Top výrobky za apríl

Krásny deň dámy!

Dnes tu máme top vychytávky a top prepadáky za končiaci mesiac, a teda apríl. 

TOP VYCHYTÁVKY

Biotherm Body Sculpter

Veríte na tieto zázračné zoštíhľujúce krémiky? Ja nie....alebo skôr neverila som. No čo urobíte, keď jeden z týchto "zázrakov" už máte doma? Tak to predsa len skúsite, či náhodou nezačne fungovať. A po 3 týždňovom každodennom natieraní musím skutočne zhodnotiť, že pokožka na nohách je oveľa jemnejšia, čo by sa aj snáď dalo čakať, ale dokonca i na pohľad vyzerá oveľa lepšie, hladšie čo som nezaznamenala iba ja, ale i moja polovička! Doma som mala 3 vzorkové balenia po 40ml, približne polovica je už fuč, a tak natieram ďalej a po úplnom vypoužívaní bude snáď aj záverečné zhodnotenie.



Hĺbkovo hydratačné sérum som z aprílových top vychytávok nemohla vynechať. Okrem krásneho obalu má aj výborný obsah,  no keďže tento týždeň naň chystám recenziu bližšie sa mu povenujeme až tam:)




Nie som zástancom názoru, že telové mlieka do sprchy dokážu plnohodnotne nahradiť klasické telové mlieka a krémy. Avšak toto mliečko nebolo určite prvé telové mlieko do sprchy, ktoré som skúšala a táto verzia (tým myslím konkrétne Nivea Kakaové maslo)je pre mňa jednoznačne najlepšia a najúčinnejšia. Dokonca natoľko, že som ju tento mesiac používala skutočne takmer pri každom sprchovaní.




Táto micelárka bol prvý produkt, ktorý som si od Biodermy kúpila ešte v Paríži a odvtedy ju kupujem pravidelne a povedala by som, že doma mi nesmie chýbať. Nepoužívam ju síce vôbec pravidelne, no keď príde fáza nazývaná "moja pleť sa zbláznila", tak pomôže vždy. Vrátila som sa k nej odkedy som prestala brať HA a na mojej pleti sa to statočne odrazilo.



TOP PREPADÁKY

Rimmel BB Matte

Tento BB krém mám už dlhšie a pokiaľ som ho používala občas a počas chladných dní bol fajn. No akonáhle som ho začala (chcela) používať pravidelne a skutočne aj počas dní, kedy už začínalo svietiť slniečko, tak som si plne uvedomila, že svoj prívlastok Matte má skutočne neopodstatnene. Žiaden Matte efekt sa nekonal a z dlhodobého testovania musím povedať, že na pleti naozaj veľa nevydrží a odtieň light nie je úplne light aký by som potrebovala, aj keď na európske BB krémy je odtieň ešte pomerne dobrý.





Och sklamanie roka!:)) Túto umývaciu kocku od Lush-u som mala už dvakrát, a to niekdy pred 4 rokmi. Vtedy som si tento produkt nevedela vynachváliť a pripadal mi skvelý. Z toho dôvodu som mu pri návšteve Norimbergu, kde som denne chodila okolo Lush voňavej predajne nevedela odolať. No zrejme sa moja pokožka dosť zmenila. A pokým pred 4 rokmi to bol síce produkt, ktorý pokožku veľmi vysušoval, no zároveň aj nádherne čistil - hlavne dokonale odstraňoval čierne bodky od prvého použitia, pri použití dnes som zaznamenala iba to extrémne vysúšanie, čierne bodky ostali v pôvodnom stave.

Čo sa týka pleti celkovo tak sa mi zdá, že ostala ešte v horšom stave ako pred používaním, avšak to je pri čistiacich a antiakné prípravkoch normálne, že sa pleť prechodne zhorší. Avšak už ho nemám chuť používať ďalej.



Toľko moji favoriti a moje sklamania mesiaca.  Zhodneme sa v niečom alebo naopak nezhodneme? Aký je Váš top výrobok mesiaca apríl?

