Blogerský TAG!

Krásne sviatky dievčatká!!!

Na tieto dni snáď plné oddychu som si pre Vás pripravila vypracovanie jedného veľmi milého TAGu, v ktorom ma označila Nikolka. Tak dúfa, že sa bude páčiť a budem rada, ak sa podujmete v ňom pokračovať aj VY:)

1. Který fashion blog ti přijde nejvíce inspirativní?

   Popravde fashion blogy sledujem len veľmi málo. Módu mám síce rada, no absolútne sa neriadim tým, čo je aktuálne trendy. Mám veci, strihy, farby, ktoré viem, že mi sedia a tie si kupujem zväčša stále dookola, bez toho, aby som sa zamýšľala tým, či budem oblečená podľa najnovších trendov. Koho si však rada rozkliknem, je blog Czechstreetglamour a krásna dáma Martina z Elegant40. U Czechstreetglamour nachádzam kombinácie, ktoré by ma nikdy nenapadli, avšak v konečnom dôsledku sa mi veľmi páčia, okrem iného som tam našla aj tip na vianočný darček pre priateľa. Martina je zas úžasná, krásna dáma, ktorá si väčšinu svojich outfitov šije sama, čo obdivujem.

2. Který z novějších blogů tě za poslední dobu nejvíce zaujal?

  Neviem, čo mám chápať pod pojmom novší, ale povedzme, že blog Filozofia ženskej krásy.

3. Food blog, u kterého věčně slintáš?

   Jednoznačne Delicious blog...Pri každej fotke proste ochkám a achkám. Avšak v reále najviac kuchárskych nápadov, ktoré aj skutočne zrealizujem pochádzajú z blogu od Margaretky...Receptíky sú zväčša jednoduché a veľmi chutné.

4. Jaký blog sleduješ nejdéle (+ od kdy)?

   The life of Cready – od roku 2012 (cca máj?). Objavila som odkaz na video na fb stránkach parfumérie Douglas. Dlhšie som sledovala iba Cready. Netušila som, že kozmetický blogový svet je taký mega veľký a objavovať som ho začala až nejak postupne, keď som začala ja sama blogovať.

5. Blog, na kterém se ti nejvíce líbí fotografie?

   Keď to zoberiem z kozmetického pohľadu, tak milujem fotografie u Kristine. V poslednej dobe aj u Jungle of Lipstick. A čo sa týka líčenia, tak to neprestanem obdivovať ako ho dokáže odfotiť Tereska. Fotky, ktoré sa mi však vždy páčili, ešte od úplných blogerských začiatkov boli fotky u Mily.

6. Kvůli jakému blogu nejvíce utrácíš?

   To nie je vôbec jednoznačné. Možno 90% blogov, ktoré sledujem sú čisto kozmetické, čítam ich rada a vždy ma niečo zaujme niekde inde.

7. Jaký blog tě uklidňuje?

   Toto je úplne jasné! Vivi!!! Jej štýl písania je úžasný. Článok vždy doslova zhltnem a myslím, že jej články by mohli pokojne ordinovať namiesto tabletiek od nervov:)

 8. Který blog ti přijde nejvtipnější?

 Najviac sa zasmejem zrejme vždy u LuckyBebe.

9. Jaký blog s nail artem nebo laky máš nejraději?

   Povedzme, že mám svoju „svätú trojicu“ – Suzi, ArvonkaNikol. U Arvonky sú to doslova maľby, ktoré viem, že nikdy nenapodobním, ale rada sa mi pokochám a vždy len krútim hlavou, čo všetko sa na jeden necht môže zmestiť:) No a u Suzi a Nikol rada obhliadam nové laky. Páči sa mi, že sú fotené za rôznych svetelných podmienok, že kočky majú nechtíky nalakované skutočne profesionálne, takže je radosť príspevky rozkliknúť. Občas ma len hnevá, že mi ich článočky blogger dlhšie načítava, ale to zas bude asi mojím spomaleným pc.

10. Nejoriginálnější blog?

Asi práve ten, čo píše Vivi - Vintage blog.
  
