Súťažíme o krabičku krásy od BioBeauty!!!

Ahojte!

Už minulý týždeň som Vás navnadila, že vďaka eshopu Biobeauty sa bude na blogu opätovne súťažiť. A je to konečne tu! Sama sa zo súťaže veľmi teším, pretože som až do doručenia balíčka vôbec netušila, čo bude krabička, ktorú vyhrá jedna z Vás, obsahovať a keď som sa v piatok balíček obdržala, obsah ma veľmi potešil.

Ak ešte pojem BioBeauty nepoznáte, je to eshop a zároveň i kamenná predajňa v Pezinku zameriavajúca sa na predaj voňavej i oku lahodiacej prírodnej kozmetiky. Z času načas predajňa vydáva tzv. krabičku krásy, ktorá má tajomný obsah. A teda nikdy dopredu neviete, čo kupujete. Nápovedou Vám môže byť len fakt, že v balíčku je vždy niečo zo sortimentu značiek, ktoré BioBeuty svojim zákazníčkam ponúka. Radosť Vám urobí vždy plný produkt alebo mini balenia výrobkov a samozrejme rôzne vzorky. Cena krabičky je 10eur, avšak výrobky v nej sú vždy vo vyššej hodnote.

A práve o túto Biobeauty krabičku krásy sa bude súťažiť! 





Podmienky sú jednoduché!

Stačí byť čitateľom tohto blogu(GFC) a napísať mi do komentáru, čo by ste v obchodíku BioBeauty a predovšetkým v ich krabičkách krásy rady (ak tu máme aj pánov, tak radi) privítali, čo Vám v nich chýba, čo by ste možno zmenili, prípadne či by ste prijali aj oveľa lacnejšiu variantu krabičky krásy, kde by boli iba vzorky. Proste všetky Vaše pocity, názory, ktoré vo Vás možno obchodík a jeho ponúkaný sortiment zanecháva, vyvoláva a čo by Vás urobilo ešte spokojnejších zákazníkov. Z Vašich úprimných komentárov majiteľka obchodu vyberie jednu - možno najkratšiu, najdlhšiu, najvtipnejšiu či pre obchod najprínosnejšiu odpoveď, ktorá bude odmenená krásnou krabičkou krásy.

Súťaž platí rovnako pre Slovenky, ako i české čitateľky.

Plus nechajte tu na seba mail, aby som Vás mala ako kontaktovať. Prípadne, že nechcete mail zverejniť, tak potom treba sledovať blog a fb, aby ste sa o výhre dozvedeli:)

Súťaž bude končiť 27.3.2014

Obsah balíčka nechávam zatiaľ utajený, ak by niektoré z Vás chceli prekvapenie. No pre tie zvedavejšie z Vás, už v najbližšom príspevku ukážem, čo v tejto krásnej krabičke nájdete;) Ak sa Vám myšlienka krabičky plnej prírodnej kozmetiky zapáčila, môžete si marcovú krabičku objednať najneskôr do 31.3. alebo do vypredania zásob TU. 

Prajem Vám príjemné súťaženie;)



69 komentárov:

  1. Sleduji přes GFC jako Miška
    Já si myslím, že na stránkách je snad vše co člověk potřebuje. :)
    Misa.Pavlikova15@gmail.com

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Čo neuveriteľný príbeh v mojom živote, som pani Wilecia Berbana, v súčasnosti žije v New Yorku, USA. Som vdova v okamihu, keď sa tromi deťmi a bol som uviazol vo finančnej situácii. Posledné dva mesiace som potreboval k refinancovanie a platiť svoje účty a niektoré ďalšie vážne dlhu. Hľadal som o pôžičku vo výške $ 650,000.00 USD potom som si požiadať o pôžičku v jednom z úveru spoločnosti on-line, kde som bol podvod, o 3,800,00 $ USD v poskytovaní úverov vo Veľkej Británii, ale keď som dal si sťažujú, môj dobrý kamarát povedal, mi, že jediné miesto pre získanie úveru on-line je zlato výpožičke firmou spoločnosť je 100% zárukou, že keď som sa vzťahujú na podnikateľský úver som sa dostať pôžičku bez zbytočného odkladu v transakcii, tak som to urobil, s veľkým strach v mojom srdci nestratiť peniaze druhýkrát. Bratia a sestry chcem, aby ste vedeli, že stále existujú dobrí ľudia na svete môžeme dôverovať a mať vieru ďalej. S radu svojho priateľa, v ktorom som požiadať spoločnosť o pôžičku minulý týždeň a k svojmu najväčšiemu prekvapeniu som práve dostal svoju pôžičku včera. Moje nádeje a dôvery bolo všetko preč, ale teraz aj nový existujú skutočné úver firma môžeme veriť. Používam túto príležitosť, aby Vás informovať všetkých, že ak ste v núdzi úveru, nejdú inde, kde tak zle o pôžičku. Zistil som, že skutočný úveru veriteľa, ktorý vám môže pomôcť, pretože HES mi povedal, že úspech týchto spoločností je jeho hrdosť i Ak chcete chorý o pôžičku v zlate PÔŽIČKA firma. Tu sú firemné e-mail: goldloancompany1234@gmail.com a sľubujem vám, že bude váš život nikdy zostať ešte raz to isté,
      Aj bude čakať počuť svoj vlastný svedectvo.

