Veľké testovanie značky Biotherm

S kozmetikou Biotherm sa v blogovej sfére nestretávame až tak často ako s inými značkami. O to vďačnejšia som bola za možnosť zúčastniť sa Biotherm Beauty Talk o ktorom som Vám už písala v tomto článku. Práve odtiaľ som si doniesla niekoľko výrobkov, ktoré som pre Vás testovala a dnes prinášam svoje pocity, poznatky a komentáre:)

Testovala som  približne od začiatku roku 2014, a teda aktuálne ich používam cca.  2 mesiace, a teda verím, že otestované ich mám dostatočne.




Pôjde o trio výrobkov, ktoré by mali pokryť základnú dennú starostlivosť o pleť - a teda prípravok na vyčistenie pleti, tonikum a krém na výživu pleti. Všetky tri výrobky boli zabalené spolu - krém v plnom balení a čistiaca pena tonikum v menšom akoby testovacom balení. Plus ako bonus sa povenujem ešte jednému hydratačnému gélu.

Začneme teda čistením, na to som používala Biotherm Biosource Hydra-Mineral Cleanser Toning Mousse, a teda jemnú čistiacu penu, ktorá svojou konzistenciou pripomína akoby našľahaný krém. Pocit, že ide o krém pretrváva aj počas čistenia, pretože pena nemá tendenciu pokožku vôbec vysušiť, ale skôr naopak. Ja som zvyknutá skôr na umývacie gély, a tak bola konzistencia ako i účinky pre mňa čiastočne prekvapujúce. Chýbalo mi akoby stiahnutie pórov po umytí pleti a snáď väčšie zmatnenie pleti. Z môjho pohľadu ide teda o veľmi jemný umývací produkt na čistenie pleti, ktorý by som sa nebála doporučiť tej najcitlivejšej a dokonca by som povedala, že i suchšej až normálnej pleti. Na mastnú, príp. zmiešanú pleť mi príde pena až akoby príliš jemná - nedokáže dobre vyčistiť zanesené zväčšené póry, ktoré mňa osobne trápia. No pokiaľ hľadáte na prípravok na veľmi šetrné očistenie pleti z každodenného smogu, prachu, nemáte rady pocit siathnutej pokožky po umytí, tak bude táto čistiaca pena presne pre Vás.

Z oficiálnych informácií sa môžeme dozvedieť, že pena obsahuje horčík, ktorý zmäkčuje vodu a tým zabraňuje vysúšaniu pokožku, čo v podstate podľa môjho testovania sedí teda úplne. Používa sa klasicky - krúživými pohybmi na navlhčenú pleť a následne sa pleť umyje vodou.

Klasické predajné balenie je 150ml.



Po umytí pleti by malo nasledovať vždy tonikum. Umytím pleti totiž odstránime nečistoty z pleti, tonikom pleť dočistíme a póry akoby uzavrieme. Tonikum Biotherm Biosource Instant Hydration Toning Lotion z pokožky skutočne pomôže odstrániť posledné nečistoty, pleť zmatní a akoby trošku napne, no na dotyk nie je pokožka vysušená, ale skôr vláčna, hoc v zložení nájdeme i alkohol. Čo je veľmi prínosné z pleti zároveň odstraňuje i odumreté bunky z pleti, a tak nie je nutné používať ďalší exfoliačný prípravok. Používam ho každé ráno i večer.

Klasické predajné balenie je 200ml.



Tretím krokom ku krásnej a zdravej pleti je neopomenuteľná výživa pleti. Hydratačný krém z rady Aquasource Skin Perfection ma učite prvotne zaujal svojou konzistenciou, ktorú by som chrakterizovala ako mierne hrudkovitý gél-krém, ktorý je akoby mierne chladivý, po dotyku s pokožkou sa do nej krásne vpíja a po chvíľke ostáva pokožka úžasne, ale skutočne úžasne jemná. Tento krém ma z testovaných výrobkov určite presvedčil najviac. Pokožka neostáva nepríjemne lepkavá, ale naopak ani stiahnutá. Moja pleť je dostatočne vyživená a regenerovaná, no nie nepríjemne premastená. Krém je vhodný pre všetky typy pokožky a ja som ho v rámci môjho testovania som ho používala na noc, kedy som chcela dopriať svojej pokožke dostatočnú výživu a oddych. Keď som ho použila na deň, tak sa moja zmiešaná pokožka začala v priebehu doobedia v T-zóne lesknúť, preto som zvolila na dennú starostlivosť iný výrobok, ktorý uvidíte nižšie.



Na dennú hydratáciu pokožky som teda vyskúšala posledný z predstavovaných výrobkov, a to hydratačný gél PureFect SKIN. Jedná sa hydratačný gél pre zmiešanú až mastnú problematickú pleť. Nejaké veľké problémy s akné síce nemám, no na deň som práve skôr zvyknutá používať takéto zmatňujúce krémy/gély, vďaka ktorým nemusím pleť počas dňa často prepúdrovavať a s dobrým make upom ju nemusím prepudrovať vôbec. Na margo toho môžem povedať, že zmatňujúcu funkciu tento gél vykonáva výborne! Pleť krásne pripraví na make up, a hoci je to gél, neostáva po ňom nepríjemný lepivý pocit. Čo ma prekvapilo s použitím žiadneho make upu sa "nešuľkavie" z pleti, ba dokonca mám pocit, že make up drží na ňom ešte oveľa lepšie, pretože pleť je akoby vyhladená a tým, že sa pleť toľko neleskne, make up zostáva na pokožke dlhšie. Takže som nepotrebovala ani podkladovú bázu. Čo však gél zo svojich sľubov nesplňuje a nepostrehla som to počas testovania je redukcia pórov, alebo aspoň pre mňa nebola viditeľná. Obsahuje zinok a morskú riasu, ktoré by mali na pleť pôsobiť antibakteriálne a perlit absorbuje z pleti prebytočný maz. Vôňa na mňa pôsobí jemne citrusovo.

