Novinky a spotrebované za február a marec

Ahojte žienky!

Dnes sa hlásim opätovne s mesačným zhrnutím noviniek, spotrebovaných vecí a celkový zhodnotením - tentokrát však nie jedného, ale dvoch mesiacov naraz.

Február a marec môžem zhodnotiť ako mesiace celkom úspešné na kozmetické nákupy a pomerne tragické s odhliadnutím na spotrebu výrobkov:)) Vo februári ma najviac potešil nákup novej skrinky z Ikea, kde som presťahovala  takmer všetku svoju kozmetiku a ktorá sa mi do izby náramne hodí. Marec a marcové nákupy zas boli poznačené mojím krátkym výletom do Nemecka o ktorom som Vám tu už písala. Takže poďme bilancovať.

Novinky za február




Myslím, že ich je pomerne dosť, najmä vzhľadom na to, že som nič aktuálne nepotrebovala:D Niektoré veci sú zo spolupráce, niektoré som kúpila kvôli výhodným cenám. Celkovo ma z kozmetických noviniek potešili hlavne tieniky Artdeco, ktoré som kúpila v 40%zľave. O šampóne Balea, ktorý mi prišiel na testovanie od Dmky si budete môcť už čoskoro prečítať, avšak nebude to pozitívne:/ Naopak, kto ešte nemá telové maslo od Alverde mal by poň do Dmky utekať. Vo februári som si dopriala aj dve lahôdky, a to luxusný sprcháčik od Aquoliny a luxusný štetček od Zoevy.

Najväčší a zároveň aj najnákladnejší prírastok je moja nová skrinka na kozmetiku z Ikea plus zrkadielko, taktiež i Ikea. Keďže už mám takúto "fešnú" úschovňu na kozmetické zázraky, možno sa niekdy dočkáte aj pre blogerky veľmi typického článku: Ako skladujem kozmetiku:)



Vo februári som po prvýkrát vyskúšala aj domáce smoothie. A teraz ich už robím jedno za druhým, akurát včera som po prvý raz vyskúšala aj zelenú verziu so zeleninkou.


Novinky za marec

Väčšina marcových nákupov sa odohrala hlavne Norimbergu, o týchto novinkách však už viete takmer všetko.


Jedným z prírastkov, ktoré nájdete aj na slovenskom či českom trhu, je napríklad i tento matný lak, s ktorým som veľmi spokojná, natoľko, že mu niekedy venujem aj samotný článok:) V posledných dvoch mesiacoch mi extrémne prialo i šťastie a vyhrala som krásne rúže z Avonu u Lučiaka a telové mliečko u Dorotky fotografiu nemám, mliečko už máme v kozmetickej výbave na chate).


A v článku nesmie chýbať ani super Biobeuaty krabička krásy o ktorú ste mohli súťažiť i Vy.


A aby nechýbali do v rámci bilancovania i nejaké nechtíky, ktoré som počas mesiaca nosila, tak pridávam i foto s novými odtieňmi lakov od Rimmelu, špeciálne navrhnuté speváčkou Rita Ora.


Veľmi zaujímavou marcovou novinkou v mojej kozmetickej výbave  je aj sérum na výživu a podporu rastu mihalníc Realash.  Ako asi viete z niektorých recenzií maskár, moje prírodné riasy sú ryšavé, krátke a nie príliš husté, a tak by som samozrejme ich zhustenie, predĺženie, či dokonca stmavnutie, ktoré je sľúbené, privítala. Popravde k takýmto výrobkom som dosť skeptická, no keď som si na viacerých poľských blogoch našla fotky pred a po používaní séra výsledok vyzeral veľmi sľubne, tak som si povedala, že do toho pôjdem a výrobok otestujem. Takže uvidíme. Prvé výsledky by som mala uvidieť po mesiaci, kedy by mali byť riasy predĺžené o cca. 10% a konečné výsledky(+25% na dĺžke a +63% na hustote rias) prichádzajú po 3 mesiacoch používania. Moje riasy pred používaním séra mám už nafotené zo všetkých uhlov a sérum zatiaľ používam pár dní. Teší ma, že sérum zatiaľ na oku neštípe, ako u mňa dosť často problém s produktmi, ktoré nanášam na očné okolie. Tak som zvedavá!


Zatiaľ toto sú dve z nafotených fotiek, uvidíme a porovnáme ako tomu bude o necelý mesiac.



Spotrebované február + marec

Čo sa týka spotrebovaných výrobkov za tieto dva mesiace, bilancia je fakt zlá. Ak som na nič nezabudla, tak som spotrebovala iba 5 celých výrobkov a relatívne dosť vzoriek, ktoré pochádzali hlavne z Biobeauty boxu. Plus v časopise som si aj našla vzorku novej podkladovej bázy od Garnieru - zloženie sú v podstate samé silikóny, ale práve tie dokážu na tvári pekne vyplniť póry. Nie som nejaký maniak za podklady, takže nejak príliš uchvátená som nebola.

I tak sa moje kozmetické zásoby o čosi stenčili a to vďaka tomu, že som robila relatívne veľké kozmetické upratovanie, a tak niektoré veci išli priamo do koša aj bez spotrebovania a niektoré dobré veci, ktoré som vedela, že nemám šancu spotrebovať som posunula sestre. Takto som sa "zbavila" menšej tašky kozmetiky, čiže som relatívne spokojná.