      Pani Wilecia Berbana

      Odstrániť
  2. supeer sutaz :D a ocenujem, ze na slovensku je spolocnost, ktora taketo krabicky ponuka, by som im odporucala to viac spropagovat, lebo na slovensku budu asi jedini :) a zaujimava by bola moznost personalizacie... tzn napriklad vyrobky na moj typ pokozky, aby mi nebolo luto, ze budem mat pre mna nepouzitelne vyrobky...
    saska99@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. GFC: Elysia
    elie.krios@gmail.com
    Bohužel s tímto e-shopem ani jejich beauty krabičkami nemám zkušenost, na jejich stránkách se mi ale moc líbily přísady do koupele, tělová suflé a samozřejmě výrobky Compagnie de Provence, kteroužto jako značku celkem obdivuji. ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. GFC - veronika.zorska
    Nemám skúsenosti s týmito krabičkami, takže ani neviem čo také sa tam objavuje. Ale mňa by najviac potešil nejaký super šampón, ktorý by som nechcela vymeniť za žiaden iný. A potom rôzne somarinky do kúpeľa, ako sú lupienky, peny v mini verzii :D mydielka. :)
    veronika.zorska@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Utajený obsah, no to mi nedá spát:-D Já bych určitě uvítala více dekorativky v krabičce (jakože více dekorativky oproti pečující kosmetice), cenově mi přijde fajn, stránky mají fakt krásné, jen to menu mi přijde trochu nepřehledné.. To zmenšené písmo se mi špatně čte a trochu i zasahuje do těch šipek, to je škoda, jinak nabídka je skvělá!
    info@ilovemakeup.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Od BioBeauty mám doma pár vzoriek a podľa mňa majú kvalitné produkty :) s krabičkou krásy skúsenosti nemám tak sa neviem tak úplne vyjadriť no určite by bolo super keby sa v BioBeauty po čase začala predávať aj bio dekoratívna kozmetika :)
    GFC: Nikola Guzmicka
    nikky33@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Asi by som vyskúšala nejaké sérum alebo intenzívny nočný krém, lebo nič tohoto typu sa momentálne v mojej rutine neobjavuje (a že je toho dosť :D)
    veri.soltesova@gmail.com
    Nikavero

    OdpovedaťOdstrániť
  8. BioBeauty milujem! Majú neskutočné skvelé výrobky, aj keď cenovo sú možno nedostupnejší... a navyše predajkyňa, slečna Baška je taktiež skvelá... poradí, pomôže ... milá :) Možno by som troška zjednodušila desing stránky, občas blúdim a blúdim :D Ale to je subjektívne :) Privítala by som možno ešte nejakú dekoratívnu kozmetiku, samozrejme prírodnú ... to je všetko asi :)

    GFC: Veronika Hajtmánková
    FB: Veronika Nikkie Hajtmánková
    nikkienka@gmail.com

    Rada by som Ťa pozvala aj ja na svoju GA na oplátku ;)
    http://nikkienka.blogspot.sk/2014/02/ga-1-narodeniny-blogu-100-citatelov.html

    OdpovedaťOdstrániť
  9. S touto kosmetikou vůbec nemám zkušenosti, takže bych si ráda rozšířila obzory a vyzkoušela cokoliv. ;)
    mojekosmetika@gmail.com
    Hanďa

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Od BioBeauty zatím nic nemám, ale jejich stránky se mi moc líbí :) Hodně mě zaujal např. čaj do koupele. S krabičkou nemám zkušenosti, ale určitě by byla fajn nějaká bio dekorativní kosmetika :)
    GFC: Petra Jelínková
    thesparkless@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Sledujem cez GFC Zuzana Uramova.
    Krabičku krásy som si raz objednala a bola som velmi spokojná. Vdaka vzorkam, ktoré boli sučastou krabičky som mala možnost vyskusat denny aj nocny krem ci odlicovacie mlieko pre suchu a citlivu pleť co je presne moj prípad :-) všetky ich výrobky neskutočne krásne vonaju ale pre mna problem kedže som len študentka je pre mňa vyššia cena, s ktorou som ale stotoznena lebo za kvalitu sa vždy priplaca aj ked oproti Bioderma a pod lekárenským značkám sa to cenou nedá porovnať. Lenže mojou chybou ak sa to chybou dá vobec nazvať - čo sa starostlivosti o pleť týka je, že chcem denny, nocny krem, cistiace mliecko ci micelarnu vodu od jednej znacky, MAX. dve :) Najviac ma potešilo( a už aj šetrím na kúpu:) je zaradenie slovenskej značky SOAPHORIA do sortimentu.