20 komentárov:

  1. Ja som rada používala podobné čistidlo na pleť Coal face,a to teda nebolo zlé, aj keď bohvie, možno ak by som si ho kúpila teraz, tiež by som bola sklamaná, ja osobne dosť pozorujem zmeny na svojej pleti, neviem či je to vekom alebo čím, ale to, čo som používala pred pár rokmi ma teraz vyslovene irituje..
    Nikavero

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. určite aj vekom....je dosť možné, že to vysušovanie ma dnes irituje oveľa viac ako kedysi...kedysi som totiž používala iba krémy, ktoré pokožku zbavovali mazu a použiť na tvár niečo skutočne hydratačné bola skôr výnimka...hoc dnes je to úplne inak....ale na tie bodky, to fakt fungovalo skvele...a dnes nič...to už jedine značí, že moje čierne body sa stali odolnejšími....och nie:)))))

      Odstrániť
  2. Super výrobky a Biodermu mám taky moc ráda :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. S tvojim názorom na telové mlieka do sprchy sa úplne stotožňujem a musím uznať, že toto "kakaové" je naozaj skvelé.:) Určite bude naň recenzia..Raz..:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja práve chystám kompletnú recenziu už čoskoro a som veľmi rada, že názor máš rovnaký, pretože mi príde zvláštne, že produkt ktorý ej na normálnu až suchú pokožku hydratuje oveľa lepšie ako ten, čo má byť iba na suchú...

    OdpovedaťOdstrániť
  5. mě ta Lush nějak odpuzuje a nevím proč =D jak ty nevěříš zeštíhlujícím produktům neboj taky nevěřím) tak já nevěřím, že nějaké bio mýdlo něco může dokázat =/

    Loveliness By Tess

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Lush práveže nie je Bio kozmetika, to je tak nejak dôvod prečo som z nich už neni tak nadšená...tie ceny majú pomerne prehnané a v niektorých produktoch ani to zloženie nie je úplne slávne....niektoré je v pohode...je síce fajn, že majú veľmi veľa výrobkov bez obalov, avšak radšej nakupujem v klasických bio obchodíkoch a dokonca ešte aj lacnejšie a s lepším zložením...

      Odstrániť
    2. Ela fakt? tak to jsem ani netušila...tak to už bych si asi ani nekoupila... hlavně za tu cenu, už vůbec...

      Odstrániť
  6. to je ako možne ked si prestala brať HA sa ti zhoršila plet?

    OdpovedaťOdstrániť
  7. A ako!!!! Polka vlasov mi vypadala, pleť sa začala mastiť oveľa viac, pribudli výražky, proste telo prestalo byť dopované umelými hormónmi, tak telu začali chýbať....je však veľmi smutné, že kým som ju nebrala, tak som problémy s akné nemala(tým myslím konkrétne také tie veľké boľavé výražky), vlasy boli fit....ale verím, že sa to zas postupom času všetko pekne upraví, telo si zas odvykne a bude OK aj bez tých hnusných práškov...

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Já mám Biotherm aquasource hydratační gel a je naprsoto božíííí! :) Krém už mi tolik nesedl...

    Jane´s colours

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja mám tiež aj hydratačný gél, tký nočný...veď bude recenzia...je dobrý, ale sérum je oproti nemu proste lepšie...úplná rozprávka...

      Odstrániť
  9. Ja som este nevyskusala ziadne telove mlieko do sprchy.... Ale tomuto neodolam asi :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ak budeš kupovať, tak naozaj toto kakaové vyživuje najlepšie, takže určite odporúčam toto.

      Odstrániť
    2. Má to aj taku vonu ako kakao? :) to by bolo veeelmi prijemne

      Odstrániť
  10. Pleťovú vodu od Biodermy používam už dlhšie, je to pre mňa naj produkt od tejto značky. Teraz som však natrafila na pleťovú vodu od Plevy a tú podľa nálady striedam s Biodermou. Telové mlieka do sprchy ma vôbec nelákajú, ja som skôr za klasiku...aj keď to kakao od Nivey, no neviem :-)
    katharine-fashionisbeautiful

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. a od Plevy používaš vodu tiež nejakú na problematickú pleť? Ja tie telové mlieka používala tiež len občasne.....hlavne také modré od Nivei...nepáčilo sa mi, že zamastilo viac vaňu ako mňa, ale práve toto kakaové je o dosť lepšie, takže preto jeden z obľúbencov...

      Odstrániť
  11. Biotherm serum na dokonalyobal zatial som od tej znacky nic nemala nod ufam ze raz budem ajja pysnou majitelkou nejakeho produktu

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...