Novinka od L´Oréal - matný nadlak

Matný nadlak som zháňala už relatívne dlho. Ako sme sa však zhodli na facebookových stránkach, matný lak proste asi už "vyšiel z módy" a zohnať ho, nebolo už také jednoduché. Našťastie však prišiel L´Oréal, ktorý svoj matný top coat predstavil ako novinku a moja pozorná kamarátka mi ho hneď po nájdení v drogérii doniesla.

Aby bolo jasné, je to môj prvý matný top coat, takže porovnávať veľmi nemôžem, no zároveň musím povedať, že som s ním v plnej miere spokojná.

Fľaštička je klasická ako snáď všetky L´Oréal laky, obsah 5 ml. Samotný lak ukrýva veľmi dobrý štetček, ktorý je plochý, nie príliš široký, takže z mojej strany je na lakovanie priam ideálny. Farba je akoby mliečna, farbu vášho farebného laku však takmer vôbec nezmení. Vytvorí len krásny matný povrch, a to už v jednej vrstve. Dôvod prečo som spokojná viac ako som čakala je, že tento matný lak čiastočne urýchľuje schnutie a predlžuje výdrž laku, ktorý máte pod matným nadlakom. Takže okrem samotného matného efektu, máte 2 bonusy naviac. Čo je pre žienky ako ja - ktorým sa lak bez top coatu olupuje po 1 dni- jedno veľmi veľké plus!

Veľmi dobrá je aj cena laku, ktorá sa pohybuje okolo 70 kč/takže počítam nejaké 3 eurá.







Iba farebný lak


A farebný lak s top coatom...



A opätovne iba farebný...




A zas s top coatom...


A ešte mix:)


Z mojej strany vyslovujem teda iba spokojnosť. Ako je to u Vás? Požívate ešte matné nadlaky? Aké značky vlastníte a ste s nimi spokojné?



39 komentárov:

  1. Ja mám nejakú, pre mňa neznámu, značku objednanú z ebayu a funguje skvelo! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. A neprezradíš mi názov? Žeby som možno aj nabudúce skúsila...

      Odstrániť
  2. tak po tento sa určite zastavím! presne niečo také som hľadala :) vďaka za tip :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ten mix a svetly lak vyzeraju super zmantnene :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. krásne vyzeral aj samotný červený keď bol zmatnený...niektoré alky to dokáže "opekniť" iné zhovadiť:)))

      Odstrániť
  4. Lak mě celkem tý jo láká, tak uvidíme :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. to vyzerá perfektne, za mňa vyhráva ten mix :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj za mňa, len sa ho musím naučiť ešte robiť poriadne:)))

      Odstrániť
  6. Odpovede
    1. ani ja by som zas nenanášala matný nadlak stále...ale je to pre mňa občas príjemná zmena:)

      Odstrániť
  7. To matné prevedenie má veru čo do seba :) Len by som mala teraz trochu šetriť, tak neviem neviem, asi si mi pokazila plány, lebo to vyzerá vážne dobre :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D...tak samozrejme nie je to nutnosť, takže to chvíľku počkať môže:)..ale na druhe j strane, to zas to nie je ani veľká investícia;)

      Odstrániť
  8. U vás je to až teď? V Česku už se prodává od loňska.....já teda nevím, mě se ten efekt líbí na černém laku a ne na každém nehtu, třeba jen na jednom....a trošku mi vadí jak se pak odírá, ale jinak je to dobrej nápad :).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Leni, ja tento môj je z Česka, kupovala mi ho kamoška a to, že to je novinka som usudzovala iba z ceduľky, ktorá ktorú som následne našla pri návšteve drogérie(českej drogérie) na mieste, kde mali stáť aj matné nadlaky od Lorealu, tak som myslela, že to novinka fakt je, navyše keď boli všetky vybrakované...ty myslím s Lorealom spolupracuješ, takže to vieš isto lepšie:)

      Odstrániť
  9. kdo to říkal, že matné laky jsou out? =O vždyť je to super teď i za dva roky....

