New in: Norimberg

Ahojte krásky!

Ako viete, pred niekoľkými dňami som bola na menšom  trojdňovom výletíku v Norimbergu. Väčšinu času sme tam boli len dve ženy, kamarátky, preto bolo od začiatku jasné, že minimálne jeden celý deň bude venovaný nákupom. Nakoniec sme nakupovali takmer neustále, ale posledný deň sme sa stihli aj kultúrne vyžiť;)



Ja som samozrejme chcela obehať hlavne drogérie, kamarátka obchody s oblečením. Nakoniec sme obe skončili iba s kozmetickými nákupmi. Zaujímavé a cenovo prístupné obchody s oblečením bolo akoby nemožné nájsť. Zato ponuka kozmetického sveta predčila naše očakávania. Paradoxne sme navštívili iba Rossmann, ktorý bol zaujímavý určite najmenej. Čo sa týka kozmetických značiek bola to viac-menej "naša" česká klasika, akurát sa človek v regáloch mohol pokochať oveľa väčším výberom sortimentu, a teda nachádzali sa tu produkty, ktoré u nás asi len tak ľahko neuvidíme. Ja som si odniesla odtiaľ akurát výborný sypaný čaj(250g) za 1,2eura, šumivé tabletky do vody pre priateľa, ktorý je na nich závislý a Niveu, ktorá bola aktuálne v akcii a 400ml stálo 3 eurá.

Ďalej naše kroky zavítali do DM drogérie, pred ktorou skutočne klobúk dole. Motkali sme sa tam skutočne dlho a asi aj toho najviac nakúpili. Jednoznačné plus mal najmä výber prírodnej a bio kozmetiky. A samozrejme aj produkty, ktoré sú aj u nás (napr. Lavera), tak tam boli aspoň o 25% lacnejšie. Tu som si vzala napríklad Laverácky šampón za 3,95eura, p2lak, ktorý som už prezentovala ja na blogu za nejaké 2 eurá.



Poslednou drogériou, ktorú sme navštívili bol Dr. Muller. Tá mala dokonca 2 alebo 3 poschodia. Bola spojená ako aj s parfumériou, tak i s kancelárskymi potrebami (aj tam sme samozrejme nakúpili a prehrabávali sme sa tam snáď rovnako dlho ako v oddelení s kozmetikou - farebné perá, fixky, papieriky....jáj to je moje:)). Výber bol teda obrovský, čo je však pravda, pre mňa aj dosť neznámy, preto som tam bola trošku stratená. Určite najlepším úlovkom bol balzam na pery, ktorý Vám niekedy ešte bližšie predstavím. Krásne zloženie, super výdrž a cena len 2 eurá. Zastavila som sa aj pri stojane Terra Naturi, ktorá vyzerá, že je privátnou značkou drogérie Dr. Muller.

Po túlaní sa mestom sme samozrejme skončili aj v niekoľkých "Natur" obchodíkoch, odkiaľ mám miniatúru Dr. Hauschky (ceny Dr. Hauschky sú len o niečo nižšie ako u nás) a masku Lavera. Okrem toho je na každom rohu nejaký ten obchodík s dekoráciami do bytu, či do domu a len tak pre zaujímavosť snáď každý piaty obchod (budova) je kaderníctvo. Skutočne. Snáď ani raz sa nám nestalo, že by sme nemali na dohľad minimálne jedno-dve kaderníctva.

Za mňa teda z nákupov celkovo jednoznačne víťazí sortiment prírodnej kozmetiky. Samozrejme aj nadšenkyne lakov, dekoratívky, či hocakej inek kozmetiky by si 100% prišli na svoje.


Počasie nám vyšlo krásne, takže sme kávičkovali, palacinkovali, bratwurstovali, spoznávali a nakupovali. Ak sa niekedy vyberiete do Norimbergu, určite odporúčam hotelík, kde sme boli my - Burghotel Stammhaus, majú super ceny a hotel je priamo v centre, takže na spoznávanie Vám budú stačiť iba Vaše nohy. Ak tam budete, určite si dajte praclík s bylinkovým maslom, bratwurst je len pre mäsových nadšencov (do jednej malinkej žemličky Vám dajú pokojne aj 3 klobásky - na mňa boli teda aj 2 až príliš veľa - som proste viac chlebová ako mäsová). Ochutnať by ste mali vraj aj ich výhlásený perník (ja som ho doniesla domov v podobe tohto rozkošného perníkového macka:)) a ja už len dodávam určite si kúpte aj spomínaný balzam Bee natural -stojí zato!


