Nivea - telové mlieka do sprchy

Ahojte!

Tak ako som už spomínala prostredníctvom facebookových stránok cca. posledné 2 mesiace som sa plno vyžívala v testovaní a porovnávaní telových mliek do sprchy. Telové mlieka do sprchy pre nás už nie sú žiadnou novinkou a ich použitie je jasné. Osprchovať sa, namydliť sprcháčom, opláchnuť, natrieť sa telovým mliekom do sprchy a následne opätovne opláchnuť.



Vaša pokožka by mala byť následne dostatočne vyživená a telové mlieko do sprchy by malo plnohodnotne nahradiť klasické zdĺhavé natieranie po sprche či kúpeli. Keď telové mlieka prišli na trh s recenziami sa roztrhlo jedno veľké vrece a ja som spočiatku odolávala, no keď som natrafila na skvelú akciu kedy stálo telové mlieko 75kč/3eurá, ďalej sa už odolávať nedalo. Tak som sa dopracovala k prvému telovému mlieku do sprchy. Ďalšie tri som dostala o čosi neskôr od Nivey na testovanie. A hoc je to jedna značka, pre mňa sú rozdiely v mliekach dosť výrazné, takže  sa ich budem pomaličky snažiť popísať a urobiť pre Vás aký-taký prehľad.

Nivea telové mlieko do sprchy s mandľovým olejom pre suchú pokožku

Toto telové mlieko do sprchy patrí ešte k minuloročným novinkám. Práve na toto mlieko sú recenzie všeobecne rôzne. No a moje dojmy nie sú úplne najlepšie. Vôňa absolútne pripomína klasickú modrú Niveu, čo je fajn, veľmi fajn. Toto telové mlieko vlastním a aj testujem najdlhšie a dlho som si naň nevedela urobiť názor. Samotná konzistencia je mastnejšia (zrejme tam ten olej skutočne je:))), ťažšia, roztiera sa fajn, no mám pocit, že ho treba naniesť najviac z testovaných mliek. Pokiaľ však použijete mlieka veľa, tak ostane po ňom dosť klzká vaňa, čo mi dosť prekážalo. Pokožka je vyživená iba čiastočne. Výsledný efekt bol taký polovičný, keď sa k tomu prirátala tá klzká vaňa, tak som ho vnímala skôr negatívne a znovu by som doň peniaze neivestovala.




Nivea telové mlieko do sprchy med a mlieko pre normálnu až suchú pokožku
&
Nivea telové mlieko do sprchy bambucké maslo pre suchú pokožku

Tieto telové mliečka hodnotím na rovnakej úrovni. Obe mi už vyhovujú viac ako prvé telové mlieko do sprchy. Čo je najpodstatnejšia zmena vaňa neostáva klzká vôbec! Takže som automaticky spokojnejšia. Celkovo je konzistencia odľahčenejšia ako pri predošlom mlieku. 

Mlieko s bambuckým maslom vonia presne ako telové suflé od Nivey, ak ho náhodou máte doma. A mlieko s med&mlieko vonia sladko, ako sprchové gél y telové mlieka s podobnými názvami zvyknú voňať. Po použití telového mlieka v sprche pokožku čiastočne vyživíte, po sprche ostáva na pokožke fajn pocit, je to rozdiel ako by ste nepoužili vôbec nič, no stále to nie je úplne ono, to s čím by som bola dostatočne pokojná ja i moja pokožka. AK máte veľmi suchú pokožku, tak to nebude nič pre Vás, ak je Vaša pokožka normálna, tak by vyhovovať mohli.





Ako vidíte v zložení med, mlieko a aj bambucké maslo sa v produktoch skutočne nachádzajú, a to v približne niekde v hornej polovici zloženia.


Nivea telové mlieko do sprchy kakao&mlieko

A tramtarará, do tretice všetko najlepšie, dostali sme sa k môjmu obľúbencovi. Telového mlieko kakao&mlieko už skutočne pre mňa nahrádza ľahšie klasické telové mlieko. Keď ho používam v sprche vidím, že aj po opláchnutí a osušení zanecháva na pokožke ľahký film, ktorý zanecháva pokožku vláčnu, jemne vyživenú, spokojnú, bez pocitu napätia. Ako rýchla náhrada telového mlieka, keď sa človek ponáhľa alebo nemá chuť/čas sa natierať funguje výborne. A presne takto nejak by som si fungovanie telových mliek do sprchy predstavovala. Vôňa je opätovne veľmi sladká, kakaové maslo a mlieko nachádzame v zložení cca v strede. Toto mlieko používam už skutočne dlhú dobu, rada a ak sa budem k telovým mliekam do sprchy vrátiť po ich domíňaní, tak siahnem jednoznačne po tomto.