    OdpovedaťOdstrániť
  12. No vyzerá to super, stránka sa mi páči, brala by som produkty Natura Siberica v balíčku ;)
    nikolastrakova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  13. GFC: Rebeka Becky
    Po tejto krabičke veľmi túžim. Hlavne preto že som ešte žiadnu nemala, ani ladybox ani nič. A určite je to veľmi zaujímavé. Keďže s biobeauty spolupracujem skúšala som už pár produktov a zatiaľ som nenašla žiadne mínusy. Zákazníčky navrhli aby bola dekoratívka a biobeauty zrazu predáva aj dekoratívku. Fakt pekne ukázané že zákazník je pánom. A biobeauty robí všetko preto aby bolo každému dobre a aby si každý na eshope/ v predajni niečo našiel. Milujem takéto obchodíky, kde sú milé aj predávajúce a vedia poradiť.
    Jediné čo by som navrhla je len zmena dizajnu e-shopu. Aj keď je veľmi pekný a pekne skombinovaný, chcelo by to viac prehľadnosti. To je asi jediné také čo mi ani nie vadí ale bolo by super keby to bolo.
    rebekaveselovska@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Nemám se stránkou žádné zkuenosti a vidím to poprvé, ale působí velmi příjemně a určitě bych ráda vyzkoušela nějaké její výrobky :)

    kubenkova.m@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Z Biobeauty mám denní krém Funny bee, který je prostě boží :) Je to nejdražší kousek kosmetiky, který doma mám, ale fakt stojí za to.
    Krabičkám krásy moc neholduju, ale čtu o nich dost článků a co by mi většinou vadilo je nízká personalizace. Na co je rtěnka člověku, který ji nepoužívá, anti-age krém 15 leté holce a podobně.. Takže určitě nějaké dotazníky anebo do krabičky dávat produkty, které jsou využitelné všema. Otázka, co je jednodušší. Důležitá je určitě i rozumná cena, která, jak jsem produkty zkoumala, si myslím, asi nedělá jejich produkty dostupnými pro studenty a mladší ročníky, které nevydělávají nebo nemají ochotné rodiče. Ale cena 10 euro za tuto krabičku je myslím v pořádku :) A řekla bych, že by nebylo špatné zařadit do eshopu i produkty dekorativní kosmetiky.

    Moc se mi líbí myšlenka boxu, který je bio, to určitě přiláká dost lidí, připadá mi, že "móda" bio se rozšiřuje. Jinak s Biobeauty mám super zkušenost, jsou tam moc milí lidé :)
    indrakova96@email.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Sleduji GFC: aleachim15
    Stránka biobeauty se mi moc líbí a levnější krabičku se vzorky bych určitě zařadila

    michaelaloffler@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  17. GFC:dominika sedliakova
    BioBeauty je super značka mám rada prírodnú kozmetiku, krabička krásy je super možno by som privítala aj nejakú dekoratívku :)

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Obchod super, mam telove maslo od nich, riadne uzasne vonia. :) Jedine co mi vadi, je neprehladnost stranky.. hodil by sa trosku redizajn. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  19. sleduji přes GFC pod tímhle jménem, mail mám kdyžtak v profilu.
    jinak jsem vždycky v e-shopu chtěla dekorativku a už mají tu nádhernou Naturu Sibericu, tak jsem spokojená :)

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Hmmm :) tak o tejto stránke/značke som ešte nepočula ale nové veci skúšam rada takže by ma určite potešila :)
    sledujem ťa ako HenrietteHiver a email -beperfectissimple@gmail.com :))

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Ahoj kočko, sleduji přes GFC. Taky mi vadí, že mají nepřehledný e-shop jinak nic ♥

    k.fritschova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  22. GFC - Michaela Mária
    Keďže nemám žiadne skúsenosti s krabičkami krásy od Biobeauty tak neviem povedať čo sa v nejakej z nich asi nachádza a čo by som tam rada privítala. Avšak ako som si pozerala stránku biobeauty, zaujali ma tie gulôčky ( bomby ) do kúpeľa, keďže som také ešte doposiaľ nikde na SR nevidela. Ak sa doteraz tieto gulôčky nenachádzali v krabičkach krásy, tak myslím, že by to všetky ženy uvítali. :) Ja osobne milujem prírodnú kozmetiku a ako tak pozerám tak firma (?) ponúka naozaj mnoho rôznych a hlavne zaujímavých produktov, takže ak by som náhodou bola tou šťastnou, tak by som sa určite veľmi potešila. Ak by sa na mňa však šťastie neusmialo, tak by som si niečo určite v budúcnosti odtiaľ objednala! :)
    misulienka1999@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Stránky e-shopu se mi celkově líbí.
    V krabičce bych uvítala jeden plný pečující produkt a hromadu vzorečků.
    radoslava.20@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  24. :P určite by som prijala aj lacnejsiu variantu so vzorkami, lebo nie vzdy vsetko sadne a vzorky su dobr sposob ako si najst to svoje, mám rada vasu kozmetiku z martveho mora, ktorá je užasna a sadla mi ideálne :P
    xxmajixx95@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  25. GFC: Hanča Černá
    E-shop se mi velmi líbí, jen si myslím, že by mohli o něco vylepšit design stránky. Je taková tak trochu nenápadná, ale to je jeden detail :) Jinak super :)
    whitedog1@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  26. GFC aj FB: Katarína Kačuriková
    e-mail: katarina.kacurikova@gmail.com
    Pred nedávnom táto značka na fb sa pýtala, že čo by sme uvítali, zmenili na ich eshope. Ja som vtedy povedala, že by som tam uvítala nejakú dekoratívnu kozmetiku. Nakoľko my tvoríme ich značku tak vyslyšali naše prosby a zahrnuli do svojej ponuky aj spomínanú dekoratívnu kozmetiku. No nakoľko som študentkou a nemôžem si dovoliť kupovať drahšie výrobky, tak by som uvítala ak by ich ceny boli o čosi nižšie, pretože mnohokrát si výrobcovia nahodia vysoké ceny aj keď sú celkové náklady spojené s výrobou týchto produktov takmer zanedbateľné, ale chápem to lebo nik nechce byť stratový inak by podnikanie ani nemalo potom zmysel :D

