Jar v ružových odtieňoch:)

Krásny deň dievčatá!

Ružová farba síce nepatrí k mojich top odtieňom ani v líčení ani v šatníku, avšak práve teplá jar a leto sú dni, kedy po ružovej predsa len siaham, a to práve pri líčení pier. Je tak tomu každý, a teda i tento, rok, a tak dnes i na blog prinášam koláž z mojich najobľúbenejších ružovkastých jarných odtieňov. Možno sa niektorý zapáči aj Vám;)



Poďme si to teda zhrnúť:

1. Rimmel Apocalips 300 out of this world
2. Rimmel rúž moisture renew 200 latino
5 Avon rúž lovely cherry
Rimmel Vinyl max 711 glorious

Jednotka, dvojka a šestka obsahujú výrazné trblietky. Trojka je pre mňa asi úplne najobľúbenejšia, najpoužívanejšia a najuniverzálnejšia. Zároveň spolu so štvorkou sú bez trblietok. Päťka je nový rúž od Avonu, ktorý ste už mohli vidieť na facebooku. Tá farba je prekrásna, avšak rúž ako taký sa šialene rozmazáva a zatiaľ sa z neho vytešujem iba doma a neodvážila som sa ho použiť von, pretože sa obávam, že by som skončila ako Jocker z Batmana;)

Recenzie na všetky lesky nájdete na blogu, rúžom som sa zatiaľ nestihla osobitne povenovať.


Výdržou je na tom najlepšie práve jednotka - "lak na pery", ktorá vydrží o dosť viac ako lesky. Rimmelácka šestka sa už žiaľ nevyrába, čo mi je pomerne ľúto, pretože som si maxi aplikátor veľmi obľúbila. Vôňou sú na tom dobre všetky, osobne mi je najmilší práve Avoňácky rúž. No a čo sa týka hydratácie, tak moje pery hovoria áno hlavne BB od Bourjois a Gosh Volume lip shine.

Všetky v dodržanom podarí.

Ako ste na tom Vy a jar, prípadne ružové odtiene? Vybrali by ste si niečo z mojich favoritov? Môžu byť alebo sa im vyhýbate?





35 komentárov:

  1. Trojka je krásna!! Aj niečo vydrží, alebo sa hneď zlíže? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Margaretka, práveže toto je výborný lesk. Mám ho už strašne dlho, stále je rovnako super...dokonca čím dlhšie ho používam, tým ho mám radšej...mám už aj jeho červeného kolegu.....a nie je to taký ten lacný vodový lesk...takže aj dobre drží (v rámci leskových možností je to jeden z najdlhotvácnejších leskov aké som mala)...

      Odstrániť
  2. ježíš ta trojka je! Musím jí mít! Kde se dá sehnat?

    Loveliness By Tess

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Na Slovensku v každom Fannku, v ČR som ju našla iba tu: http://www.goshcosmetics.cz/lesky/711-volume-lip-shine.html

      Odstrániť
    2. kouknu i do parfumérii v obchoďnácíh...díky moc!

      Odstrániť
  3. so svetlými ružovými celkom dobre :-) a za mňa 2, 3 a 6 :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja sa skôr radšej pohrávam s tými výraznejšími...s bledými je riziko, že na perách to bude tá klasická bábikovská ružová a tú aj teda nemusím vôbec...jediná výnimka je fakt ten lesk od Goshu. ktorý je síce bledučký, no zároveň to stále nie je tá "pre mňa hnusná "bábätkovská ružová...pri ktorej navyše zuby vyzerajú tmavšie...vrrr:D

      Odstrániť
    2. veď ja som myslela také nebábätkovské, nemrtvolné :-)))

      Odstrániť
  4. Moc se mi líbí ta rtěnka z Avonu a to jinak Avon moc nemusím. Je i tak kvalitní, jako je hezká?

    Maru UltimateChic

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Maru takto - ide o čisto hydratačný rúž, ktorý na perách vydrží max. hodinku, dlhšie nie....má krásnu pigmentáciu, ľahulinko s nanáša, ale tým pádom sa aj extra ľahko zmazáva...nevadilo by mi, že pery sa otláčajú o pohár, ale veľmi ľahko sa rozmazávajú aj celkovo na ústach.....ja mám celkovo problém s tým, že sa veľakrát počas dňa dotýkam rukami tváre....a tak u mňa nie je neobvyklé, že zrazu mám na prstoch aj práve otlačky tohto rúžu....takže za mňa proste nie...odtiene sa mi veľmi páčili, vyhrala som ich u Lučiaka na blogu, z čoho sa teším, ale teraz keď ich už mám otestované, tak by som už sama do nich nešla...radšej by som si vzala Longlasting od Dermacolu, ktoré majú krásnu intenzitu, cenu podobnú, ale držia tisíckrát lepšie....

      Odstrániť
  5. Mám ráda takové růžovoučké rtěnky :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Na tvojich perach sa mi najviac paci Avon :-) ja mam rada ruzove ruze, ale viac nude.. takyto ruzovo ruzovy mam od Elfu Flirtatious.. :-)

    Viva la Vida Dorota

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Viem Dorotka presne aké myslíš, viackrát som si už totiž všimla tvoj pochvalný komentár na také rúže na iných blogoch:)...ja zas také až tak veľmi nemusím, resp. si myslím, že sa mi ani nehodia...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Myslím, že sa nám ľuďom páči to, čo nám pristane.. mne presne také ružové nude pristanú, takže ich vyhľadávam a páčia sa mi.. Podstate je úžasne, že každému nesvedčí to isté... svet je tak veľmi rôznorodý a plný odlišností :-) nemyslím teraz len vo svete kozmetiky :-D

      Odstrániť
    2. Dorotka presne ako hovoríš, len nie vždy je tomu tak... tdea, keď sa chceme riadiť trendami a oblečieme sa alebo nalíčime sa tak ako sa nám to vôbec nehodí a nekorešpondujte to s našou osobnosťou....a to je škoda

      Odstrániť
  8. Tá trojka je krásna, prijala by som...

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Třetí odstín je opravdu nádherný! tyhle světlé barvičky mám nejradši :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Tak ja ruzovu dost mozem :) inak co sa toho goshu tyka ten by som skor radila k takym marhulkovym odtienom ako k ruzovym ale je pravda ze kazdemu vyzera na perach uplne inak

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to o tebe viem, Neli:)) inak presne toto aj mne preletelo hlavou, keď som písala odpoveď Suzi, že ten odtieň je akoby tak jemne "šmahnutý" marhuľkovou farbou a asi preto sa mi páči....

      Odstrániť
  11. ty jsou nádherné, nevím, který bych si vybrala dřív, ale asi se shodnu s většinou holek - 3 je božská!

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Obávám se, že jako Joker z Batmana bych skončila taky :-D
    Přesto se mi ale hrozně líbí odstíny na obrázcích č. 3 a 5 a chtěla bych je na sobě vyzkoušet! :-)
    Bebe

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ruzovemu chrustikovi by isto ktorykolvek odtien ruzovej pristal:)

      Odstrániť
  13. Ach, tak tohle jsou odstíny přesně podle mého gusta. Škoda jen, že mi nesluší každá růžová :/

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...