Rýchly víkendový tip z drogérky: ideálny púder pre bledulky

Kým som používala hustejšie a zmatňujúce make upy, tak som sa púder na bežný deň použila málokedy. Odkedy však nastúpil trend BB a CC krémov, ktoré som si v podstate celkom obľúbila, púder sa stáva opätovne mojím každodenným pomocníkom. Predsa len BB a CC krémy držia na pleti kratšie, pleť sa začína skôr lesknúť a pre moje mastnejšie T-čko je púder proste potrebný.




Jedným z tých aktuálnych a z tých, čo skutočne aj niečo vydržia je Transparentný púder od Dermacol-u. Je dostupný v dvoch verziách - light a natural. Ak budem hovoriť za light verziu, ktorú vlastním ja, musím povedať, že je vhodný skutočne aj pre tie najbledšie bledulky, čo mi úžasne vyhovuje. Púder zároveň na tvári podľa mňa vôbec nie je vidieť, samozrejme sa neusádza do pórov (žiaľ už aj to sa mi stalo, aj pri drahších púdroch). Make up je tak zafixovaný, pleť je zmatnená, avšak žiadne nežiadúce stopy po púdri na pleti nie sú.

Ako vidíte už podľa fotiek, púder nemá klasické bežné balenie. Hovorím teda o sypkom púdri, ktorý sa nachádza v priesvitnom plastovom šraubovacom obale, kde sa okrem samotného jemne namletého púdru skrýva aj tenká hubka na púder a menší štetec s prírodnými štetinami. Z môjho pohľadu sú tieto dve pomôcky zbytočné a ostávajú nevyužité. Púder totiž nanášam veľkými štetcami, či už od Zoevy alebo Hakura. Samozrejme však uznávam, že nie každý má doma zásobu štetcov, takže pre niekoho môžu byť obe pomôcky potrebné. 

Jedinou nevýhodou s ktorou sa pri tomto púdri stretávame je nekomfortnosť pri prenášaní a absencia zrkadielka. Nie som síce osoba,  ktorá by v kabelke prenášala polovicu kozmetickej výbavy a tým i púdre ostávajú doma, takže z mojej strany v tom až tak veľký problém nie je, u iných však môže byť. Preto je púder skôr na domáce použitie(nanesenie) a svojím dobrým výkonom vlastne predurčuje k tomu, aby ďalšie prepúdrovanie nebolo nutné.


Ako vidíte odtieň je skutočne bledučký, po rozotretí však nevidieť na pokožke vôbec nič. 


Samotné zmatnenie pleti hodnotím veľmi dobre, jeho neviditeľnosť na tvári ešte lepšie. Oficiálna cena je vyššia, ako sú ceny drogériových púdrov, no je fakt, že len akcie na značku Dermacol sú snáď nikdy nekončiace, či už v drogériách alebo na ich eshopoch. 

Objem 13,5 g
Odporúčaná cena: 8,79eura
Kúpite v drogériách alebo v Dermacol eshope.

Skúšali ste? Poznáte tento púder? Ja verím, že určite áno!




12 komentárov:

  1. Je super no mam odtien natural a mozno by mi viac sedel prave tento tvoj :/ ale tak ide leto takze verim ze potom ho plne vyuzijem

    OdpovedaťOdstrániť
  2. hele...mám technickou...jak může transparentní, tudíž průhledný pudr mít nějaký odstín? =D já mám doma asi dva transparentní a oba neměli žádný odstíny protože jsou prostě průhledný =D nejde mě to na mozek trošičku =D

    Loveliness By Tess

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Já jsem tenhle pudr nezkoušela, zatím se na to ani nechystám. Mám oblíbený Stay Matte od Rimmelu.

    By-Moni

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Akosi sa mi neda odpisat kazdej zvlast,tak napisem sem. Petronelka som rada,ze si rovnako spokojna a ide to leto,tak to budes mat tak akurat. Tess,samozrejme,ze mas logicky pravdu,no prakticky sa tak ten puder proste vola a realne ma dva odtiene...o tom tmavsom som citala,ze bledulkam uplne nesedne. Neviem ako tmavsim typom kociek sedia tie klasicke transparentne pudre,ale myslim,ze je to fajn,ked ma clovek na vyber...
    Monu,Stay matte je tiez velmi oblubeny,takze sa necudujem,ze si spokojna...a Claire urcite cekuj eshop,mavaju super akcie;)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Já ho mám a jsem s ním spokojená ☺

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Eli,
    mám ho tiež doma, ale nejak sa k nemu neviem dostať piužívať ho pravidelne. Používam Transclutent (alebo tak nejak :) ) od Max Factoru a som s nám nad mieru spokojná. Tu mi naozaj vadilo to, že ten štetec aj hubka sú malé a ten z Max Factoru je podstatne väčší a ľahšie použiteľný.
    Ale pri jednej z nekonečných akcií Dermacou na ich eshope som si ho vzala :).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. áno viem Leni ktorý myslíš, aj ja som ho dlho používala:) verím, že človek môže mať z neho iné pocity, ak nemá doma svoje štetce...ja mám naň taký menší Zoeva super hustý štetec, ktorý ma takú menšiu hlavičku, takže sa ním výborne púder naberá aj nanáša...

      Odstrániť
  7. Ja som si ho minule, po precitani vela pozitivnych recenzii kupila. Vsetko super, pekny, dobry, ale moje oci s nim maju problem, stipu ma a placem (a to si davam fakt pozor a som si stopercente ista, ze som si nim blizko oci nezasla)... tak som ho smutna posunula kamaratke... :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. fíha...waw, tak toto mi púder ešte nerobil- žiaden...a to ja "plačem" zo všetkého....dlhé roky som aj napríklad používala iba sensibio micelárku od Biodermy, lebo všetko iné ma štípalo....tak to teda nepoteší:/ zrejme to nejak súviselo s tým, že je sypký a viac sa rozvíril ako iné púdre...:/

      Odstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...