Klasické predajné balenie: 50ml



Ak to teda zoberiem celkovo, tak musím vyzdvihnúť, že prvé tri výrobky sú úplne úžasne parfemované. V prvom rade určite krém, ku ktorému privoniavam niekoľkokrát denne a chystám sa ísť do parfumérie ovoňať niektoré z Biotherm telových sprejov a tajne dúfam, že budú voňať rovnako jemne, sviežo. V tom prípade niektorý z nich určite zoberiem do nákupného košíka. Celkovo na mňa urobili svojimi účinkami dojem a presvedčili ma krém Aquasource a gél PureFect, ktoré by si zakúpila i v budúcnosti. S čistiacou penou sme si asi úplne nesadli,  pretože mám pocit, že jednoducho som zvyknutá mať svoju pleť doslova "vydrhnutú". Tonikum je veľmi fajn, používam ho rada, ale musela by som ho nájsť v akciovej cene;)

Musím uznať, že sa mi veľmi páčia originálne sklenené balenia krémov, ktoré vyznievajú až luxusne. Na druhej strane iste viete, že mám radšej pumpičkové balenia, takže ideálnosť balenie by spĺňalo iba plné balenie Biotherm PureFect Skin, ktoré v plnom balení vyzerá takto krásne:


Na záver už len dodávam, že značka Biotherm na trhu pôsobí od sedemdesiatych rokov a aktuálne sa výrobky vyrábajú v Monaku. Zaujímavosťou je, že všetky z výrobkov Biotherm obsahujú morský planktón. Všetky výrobky môžete hľadať v parfumériách (Fann. Marionnaud, Sephora, Douglas). Potom odporúčam informovať sa o zákazníckej kartičke, kedy po môžete mať 10. zakúpený výrobok úplne zdarma. Cenovo sa výrobky pohyjú niekde na úrovni Clinique či Clarins kozmetiky, avšak podľa mňa je práve starostlivosť o pleť tá oblasť, kde sa investovať určite oplatí!


Ak ste sa dostali v čítaní až sem, budem veľmi rada, ak mi napíšete aké sú Vaše skúsenosti so značkou Biotherm:)


Prajem Vám krásny večer kočky;)



12 komentárov:

  1. Eli, túto radu som mala pred pár rokmi veľmi rada, najmä krém. Tá úchvatná svieža vôňa. Ešte som si obľúbila čistiaci zmývateľný gél a pleťovú vodu. Proste celý Aquasource je skvelý. Len mi už jednoducho v mojom veku nestačí, lebo ako píšeš, je to predovšetkým hydratačná starostlivosť. Ale pre teba a celkovo pred dovŕšením 30ky je to výborná a kvalitná starostlivosť. Až sa mi zasa vrátila tá krásna vôňa, keď tu o tom čítam :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Julianka ahoj! Som velmi rada,ze pocity ohladom kremiku mame rovnake.Ta vona je tak bomba, a to pritom ja nemam rada parfumovane kremy,lebo mi to zvacsa prekaza,ale tato uplne jemne,nevinna:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Výrobky značky Biotherm používal u nás zatiaľ len partner. Ako vidím, nebude na škodu vyskúšať niečo aj na mne.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No inak Biotherm bola myslím prvá značka, ktorá zaviedla pánsku radu v kozmetike. Na internete som videla aj rôzne menšie testovacie balenia, takže možno spočiatku skúsiť tie a čo sa osvedčí, potom kúpiť vo veľkom:)

      Odstrániť
  4. Ještě jsem nic nezkoušela, ale teda nějaké výrobky mě lákají :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ono mám celkovo pocit, že Biotherm nemá až takú masívnu reklamu, preto možno sú tieto výrobky čiastočne o niečo menej nám všetkým na očiach...a nemáme ich natoľko preskúmané...ja verím, že fakt ďalší výrobok, ktorý mi pribudne bude ten telový sprej:)

      Odstrániť
  5. Hezký článek. Krém vypadá velice slibně.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Fakt to vyzeraju dobre vyrobky ked kludne to može byť aj na mastnu aj na citlivu a ten krem sa mi pači je to mile balenie:))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ono je to veľmi jemný a ľahký hydtačný krémik a každá pleť potrebuje hydratovať, takže skutočne ako aj Julianka píše, pokým človek nechľadá niečo intenzívnejšie na staršiu pleť, prípadne niečo vyslovene na liečbu konkrétneho problému ako je akné, pigmentové škvrný, rosaceae a podobne, tak skutočne si s týmto krémikom vystačí...

      Odstrániť
  7. Znacku poznam no na sebe zatial ju nemam odskusanu... Ale to je ozaj pravda ze na blogoch o nej vela recenzii nie je takze si trieda :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som ju tiež až doteraz nemala odskúšanú - aspoň myslím, doma sme niektoré veci už mali, ale asi nikdy som ich neskúšala.

      Odstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...