Annemarie Börlind - Body lind prírodný deo sprej

Krásny deň dievčatá!

Dnešným príspevkom určite poteším najmä nadšenkyne prírodnej kozmetiky. Mám totiž možnosť predstaviť Vám značku prírodnej kozmetiky, ktorá sa zatiaľ na mojom blogu neobjavila. Je ňou prírodná nemecká značka Annemarie Börlind, ktorá na kozmetickom trhu pôsobí už viac ako 50 rokov a v rodnom Nemecku jej v roku 2010 patrilo prvé miesto v predajnosti pleťovej prírodnej kozmetiky. 

Ak ma sledujete už dlhšie viete, že v otázke dezorantov sa vždy radšej prikloním k prírode a ku chémii sa obraciam len v skutočne horúcich letných dňoch. Zatiaľ mi to tak vyhovuje a stačí. No a o jednom prírodnom dezodorante bude reč aj dnes.

Annemarie Borlind Body Lind - Natural deo Spray



Na samotné testovanie som bola špeciálne zvedavá, ako i na samotné účinky.  Všetky samozrejme vieme aký je rozdiel medzi antiperspirantom a dezodorantom. No z mojich skúseností sú aj obrovské rozdiely medzi dezodorantami samotnými, a tak som s napätím čakala, kam budem môcť zaradiť deo prípravok Annemarie Börlind. Tak poďme na recenzovanie!

Čo samozrejme pri prírodnom dezodorante očakávame je absencia hliníkových solí, parabénov, PEGov, konzervačných a syntetických látok. To Body Lind splňuje! Oceňujem i rozmermi vyhovujúce balenie, ktoré bez problémov dáte i do kabelky - obsah 75ml, výška fľaštičky 14cm. Balenie má klasickú pumpičku, takže nemusíte striekať do ovzdušia žiadne stlačené plyny a následne ich ani dýchať (ja som mala odjakživa problém s klasickými antiperspirantmi v spreji, ktoré boli samozrejme praktickejšie ako tuhé antiperspiranty, ale ja som sa vždy po ich aplikácia rozkašlala).

Na jednu aplikáciu je potreba 3-4 streknutia pod každé podpazušie:) Vôňa sa nedá jednoznačne opísať, je veľmi jemná, takmer nezachytiteľná, ihneď po aplikácii je cítiť aj jemný alkoholový závan, vďaka ktorému sa zrejme nastriekaná tekutina rýchlejšie odparí a podpazušie ostáva rýchlejšie suché. Zároveň predpokladám, že vďaka alkoholu sa v podpazuší nešíria baktérie spôsobujúce zápach, a preto dezodorant funguje tak ako by mal. Samozrejme prítomnosť alkoholu nemusí vyhovovať každému.

Poďme ale k samotným reálnym účinkom. Dezodorant som testovala dnešným dňom 21 dní, počas menej i viac náročných chvíľ. Ani jedenkrát nemôžem povedať, že by ma deo zradilo. Ako som ž spomínala v úvode, rozlišujem totiž dezodoranty, ktoré síce voňajú - nepríjemný zápach sa nikde nešíri, avšak človek sa potí úplne normálne. Avšak sú aj dezodoranty (u mňa to boli zatiaľ iba prírodné deo) s ktorými okrem nešírenia zápachu nemám problém ani s potením. A toto je jeden z nich. A tak každý jeden z týchto 21 testovacích dní som sa cítila v pohode, nikdy som však nemala problém, že by bolo "niečo" vidieť na tričku, za mňa teda výborný výkon.




Samozrejme, každé naše telo je iné a myslím, že najmä u toho potenia je to obzvlášť individuálna záležitosť. Každá z nás chce byť predsa krásna a voňavá. A ani mne by to prírodné zloženie nestálo za to, aby som sa musela za seba hanbiť, ale pokiaľ aj príroda funguje, tak prečo nie! Ak ste teda fanúšičky práve týchto prírodných spôsobov odstránenia potenia, ak Vám nie je úplne jedno čo na svoju pokožku dávate, a zároveň chcete niečo, čo funguje, tak myslím, že toto je jeden dobrý tip, ktorý aspoň na mne funguje.

