Hĺbková hydratácia s Biotherm Aquasource

Krásnu nedeľu prajem!

Dúfam, že som Vám urobila radosť včerajšou súťažou o balíček dekoratívky Astor a dnes sa vrhneme na starostlivosť o pleť.

Konkrétne to bude recenzia na dva aktuálne používané produkty od značky Biotherm, pričom jeden z nich sa už objavil v mojich obľúbencoch mesiaca apríl a rovno s ním aj začnem.



Biotherm Aquasource Deep Serum

Je hĺbkovo hydratačné sérum z línie Aquasource, ktoré bolo uvedené na trh marci 2013. Rozdiel medzi sérom a krémom obecne zrejme všetky vieme, sérum všeobecne obsahuje vždy niekoľkonásobne viac účinných látok ako samotný krém danej línie, danej značky. Inak to nie ani v tomto prípade a Aquasource Deep Serum obsahuje dokonca trojnásobne viac čistého extraktu z termálneho planktónu a manózy ako je to v prípade gélu Aquasource. 



Sérum má veľmi príjemnú fluidovú konzistenciu, ktorá obsahuje lesklé mikročiastočky, ktoré krásne odrážajú svetlo a rozžiarujú pleť (pokiaľ ju neprikryjeme vrstvou make upu;)). Vôňa je opätovne úžasná, presne ako pri Biotherm Aquasource kréme, a teda veľmi svieža, príjemná. Aj napriek gélovo-fluidovej konzistencii sa vstrebáva krásne a nezanecháva lepkavý či mastný pocit! Môžete ho používať samostatne alebo ako prvotnú prípravu na krém, ktorý vďaka séru lepšie priľne k pokožke. Ja osobne som ho používala ráno predovšetkým samostatne, pretože mi vyhovovala rýchla aplikácia a expresné vstrebanie sa do pokožky. Tým pádom bol ráno čas medzi nanesením séra a nanesením make upu v podstate nulový. Následne sa make up na pokožku krásne nanášal a zároveň iste treba pripomenúť, že sa make up nevytváral žmolky. Večer som nenanášala na pokožku iba samotné sérum, ale následne som na ňu ešte pridala aj Aquasource hydratačný gél. 

Čo som sama prekvapená, toto sérum používam približne 40 dní (každé ráno a každý večer) a z balenia ubudla tretina. Takže jedno balenie vydrží skutočne extra dlho.

Na záver nesmiem opomenúť krásne balenie, ktoré je vďaka pumpičke hygienické (ako iste už viete, ja vždy preferujem na všetkých výrobkoch pumpičkové balenia) a navyše sérum je balené v skle, takže pôsobí skutočne luxusne!


Keďže sa produkt vyskytol aj v obľúbencoch mesiaca iste tušíte, že som s výrobkom nadmieru spokojná. Páči sa mi, že sa ráno nemusím rozhodovať aký krém ráno použiť, či hydratačný s ktorým budem už okolo obeda lesklá a bude treba počas dňa tvár prepúdrovať alebo použijem ráno krém, ktorý pleť zmatní, avšak budem mať pocit pnutia na tvári. Toto je pre zmiešanú pokožku taký ideálny stred. Textúra séra je totiž skutočne ľahká, nemastná, avšak svojím zložením je i výživné, takže na pokožke absentuje nepríjemný pocit pnutia.

Biotherm Aquasource Nuit Gél

Druhým výrobkom je nočný hydratačný gél. S gélmi vo všeobecnosti nemám dobré skúsenosti, pretože zvyknú nechať pokožku lepkavú, po nanesení make upu vytvárajú na pleti žmolky, preto som išla do testovania skôr s obavami ako s veľkými očakávaniami.

Jedna vec je, že sa jedná prípravok výhradne určený na nočnú hydratáciu pleti, takže problémy so žmolkovaním make upu ma rozhodne nečakali. Ako to však bolo s lepkavým pocitom, bol či nebol? 


Konzistencia tohto gélu sa mi zdala byť akoby o niečo hustejšia ako som zvyknutá, po vypumpnutí z obalu drží tvar, no po kontakte s pleťou krásne taje a rozplýva sa na pleti. Opätovne na jedno použitie stačí veľmi malé množstvo. Prekvapilo ma, že pleť po nanesení neostáva ani úplne suchá ani lepkavá. Pocit je skôr príbuzný pocit aký mám po nanesení nejakého ľahšieho krému. I napriek tomu je pleť hydratovaná veľmi dobre a po pár minútach ostáva krásne jemná a vyživená. Čo ma napríklad samú prekvapuje je fakt, že napríklad aktuálne nemám na nose šupinky, ktoré obvykle mávam takmer nonstop. Myslím, že moja pleť je spokojná, opätovne ani nie premastná, ani nie suchá, proste taký ten hladký stred. Ak sa vyskytne nejaká "neplecha"(rozumej výražka:)) na mojej pleti, tak krémy nanášam skôr lokálne, prípadne používam čistiace masky a pleťové vody, aby som im predišla.



