V kabelke...

Ahojte! 
Dnes tu mám pre Vás mini prehľad o mojich pomocníkoch, ktorí sú mi aktuálne nablízku - a teda v kabelke. Musím povedať, že sa asi odlišujem od väčšiny žien a kozmetickú taštičku s kozmetickými produktami nenosím v kabelke takmer nikdy. V kabelke nosím zväčša len to najnutnejšie z kozmetickej výbavy, a to krémy na ruky a balzamy, potom zväčša ešte pripojím aj lesk, prípadne rúž, ktorý mám v aktuálny deň práve na perách. Okrem toho Vám prinášam ešte aj malý tip na šikovnú vecičku, ktorú podľa mňa až tak veľa z Vás v kabelke nenosí.



 Výživa rúk



V poslednej dobe sú krémy na ruky pre mňa stále častejším spoločníkom počas dňa. Mám ich na pracovnom stole, vo všetkých kabelkách, pri posteli, v kúpeľni, prosto všade. Vždy píšem, že obľubujem nie príliš mastné krémy, ale skôr tie, ktoré vyživia pokožku, ale zároveň ju nechajú takmer ihneď nemastnú. A to platí obzvlášť pri krémoch, ktoré používam počas dňa. Ideálnym kabelkovým krémom sa za posledný mesiac stal pre mňa mini krém Fig&Rouge, ktorý som si našla v BioBeauty boxe. Má 30ml, takže veľa miesta ani v tej najmenšej kabelke nezaberie, ruky hydratuje, ale vstrebáva sa extrémne rýchlo, takže môžem vždy pokračovať v práci bez zamastenia papierov, či niečoho iného okolo mňa.

Druhým krémikom, ktorý sa aktuálne nachádza v mojej kabelke je mini verzia telového masla od prírodnej značky dm drogérie Alverde. Maslo je na rozdiel od vyššie uvedeného krémiku o niečo výživnejšie, ale je potrebná i nejaká tá polminúta viac na dokonalé vstrebanie. Vôňa je úžasná a viem, že po spotrebovaní určite kupujem ďalšie. Určite veľký favorit na telové maslo celkovo, ak chcete skúsiť niečo prírodnejšie a zároveň nesiahať hlboko do peňaženky.

Dezinfikovanie rúk


Myslím, že tento dezinfekčný gél od Yves Rochcer som už niekde na blogu spomínala. Nie je to totiž prvé balenie, ktoré vlastním. Dezinfekčné gély sú určite skvelou pomôckou, častokrát však príšerne smrdia. To sa však o tomto géliku povedať nedá. Cítim z neho jedine citrusy, takže určite dobrá kúpa.

Hydratácia pier


Tento balzamik od Biodermy som mala v pláne vyskúšať už dlhšie. Jeho "tyčinkový brat"(rozumej tyčinka na pery Bioderma Atoderm) je totiž úplne dokonalý, problémom však je, že v lete sa mi už párkrát mierne roztopil. Preto mi takéto balenie v tube, kde si môžem vytlačiť  potrebné množstvo rovno na pery, príde oveľa praktickejšie. Svojimi účinkami sú si Atoderm balzam a Atoderm tyčinka veľmi podobné. Výborne hydratatujú, vyživia pery, zamedzia pocitu suchých pier, proste skutočne výborné balzamy na extrémne suché pery, ktorým veci ako Labello nemožno ani len prirovnávať. Atoderm balzam je oproti klasickej tyčinke na tom o niečo cenovo vyššie, avšak obsah je až 15ml, takže sa cena vlastne vyrovnáva. Aby som na nič nezabudla, dodávam, že balzam je bez parfumácie.

Hydratácia a zafarbenie pier

Takto vyzerá dnes, po trojmesačnom používaní.
Balzam, keď bol nový.

Milé srdiečkové balzamy na pery od Dermacolu ma začali zaujímať až po masívnom počte prečítaných recenzíí na blogoch. Dokopy je týchto balzamov v tvare srdiečka 6. Každý Vaše pery sfarbí do iného odtieňa a má inú vôňu. Môj balzam (03 Amore) má farbu a lá "Vaše pery, len o niečo krajšie", a teda nič výrazné, iba jemné zvýraznenie. Vonia po melóne. Myslím, že v rámci týchto balzamov je to asi najlepšia voľba, ktorá je však častokrát v drogériách najrýchlejšie vypredaná. Celkovo ma zo všetkých balzamov, ktoré som obzerala v drogérii zaujal ešte broskyňový, ktorý rovnako príjemne voňal aj farbil pery. Ja osobne som s balzamom spokojná, ani po niekoľkomesačnom používaní sa nezlomil, nestratil svoj pekný tvar ako som dosť čítala na iných blogoch, alebo dokonca ako sa to stalo kamarátke, ktorej som jeden z týchto balzamikov kúpila. Neviem, čím to je, avšak samé vidíte, že ten môj je stále rovnaký. Páči sa mi jeho jemnučká farba, ktoré kedykoľvek počas dňa jemne zafarbí pery aj bez potreby zrkadielka. Za mňa teda super roztomilý pomocník na každý deň.