Zo spotrebovaných produktov Vám môžem jednoznačne odporučiť akurát Kivvi marmeládku a Alverde telové maslo. Ostatné výrobky ma príliš nezaujali a bola som skôr rada, že som ich spotrebovala.

Toľko bilancovanie za tieto dva mesiace. Dúfam, že za apríl Vám budem môcť ukázať hŕbu spotrebovaných produktov a minimum prírastkov:D

Ak máte konkrétne otázky ku konkrétnym produktov alebo Vás zaujíma konkrétna recenzia na niečo pokojne napíšte a ja sa budem snažiť ju uprednostniť:) Bolo toho celkom veľa, takže som nezvládala rozpisovať sa:)




22 komentárov:

  1. Pôvodne som na líčenie kupovala to zrkadielko, ale keďže je relatívne vysoko, tak sa pri líčení dívam do veľkého zrkadla na dverách veľkej skrine, ktoré je hneď vedľa tejto menšej komodky...a pokiaľ myslíš miestnosť, tak v izbe, kde aj spím...prípadne keď sa líčim niekam dlhšie, výraznejšie, tak zoberiem zrkadlo, položím ho na stôl, ktorý je hneď pri skrinke a líčim sa pri stole

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ajooooo...nemrzí tě, že sis místo komodky mohla koupit toaletku?

      Odstrániť
    2. to vôbec nie Tess...toľko priestoru na toaletku nemám(predsa len je o niečo širšia) a zatiaľ som nevidela ani žiadnu takú, ktorá mi mala nielen pekný tvar, ale hlavne aj veľa priestoru na odloženie kozmetiky...teraz som fakt chcela hlavne veľa úložného priestoru...to komodka poskytuje, takže som spokojná a raz keď budem mať vlastný väčší byt, tak možno príde aj ten vlastný toaletný stolík:)

      Odstrániť
    3. tak to pak jo =) ale krásná je to máš recht =)

      Odstrániť
  2. Eli, musím sa opakovať, tá skrinka na kozmetiku je úžasná :-) A ešte aj v bielej dokonca! Šampón od Baley neosvietil ani mňa, dosť ma po ňom svrbela hlava, ešteže olej, to je niečo iné. Melónové maslo Alverde som si už kúpila vo veľkom balení, hneď ako som zbadala, že ho v DM znova majú. A značka Kivvi by ma potešila, ale keď je na Slovensku nedostupná, čo už.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jój, no a ja sa budem tiež opakovať, ale teší ma, že sa páči:)) No akurát som si na zajtra ráno prednastavila recenziu na tú Baleu, ale z toho,čo vravíš budú naše skúsenosti asi VEĽMI podobné:))...Kivvi sa ale myslím dá objednať aj na Slovensko cez stránky natural.cz;)kukni...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jeeej, fakt, pozriem! Zasa nebudem tvrdiť, že som pol dňa zúfalo hľadala na nete, proste som len zistila, že u nás nie je, ale tiež ma mohlo napadnúť z Čiech objednať :-)

      Odstrániť
    2. jasné, jasné...mne sa len fakt zdá, že posielajú, tak som ti to rovno napísala:)

      Odstrániť
  4. Ta skříňka se mi moc líbí. Nákupy taky, já teď šetřím :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D jáááj, tak to tebe neuverím...veď som videla tvoj postík o zľave Toni&Guy...a že či niečo potrebuješ:)))

      Odstrániť
  5. Veľmi pekná skrinka ,škoda,že Ikeu nemám poblízku ,som zvedavá na to sérum na riasy ,tiež som k takýmto veciam skeptická....a musím Ti pochváliť nechty , máš ich velmi pekne tvarované a upravené , hneď mám chuť si nalakovať tie moje okruhliaky :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem krásne....no ja som bola skeptická pokiaľ som na Peti z Lovelyhair nevidela, že nejaké sérum môže aj fakt fungovať.....tak som si potom automaticky hľadala nejaké recenzie na toto....a keď som videla, že predsa len nejaké sľubné výsledky tam sú, tak som skúsila...uvidíme za 30dní od začiatku používania:)

      Odstrániť
  6. Tá skrinka vyzerá super, tiež by som niečo také potrebovala. A z tých spotrebovaných produktov si nič nerob, ja toľko málo spotrebujem bežne. :)

    Sweet Letty

    OdpovedaťOdstrániť
  7. :)) ďakujem Valentínka....si zlatá...no musím sa aspoň trošku polepšiť,lebo však až potom si človek uvedomuje, že má toho nad hlavu a prichádzajú výčitky načo mu ej niečo ďalšie:)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Odpovede
    1. som rada, že som sa na ne dala, skutočne som si ich obľúbila a veru mi aj chutia:)

      Odstrániť
  9. Skrinka je vekmi pekna aj so zrkadielkom! Som zvedava na recenzie produktov na foto par z nich mam tiez , najviac sa vsak u teb tesim. Som zvedava na recenziu sera na riasy :) ajja ho mam takze dufam ze sa k nam nejaky ten efekt dostavi

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem Nelka...no dúfajme, že bude fungovať....bola by som veľmi rada:))

      Odstrániť
  10. Velmi pekna skrinka :) nieco podobne by som potrebovala

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, áno ej praktická...takže prípadne šup, šup do Ikey:)

      Odstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...