Viac tých všeobecných informácií si môžete prečítať TU. Ja z oficiálnych informácií napíšem len toľko, že práve v noci naša pleť stráca až štvornásobne viac vlhkosti ako je tomu cez deň, preto je práve nočná starostlivosť veľmi dôležitá a netreba na ňu zabúdať, a práve preto bolo vyvinutý i tento hydratačný gél na noc. 

Ak to mám porovnať, tak sérum na mňa pôsobí o čosi ľahšie, sviežejšie, univerzálnejšie, pocit mastnoty na pleti je nulový, povedala by som, že každé nanášanie na pleť si skvelo užívam. Nočná gélová starostlivosť je už pochopiteľne o niečo výživnejšia, a myslím, že by mala vyhovovať rovnako zmiešanej až normálnej pleti, ako i tej suchšej pleti, ktorá ešte nepotrebuje intenzívne bojovať proti vráskam.

Balenie oboch výrobkov je 50 ml. Výrobky sú vyrábané v Monaku.

No a na záver, chcem dať len do poroznosti. že od 1.5. - 15.5. je v slovenskej Fann parfumérii 20% zľava na všetky prípravky starostlivosti o pleť, a teda práve aj na tieto výrobky a Českej republike nás zas čaká nákupná horúčka od 16.-18.5. s časopismi Elle a Marie Claire, kde nájdete kupóniky na 20% zľavu do parfumérií a dokonca práve ku nákupu produktov Biotherm nad 1050kč získate cestovné balenie produktov Biotherm zdarma. Viac info tu. Takže ak nakupovať, tak určite v takýchto pekných akciách.



Aký sú Vaši pomocníci na zabezpečenie hydratovanej pleti?









14 komentárov:

  1. šupiny šuúpiny šupiny...jak já je nenávidím...kolik stojí bez slevy prosímtě? Myslím na naše =)

    Loveliness By Tess

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jedná sa o pafumerkovú kozmetiku, takže počítaj približne 1400kč za sérum a 1000kč za gél bez zľavy.

      Odstrániť
  2. Krásné balení:) Takové kapky hydratace, já se teď ,ale soustředím na přírodní péči, jinak bys mě hodně nalákala :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jani a naživo ešte krajšie!....Ja stále tak váhavo kráčam medzi tou bio a nebio kozmetikou. Z kozmetickej výbave je bio verzia ešte stále v úzadí, približne v pomere 1/3 ku 2/3...na tvár som zatiaľ skúšala hlavne oleje...ale neurobili mi takú službu akú mám od tých "nebio" krémikov...ale pomaličky skúšam, testujem...a spoznávam:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Od tejto značky som ešte nič neskúšala, ale zaujala ma :)....Pozriem sa, či majú niečo zaujímavé aj na môj typ pleti.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mám pocit, že v slovenskom a českom prostredí je stále tak trošku v úzadí....celosvetovo je však veľmi obľúbená a v ich propagačných materiáloch som čítala, že každých 7 sekúnd sa celosvetovo predá 1 produkt

      Odstrániť
    2. Teraz používam La roche posay...a mám pocit, že to s mojou pleťou nič nerobí. Mám dosť problematickú pleť a len málo produktov mi pomáha :/....asi fakt vyskúšam Biotherm, budem mať aspoň zmenu :)

      Odstrániť
  5. Možná na ni mrknu někde v parfumérii ☺

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Už nejaký čas rozmýšľam nad kúpou nejakého dobrého séra, ale neviem sa rozhodnúť pre značku a často ma odradí aj cena. Takže vďaka za tip, určite sa mrknem aj po tejto značke ;)
    http://bynicka.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nikolka, séra sú vždy drahšie, práve kvôli vyššiemu obsahu tých aktívnych látok...alebo tak nejak to mám aspoň ja odporzorované... ale zas sérum sa dá používať aj napríklad len ako akási ozdravná kúra, napríklad jedno balenie 3-4 krát do roka....nie stále dookola...aj keď ak by som si mala kúpiť 4 balenia tohto séra, tak mi to vydrž nakoniec na celý rok, keďže po mesiaci a čosi mám spotrebovanú ani nie tretinu:))

      Odstrániť
  7. Biotherm patri k znackam, ktore hadam raz budu na mojej policke ked budem velka :)
    cize v dobrom zavidim :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ahoj, máš moc hezký blog! :) právě u mě probíhá giveaway, budu moc ráda, když se také zapojíš :)

    http://evelinkablog.blogspot.cz/2014/04/giveaway-nivea-body-shop.html

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Jaj, no cena celkem vysoká, ale vypadá to zajímavě.. A ty obaly jsou rozkošný!:))

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...