Keďže som spokojná, je jasné, že vaňa klzká neostáva, je opätovne ľahké, nemastné, dobre roztierateľné ako predošlé dve mlieka, akurát ešte lepšie hydratuje a príjemný pocit na koži zanecháva na dlhšiu dobu. Nepociťujem žiadnu potrebu  sa do ďalšieho umývania natierať. Čo sa týka potrebného množstva na jedno natretie celého tela, je to o trochu väčšie množstvo ako množstvo normálneho mlieka/krému, ktorého by ste obyčajne použili.




Ak to mám hodnotiť celkovo, je fajn, že sa stretávame s novinkami, ktoré nám prinášajú niečo nové. Páči sa mi ta kreatívnosť, len je potreba popracovať aj na tom, aby tie produkty nakoniec aj spĺňali to čo treba. Nivea zatiaľ nie je jediná značka, ktorá s mliekami do sprchy začala a ktoré som skúšala, no práve ich telové mlieko Kakao&mlieko zatiaľ ostáva mojím top mliekom do sprchy. Celkovo sa recenzie veľmi líšia. Niekomu tieto výrobky vyhovujú inému nie, čo určite nemôžete čakať je fakt, že by bola pokožka vyživená a lesklá ako po natretí telovým olejom. 

Na záver musím zhodnotiť, že toto je skutočne asi produkt, ktorý si musíte vyskúšať každá sama a ohodnotiť, či hydratácia, ktorú mlieko ponúka bude pre Vás postačujúca. Ak sa na telové mlieka chystáte, tak za mňa je tip jednoznačný KAKAO&MLIEKO.


Dostupné veľkosti sú vždy 250 ml a 400 ml. Odporúčaná cena za 250 ml je 4,6 eura/120kč, ale úprimne, kedy ste niečo kupovali Niveu bez akcie?:)) To sa snáď už asi ani nedá:)

Oficiálne popisy k telovým mliekam do sprchy nájdete TU.



Zaujíma ma Váš názor. Skúšali ste tieto telové mlieka do sprchy? Od značky Nivea alebo od iných značiek? Aký je Váš názor? A ak ste skúšali viac druhov vidíte podobne ako ja rozdiel?


21 komentárov:

  1. Skusala som vzorku toho tmavomodreho a bola som akurat cela dolepena :P Avsak ta idea sa mi ako lenivemu tvorovi velmi pozdava, tak sa este poobzeram po podobnom mliecku :) Nuchnem v drogerii to kakaove, ci nema moc umelu vonu..:D
    Inak dakujem Lady Z a Nikavero za linky na vas baby z Biodermieho vikendu..super blog! Som rada, ze som nasla!
    Peacock & Pineapples

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Siu, to ma veľmi teší, že si ku mne zavítala takto cez kočky! Ostatné tri mliečka s´podľa mňa konzistenciou prosto ľahšie, menej mastné, možno aj menej hutné, takže je väčšia pravdepodobnosť, že by sa ti mohli zapáčiť. Inak vôňa by sa ti najviac asi páčila u toho s bambuckým maslom, to je dokonale jemnučká vôňa....a asi taká najviac univerzálna.

      Odstrániť
  2. ja mam vo svojej policke v sprche (vana nie je :( ) prvy recenzovany teda s mandlovym olejom pre velmi suchu pokozku a to najma z dovodu ze mam velmi ale velmi suchu pokozku.. z dovodu ze mame iba sprchovy kut som problem s mastnotou nepostrehla (ked tam stale tancujem a vrtim sa tak to asi pozotieram, netusim)
    moj prvy dojem po vyjdeni zo sprchy bol ohromujuci, po aplikacii mi zostal na tele dost vyrazny a trochu lepkavy film i ked je pravda ze som sa bala ho intenzivnejsie oplachnut.. pre mna zanechava velmi prijemny pocit i ked chvilu trva kym sa riadne vstreba.. bohuzial ucinok pravidelneho pouzivania u mna neviem povedat kedze sa stale niekde ponahlam a bohuzial zanedbavam to co by som nemala
    urcite po vyminani skusim aj ine no teraz prahnem po novinke "in shower after sun" :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je dosť možné, že keď ja sa váľam v tej vani ako tuleň, tak to tam viac porozotieram po vani ako po sebe:))) Čítala som už u kopy ľudí, aj teda viem z reakcií okolia, že im tiež toto tmavomodré vyhovuje, preto som aj tú recenziu ukončila tak, že toto je asi produkt, kde prosto treba skúsiť každý sám....inak ak máš veľmi suchú pokožka, tak mám pre teba od značky Nivea ešte jeden tip, teraz majú nový sprcháč,skúšala som síce len vzorky, ale vyzeral veľmi sľubne, práve pre vysušenú pokožku....tu je odkaz....http://www.nivea.sk/Vyrobky/Kupel-sprcha/creme-care/Kremovy-sprchovy-gel-Creme-Care a vôňa je zass presne rovnaká ako voňa tohto mandľového telového mlieka do sprchy...