11. Na jakém blogu čteš nejraději recenze?

  U Moniky, Suzi, u Rendy, Julianky, Bebe, Lucky, Tutto, In your faceeM, Bashi, Margaretky, Lučiaka, Karolíny z Plumfoolery. Je ich proste veľa. U Lucky a Bebe sa rada zoznamujem s prírodnými novinkami. U Moniky mám vždy istotu, že produkt je priam dokonale vyskúšaný, žiadne "rýchlo kvasené" recenzie u Moniky nehrozia. U Suzi obdivujem detailnosť popisu produktu. U Rendy ma zaujímajú hlavne tie exkluzívnejšie veci. S In your face sme si podľa mňa podobné vo výbere produktov - aspoň ja mám pocit, že keď čítam jeje recenzie naše názory sa často zhodujú. No a Bashi, Julianka, Tutto, eM, Lučiak, Karolína a Margaretka sú proste blogy kam zavítam rada vždy, aj keby písali o nesmrteľnosti chrústov. Všetky ostatné mne milé blogy nájdete v lište napravo.

12. K jakému blogu máš zvláštní vztah?

Každý chápe slovo zvláštny inak. Ak to mám chápať ako akýsi iný, výnimočný vzťah, tak to bude k Ninke a Nelke. Keď som začinala blogovať, tak pre mňa fakt strašne veľa urobila podpora týchto báb. Pamätám si ako mi Nina zanechala komentár s tým, že mám pekný blog a začína ma sledovať....samozrejme potom sa veľmi často na blog vracala, komentovala a ja som bola extra pyšná, že môj blog pravidelne sleduje taká známa blogerka. Presne to isté bolo aj s Nelkou, ktorá ma dodnes veľmi často navštevuje, rovnako aj ja ju a jej komentár ma vždy nesmierne poteší.

13. U jaké blogerky nejvíce obdivuješ líčení?

Určite Tereska. Potom hlavne Monika a Kesulatko a zo zahraničných poľskú blogerku Zmalowana.

14. Blog, jehož autora nejvíce obdivuješ?

    To asi nebude nikto konkrétny. Obdivujem však všetky baby, ktoré majú prácu a ešte popri tom si nájdu čas napísať každý, príp. každý druhý deň článok. Tie ktoré prispievajú pravidelne, majú príspevky vopred nachystané a všetko dokonale zorganizované a články majú vždy hlavu a pätu a sú rôznorodé. Ono sa to možno fakt nezdá, ale blog zaberie podľa mňa veľmi veľa času - napísanie textu, kontrola textu, 100 fotiek líčenia, aby bola aspoň ejdna poriadna, zmenšovanie obrázkov, premazávanie tých zlých, aktivita na fb atď atď. A keď si niektoré baby myslia, že sa dá blogovať iba preto, aby človek dostávala produkty zadarmo, tak by to mohli vyskúšať a zistiť, že to pomer - čas a hodnota produktov zo spoluprác sa Vám nikdy nevyrovnajú. Pokiaľ človek nemá o blogovanie skutočný záujem a nenapĺňa ho to, tak to proste robiť podľa mňa nemôže.

15. Co bys vzkázala všem blogerům a blogerkám, kdyby to šlo?

Ďakujem, že ste! :) Som veľmi rada, že niečo také ako blogovanie existuje. Že na internete vďaka iným blogerom môžem nájsť chutné receptíky na všeliaké mňamky. Z toho, mne milého, kozmetického hľadiska, že môžem nájsť na internete kopec videí, článkov o líčení o kozmetických produktoch, kopec trikov a tipov, ktoré sú častokrát hodnotnejšie ako otrepané články z časopisov, a to všetko vďaka ľudom, ktorí to robia sami z dobrej vôle a vo voľnom čase. 

A u koho by som si ja rada prečítala vypracovanie tohto TAG-u? Asi u Moniky, Julianky, Lucky, ak ho ešte nerobili:) A samozrejme u hocikoho z Vás, kto Tag vypracujete a hodíte mi sem odkaz:)

Krásny deň, som rada, že Vám mám, čitatelia moji!!!