    Loveliness By Tess

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To sme sa smiali na facebooku, keď som sa pýtala, že či ešte niekto používa matné nadlaky, pretože som ich ja nemohla nikde zohnať, tak sme usúdili, že už sa tak veľmi nepredávajú,tak asi výrobcovia zrejme usúdili, že sú out;))

      Odstrániť
  10. to je skvelé, veľmi sa mi to páči, musím si nejaký matný lak zaobstarať :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Jeej ten vyzerá fakt super! ja som skúšala zatial len jeden matný nadlak ale teda nebola som s ním vôbec spokojná a vyhodila som ho. Ale na tento by som sa rada pozrela z blízka :P

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja to neviem porovnať, keďže tento je prvý...ale očakávala som len to zmatnenie a ten bonus je lak lepšie a čosi dlhšie drží a rýchlejšie zaschne je príjemný...

      Odstrániť
  12. Jé, díky za tip. To je pro mě novinka, že ho vyrábí i L´Oréal. Mám matující top coat od ELFu a moc spokojená s ním nejsem, tak by tohle mohl být lepší náhradník..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Asi nebude na trhu dlho,lebo v poličke, kde bol názov Loreal top coat matte, tak bola ceduľa novinka, takže tak:)

      Odstrániť
  13. Super! Už dlouho ho sháním, koukala jsem snad u všech značek v drogerii a nemohla jsem ho najít. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. vav super, ja som niečo takéto zháňala už dávnejšie, ďakujem za typ :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Anetka, aj ja som zháňala ani nevieš koľko!!!A dokonca keď som sa pýtala v drogérii predavačiek, tak na mňa pozerali akoby som chcela kameň z mesiaca v darčekovom balení....dokonca som ho nakoniec ani nenašla sama,ale mám ho vďaka kamoške, čo vedela, že ho chcem a kúpila mi ho..ja som potom našla v dorgérii už len vybrakovanú poličku s názvom matte top coat a veľkým plagátom novinka:)...ja len dúfam, že ho nájdeš aj na Slovensku, tento bol kupovaný v ČR

      Odstrániť
  15. Kedysi som mala ten od essence ale nejako ma to momentalne nechyta za srdce. Avsak ta tvoja posledna vezia je super! Na tento sposob som to videla aj v ciernom prevedeni a bola to bomba

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nelik viem presne ktoré myslíš, boli úžasné!!!len ja mám akurát hustý čierny lak od Rimmelu, tak s tým by to nešlo...preto som skúsila červenú...každopádne musím si dokúpiť akoby tie špičky na fr.manikúru, aby som to mohla urobiť presnejšie...

      Odstrániť
  16. Fuha, no vyzerá to super. Pacia sa mi tie v oradzovom, na kremovych to velmi nevynikne.
    http://bynicka.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. naživo áno, len už na fotke až tak veľmi nie... prípadne ja som to nedokázala zachytiť:)

      Odstrániť
  17. ne, já jdu naopak po těch high shine :D ale ten červený mix vypadá naprosto perfektně!

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Myslím, že aj Avon má takúto vychytávku a asi ju vyskúšam lebo to vyzerá zaujímavo :D

    OdpovedaťOdstrániť
  19. já mám matné nehty moc ráda, hodně krát se mi stalo, že se mi daný odstín laku moc nelíbil, ale když jsem ho zmatnila tak vypadal úžasně :)) používám matný topcoat od Miss Sporty (už se ale neprodává) a nebo od Rival de Loop (v německém Rossmannu) :) Krásný den :)

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Letím pro něj! Ten efekt je super a hlavně přesně takový čekám. Měla jsem jen jeden matný top coat (EBD tuším) a nejen, že ten efekt byl tak poloviční než vidím tady, jeste i ten miniaturní efekt, který to mělo, druhý den zmizel!

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...