    OdpovedaťOdstrániť
  27. ešte som o tom nepočula.objednám a poviem čo by som doladila :-)
    driecnaslecna@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  28. Ja a Biobeauty, no toto bude na dlho! :D
    S krabičkami krásy skúsenosť nemám, nepopieram, že ma ten "moment prekvapenia" láka, ale zatiaľ zakaždým sa mi zadarilo dať prednosť skôr niečomu, čo akože "potrebujem"... Preto by som skôr ako nejakú lacnejšiu verziu krabičky so vzorkami privítala možnosť zakúpenia vzoriek/mini balení z každého jedného produktu. Kľudne rozcuckovať plné balenie do nejakých plniteľných mini-obalov, ak by neboli k dispozícii originál balenia vzoriek...
    Ale krabičky krásy poprosím určite nerušiť! ;)
    BioBeauty je inak moja srdcovka, prvý dojem zo stránky e-shopu môže byť trochu chaotickejší kvôli tomu, že k jednej veci sa dopracujete cez viacero "kanálov", preto by som toto možno trochu zjednodušila, aby sa v tom na prvú šupu zorientoval aj niekto, kto tam zavíta prvý krát a je internetový analfabet, nie taký /Biobeauty/ maniak ako ja! :D
    Veľmi oceňujem, že mi ukazuje posledné prezerané produkty!!! /To aby som náááhodou na niečo nezabudla pri objednávke! ;)/
    To je asi všetko, čo ma tak v rýchlosti napadlo :D

    mail: claireclairmont666@gmail.com
    GFC: claire clairmont

    OdpovedaťOdstrániť
  29. Miroslava Zelinková GFC a FB, mya1113@azet.sk, myascosmetics.blogspot.sk
    mám poukaz na 5 €, láka ma krabička, ale stále čakám na nejakú príležitosť, aby som si ju mohla kúpiť. Vyhrať ju, by mi spravila neskutočnú radosť. Myslím si, že je postavená akurát. Dva plnohodnotné produkty plus vzorky a k tomu pekne zabalená. Nič by som nemenila. Len asi čakám aj na tú správnu kombináciu pre mňa :)

    OdpovedaťOdstrániť
  30. Cez GFC sledujem ako Janka.
    O tejto krabičke som ešte nepočula. Pozerala som si aj ich stránky a pôsobili na mňa veľmi pozitívnym dojmom. Čo sa týka prírodnej kozmetiky všeobecne, tak podľa mňa by sa výrobcovia mohli viac zamerať na dekoratívnu kozmetiku, lebo mám pocit, že všelijakých mazadiel, masiek, prísad do kúpeľa... atď. je celkom dosť, ale napr. zohnať dobrý rúž, ktorý by bol od nejakej prírodnej kozmetiky, nie je také ľahké.

    OdpovedaťOdstrániť
  31. Počula som už o tejto krabičke a už som si ju aj raz objednala ;) A tu by som práve chcela uviesť ako som si ju objednávala ...kedže cez ich oficiálnu stránku to nebolo možné (neviem prečo ale bola to chyba na mojej strane) tak som sa ich snažila kontaktovať iným spôsobom a to cez FB kde mi veľmi pomohli a boli milý takže balíček som si mohla vybaviť aj pokojne cez e-mail.. A za to by som chcela veľmi podakovať tomu neznámemu ktorý mi fakt milo a zrozumiteľne napísal všetko ohľadom tohto ;) Super prístup ,super veci a plánujem jednu vec z boxu (ked ju dopotrebujem) kúpiť znova pretože je fakt super! :)
    E-mail: theresahoran1d@gmail,com
    GFC- Terézia Senteliková