      Odstrániť
  3. vidíš to, nemám ani jeden, ale chtěla jsem si koupit kakao =D

    Loveliness By Tess

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Já jsem byla zprvu skeptická. Myslela jsem si, že to je podvod a další obchodnický trik. Jsem ráda, že to tak není. Když jsem vypotřebovala ten klasický s mandlovým olejem, běžela jsem si pro další. A díky akci (v Tetě) mám dva za více než rozumnou cenu. Mám jeden s mandlovým olejem (je mi příjemná ta typická vůně), druhý s mořskými minerály. Aktuálně používám ten s minerály,a jsem spokojená.
    http://mlcoftw.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ono dokonca jedna blogerka, myslím, že to bola Nina z muffinsisters, skúsila namiesto telového mlieka do sprchy použiť klasické telové mlieko, žš či to bude vôbec rozdiel alebo je to len marketingový ťah a vyšlo jej, že to mlieko do sprchy niečo predsa len do seba má....že to funguje lepšie....a teda niečo inovatívne na tom bude:)

      Odstrániť
  5. Tak ja sa teda nemôžem pridať k spokojným "konzumentom"... Telové mliečka som vyhrala u Teba, Eli, tak nechcem vyzerať ako nevďačnica :D fakt sa silno teším,že som mala možnosť vyskúšať ich, ALE... som sa len utvrdila, že telové mliečka do sprchy nie sú nič pre mňa. Viac na blogu :) http://www.saveonbeautyblog.blogspot.sk/2014/05/pomsta-bozika-hazardnych-hracov-d.html

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Jasné, že nevyzeráš ako nevďačnica....proste niečo niekomu sadne iné nesadne a teda si myslím, že zvlášť to platí pri týchto mliekach do sprchy. Takže je fajn, že si ich aspoň mohla vyskúšať a nemusela si do nich investovať.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jj, presne tak... Viem, že veľa ľudí ich chváli, ale na mňa je to skrátka slabé. Ešte som zvedavá na to POopaľovacie, čo mám momentálne doma nachystané pre výherkyňu GA na nedeľu, ale tak to skúšať samozrejme nebudem :D

      Odstrániť
  7. Já jsem zkoušela ještě to mléko bez vůně minulý rok a bylo bezvadné, hned jsem si ho zamilovala. Minulý týden jsem zkoušela vzoreček s bambuckým máslem a bylo taky super! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. ja mam to tmave modre a na mou kuzi to funguje, takze jsem spokojena:)
    Chci ti napsat ohledne tveho prispevku u Payot.. Mas naprostou pravdu:))) Najednou to jde a dokonce me to bavi, a to jen diky tomu, ze to fakt kvuli Vam musim brat zodpovedne:)) Takze huraaa:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak vidis,predsa ta to dostihlo:)...ale pre tvoju plet je to len dobre;)...:D

      Odstrániť
  9. Ja som skúšala aj tieto Nivea mlieka do sprchy ale aj Balea a musím povedať, že Nivea jednoznačne vyhráva. Sú veľmi praktické, keďže sa mi po umývaní nechce krémovať a to hlavne keď sa niekde ponáhľam. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pati s tou Baleou som rovnakeho nazoru.Len recenziu k nej chystam az s dalsimi Balea produktami.Skoda,ma lepsie zlozenie,ale ucinky proste nic-moc.

      Odstrániť
  10. Skúšala som tie prvé verzie- klasickú bielu a modrú. Teraz by malo byť v predaji aj nejaké po opaľovaní. To by som chcela na leto určite vyskúšať. Tieto mlieka mi vyhovujú najmä v lete, kedy klasické krémy neznesiem, lebo keď sa človek spotí je celý ulepený. V zime mám pokožu suchšiu a keď k tomu prirátam našu tvrdú vodu, tak bohužiaľ na dané obdobie to nie je nič pre mňa :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ttu v Cr som to po opalovani uz videla v obchodoch,no na ofic.strankach Nivea zatial nie.

      Odstrániť
  11. Ja sa neviem rozhodnut medzi kakaom a medom oba rovnako krasne vonaju :)) a dakujem za pripomenutie uz by bolo na case aby sm ajja spravila report

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No ved som sa cudovala,lebo zvacsa to stihnes skor ako ja:)mnr najviac vonia to s bambuckym maslom...ale co sa tyka hydratacie kakao vyhrava:)

      Odstrániť
  12. Používam a mám aj nejaké zásoby, ale zistila som, že v poslednom čase len kvôli tomu, že ich mám doma nakúpené. Že by som ich nutne potrebovala k životu, tak to nie.
    Mám tmavomodrý a bambucké maslo, zvyšné dva ani nie. A zrejme si ich ani nekúpim.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...