Balea Oil Repair

Nebyť kozmetických blogov, tak by sme si pred nákupom rúžu nemohli vygoogliť reálny odtieň novej Kate Moss, nezistili by sme ako kryje ten nový make up, čo prišiel na trh alebo aká je vôňa tých nových sprcháčov čo prišli do drogerky. Kozmetické blogy sú proste super vec, ešte viac super samotný fakt, že väčšina báb píše tieto recenzie vo svojom vlastnom voľnom čase. Myslím, že každá z nás blogeriek sa snaží produkt opísať čo najvernejšie, aby recenzie mali svoj zmysel. No naša pleť, naše vlasy, naše telo je u každej unikát, a tak častokrát ani tá najpoctivejšie napísaná recenzia nezaručí vždy úspech.



To bude aj dnešným prípadom obľúbeného Baleáckeho šampónu, ktorý som dostala na otestovanie od DM drogérie. Šampón s argánovým olejom (Balea Professional Oil Repair ) na ktorý si môžete prečítať desiatky pozitívnych reakcií, dokonca vyhral prestížnu cenu. Všetci ho chvália a veselo nakupujú, no mne proste nesadol. Samotný článok nemôžem pokladať za plnohodnotnú recenziu, pretože hneď v úvode priznávam, že som šampón viac ako 4krát nepoužila. Mojím problémom je, že mi šampón robí lupiny, ktoré za normálnych okolností nemám, a tým pádom ma i škrábe pokožka hlavy, čím sa stáva pre mňa produkt  nepoužiteľným.


Z môjho "testovania" Vám môžem povedať, že balenie šampónu je 250ml, vôňa je povedzme sladšia - príjemná, šampón je redší, pení výborne, vlasy dobre umyje. Vlasy sú po umytí a vysušení mäkkučké, problém je však ak chcete mokré vlasy rozčesať (na príčine je zrejme absencia silikónov, ktorú však samozrejme kvitujem:)). Určite sa teda k šampónu bude hodiť nejaký kondicionér alebo produkt, ktorý Vám predstavím o pár riadkov nižšie.


Písmenká na obale nám sľubujú, že v kombinácii s olejovým balzamom na poškodené vlasy Vám produkty už po 2. umytí zredukujú vypadávanie vlasov o 80%. Ja som síce počas svojho extra kratučkého testovania používala  iba šampón bez balzamu, avšak musím povedať, že som si nevšimla ani náznak zlepšenia vypadávania vlasov a popravde, ak by to skutočne fungovalo a uvádzané slová by sa mali splniť, tento produkt by musel byť skutočný zázrak:))) Za mňa teda produkt odporučiť nemôžem. Treba však brať v úvahu, že hlavný dôvod nespokojnosti je boli skutočne lupiny, ktoré mi produkt robil.

Druhým produktom, ktorý patrí do tej istej vlasovej rady je olej na poškodené vlasy (Balea Professional Oil Repair Haarol). Hneď môžem povedať, že ja som veľký zástanca a milovník týchto olejov obecne. A používam ich po každom umytí vlasov ešte do vlhkých končekov. Stačí pár kvapiek a vlasy sú vyživenejšie, lesklejšie a krajšie. Efekt aj použitie sú u mňa teda výraznejšie a jednoduchšie ako aplikácia kondicionérov a takéto oleje ich ľahko nahradia. Olej môžete samozrejme použiť aj hocikedy počas dňa, keď sú vlásky suché a chcete ich iba trošku vyživiť. Ale skutočne prízvukujem - stačí pár kvapiek, vždy je lepšie menej ako viac;) 


Balenia má 100ml, nachádza sa vo fľaštičke s pumpičkou, ktorú možno pootočením uzamknúť, takže ho môžete bez problémov zobrať so sebou na cesty. V zložení nájdeme na popredných miestach silikóny, slnečnicový olej, argánový olej a marhuľový olej.





Poznáte tieto produkty? Skúšali ste? Ako sadli Vám? Budem jediná nespokojná so šampónom?









29 komentárov:

  1. Eli, u mňa, ako som ti už včera písala, také isté pocity. Olej mám rada a sadol mi, ale zo šampónu ma strašne svrbela pokožka hlavy a tiež som mala lupiny. Ja som ho použila len asi 2x, lebo to bolo úplne neznesiteľné. Takže asi bohužiaľ skončí ako náplň dávkovača tekutého mydla.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No veď aj ja som najskôr ani nechcela písať recenziu, lebo však čo je to za recenziu, keď niečo použijem raz-dvakrát....a tak som sa snažila, že ho budem používať dlhšie...ale nedalo sa fakt...takže proste nesadol...

      Odstrániť
    2. Inak toto mi presne urobil ešte jeden šampón od Baley, čo som skúšala, taký detský...takže....

      Odstrániť
    3. Ja mám tú smolu, že mne toto robí takmer každý šampón, je ich len zopár, väčšinou z lekárne, ktoré môžem používať. Ale väčšinou pár krát je to ešte v pohode, ale toto bol extrém, hneď po prvom raze.

      Odstrániť
  2. Nepoznám, neviem nič k tomu povedať. Ešte som nemala šampóny značky Balea. A ak mám pravdu povedať, nejako ma nelákajú. A poznám také ako píšeš, kým iným to sedí, mne to nevyhovuje. Potom mi je ľúto, že mám produkt, s ktorým neviem, čo... Pekný štvrtok! :-)
    katharine-fashionisbeautiful

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som ho posunula sestre, nech skúsi...keď iným vyhovuje a keď nič...no pôjde do koša....:/

      Odstrániť
  3. samozrejme že nie každej sadne uplne všetko vlasy sa mi daju po ňom pekne rozčesat dokonca som uvažovala o kúpe dalšieho a s lupinami som mala tiež problem po hocijakom šampone sa mi objavili a svrbela ma hlava ale našťastie mi to tento šampon nesposobil..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja zas práveže s lupinami problém nemávam vôbec, takže preto toľké odsúdenie...