    OdpovedaťOdstrániť
  32. Já tuhle krabičku krásy neznám, takže ji nemůžu nijak měnit. Když jsem se dneska dívala na obsah, tak mi přijde, že je fajn. Moc se mi líbí eshop, je takový pohodový, klidný, tak na mě působí.
    cosmeticsandthings@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  33. Já teda nejsem zastánkyní beauty boxů, protože si daleko raději vyberu sortiment podle svého gusta.. Takže kdybych si krabičku třeba mohla namixovat sama, říct si určité značky a produkty, které bych si v každé krabičce přála, klidně bych i objednávala, ale zatím se mi nikdy nestalo, že když jsem takhle koukala na vydání různých boxů, že by mě nějak vyloženě nadchly. Na bio beauty mě nejvíce potěšila přítomnost značky Figs and Rouge, protože není moc rozšířená a má naprosto dokonalé obaly a celkově mě moc láká vyzkoušet.. Takže něčemu od nich bych se určitě nebránila :):)
    janca.randovka@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  34. GFC: karmenka
    FB: Lucia Csankova Kukurova
    mail: karmenka@centrum.sk
    BioBeauty mam lajknute na FB uz davno, velmi ocenujem, ako sa kocky snazia, stale su nejake akcie, sutaze, proste vychadzaju svojim fanusikom maximalne v ustrety. Co sa tyka vyrobkov, mala som na sebe nejake vzorky, ktore mi boli zaslane, teraz pouzivam lipove telove mliecko Clara en Provence. Zalizujem sa hlavne na cokoladove telove sufle :) Neviem sa vynadivat na prekrasne balenia balzamov na pery- Figs & Rouge, ten vanilkovo-pomarancovy raz bude moj! Cely e-shop je pastva pre oci, v kamennej predajni by som urcite zamdlela :D Bola by som tam aspon hodinu, kym by som vsetko poobzerala, poovoniavala... Nuz a este nieco! Moj muz mi vyhral na Valentina mydielko od BioBeauty, nevravel nic, len dosiel s balickom za mnou ako majster sveta :) Cize tak. Biobeauty je velmi fajnove!

    OdpovedaťOdstrániť
  35. Cenově mi připadá fajn, stránky jsou příjemné a velice mě zaujaly masky.
    cervena-veronika@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  36. Krabicka sa mi velmi paci aj balenie, take prirodne sa k tomu najviac hodi. Vsimla som si, že v obchode pribudla dekorativna kozmetika. Myslim, ze by bolo skvele vlozit jeden produkt aj dekoraticnej kozmetiky, pretoze k nej sa clovek velmi nedostane..predsa uz sa da bio kozmetika kupit aj v kamennych obchodoch a je dostupna. Na druhej strane bio dekorativnu kozmetiku som este neskusala a je menej dostupna. :-)

    dora.mrkvova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  37. GFC Nikola Slavíková
    niky.slavikova@gmail.com
    S touto tajemnou krabičkou vůbec nemám zkušenosti, ale četla jsem si recenzi na krabičku z listopadu 2013. Výrobky byly pěkné. Moc se mi líbila bahenní maska na vlasy a čisté bahno z mrtvého moře, které bych si asi sama nikdy nekoupila, protože by mě to nenapadlo, ale v té krabičce je to geniální. Naopak krémů na ruce mám milion, takže ten bych asi neocenila tak jako zbytek.
    V této krabičce jsem vděla nějaké odstíny červené a byla bych velmi mile překvapena, kdyby to byl výrobek od Funny Bee. :)) Stačil by mi i vzorek :) Do krabičky bych ale vždy smíchala pečující i dekorativní kosmetiku.