29 komentárov:

  1. jeej to je milé :)
    a aj keď nezanechávam už toľko komentárov, ver, že čítam každý tvoj článok a stále máš moju podporu

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ninuš,to som veľmi rada a veľmi ma to hreje pri srdiečku...tým, že sa mi zdalo, že už máš aj u sebe trošku menej článkov(alebo ja som to tak vnímala) som myslela, že máš iné ako blogové povinnosti....(predpokladala som, že škola)

      Odstrániť
    2. dobre sa ti zdalo :) štátnice-diplomovka-štátnice... snáď to dobehnem koncom mája

      Odstrániť
    3. No veď presne, keď už praxuješ, tak som myslela, že budeš asi niekde na konci. Aspoň teda kamarátka mala v 5. ročníku celý zimný semester prax, tak podľa toho som sa riadila...:) tak veľa úspechov...blog počká!

      Odstrániť
  2. Jéééé, hrozně mě těší, že se ti u mě líbí, Eli! :-) :-* Tenhle tag je super! Našla jsem i pár blogů, o kterých jsem neměla ani tušení! :-)
    Bebe

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som Bebe rada, že také článočky, ku ktorým sa rada vraciam píšeš:)...a tag veľmi oslovil aj mňa...:)

      Odstrániť
  3. Moc pěkný tag, početla jsem si a našla jsem nové super blogy :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Super čítanie, hlavne tá nechtová časť sa mi veľmi dobre čítala :P Ďakujem za krásne slová, hneď mi vylepšili náladu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D tak je to len pravda....až mi je to fakt až otrepané písať stále dookola, že tvoje nechtíky sú úžas

      Odstrániť
    2. Ver mi, to sa dá počúvať stále :P

      Odstrániť
  5. Jeeej dakujem za spomenutie :)) ty vies ze sa rada a stale vraciam na tvoj blog tak sa ma tak lahko " nezbavis" :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nápodobne aj ja ku tebe! Budem dúfať, že sa mi "nepodarí sa ťa zbaviť":)))

      Odstrániť
  6. tiež som rada že som sa dostala k blogovaniu priviedla ma k tomu kamaratka a dozviem sa tu vela noveho a nepoznaneho zaroveň:))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. pokiaľ sa človek o niečo zaujíma, má čas, tak blogovanie je ideálny spôsob ako sa tomu svojmu koníčku povenovať viac....či už kuchteniu, kozmetike, líčeniu...móde alebo hocčomu....aj ja som rada, že som sa na to dala...a ani som nepredpokladala, že ma to bude držať tak dlho...a hlavne, že bude prispievať na blog tak často....pôvodne som dávala tak max. 4 príspevky do mesiaca....

      Odstrániť
  7. Ahoj Elo, udělala jsi velkou radost! Jsem pyšná, že jsem se dostala do Tvojeho užšího výběru:-)
    Spoustu radosti z dalšího blogování přeju!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. a ja som zas rada, že som ťa objavila na emeverydaylife:)...U eM som inak našla veľmi veľa blogov, ktoré boli dnes spomenuté!

      Odstrániť
  8. Jé, tak já jsem část svatý trojice, jo? :D Moc děkuju, mám radost, že se ti na fotky dobře kouká a že si tag udělala :) Dost blogů neznám, takže teď budu mít aspoň spoustu nových blogů na prozkoumávání ;) dík :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak nejak Nikol:))) A skutočne ďakujem za nomináciu, tagovalo som mi veľmi dobre:)

      Odstrániť
  9. Ďakujeme za pochvalu :) Máme radosť že sa ti u nás páči a tag sa ti skutočne vydaril klobúk dolu ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Super tag! Strašně se mi líbí ty odkazy na určité blogy - s některýma naprosto souhlasím, ale některé naopak vůbec neznám a tak mě baví koukat v čem je která blogerka podle Tebe nej. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Jej ďakujem ti Eli <3 Keď sa niekomu páčia moje líčenia, to je pre mňa tá najkrajšia pochvala :) S bodom 14 úplne súhlasím, ak je pre niekoho cieľ získať produkty zadarmo, tak by nemal s blogovaním ani začínať, lebo písať blog, aj keď to človeka nebaví, tak to môže rovno ten čas využiť na zarobenie peňazí a produkty si kúpiť :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. páčia, páčia, veď inak by som ti toľko pochvalných komentárov nepísala:)

      Odstrániť
  12. Naznačím pár znaky, čo si myslím a ty už budeš určite vedieť, čo som chcela povedať;-). Tak teda: ♥ ♥ ♥

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...