Dokonalý pomocník!




No a poslednou pomôckou v mojej kabelke je Victorinox karta, ktorú mám už asi 7 rokov. Veľkostne ju môžeme prirovnať ku kreditke, no aj v takýchto mini rozmeroch v sebe skrýva pero, mini pravítko, uhlomer, vynikajúcu pinzetu (počas prváku na výške táto pinzetka kolovala medzi všetkými spolubývajúcimi na bunke, pretože je fakt úžasná a zachytí naozaj každý chĺpok na obočí), pilníček, špáradlo a špendlík (tie som už počas tých pár rokov stratila), mini šraubovák, super ostré nožničky a super ostrý akože otvárač dopisov, ale poviem Vám je to skvelá náhrada normálneho noža  a na Rhodose sme ním krájali žltý melón úplne bez problémov! Čo viac dodať skvelá vec, proste Švajčiari. Finančne síce nie je najlacnejšia a  stojí okolo 25eur(700kč), ale pre mňa za tie peniaze skutočne stojí a verím, že by ste ju ocenili aj Vy, tak ako milióny ľudí oceňujú Victorinox nože, ktoré sú úplnou klasikou.


No a čo nemôže chýbať vo Vašej kabelke?

14 komentárov:

  1. Alverde mini maslo - áno, balzam na pery - áno, od Victorinoxu mám taký mini krásny nožíček v ktorom sú tiež tieto veci od pilníka nožničiek, až po pinzetu, v poslednej dobe stále nosím so sebou aj korektor, rúž a púder. A voňavku, moja posledná má dosť biednu výdrž :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vreckový nožík od Victorinox dostal zas u nás priateľ odo mňa pod stromček, tak ho nosí v aute;) Čo sa týka voňavky, tak ja som ten typ človeka, z ktorého cítiť vôňu len skutočne z extrémne blízka, takže mne vždy to jedno - dve streknutia na deň stačia.

      Odstrániť
  2. Z kozmetiky si nosím presne to čo ty. :) A keď chceš úžasne voňavý antibakteriálny gél tak skús Cuticura passion flower a mango, vonia božsky! :)

    Sweet Letty

    OdpovedaťOdstrániť
  3. bioderma zvykne mat niektore veci bez parfumacie ale inak balzam od nich som ešte nemala myslim že každy či je lacnejši alebo drahší zohrava rovnakú úlohu, a ked sa napijeme alebo niečo zjeme aj tak zmyzne a treba ich namazať znovu:))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja alebo teda moje telo, moje pery s týmto nemôžu vôbec súhlasiť. Pre mňa keď si dám napríklad to spomínané Labello, tak ani poriadne neviem, že som si na pery niečo dala, takže balzamy si fakt dobre vyberám alebo sa teda aspoň snažím, nie vždy to vyjde podľa prestáv.

      Odstrániť
  4. Tak taký skvelý pomocník je teda poriadne praktická záležitosť :)
    .BeautyMissfits.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veru je.Clovek si ani neuvedomi kolkokrat sa mu taka vec zide:)ako nam na tom rodose na krajanie melona...;)

      Odstrániť
  5. Same dobre vecicky sice nie vsetky mam no podla recenzii co som videla zle byt nemozu :))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ja nosím šiťíčko, to už využilo pár ľudí v mojom okolí.... a namiesto dezinfekčného gélu mám radšej obrúsky... sú v porovnaní s gélom oveľa lacnejšie, aspoň tie moje :-)
    katharine-fashionisbeautiful

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no take siticko veru nenosi hocikto,takze ked sa niekto taky najde, kto ho ma poruke,verim,ze sa vyuzije...aj ja mam jedno cestovne siticko,ale to zvacsa so sebou beriem iba na dovolenky

      Odstrániť
  7. Skvělý článek, abych pravdu řekla, tak takové mám opravdu ze všech nejraději :-) ♥
    Glamour and beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Já v kabelce nosím jen pudr, nějaký dva pidi oční stíny (kdyby něco), balzám na rty, starší řasenku (co kdyby náhodou), maličký krém na ruce - ale ten jen v zimě, kdy trpím na suché ruce, pinzetu, nůžtičky na nehty, pilník... Tvůj článek mi připomněl, že bych si měla doplnit jehlu! Vždy nosím nit s jehlou, která se nedávno hodila kamarádovi, když potřeboval zašít kalhoty :D Tak jsem teď bez ní a chodím jen s černou nití v kabelce :D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...