    OdpovedaťOdstrániť
  38. Parádní překvápko! :) Bio kosmetika je skvělá a je dobře, že se v současné době stále rozšiřuje. S krabičkou zkušenost neznám, ale eshop se mi moc líbí, má pěkný, přehledný design a jako ekzematika mě velice zaujala kosmetika z Mrtvého moře. Sice je to trochu mimo, ale napadlo mě, že po tom, co byla do sortimentu nově zařazena dekorativka, by bylo fajn, kdyby se v obchůdku BioBeauty do budoucna objevilo třeba zdravé mlsání a potravinové doplňky. Vždyť přece zdravá strava jde ruku v ruce s krásou. :) Přeji všem nádherné slunné dny! :) Sleduji GFC i FB - Ivana Mikuličková (hezkakytka). hezkakytka@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  39. mě by v krabičce potěšil krém na ruce v kabelkovém balení a mohl by být i ve více krabičkách, ale jinší vůně, či jinší výrobce. Je hodně maniaků, které si ruce neustále mastí a mezi ně patřím i já a tím pádem, zejm. ideálních kabelkových krémů je pravidelně nedostatek :-D pak ujíždím na přírodních tuhých mýdlech, které také určitě ocení dost zákaznic. Celkově se mě balíčky velmi líbí a nenapadá mě, co vytknout. Balíček se vzorkami se mi moc nelíbí, ale dobrý by byl balík s výrobky v cestovním balení, přece jen, na cesty se lahvičky hodí a navíc už je to representativní obsah, abych si mohla utvořit názor, jestli mi vrobek opravdu sedí, či ne. MikulkovaVendula@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  40. osobne by som zväčšila objem nejakych produktov , lebo však niektorých je tam len 30 ml a to by som vypotrebovala za chvilku , ja kupujem všetko litrove alebo pollitrove .trošku by som zväčšila výber dekoratívnej kozmetiky , nakoľko som vegetarianka a milujem všetko bio , ale výber je naozaj niekedy mizerný a viem od veľa dievčat že si nemôžu dovoliť veľa čarovať na tvári , málo noviniek v týchto značkách.celkom s mi páči ponuka másk a krémov,ale k tej bahennej maske na vlasy , ako ja mam vlasy po zadok a asi 4 tie malinke vzorky by som musela vypotrebovať keby hu chcem skúsiť , asi to nieje v rukách obchodu ale to by som zvacsila urcite aspon .. chvalim obchod za zapojenie slovenskej značky soaphoria,ich výrobky dostávam od tety ku sviatkom a naozaj ich mám v láske, hlavne suflé <3bola som udivená ked som uvidela eko pracie prášky , nikdy som o tom nepočula ! :D dám to mamine do zreteľa a možno niečo vyskúšame , lebo niekedy sa v našej rodine na nejaké prášky spostí alergia.
    a k tomu boxu ,myslim že cena je uplne v poriadku , a prijala by som aj také že vzorky , ale neviem si predstaviť čo je asi vo vnútri pretože 10 euro a vaše výrobky sú vyššie ceny , ale ako môže byť nikdy som žiadny box nemala ja uprednostnujem kupit to normalne v obchode , lebo keby mi niečo nevyhovuje mala by som vyčitky :)
    n.princess@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  41. sledujem:)
    natalyadameova@gmail.com
    nedávno som o nej čítala, celkom ma zaujala avšak kedže som skôr na overené veci tak som ju ešte neyskúšala:))

    OdpovedaťOdstrániť
  42. GFC: Moje malé nudné já
    jakrikusik@seznam.cz
    Myslím, že balíček se vzorky je taky docela příjemné řešení, protože spousta z nás ještě pořád hledáme a pátráme po výrobcích které jsou pro nás ty pravé.:)

    OdpovedaťOdstrániť
  43. GFC: Julka Ďurčeková
    Ten obcodík nepoznám, ale zatiaľ sa mi veľmi páči. Už zo začiatku keď som na odkaz prvý krát klikla sa mi páčil. Farby sú tam pestré a má svoj šarm. Veci sú tam užitočné nad užitočnejšie. (Netuším čo tá veta znamená, lebo som si ju teraz vymyslela. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  44. Sleduju
    kika.eli@seznam.cz
    Moc mě zaujaly jejich masky a myslím, že na stránkách nic nechybí :)

    OdpovedaťOdstrániť
  45. Tak Biobeauty poznám z FB, sledujem už pár mesiacov, ale priznám sa že od nich ešte nič nemám. Sledujem aj krabičky, čo v nich bolo a tak. Veľmi ma to láka a k sviatku si určite niečo doprajem :) Cena je super podľa mňa. Ja by som bola s krabičkami spojná :)
    denisa.slobodova@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  46. Mrkla som aj na predchádzajúce vydania boxíkov a myslím, že sú bezkonkurenčné... Pomer produktov je vhodne zvolený, ja osobne v takýchto "boxoch" uprednostňujem práve telovú, či pleťovú kozmetiku. Dekoratívku si radšej vyberám sama, pretože v tomto smere je pomerne komplikované trafiť sa. Čo sa týka sortimentu obchodíka, veľmi ma potešilo, že uvedená stránka ponúka značku Natura Siberica, ktorú na Slovensku bežne nezoženieme, resp. zoženieme niekedy mimo ponuky biobeauty.sk? Myslím, že asi ani nie. Maximálne ďalej oceňujem dostupnosť značky Soaphoria, o ktorej som doposiaľ nepočula a pekné vedieť, že aj na Slovensku sa niekto "potrápi" s kvalitnou kozmetikou. Značku Figs & Rouge zbožňujem, pretože ich balzam mi pomohol, keď som si v Turecku spálila nos:D, čiže ak budem potrebovať nový balzam, už sa nemusím trápiť s objednávaním zo zahraničia..Predovšetkým preto, lebo ceny v eshope, aspoň to, čo som pozerala, sú primerané. A hlavne, ako som si prečítala, je možné tovar vyzdvihnúť aj v Bratislave, čo je pre mňa maximálne vyhovujúce (okrem toho v Pezinku).. Mám rada minimalizmus, vzhľad stránky sa mi páči..Zároveň si myslím, že v tomto obchode si dokáže nakúpiť osôbka, ktorá kupuje len to, čo potrebuje, ale zároveň aj my, čo potrebujeme všetko..:)
    filozofiaženskejkrásy
    Gersiova.Adka@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  47. Tuhle krabičku neznam ale vypada dost zajimave! :D
    GFC: smisek mini
    smisekmini@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  48. Sleduji :-)
    misula.3@seznam.cz
    Já jsem teda koukala na recenze ke krabičkám, a musím říct, že jsem byla ohromena ! Věcičky se mi moc líbily, bylo tam dost plných produktů i vzorečků, takže určitě zvážím objednání :-) Jinak co se obsahu eshopu týče, tak není co vytknout - je tam vážně všechno ! Ale trochu bych zapracovala na designu, přijde mi to celkem nepřehledné.. Ale teda budu se opakovat - obsah je naprosto úžasný ! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  49. terdysek@gmail.com
    Bohužel ještě nemám s touto firmou ještě zkušenosti, ale na jejich stránkách mě zaujaly balzámy na rty Figs & Rouge. Takže bych určitě v balíčku uvítala ty. Ale s radostí bych vyzkoušela jakýkoli produkt od této značky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  50. GFC: Klára Odehnalová
    theclairebiebs@gmail.com
    S touhle firmou nemám zkušenosti, ale dneska jsem si projela její stránky. Krabička mě teda podle recenzí slečen dost zaujala, navíc cena mi přijde skvělá:) A jinak celkově ke stránce. Miluji biokosmetiku, takže určitě si obchůdek přidávám do oblíbených záložek:)

