Žienky, ak máte rady sladké, tak toto musíte mať!


Krásny deň!

Keď som tento týždeň prechádzala popri Fann parfumérii tu v Brne, z plagátu na mňa svietila 30% zľava na výrobky značky Aquolina. A keď som prišla domov a otvorila Fann magazín v novinkách týkajúcich sa telovej starostlivosti som objavila novinky taktiež od Aquoliny. To som brala už ako jasné znamenie, že nie je možné ďalej odkladať recenziu na produkty, ktoré mám doma už niekoľko mesiacov a ktoré Vám chcem predstaviť!




Aquolina je talianska značka, ktorá je na slovenskom a českom trhu prezentovaná svojimi luxusnými a priam až labužnícky voňavými sprchovými gélami, telovými mliečkami a penami do kúpeľa. K zakúpeniu sú vo Fann parfumériach.

K samotnej značke som sa dostala úplne náhodne, a to keď som pri jednej objednávke z Fann eshopu dostala vzorku sprchového gélu. No a po vyskúšaní bolo jasné, že čokoládový sprchový gél musí byť môj!


X-moothies sprchový gel Chocolate and Vanilla 




  • HLAVA – mliečne tóny, kakao, karamel
  • SRDCE – horká čokoláda
  • ZÁKLAD – vanilka, pižmo, hnedý cukor

  • X-moothie, a teda podľa môjho názoru o niečo hustejšia verzia sprchového gélu, ktorá nielenže telo umyje, ale počas sprchovania budete mať skutočne pocit, že na seba dávate niečo exkluzívne, čo si treba zaslúžiť. A obyčajné sprchovanie tým premeníte na luxusnú voňavú relaxačnú procedúru.

  • Voňa je výrazná, veľmi sladká, ako keby ste mali pred sebou hustú horúcu čokoládu, ktorú pripomína aj konzistenciou. V tej sladkej vôni je však niečo zaujímavé, iné, čo by tam človek nečakal. Podľa zloženia to je zrejme pižmo, vďaka čomu je vôňa tohto X-moothie tak neobyčajná a lákavá. Konzistencia je teda veľmi hustá, krémová, ktorá pokožku nevysuší, ale  iba veľmi jemne umyje.

  • Sprchovanie či kúpeľ s týmto výrobkom nemôžem nazvať inak ako pôžitkom.


  • Sprchový gél Creme Caramel





  • Po otestovaní X-moothie s vôňou čokolády a vanilky som myslela, že nemôže existovať lepší sprchový gél, ktorý by ma očaril a oslovil viac. No pri jednom z nákupov vo Fann som objavila tento karamelový sprchový gél v akcii (-30%), a tak som ho zobrala so sebou.

  • Keďže sa už nejedná o X-moothie, ale klasický sprchový gél, predpokladala som, že konzistencia bude o dosť redšia. V skutočnosti sú však konzistenciou na tom takmer rovnako. Vôňa je opätovne pre mňa absolútnou trefou do čierneho. Karamelky....voňavé a sladké - to je to,budete cítiť!!!  Opätovne ako pri X-moothie nie ste krásne prevoňaná iba vy, ale aj celá kúpeľňa. Ani tento sprchový gél nevysušuje pokožku, iba rozmaznáva Vaše zmysly.

  • Ja osobne môžem tieto výrobky odporučiť všetkými 10timi. Moje očakávania slnili na 110% a som skutočne veľmi rada, že som k značke dostala. Sprchové gély Aquolina nie sú síce najlacnejšie a keby som nemala počiatočne vyskúšanú vzorku, tak sama by som nad kúpou váhala dlho, avšak sú to výrobky, ktoré nepoužívam každý deň, pretože nechcem, aby si mi tieto dve nádherné vône zunovali. Používam ich skutočne skôr výnimočne, akoby za odmenu ... na zlepšenie ťažkého dňa. Pre milovníka sladkého ako som ja, je vôňa horúcej čokolády či karameliek, proste dokonalosť. A myslím, že značka znázorňujúca, že produkt nie je na jedenia je u týchto produktov veľmi opodstatnená! 