Zloženie:  ALCOHOL, AQUA [WATER], TRIETHYL CITRATE, GLYCERYL CAPRYLATE, AROMA [FRAGRANCE], BENZYL SALICYLATE, FICUS CARICA FRUIT EXTRACT [FIG], LIMONENE, LINALOOL, ALOE BARBADENSIS LEAF JUICE, GERANIOL, SALVIA OFFICINALIS OIL [SAGE], SODIUM BENZOATE, XANTHAN GUM, POTASSIUM SORBATE

Ja sa musím ešte poďakovať Lucke z viacstylu.blogspot.sk, vďaka ktorej som mala možnosť  toto deo otestovať a u ktorej nájdete aj veľa recenzií práve na značku Annemarie Börlind.

Viac informácií o značke  Annemarie  Börlind ako i eshop s touto kozmetikou nájdete TU.


Ako je to u Vás, skúšali ste už prírodné dezodoranty? Ako ste boli spokojné?
Poznáte značku Annemarie Börlind, ktoré výrobky odporúčate?




7 komentárov:

  1. Ja sa takmer vôbec nepotím. Neviem, či je to dobre, tak som si povedala, že nie je :D, a z antiperspirantov som prešla aspoň na dezodoranty bez hliníkových solí a podobných radostí. No a zatiaľ sa stále nepotím :) uvidíme v lete...
    No a tiež nemôžem používať klasické aerosolové spreje, vždy som sa nimi v kúpeľni pridrhla :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to mas uplne skvele! Ak ked je pravda,ze ked nie je nieco obvykle clovek zacne pochybovat,ci je to vobec v poriadku...a v tom tvojom pripade urcite deo bez hlinikovych soli staci...no a ked som som klasicke antiperspiranty pouzivala ja,tiez som len rychlo strekla,zadrzala dych a posunula sa o kus dalej,aby ma to nedrazdilo..hotova komedia:)

      Odstrániť
    2. :D To ja som sa zas nastriekala a so zadržaným dychom fujazdila z kúpeľne preč!

      Odstrániť
  2. ahoj Ela, máš krásne meno, ako moja dcéra:-). To ako po prvé, a po druhé, z prírodných deo používam kryštály - také tie tuhé, čo sa namočia pod vodou a následne sa aplikujú, iste ich poznáš. Som spokojná. A spokojná som aj s tvojou recenziou, lebo si ma inšpirovala. Annemarie je moja obľúbená kozmetika, ale deo od nich som zatiaľ nemala, takže hádžem do košíka:-) Mám zatiaľ vyskúšané krémy - LL Regeneration alebo Aquanature, všetko môžem odporúčať. Zanedlho sa chystám na nákup dekoratívnej kozmetiky od nich - a to všetko - make-up, púder, ceruzky, očné tiene, som na to už riadne nažhavená:-)) Verím, že sú kvalitné, ako všetky ich produkty. Tak díky za tip a prajem ti krásny večer:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Kryštály samozrejme poznám a používam!...A už dlho....ale po týchto tekutých prírodných deo som začala pokukovať...lebo mi už kryštál prišiel ako nudný a moja zvedavosť ma nútila niečo nové vyskúšať:).....a do toho ako som si pozerala v eshopoch rôzne druhy prírodných deo a vyberala, tak mi Lucka napísala, či nechcem vyskúšať tento od AM. B....takže osud alebo nejaké zaujímavé zhody náhod proste zafungovali....:) Pre mňa tiež vyzerá zatiaľ najlákavejšie tá dekoratívka, navyše priamo na hlavných stránkach maú takú fotku s úžasným výberom farieb....Ďakujem za komentár a dúfam, že sa ti bude rovnako páčiť ako mne:) Ale verím, že keď ti vyhovujú kryštály, rovnako ako aj mne, bude ti vyhovovať ja tento deo. Krásny víkend!

      Odstrániť
  3. Tiež mňa klasický antiperspirant v spreji rozkašle a inak pekná recenzia.

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Pacii sa mi ze mi vdaka recenziam rozsirujes obzory pretoze o tejto znacke som zatial niiic nepocula :)) dakujem

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...