    OdpovedaťOdstrániť
  51. GFC - flowers in lungs
    little.liz.dreamer@gmail.com
    Môj názor - Osobne som si z tej stránky ešte neobjednávala, ale v poslednej dobe mám väčšiu a väčšiu chuť si objednať. Je vidieť, že im na firme fakt záleží a to sa teraz naozaj cení, pretože viem, že to bude naozaj kvalitné, že to nebude "ošidené".
    Najviac ma tam zaujala telová kozmetika, som totiž úchylák na rôzne mydlá :D a taktiež aj na vlasovú kozmetiku.
    Milujem bio kozmetiku, milujem prekvapenia, plus je to fakt lacno, vzhľadom, že je to bio kozmetika, takže u mňa sú všetky podmienky splnené byť najobľúbenejšou bio kozmetikou na Slovensku :)

    OdpovedaťOdstrániť
  52. GFC:MimsLady
    miriama.vargova121@gmail.com
    Krabičky i prekvapenia zbožňujem takže ak je to krabička s prekvapením nie je o čom ! :-) Na stránke rozšírili sortiment, myslím že nateraz tam nič nechýba, najviac obľubujem telovú kozmetiku :) Čo by som však navrhla sú akcie na poštovnom, toď asi vše :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  53. GFC: Dominika Soukupová
    Já bych přidala třeba svíčky! :) Každý večer bych si jí zapálila čuchala tu krásnou vůni :3. To by bylo perfektní :).
    Domka.s@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  54. ahoj, ak by bola krabička splnením môjho sna, mohla by v sebe skrývať levanduľovú toaletku, mini mydielko a možno pár vzoriek krémov :-) ...to všetko v zmysle milých malých potešení :-) klara, inora02@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  55. martha83@azet.sk
    Ahoj. Priznám sa, že o tejto značke som nikdy nepočula a to aj napriek tomu, že je slovenská. Je to ale veľká škoda :( Našťastie ale existujú blogy, ako je tento a hneď som o niečo múdrejšia :) Mohli by sa však nejak zviditeľniť, už len preto, lebo je to prírodná kozmetika a tú čoraz viac ľudí vyhľadáva...

    OdpovedaťOdstrániť
  56. Rada by som privítala viac kamenných obchodov. Nie každý má možnosť nakupovať cez e-shop alebo zavítať do Pezinku. Aspoň v krajskom meste nejakú maličkú predajňu. Nech si môže človek vyskúšať či mu daná vec vyhovuje, aj keď len malinkú vzorku a nie si objednávať a platiť poštovné. Sama najradšej nakúpim v kamenných, kde si môžem ohmatať, popozerať po čom vlastne túžim a niekedy kúpim aj vec, ktorá ma len tak zaujala a v skutočnosti nepotrebujem. Spravili by si isto väčšiu reklamu a prilákali zákazníkov, lebo nebyť blogov ani by som o tejto značke nevedela. Ale jednoznačne palec hore za sortiment, ktorý ponúka a hlavne bio, žiadne chemické serepetičky. :)

    sledujem ťa už dlhšie ako mona recenzie
    a mail mám : mona.recenzie@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  57. ja by som v krabičke krásy rada uvidela rôzne vzorky prípravkov :) Privítala by som viac obchodov na Slovensku.
    lucinkabalintova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  58. GFC: Terka Černá
    E-mail: Te-ri-nka@seznam.cz
    Na téhle stránce mi vůbec nic nechybí :)