      Odstrániť
  4. Máš pravdu, já už si snad nic nekoupím bez toho, aniž bych probrala všechny možný fotky a recenze :D A ne vždycky mám stejný názor, jaký jsem si přečetla. Konkrétně Balea je pro moje vlasy ráj /a ještě Timotei pure/. Nechápu, že něco tak levnýho může způsobovat tak krásné vlasy, ale časem už věřím tomu, že to je absencí silikonů.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to je super, že ti sadol...za tých pár korún je potom radosť si ho kupovať:)

      Odstrániť
  5. ja som skusala iba kondicioner - to male cestovne balenie co mavaju pri pokladni... a....nehodnotim ho nijak extra pozitivne ani extra negativne. ucinkami mozno mierny nadpriemer, ale ziaden zazrak. a vona mi nevyhovovala, nemam rada tie tazsie a sladkaste

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mne vôňa asi najviac pripomína výrobky macadamia(teda hlavne olejček)....a tiež sa mi spočiatku nepáčila, ale ako som macadamiu pravidelne používala, tak som si ju obľúbila...takže potom už tu nebol problém žiaden...

      Odstrániť
  6. Ja už si takmer ani nič nekúpim bez toho, že by som predtým neprelúskala pár blogov... samozrejme občas aj keď sú negatívne recenzie, výrobok vezmem, každá sme individualita a čo nesadne 100 ľuďom, môže byť hotový poklad pre toho stoprvého... S Balea šampónmi zatiaľ skúsenosť nemám, ale chystám sa teraz na ten vanilkový... vonia na zjedenie, tak uvidíme.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mne častokrát urobí hlavne veľkú službu samotný opis výrobku...napríklad nejaká baba do nebies vychváli nejaký make up, práve tomu, že je super krycí a neviem aký ešte...a aj keď je podľa nej super, ja sama viem, že práve kvôli veľkému krytiu by mi pravdepodobne nesadol...tak ako píšeš nedá sa to žiaľ zovšeobecniť....

      Odstrániť
  7. já měla od balea dva jakési šampóna a oba dva udělali jen jedno - zmastili mi hlavu, takže bych si už žádný nikdy nekoupila =/

    Loveliness By Tess

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No popravde, keďže aj ja mám už dve negatívne skúsenosti, tak nabudúce už budem dosť váhať....našťastie tie ich ceny sú skvelé, takže to človeka nemrzí....

      Odstrániť
  8. tak ja ako som písala na blogu, som s touto radou veľmi spokojná a od baley som medzitým vyskúšala už aj kofeínový balzam na vlasy a tiež super.
    s lupinami mám ja problém večne, ale tento šampón mi to nijak nezhoršil. ja si ho budem kupovať naďalej, mám po ňom perfektné vlasy :) škoda, že ti nesadol.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som skôr prekvapená, že sa tu našli aj negatívne postrehy...myslela som, že skôr každý bude okrem mňa spokojný....pretože som doteraz fakt čítala len pozitívne recenzie....

      Odstrániť
  9. tiež som o nich nepísala práve najlepšie...nesadli mi, robili mi veľmi umastené,spľasnuté vlasy a dokonca sa mi zdá, že ani šampón nepenil tak ako mal...100 ľudí - 100 názorov :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Musím priznať, že si nejak vôbec nevybavujem tvoju recenziu, možno mi ušla....pôjdem to napraviť...

      Odstrániť
  10. Mám rýchlejšie mastiace sa vlasy a šampón s obsahom olejov by teda pre mňa nebol asi vhodný a ešte keď čítam čo robí s pokožkou hlavy, tak si nadobro nechám zájsť chuť. Ale ten olejček nevyzerá zle. Na končeky tieto produkty rada používam.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja zbožňujem všetky tieto olejčeky už na umyté vlásky!....ako ja som vlastne čakala, že vlasy viac zamastí, keďže má byť s tými olejmi....ale skôr sa mi zdali byť suchšie....keďže som po ňom fakt potrebovala aj nejakú kúru- kondiš....teda aspoň tak na mňa pôsobil....ale zas možno som to prehliadala, keďže som sa sústredila skôr na to škrábanie....ale použila som ho fakt 4krát....takže iné závery ako to, že mi nesadol kvôli škrábaniu a lupinám robiť nemôžem

      Odstrániť
  11. Olejíček bych za tu cenu moc ráda vyzkoušela :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. inak pozerala som zloženie a porovnala aj s drahšími produktami a vyšlo to skoro rovnako, takže asi sa fakt oplatí...

      Odstrániť
  12. Mne sa narozdiel od teba mokre vlasy rozcesavaju tak ako aj bezne s inym samponom vlastne ja si vlasy cesem len ked ich mam este mokre :)) a olejceky milujem tiez

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :)ja to tak delím, že šampóny, kde kondiš nie je úplne nevyhnutný a šampóny, kde treba aj nejakú dodatočnú výživu...no a toto by som skôr povedala, že je ten druhy typ....ale z tých pár použití to je ťažšie súdiť...

      Odstrániť
  13. S těmi recenzemi máš pravdu, je skvělé, že si můžu o výrobku přečíst nejdřív na netu a nenakupuju "naslepo", ale občas ty recenze bud neodpovídají skutečnosti, nebo mám fakt divnou pleť.. zrovna jsem se zklamala s jedním korektorem - na blozích o tom básnili jaký je to zázrak... no a asi mi moc k užitku nebude. Jinak co se týče vlasové kosmetiky, zůstávám stále věrná pantene, nic jiného mi tak nesedlo

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...