  • Balenie oboch produktov je 300ml. Ako som už spomenula nájdete ich, či už v slovenskej alebo českej parfumérii FANN. S ich zákazníckou kartičkou ich budete mať vždy minimálne v 10% zľave. 

    No a najnovšie som zhliadla aj tieto až 500ml novinky od Aquoliny vo Fann magazíne, ktoré obsahujú argánový olej, no a tie vône opätovne vyzerajú božsky!


    Poznáte značku Aquolina? Používate ich produkty?

    P.S.: U nás ich nemilujem iba ja, ale kradne mi ich aj priateľ, ktorý by ich však najradšej používal denne:))
















  • 17 komentárov:

    1. Tyjo, to vypadá skvěle, nic jsem od té značky nezkusila.. Já teda sladké vůně nemám tak ráda, jako ovocné, svěží, ale musí to být dle popisu fakt paráda!:)

      OdpovedaťOdstrániť
    2. Keď píšem recenziu, tak sa vždy snažím hľadať nejaké chyby výrobku, ale tu som ich proste neobjavila, takže proste to musela byť takáto "ochkacia a achkacia" recenzia...som z nich fakt nadšená....a väčšina tých vôní je síce sladučká, no videla som, že majú aj vône ako fresh mango, mandarin, či ice tea, takže možno by si si vybrala aj ty...len ja osobne ich nemám vôbec oňuchané, takže som o nich nechcela moc písať

      OdpovedaťOdstrániť
    3. Tuhle značku ani neznám, ale ten karamel musí vypadat dobře :))

      http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

      OdpovedaťOdstrániť
    4. Určite si ich zamilujem kedze som maniak na sladké :) dakujem za typ http://worldneedsbrunettes.blogspot.sk/

      OdpovedaťOdstrániť
    5. znám je, u nás je měli ještě v marrioundu...osobně jsem je nepoužila, ale chodila jsem se oňufávat =D

      Loveliness By Tess

      OdpovedaťOdstrániť
    6. O tejto značke počujem prvý krát, ale milujem sladké vône takže sa na ne určite pozriem. :) Len škoda tej ceny. :/

      Sweet Letty

      OdpovedaťOdstrániť
      Odpovede
      1. Určite pozri a oňuchaj...a ja som ten karamelový kupovala v tej akcii za 5,4eura, takže to sa myslím dá:)

        Odstrániť
    7. Tak takéto vône sú moja srdcovka, musia voňať neskutočne. Škoda tej vyššej ceny :-(

      OdpovedaťOdstrániť
      Odpovede
      1. Skus nakuknut do najblizsej fann a mozno"chytis" akciu ako ja:)

        Odstrániť
    8. Juu vyzeraju fajnovo i ked musim priznat ze doteraz som o tejto znacke npocula ani ň... No na tej stranke casaku teda vedela by som si z nich zopar vybrat ;)

      OdpovedaťOdstrániť
    9. Značku som zachytila vo fannke, ale bližšie som neokukávala...Po tých nových kvetinových vôňach sa ale asi obzriem..:)

      OdpovedaťOdstrániť
    10. Ešte som o nich nepočula, ale možno sa pôjdem po nich pozrieť :)

      OdpovedaťOdstrániť
    11. no, vypadá to teda hodně dobře, voňavé sprcháče, tak ty fakt můžu :) zaujala mě ta řada Aquo Fashion - půl litru za 250,- už není taková tragédie, problém je, že do našeho fannu jaktěživ nevkročila noha, takže stačí jít kolem a prodavačka vás sleduje mlsnýma očima, co teprve překročit práh :D takže šance, že bych si je mohla očuchat je mizivá.

      OdpovedaťOdstrániť
    12. Jů, ten karamelový bych si nechala líbit :3

      OdpovedaťOdstrániť

    Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...