Nivea telové mlieka do sprchy získava...

Ahojte žabky!

30.4. nám skončila súťaž o Nivea telové mliečka do sprchy a konečne prinášam meno víťazky. Nakoniec som sa rozhodla urobiť jednu väčšiu radosť jednému človiečikovi, aby som nemusela za poštovné platiť pomaličky takú sumu ako by bola samotná hodnota výhry. Dúfam, že to chápete, že som sa takto rozhodla a nakoniec mi to písalo aj niekoľko z vás:) Navyše tu máme Astor súťaž a to určite nie je posledná súťaž, ktorú chystám.

Keďže sa Vás zapojilo veľa, žreboval opätovne random a ja som už len následne skontrolovala, či všetko sedí. Radom vybral čísielko 61.




A pod číslom 61 sa ukrýva meno Claire Clairmont. Skontrolovať si to môžete TU.

Prajem krásny zvyšok slnečného dňa a ja idem kontaktovať výherkyňu!



8 komentárov:

  1. Gratulace :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. že ďakujem, teším sa silno :)))
    Ak môžem byť taká drzá, hneď si tu urobím reklamu :D Moja prvá GA, kde môžete vyhrať okrem iných vecičiek aj telové mlieko do sprchy Nivea :D, ale také POopaľovacie :)
    http://saveonbeautyblog.blogspot.sk/2014/05/giveaway.html

    Ešte raz ďakujem!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Gratulujeeem poriadne si uzi tieto skvele mliecka :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jo jo, užijem :) Ešte raz dík všetkým...

      Odstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...