Česko-slovenský Bioderma víkend

Ahojte krásky!

Ako ste možno už zaregistrovali cez iné blogy, fb stránky či fotky na instagrame, tento víkend sa pre blogerky niesol v znamení Biodermy. Akcia bola o to zaujímavejšia, že išlo o česko-slovenské stretnutie blogeriek so zástupcami firmy Bioderma. Akcia sa konala v Českej republike - na Vysočine, kde sa dokopy stretlo približne 20 blogeriek z oboch republík. Misia bola jasná - zoznámiť sa s novými produktami Biodermy (o ktorých som Vám ja už písala TU), vzájomne sa spoznať a určite aj dobre pokecať nielen o Bioderme.

zdroj



Krátko po príchode nasledovala  prednáška dermatologičky o slnečnom žiarení. Priznám sa, že z prednášky som už veľa informácií vedela ešte z minulého roka, kedy som o opaľovaní a o tom, ako vybrať správny prípravok na opaľovanie písala aj článok - nájdete ho tu. Takže v prípade, že Vás tieto informácie zaujímajú, stačí prekliknúť. Jednalo sa najmä o všeobecné informácie ohľadom slnečných paprskov a spôsoboch ako sa môžeme chrániť. Čo ma však zaujalo je fakt, že tričko vyrobené z umelých vlákien, čiernej farby a najlepšie ešte nikdy nevypraté Vás pred slniečkom ochráni najlepšie. Čo je v konečnom dôsledku možno logické, no v reále nám bude vždy pohodlnejšie to mäkkučké bavlnené biele tričko:)

No a následne nám boli predstavené Bioderma novinky a skúsili sme si zasúťažiť, tak ako budete môcť súťažiť aj Vy pri každom nákupe Bioderma opaľováku. Viac informácií TU.











Po prednáške, nasledovala jóga, s ktorou začínam v ostatných dňoch aj ja sama doma, takže sme sa skvelo zahriali a natiahli. No a následne večera a po nej predstavovanie a zoznamovanie sa. Slovenské blogerky sme sa medzi sebou poznali už z minulého roka, pribudla k nám len Vierka s ktorou som sa osobne už raz stretla, pravidelne navštevujem jej blog, len sme sa zatiaľ nikdy naživo nerozprávali. Z českých blogeriek som stihla prehodiť pár s slov s veľmi milou Lolou a France baby s ktorými sme cestovali z Brna. No a parádne sme si v závere večera pokecali s Nikol a Luckou, kedy sme počas neskorého večera pod hviezdičkami prešli od rozprávania o blogovaní až k teórii relativity:)





S Katarínkou, s ktorou sa poznáme už z minulého roka.




No a okrem toho kecania, počúvania a vychutnávania krásneho prostredia sa aj natáčalo. Čo z toho vznikne, uvidíme. Každá z nás sme predstavovali svoj najobľúbenejší Bioderma produkt. Natáčal a zároveň aj fotil fotograf Milan Hruška.


A keďže sme stihli všetko natočiť veľmi rýchlo, tak sme sa stihli aj trošku pofotiť.

zdroj



Ako vidíte všetky kočky sú usmievavé a veselé, takže nám proste muselo byť dobre. Obzvlášť to platí pre Moniku, ktorá na mňa nielenže vždy pôsobí nesmierne pozitívne, ale tou energiou aj dobíja ľudí okolo seba.


Ak nepoznáte všetky tváre, tak pridávam odkazy na blogy:

Frederika - http://bloomingflowers-ika.blogspot.cz/
Katka - http://diamondsfashionkatka.blogspot.cz/
Lucka - http://www.isabelle.sk/
Monika - http://www.monicainessence.com/
Vierka - http://mynewbeautybook.blogspot.cz/
Zuzka - http://purpurovalastovicka.blogspot.cz/
Zuzka a Veronika - http://modaskk.blogspot.cz/

A aby sme to mali kompletné, dodávam aj zoznam českých blogeriek, s ktorými som sa rada, aspoň v krátkosti, zoznámila a stretla.


