Novinky, akcie a tip na mega súťaž od Biodermy

Krásny deň dámy!

Leto sa nám pomaličky,ale iste blíži, a tak som si povedala, že je správny čas na predstavenie noviniek ideálnych práve na leto a nadchádzajúcich akcií s Biodermou. Na leto sa toho chystá celkom dosť, takže samostatný post je viac než potrebný.

Začnem novinkami, tie sú štyri.





Bioderma Hydrabio Brume

Konečne aj Bioderma prišla s tak obľúbeným letným pomocníkom ako sú tieto osviežujúce spreje s dermálnou vodou. Ten Biodermácky patrí do rady Hydrabio, a teda tak ako celá línia, mal by sa sústrediť na poskytnutie dostatočnej hydratácie pre každý typ pokožky. Dostupné budú rovno dve veľkosti. A to "kancelárske" 300 ml balenie (dop. cena 11,99 e) a "kabelkové" 50 ml balenie (dop.cena 3,99e).




Táto novinka zaujala mňa osobne najviac! Ide o SUCHÝ olej na opaľovanie. Balenie je praktické v spreji. A ako teda v reále funguje suchý sprej? Spočiatku, keď ho nanesiete na pokožku, tak vyzerá ako klasický olej, no je akoby redší, lepšie sa roztiera, ihneď vsakuje a po rozotrení neostáva pokožka lesklá a mastná, ale iba príjemne vláčna. Zatiaľ to vyzerá veľmi sľubne, aj keď na slniečku som túto novinku ešte neskúšala, no toto prvotné skúšanie ma veľmi navnadilo! Zabudnúť by som nemala ani na krásnu vôňu, ktorá sa mne už automaticky spája a s letom.

UVB ochrana 30, UVA ochrana13, balenie 200 ml, doporučená cena 19,90 e.




Klasika telové mliečko z rady Bronz, ktorá urýchľuje opálenie. Na takéto mlieka sme už u Biodermy zvyknuté, novinkou je však ochranný faktor 15. Ja sama keď som istý čas brigádovala v lekárni práve s opaľovacími prípravkami, tak si zákazníčky pýtali prípravky urýchľujúce opálenie s čo najnižším faktorom, takže si myslím, že toto bolo iba vyslyšanie dopytu po takomto výrobku. 

UVB ochrana 15, UVA ochrana 10, balenie 200 ml, doporučená cena 20,90 e.




Novinkou je aj upokojujúci a chladivý sprej na pokožku podráždenú slnečným žiarením. Pred dvomi rokmi som si na Rhodose extrémne obľúbila klasické mlieko po opaľovaní od Biodermy, rovnako sa doň zamilovala aj mamina, tak pevne verím, že tento sprej sa mu minimálne vyrovná. 

Objem 125 ml, doporučená cena 13,90 eura.





To by sme mali tohtoročné novinky. Viac sa o nich môžete dozvedieť, ak kliknete na názvy produktov. Čo Vás však bude určite zaujímať sú akcie, ktoré si Bioderma na leto 2014 pripravila, a teda nie je ich málo! Okrem hneď niekoľkých balíčkov 1+1 (aj napríklad v kombinácii s Bioderma Sensibio micelárkou), väčších balení opaľovákov za cenu menších, ktorých zoznam nájdete TU, si Bioderma prichystala aj veľkú letnú súťaž, ktorá bude prebiehať vo všetkých partnerských lekárňach. Ich zoznam nájdete TU. Aktuálna by mala byť od 15.5. 2014 a trvať bude celučké leto.




Mne osobne sa zdá, že tých akcií je skutočne veľmi veľa, takže si myslím, že každý si nájde niečo, čo ho zaujme. U nás je toto leto dosť nepravdepodobné, že by sme sa dostali k moru. Ak náhodou, tak určite siahnem po minuloročnom obľúbencovi Photoderm Sensitive 50+ ktorý stačilo aj na moju doslova priesvitnú pokožku naniesť 1-2krát za deň a nespálila sa, takže pre mňa absolútny opaľovákový top a ak hľadáte silnú ochranu, tak mrknite TU na recenziu. Ak skončím "vycapená" len niekde pod "českým a slovenským" slnkom, tak sa vrhnem na testovanie suchého oleja a budem sa snažiť čo najskôr Vám o ňom podať správu.

Už máte vybratú tohtoročnú dovolenku? Chystáte sa k opekať niekde pri mori alebo Vás čaká niečo dobrodružnejšie?



8 komentárov:

  1. mna strasne potesil ten olej, neviem sa dockat, kedy ho budem moct otestovat v tych pravych podmienkach :) Nastastie uz o mesiac.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja mám na toto leto už iný program,ale keď som sa ním pred chvíľou natrela, zacítila tú vôňu, tak mi až srdiečko stislo a zatúžila som po morskom vánku a pieskovej pláži...:))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. já si asi pořídím ten olej, klasické opalováky nemám ráda. k moři letos snad jedeme, tak se bude hodit :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. To vypadá lákavě, hlavně ten olej:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ten olej vyzerá sľubne, len tá cena :(. Čo sa týka urýchľovača opaľovania, len faktor 15 ? Ja mám pre seba tak vnútorne dohodnuté, že minimálne 20 pri more :).
    Skvelý tip na akcie - už som rozklikla a aspoň viem, na čo sa mám nachystať a hľadať pred dovolenkou (napr. detský opaľovák 400 ml za cenu 200 ml a SPF 30 a 50+ spolu)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj Leni, tá Photoderm 15 je len novinka, inak majú klasicky v ponúkanom sortimente aj 30tku s urýchľovačom opálenia aj 50+.....všetky tie výrobky Bronz(oranžové) sú s urýchľovačom:)...a práve aj tie sú v pekných akciách spolu s micelárkou:)

      Odstrániť
  6. Dermálnu vodu som už mala od Biodermy asi pred dvomi rokmi z rady Sensibio, ale je super, že ju rozšírili aj o ďalší rad. Celkovo je Bioderma značka, ktorej verím a čo sa týka opaľovania, vždy vymyslí niečo nové.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jasne Bianka, ved Bioderma ma 150ml Sensibio dermalnu vodu.Popravde som na to uplne zabudla, Tym,ze som si nepamatala ziadne kabelkove male balenie ako je toto nove alebo ako maju ine znacky...dakujem za pripomenutie;)

      Odstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...