A na záver už len pár fotočiek. Norimbergské centrum je ohradené hradbami. Takže my sme sa pohybovali prevažne v medziach hradieb. Za hradbami je predsa mesto už menej príťažlivé pre turistov.





Skvelá fontána, ktorá vraj znázorňuje manželstvo a jeho etapy. Všetky etapy boli vtipné, ale táto záverečná bola teda najlepšia:))




Boli ste už v Norimbergu?


Želám Vám krásny deň!





23 komentárov:

  1. Norimberg nemám šajnu vôbec kde je ale je to krasne mesto.. nakupy sa vam teda vydarili aj u nas by sa zišlo v drogeriach viac prirody:))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. A hlavne fakt velky vyber za super ceny:/ to ma stvalo najviac

      Odstrániť
  2. V Norimbergu som bola len virtualne a knizne, pocas studia, samozrejme Norimbergskeho procesu. Pekne si nakupila ;-) a mesto vyzera tiez zaujimavo. Niet nad takuto damsku nakupovaciu jazdu :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Musim povedat,ze pre mna to bola prva takato zahranicna nakupovacia babska jazda.Doteraz som vzdy chodila len s priatelom a tomu sa po obchodoch veru behat nikdy nechcelo:-D

      Odstrániť
  3. Moc pěkné. Já jsem tam vůbec nebyla :) třeba se tam jednou podívám :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. U mna to bola dost velka nahoda.Z dna na den som sa rozhodla,ze sa pripojim ku kamaratom,ktori tam cestu planovali.

      Odstrániť
  4. To musel být perfektní výlet. Ten nude lak od P2 vypadá skvostně :)

    Radu - UltimateChic

    OdpovedaťOdstrániť
  5. já jsem tam nikdy nebyla, plánovali jsme nějaký výlet už loni, ale bohužel to ze zdravotních důvodů nevyšlo (a asi hned tak nevyjde). krásné fotky i nákupy, ten lak je perfektní! a máš úžasný tvar nehtů :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som celkovo v Nemecko navštívila len 2krát, čo mi je dosť ľúto...ale keď som už teraz predsa len o trošku bližšie a teda v Brne, verím, že by mi tých návštev do Nemecka mohla vyjsť viac:)

      Odstrániť
  6. V Norimberku jsem oslavovala příchod roku 2012 :) Obecně mám německá města ráda, hlavně proto, že i s malými dětmi se v nich dá moc příjemně strávit čas. No a německé drogerie (potažmo i rakouské) to je kapitolka sama pro sebe. Naposledy jsem zrozpačitěla:-) v jedné z mnichovských dm, hodina byla proklatě málo, ale víc jsem neměla. Nevěděla jsem kam dřív skočit, co dřív omrknout, jestli stojan essie nebo P2, catrice s limitkama, které k nám vůbec nejdou a nebo fresh deli koutek, jak mi z toho všeho vytrávilo.
    Lak se mi moc líbí a díky za tip na balzám:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Čo sa týka toho Rakúska, tak tam už plánujeme babský nakupovací výlet, takže verím, že zas raz budeme úspešné:)))

      Odstrániť
  7. ja dúfam, že aj ja sa raz osobne dostanem niekde, kde predávajú p2 :-))) aj keď nie som si celkom istá, ako dlho by som tam stála a vyberala :-D vybrala si si pekný nude odtieň

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. A ty by si urcite iba pri nich neostala,keby si videla tie dalsie stojany napr s Essie a podobne:))Kazdopadne tebe by som ten vylet za p2 lakmi velmi priala

      Odstrániť
    2. ani nehovor :-D mám občas problém na Slovensku, tak čo by bolo potom pre tým, čo tu my nemáme :-)))

      Odstrániť
    3. Kamaratka je viac taka lakova ako ja,tak uz aj ta sa nemohla na vsetko vynadivat a bol problem vybrat iba niekolkych favoritov...takze neviem si predstavit ake tazke by si to mala ty...esteze tie p2 nie su take drahe:)))tak aspon by si toho mohla nakupit viac

      Odstrániť
  8. este som nebola :) Z Nemecka sa mi celkom pacilo v Mnichove a aj v Berline, hoci su to dve uplne odlisne mesta. Ale skvelo sa tam nakupuje!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak, asi je úplne jedno o ktoré nemecké mesto sa bude jednať, nákupy budú vždy skvelé:D

      Odstrániť
  9. aaaa, koncom mesiaca sa chystám "nach Munchen", takže presne takéto články teraz potrebujem! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Zatial som norumberg nevidela no podla tvojich fotie vyzera krasne, a tesim sa na recenzie nakupu :) ak budu

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...