Prajem Vám ešte krásny zvyšok dňa!








17 komentárov:

  1. Eli, slzu tisnem :) Dakujem :) A uz som rozhodnuta ta vtieravo navstivit v Brne, bo sa s tebou nikdy nestihnem porozpravat tak akoby som chcela :) A na tych fotkach si taka krasna, ja ta vzdy Alesovi ukazujem a basnim o tebe :D Ta raz pofotime!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jáj Monička:)) Na mňa tak proste pôsobíš, tak to tak aj píšem....No ešte veru nemáme toľko príležitostí, aby sme sa stretávali častejšie...budem veriť že sa to zmení...najlepšie stretko by bolo pri prezentovaní nejakej novej bio značky:D Brno ťa vždy rado privíta a prevedie po svojich chodníčkoch, len budem musieť vypátrať vegánsku reštiku:))) ďakuejm za kompliment, ale Alešovi už radšej o mne nebásni, lebo ma niekde uvidí naživo a nahnevá sa, že si ho klamala:)))

      Odstrániť
  2. Vy jste obě s Minoca In Essence úžasné a milé!:) Vypadá to tam fakt nádherné a ty fotky, jak Vás fotily, ty jsou též úžasné, fakt povedená akce dle fotek..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jóooj ďakujeme moc! Tie fotky boli neplánované, vznikli len počas voľnej polhodinky medzi natáčaním a obedom a veľmi každú z nás potešili...

      Odstrániť
  3. Eli,užasne bolo! <3 už teraz sa tešim na dalšie stretnutie! ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Eli, určite bola dobrá zábava. Každá blogerka, ale aj čitateľka by sa určite neváhala zúčastniť. A fotky vyšli krásne, vyzeráš tam super! Paráda, že si si užila skvelý relax ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Juli, kým som neblogovala, tak som doma mala snáď len Biodermu, bola som úplná závisláčka, takže aj keď teraz keď testujem, som zvedavá, chcem písať o nových veciach, tak skúšam všeličo možné, tak Bioderma je stále taká moja srdcovka a spolupráca s ňou sa mne osobne odmietnuť proste nedala...Pamätám si ako som si mohla vybrať nejaké veci an testovanie a a ja som vlastne nevedela čo si vybrať, lebo všetko čo ma zaujalo som mala doma a dokonca v zásobe po niekoľkých baleniach:))) Ono je na tom najlepšie, že sme sa mali možnosť stretnúť spolu - blogerky a to je potom vždy o čom kecať....takže bolo super....a inak kedysi dávno(cca2 roky dozadu) som bola už aj na takom posedení /poobedí pre zákazníčky, taktiež nám predstavovali novinky, dali sme kávičku, zákusky....vtedy to robili v každom väčšom slovenskom českom meste,bolo to super, ktovie, či to ešte robia....

      Odstrániť
    2. ja som veru zavahala a nesla :D tri dni po tom vikende som mala totiz statnice :)

      Odstrániť
  5. Tak sa teším, že nám konečne vyšlo sa stretnúť! A ešte na takej super akcii :) Pripájam sa potom k Monike, aj ja chcem ísť do Brna :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. A ešte som zabudla, že na tej fotke, čo fotil pán fotograf si neskutočne krásna, ostatne ako vždy :)

      Odstrániť
    2. Dobre kočky, bude stretnutie slovenských blogeriek v Brne:))) To by bolo skvelé! Ďakujem Kesulatko, celkovo si myslím, že tie fotky sú krásne upravené alebo to bol len skvelý foťak/fotograf....všetky sú parádne nasvietené, zachytené, ani sa nedá povedať, že niektorá je lepšia iná horšia...

      Odstrániť
    3. no môj krivý úsmev hovorí za všetko :D skvelý víkend, skvelí ľudia - Bioderma ešte nikdy nesklamala

      Odstrániť
  6. Kráásný i fotky i článek! :) Jsem mooc ráda, že jsem tě poznala! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Lola:) Aj ja som rada, že sme mali tú možnosť sa stretnúť a možno o rak sa vidíme znovu:)

      Odstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...