    OdpovedaťOdstrániť
  59. Možná více vzorků, aby člověk věděl do čeho jde, když si už pak koupí plný produkt :) A určitě bych tam uvítala něco pořádně levandulového :)
    sleduji, spacesusi.blog@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  60. Stránka sa mi velmi páči, zatial som ešte nič neobjedávala ale najviac ma láka natura siberica a soaphoria. V krabičke by som preto uvitala nejake vzorky aj tychto značiek.
    GFC: Henrieta Blašková
    henrieta.lesnakova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  61. Ja už dlhšie poškuľujem práve po krabičke krásy, veľmi sa mi páči, že neviete, čo presne nájdete v balíčku, podľa mna sa o to viac človek teší, teda aspoň ja mám rada prekvapenia, samozrejme tie pozitívne.:) Pred pár mesiacmi som začala kupiovať prírodnú kozmetiku a musím povedať, že som veľmi spokojná.. Obsah predchádzajúcich krabičiek krásy sa mi páčí, ale potešili by ma napríklad balzamy na pery alebo iná dekoratívna kozmetika. Nápad s krabičkami krásy so vzorkami je super, takú krabičku by som si objednala hned.:)
    mail:emílywhite@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  62. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  63. ja tiez stranku uplne nepoznam, ale mala som vzorky alebo som skusala natura siberica a soaphoria a velmi ma oslovili, potesilo by ma, keby sa mi podarilo vyhrat:-)Miroslava Slovikova
    girka@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  64. pozor,
    Žiadať o rýchly a pohodlný úver splatiť účty, Xmas úver,
    Hypotekárny úver, Konsolidácia pôžičiek a začať nový podnik alebo
    re-financovanie svoje projekty na nízke úrokové sadzby vo výške 2%.
    Ešte dnes sa na nás prostredníctvom ingridkloetloanfirm@gmail.com) s úverom
    Suma potrebná. Sme certifikovaní, registrované a legitímne veriteľa.
    Môžete nám dnes môže kontaktovať, ak máte záujem o získanie tohto úveru, kontaktujte nás
    Pre viac informácií o procese úveru, proces ako úverových podmienok a
    podmienky a ako sa úver bude prevedená na vás. Potrebujeme vaše naliehavé
    Reakcia ak máte záujem.
    Prvé informácie potrebné od vás:



    Plné názvy: ............
    Suma potrebná ako úveru: ......... ..
    Telefónne číslo:…………
    Doba trvania: ............
    Krajina: .............
    Štát / Provincia: ...............
    Mesačný príjem:……….
    Rodinný stav:………..
    Vek / Pohlavie: ............ ..
    Účel úveru: ............ ..



    Poznámka: Všetky odpovede by mali byť odovzdané ingridkloetloanfirm@gmail.com
    pre rýchle spracovanie.
    Ďakujem.

    OdpovedaťOdstrániť
  65. Potrebujete pôžičku platiť svoje účty, alebo začať nový podnik? môžete ma kontaktovať teraz pre viac informácií. pastornilson552@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  66. Ponúkame súkromné, obchodné a osobné pôžičky s veľmi nízkou ročnej úrokovej sadzby tak nízke, ako 2% v priebehu jedného roka až 50 rokov splácania dobu kdekoľvek na svete. Ponúkame úvery v rozmedzí od 5,000Euro 100 $ millioneuro. Naše pôžičky sú dobre poistení pre maximálnu bezpečnosť je našou prioritou. Ste nedáva spať v noci znepokojujúce, ako sa dostať legitímne úver veriteľa? Ste hrýzť nechty do živého? Namiesto toho, biť vás kontaktovať Mark moel Home Loan (Loan Services) tejto chvíle sa všetci odborníci, ktorí pomáhajú zastaviť zlou úverovou históriou úvery, nájsť riešenie, že víťazstvo je naše poslanie. E-mail: Markmoelloanhouse@hotmail.com
    Žiadatelia musia vyplniť formulár žiadosti nasledujúce pôžičku:
    ÚVER PRIHLÁŠKA
    žiadosť o úver
    Vaše meno a priezvisko *
    Tvoj email *
    Vaše telefónne číslo *
    Vaša adresa *
    Tvoje mesto *
    Štát / Provincia *
    krajina *
    sex *
    Dátum narodenia *
    Svoj účet? *
    Ste použili skôr? *
    Pôžička Suma potrebná *
    Dĺžka úveru *
    Účel úveru *
    Pošlite mi naskenovanú kópiu vášho ID: *
    Veriteľa E-mail: Markmoelloanhouse@hotmail.com
    S pozdravom,
    Mr.Mark moel.
    Markmoelloanhouse@hotmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  67. ôžičky a vážne finančné prostriedky pre svoje finančné potreby. Podporíme Vás vo svojej žiadosti o všetky vaše potreby. jednoduchý a vážny proces. Pre viac informácií nás prosím kontaktujte. sabinhelps@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  68. Dobrý den priatelia.

    Ste stále hladá úver, a tie boli zamietnuté bankami alebo podvedení. Dostal som realitný úver vo výške 300.000 eur zo senátor Walter. on je naozaj dobrý a seriózny veritela.

    Kontaktovat senátora Walter dalej; senatorrpwalter@hotmail.com

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...