Poprosím odličíť, ale bez štípania!

Ružová Bioderma ... kto by asi najznámejšiu a dokonca i najpredávanejšiu micelárku na svete nepoznal?! V Sensibio línii produktov je však ešte jedna pomôcka na odličovanie, a to Sensibio odličovacie mlieko. O tom však na internete nenájdeme veľa recenzií a skúseností. A tak ma celkom zaujímalo, aké je a ako obstojí v porovnaní  s nám všetkým dobre známou micelárnou vodou. Mliečko mám už otestované, tak sa poďme pozrieť na to aké je a či stojí za kúpu:)





Najskôr poviem, že na odličovanie som používala skutočne niekoľko rokov, stále a stále dookola práve Biodermu ružovú micelárku. A to z úplne prostého dôvodu - neštípala. Myslím, že odličovače, ktoré mi nedráždia oči môžem spočítať na prstoch mojich rúk. A aj to by bolo priveľa.

Po tom, ako ma začala zaujímať prírodná a bio kozmetika som vyskúšala hydrofilné oleje, tie by som povedala odličovali oči dokonca o niečo šetrnejšie, ľahšie ako micelárna voda, avšak po odlíčení človek videl akoby chvíľku rozmazane, čo som spomínala i v recenzii.

A práve preto som dúfala, že Sensibio odličovacie mlieko by mohlo byť spojením oboch produktov,  a teda ešte o niečo šetrnejšieho odlíčenia a zároveň bez rozmazaného videnia. Podarilo sa? Áno!!!

Konzistenciou je mlieko veľmi ľahké, akoby fluidovej konzistencie, nezanecháva žiaden mastný film - ani na očiach, ani na pokožke, zároveň však odličuje povedzme ani nie účinnejšie (veď Sensibio micelárka odlíčila takmer všetko), ale skôr jemnejšie, rýchlejšie bez toho, aby ste jemnú pokožku oka museli naťahovať do všetkých strán. Mliečko samozrejme neštípe, inak by som ho nedokázala používať. Od micelárky má výhodu ešte v tom, že dokáže odlíčiť aj vodeodolnú maskaru, síce nie úplne najrýchlejšie ale odlíči ju úplne (ja osobne som to skúšala s Gosh waterproof volume).

(Nezabúdajte oči odličovať tak, že tampónik s mliekom na očné viečko priložíte, necháte chvíľočku pôsobiť a očný make up akoby iba jednoduchým pohybom stiahnete  smerom nadol.)

Pri odlíčení tváre mám pocit akoby bola pleť zároveň aj tonizovaná, tým aké je mlieko povedzme vláčne. Zanecháva proste pocit akoby ste si pleť práve dočistili pleťovou vodou, čo je mne osobne príjemné, aj keď ja ešte vždy po odlíčení tvár umývam vodou. 

Čo mi je osobne už menej sympatické je fakt, že toto mliečko som ešte v rámci  nespočetného množstva Biodermáckych akcií snáď nikdy nevidela. Čo je trochu škoda, pretože si myslím, že by určite zaujalo širšie spektrum zákazníkov. Cena totiž nie je úplne najnižšia.


Oficiálny popis produktu:

 Inovácia Biodermy: Sensibio Mlieko  dokonale čistí tvár a oči, bez potreby následného  oplachovania. Patentovaný komplex Toléridine® zvyšuje prah tolerancie pokožky. Stáva sa odolnejšia, lepšie chránená pred vonkajšími vplyvmi a menej reaktívna.



 Sensibio Mlieko upokojuje a zjemňuje pokožku.
 Sensibio Mlieko neobsahuje detergenty, konzervačné látky a parfum,  preto je  vynikajúco tolerované nielen na pokožke, ale aj v oblasti  očí (testované pod dohľadom očných lekárov).
 Ľahká textúra v sebe kombinuje jemnosť a sviežosť.
 Sensibio Mlieko je hypoalergénne.



Obsah mlieka je 250ml. Bez parfumácie.

Nájdete ho v lekárňach, doporučená cena je: 15,9 eura, ale myslím, že v lekárňach ho nájdete aj za lepšiu sumu.

Ak budete kupovať Bioderma výrobky v kamenných lekárňach, určite nezabudnite na účtenku! Za nákup 6 produktov nad 10 eur máte totiž jeden produkt zdarma. Kartu zákazníka so všetkými informáciami nájdete TU. Sama som takto už niekoľko produktov získala.



Poznáte niekto toto mliečko? Zhodujeme sa s hodnotením? A čo uprednostňujete v odličovaní Vy? Mlieka? Micelárky? Dvojfázové odličovače(mimochodom mne sa ešte nestalo, že by ma dvojfázový odlíčovač neštípal:/)?



11 komentárov:

  1. Hm, toto vyzerá veľmi dobre..:) Aktuálne mám aj jedno pleťové mlieko, je od Ziaja- kozia rada a je veľmi slušné.. Aj keď ja som sa odličovacími záležitosťami predzásobila na veľmi dlho, čiže mám embargo na nákupy tohto smeru...Vďaka za pripomenutie Bioderma karty, stále na to zabúdam..:/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. O tej karte som vôbec nevedela a keď si predstavím, koľkokrát som tam už nakúpila Sensibiá a opaľovacie mlieka. Toto Sensibio mlieko som ešte neskúšala, ale práve minule som na neho pozerala, že ktovie, aké je. Len mám nakúpených toľko H2O, keďže bola v lete akcia, že musím najprv spotrebovať to. A k tomu ešte vyše 400 ml Galatée confort od Lancôme, to sa tiež míňa pomaly.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja na ich kartickach frcim uz dobrych par rokov.Viem,ze kedysi to nebolo ani obmedzene,ze to musi byt vyrobok nad 10 eur,ale viem si predstavit,ze to ludia zacali vyuzivat...Urcite zacni odkladat uctenky:)

      Odstrániť
  3. to má byť každý výrobok nad 10€ ?? tým pádom sa do toho nepočítajú produkty za 4€ čo sú každý mesiac??

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ano Monika,kazdy nad 10.Je to aj na karticke,ak kliknes na odkaz.

      Odstrániť
  4. Tak toto ma zaujalo, ďakujem za tip :*

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tak teraz som dost prekvapena ja som si otiz doteraz myslela ze je o fakt take mliecko bielej trisku hustejsej konzistencie :) no ale po tvojej rpecenzii ho musim tiez skusit !!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Pěkná recenze a ještě jsem ho nezkoušela, myslím, že někdy si ho asi pořídím :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ja uprednostňujem v odličovaní v poslednej dobe oleje alebo balzámy.. Najskôr masírujem, potom pridám vodu, zmyjem a mám vyčistenú pleť tak, ako sa to žiadnemu inému odličovaču zatiaľ nepodarilo. Predtým som používala z Yves Rocher Hydra Vegetal na normálnu až kombinovanú pleť, ale je to skôr lepšie na oči ako na pleť (trvalo, kým som zotrela len púder a BB krém celkom dlho) :-)

    Blog Papi Lapi

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Od YR som mala iba kedenkrat odlicovac...dvojfazovy. A teda na moje oci to bolo hotove peklo...stipal ako divy...takze uz neexperimentujem radsej s nimi

      Odstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...