná o šikovnú novinku, ktorá ma teší, počnúc obalom až po účinky, no na druhej strane nemôžem povedať, že by som bez tohto produktu nemohla ďalej žiť, no o niečo ho zjednoduší.

Ak máte nerovný povrch v okolí očí, trápia Vás podobné problémy ako mňa, tento výrobok Vám pomôže tieto problémy čiastočne riešiť, no neodstráni ich mávnutím čarovného prútika. Ak chcete očné okolie ráno len prekrviť, osviežiť, prejasniť a podporiť výdrž korektoru, tak je to veľmi dobrá voľba.

Samotná textúra produktu je príjemná - ľahká (žiadna silikónová bomba), nemastná, veľmi dobre a rýchlo zasychá, takže Vaše ranné skrášľovanie určite nepredĺži.

Objem:  15 ml.
Nájdete v slovenských Fann parfumériách.




Cena: aktuálne až do 15.5. je výrobok v akcii za 8eur, normálna cena bude 10 eur.

Pre ujasnenie ešte dodávam opis z Fann eshopu, kde nájdete aj zoznam aktívnych látok obsiahnutých v báze: "Pre okamžité osvieženie očí! Po noci plnej zábavy viac nemusíte zakrývať svoje oči slnečnými okuliarmi. Prime'n Refresh Illuminating Eye Roll-on je dokonalá prvá pomoc pre unavené oči. Podkladová báza vyživuje a rozjasňuje citlivú pleť v okolí očí, pričom pomocou štyroch výnimočných zložiek redukuje jemné linky, tmavé kruhy a opuchy. Svetloodrážajúci efekt zložky SpectraFlex maskuje jemné linky a ďalšie chybičky krásy rovnomerným rozptyľovaním svetla, kým Matrixyl 3000 podporuje tvorbu kolagénu, čím dodáva okoliu očí zdravý objem a mladistvý vzhľad. Gatuline® In-Tense redukuje vrásky a spevňuje pleť stimuláciou bunkovej štruktúry, extrakty z plodov rastliny Kigelia Africana jej poskytujú upokojenie a vyhladenie."

Skúšali ste už niekto podobnú podkladovú bázu na očné okolie? Ako fungovala?


14 komentárov:

  1. No ja ti neviem, nestacil by hydratacny (ale nemastny) gelovy krem? Osobne nevidim dovod, preco nieco take kupovat, popravde mi to podla tych vlastnosti a popisu pripomina ten roll-on co mal kedysi Garnier, ten co mal v sebe aj trochu pigmentu..
    Nikavero

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. V svojej podstate si myslím, že máš pravdu a môže to byť chápané ako akási light verzia ranného krému na očné okolie...zloženie na sebe nemá, no v popise vo Fann eshope je aj napísaný obsah niektorých aktívnych látok, takže by som ho mala zrejme doplniť......Garnierácky roll on som mala a ten kryl fakt dosť obstojne a používala som ho veľmi veľmi rada...presne kvôli tej chladiacej guličke a aspoň čiastočnému krytiu

      Odstrániť
    2. a vlastne ako píšem aj v recenzii nie je to úplne produkt, bez ktorého by sa nedalo žiť....

      Odstrániť
  2. Ja som zatial skusala len podkladovu bazu pod ocne tiene, ale je pravda, ze si ju mierne rozotieram aj na ocne okolie..takze korektor vydrzi dlhsie..nemam problemy s nerovnostami..mam len jemne mimicke vrasky... :-)

    Viva la Vida Dorota

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No to ja nerobievam, lebo mám zväčša len trblietavé bázy alebo potom ejdnu o dosť tmavšiu ako je moja pokožka...ale to je zrejme tiež riešenie, resp. keď to funguje, tak prečo nie;)

      Odstrániť
  3. Tak to je naozaj zaujímavé! Hlavne tie ostatné pridané vlastnosti okrem podkladu pod tiene. Ani som netušila, že Gosh má takú novinku. Ja mám veľmi rada podklad tiež od Gosh, je v takej vysúvacej tyčinke a tieň sa zároveň stane vodeodolným, takže tiež je tam pridaná zaujímavá vlastnosť. A presne taký aplikátor má aj očný krém pánskej línie pleťovej kozmetiky Collistar, ktorý používa manžel :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Oóó Julianka odpadla som! Tvoj manžel používa očný krém?! Ja som považovala za extra úspech u toho môjho keď si občas natrie celú tvár krémom, ktorý mu kupujem ja:) Tak to klobúk dole pred takým chlapom, čo sa o seba tak príkladne stará!

      Odstrániť
    2. :-D No neviem Eli, či príkladne, skôr to prišlo tak postupne okolo 40ky a pri žene, ktorá sa o seba stará, aj na muža sa kadečo nalepí. A hlavne, ak vidí, že už to nie je, čo bývalo, kým bol mladší, také veci ho tiež netankovali. A druhá vec je; že si tiež všíma, že aj na mne výsledky vidno a má s čím porovnávať, koľkým ženám sa nechce ani to minimum, použiť krém a po 30ke to už neutaja. Takže z každého troška a muž, ktorý má rozum, nájde si také svoje minimum a stále to nemusí byť žiadny metrosexuál :-D Mimochodom, čo myslíš, prečo ten guľôčkový aplikátor? Aby sa s tým nemusel babrať a rozotierať, pár krát prejde, potom denný krém na zvyšok tváre a hotovo :-)

      Odstrániť
  4. Ja používam už dosť dlho Roll On od Nivey s chladivým účinkom a som s ním v podstate veeeľmi spokojná. Iste, nie je zložením nič extra, ale svoje spraví :).
    Podľa Tvojich fotiek je vidno, že veľmi veľa spraví korektor - u mňa detto. Čo už, blížim sa míľovými krokmi k "40", tak to maskujem ako sa dá :)..

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Vyzera to celkom fajne no osobne by som to asi casto zabudla pouzit.. Mne prisiel puder a uz sa mi aj riadne mina ale spokojna som ved uvidis v recenzii

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Vyzera to celkom dobre ale nezaujalo ma to natolko, ze by som kvoli tomu isla do drogerie :) skor to riesim ocnym kremom a potom korektorom s rozjasnovacom :) to je moja dvojka:)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Zaujímavý produkt. Ja som si tiež najprv myslela, že je to báza pod očné tiene, ale po preštudovaní obalu som pochopila, že ide o úplne niečo iné. Ale zatiaľ som nič podobné nikde nevidela takže za inováciu dávam veľké plus, len mne príde trochu zbytočné dávať na seba toľko podkladov pod tiene, make-up, rúž a ešte aj oči, nemohol by niekto vymyslieť jeden univerzálny podklad ? :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak nejak mi hovoris z duse,ono je to vlastne fajn..len proste kupovat na vsetky podklady...nasledne to zafixovat..najlepsie fixacnym sprejom,ale predtym aj pudrom
      ...pouzit bronzer,licka rozjasnovac...atd atd...niekedy je toho velmi vela...aby to vsetko fungovalo...

      Odstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...