Líčenie na deň i na večer

Krásny deň!

Dnes prichádzam na blog s jedným ľahkým, nositeľným, no zároveň i trochu výraznejším líčením. Chuť naučiť sa používať čiernu v svojom líčení ma neopustila a pustila som sa do ďalšej verzie líčenia s ňou.

Kvalitná čierna odolná ceruzka bola teda v líčení úplný základ. Nanesiem podkladovú bázu, nechám zaschnúť. Čiernou ceruzkou vykreslím trojuholník smerujúci od polovice očného viečka smerom ku koncu vonkajšieho kútika viečka až smerom ku obočiu. Tento tmavý trojuholník mierne rozmažem opačným koncom ceruzky. Na celé očné viečko potom použijem trblietavý bledý tieň, ktorý čiernu farbu krásne zjemní a vnútorný kútik krásne zvýrazní a rozžiari. Na oživenie celého líčenia som v záhybe viečka rozblendovala červenkasto-bronzový tieň. Tesne pod obočie som naniesla telový tieň s niekoľkými trblietkami a na úplný záver som dokreslila čiernou ceruzkou dolnú linku. Už len zvýrazniť obočie, prekryť kruhy pod očami a hotovo! 



Tým, že použijete dlhotrvajúcu ceruzku i ako základ líčenie vydrží dlho a nerozmazáva sa. Podľa toho ako veľmi intenzívne čiernu použijete, tým sa dá líčenie prispôsobiť viac na večer alebo na deň. Dramatičnosť by určite líčeniu pridala ešte aj výrazná linka.

Použité produkty:

Artdeco podkladová báza
Gosh Smokey Eyeliner 01 smokey black - čierna ceruzka
Dior 821 Nuage mist - jemne ružový tienik
MUA - Undressed paletka - shade 1 - telový až ružový tieň tesne pod obočie
Noname paletka 120 - bronzovo-červený tieň do záhybu oka
Bourjois Volume glamour max - čierna riasenka
Gosh Eye Brow kit na obočie
Gosh Illuminating Eye roll-on - novinka, podkladová báza na očné okolie
Pupa Magic Concealer 01 - korektor
Štetce na oči Zoeva


28 komentárov:

  1. Nieco podobne tiez casto vyuzivam :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Moc pěkné líčení, určitě ho vyzkouším! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pekné, Eli! Krásne to spolu ladí a farby k sebe pasujú. Páči sa mi ten prechod, veľmi pekné naozaj!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Eli, páčia sa mi tvoje líčenia. Sú vždy také prirodzené, podľa môjho vkusu. Vždy vyberieš pekné kombinácie a pre moje oko lahodí, že to nepreháňaš:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Baška, to som rada, ja potom väčšinou tak aj niekam idem, takže všetky, až na jedno, čo sa tu objavilo, sú prudko nositeľné:)

      Odstrániť
  5. Líčení se ti povedlo :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Já bych se toho nebála a klidně bych to udělala mnohem výraznější i na den =P

    Loveliness By Tess

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. je to fotené iba kompaktom, takže naživo to bolo predsa len trošku výraznejšie....a tak mi to celkom stačilo...ale však ajsné, každej z nás sa páči niečo iné:)

      Odstrániť
  7. Moc hezké, na den ideální. Já se sice na den černé většinou vyhýbám, ale po tvém dnešním postu jí dám šanci :)

    Radu - UltimateChic

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja tak isto....nevedela som sa s ňou nikdy nalíčiť...vždy mi to prišlo, že vyzerám ako s monoklom:) ale skúšam teraz aspoň s tou ceruzkou niečo a celkom ma to začína baviť!

      Odstrániť
  8. Krásné líčení :) ten bronzový stín k tomu navíc hezky sedí

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem Caroline, trošku to ozvláštnil, zvýraznil...dobre to tam celkom sadlo...

      Odstrániť
  9. ľahké zvodné a krásne ! :) skúsim :)
    pozývam na GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Moc hezké líčení a hlavně hezky nafocené :) Mi se pořád fotky líčení nějak nedaří :D Vždycky to vypadá úplně jinak než ve skutečnosti :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Och Nicca, ani nehovor, fotenie je práveže hrôza, doslúžila mi zrkadlovka, takže sm fotila mojím staručkým kompatíkom, takže to aj tak vyzerá...a presne ako hovoríš vždy je to boj....a zvlášť teraz, keď viem, že kompakty dosť "popožerú" farby...no čo už....

      Odstrániť
    2. Teda, tak to Tě obdivuju dvakrát tolik.. :)

      Odstrániť
  11. Hezké, asi něco podobného zkusím zítra do práce:)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. To je líčení přesně pro mne. Krásné!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Martinka ďakujem a zároveň sa veľmi teším, že tak elegantná dáma zavítala na môj blog!

      Odstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...