Po prvýkrát p2 lak!

Ako som už písala na Facebooku, tento týždeň som sa na 3 dni ocitla neočakávane v Norimbergu. A keďže sme prevažnú časť tohto tripu boli len 2 baby, bolo jasné, že obchody sa nám nevyhnú. Čo sa týka oblečenie tak sme šťastie nemali, zato sme sa trošku viac "vybláznili" v drogériách. Jedným z úlovkov je i tento p2 lak. Popravde do drogérie som išla priamo s tým, že si musím ísť kúpiť p2 laky o ktorých som už toľko čítala na českých blogoch. Trbliče (trblietavé nadlaky) na ktoré som sa tešili najviac, ma však nenadchli vôbec, zrejme za to mohol malý výber alebo neviem. Na internete som nad nimi vždy žasla. 

A tak som siahla po jednom z veľmi jemnučkých odtieňov z rady nail foundation and total repair, konkrétne po odtieni 030 skin. Odtieň je telový s broskyňovým nádychom. Krytie je na tom horšie. Aby lak nepresvital ideálne sú 3 vrstvy, ale najlepšie je asi biely základ a potom naň dve vrstvy p2ky. Na jar je to skutočne ideálna svieža farbička. Výdrž je cca tie 3 dni aj s nadlakom. 

Štetček je plochý, lakuje sa ním veľmi dobre. Objem laku je 10ml. A cena sa pohybovala okolo 1,8 eura.
zdroj











Zhodnotenie na záver? Aj keď sa mi p2 laky- špeciálne tieto nail foundation and total repair páčia na pohľad(odtiene), myslím, že pre moje nechtíky to nie je nič extra špeciálne, čo by som nutne potrebovala k životu (alebo som len možno natrafila na drogériu, ktorá nemala komplet výber, aký som očakávala).


Skúšali ste laky p2? Aké sú Vaše skúsenosti? 
Vytiahli ste už aj Vy z poličky nejaké svieže jarné odtiene lakov?





27 komentárov:

  1. Pěkná barvička takové mám i ráda :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Odpovede
    1. farbička určite áno;ň ...len sa mi nepáčilo, že skutočne kryje až v tých 3 vrstvách:/ inak sú nechtíky trošku fľakaté...

      Odstrániť
  3. Odpovede
    1. ja som si aj myslela, ze sa bude páčiť, tak som ho hodila na blog, ak by mal niekto cestu do nemecka, tak aby vedel čo hľadať:))

      Odstrániť
  4. Momentálne dopĺňam moju zbierku lakov o takéto nude odtiene a tento je naozaj krásny :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. presne aj ja...na zimu a jeseň som sa zásobila tmavšími anjmä bordovými lakmi, tak to treba trošku obmeniť:)

      Odstrániť
  5. Jen jeden? Já bych jich koupila min. 5 =D už aby byly p2 v česku....

    Loveliness By Tess

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :) nejak som fakt nenašla farby, ktoré bez ktorých by som nemohla žiť:D..a pritom som išla fatrk do drogérie najmä s tým, že idem nakupovať p2 laky.....dostali ma akurát tieto 4...zaujímavé je, že v stojane vyzerali takmer identicky....a potom na nechtíkoch sa ale dosť líšli...(kamarátka si zobrala tiež ejden z nich a na nechtoch vyzerá úplne inak)

      Odstrániť
  6. Tak ta barva ne nehtech vypadá úžasně. Taky bych chtěla nějaké P2 laky vyzkoušet, zejména ty pískové, ty se mi líbí nejvíc. Ale do zahraničí se teď asi nedostanu, škoda, že se nadají sehnat někde u nás.

    Radu - UltimateChic

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. áno, áno aj ja som na blogoch žasla nad tými pieskovými a trbličmi....ale keď som stále pri stojane, tak tam mali asi 8 trbličov a 8 pieskových a z toho som takmer všetky farby mala buď od Gabrielly Salvete alebo Rimmelu....a pritom stojan vyzeral doplnený...tak neviem potom kde som mala hľadať tie nádhery, čo kočky často ukazujú na blogoch:(

      Odstrániť
  7. Pěkný odstín, máš to moc hezky nalakované :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem za pochvalu...s týmito bledučkými lakmi je to veru hrôza lakovať:))

      Odstrániť
  8. Máš neuvěřitelně krásné nehty! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Máš to riadne pekne nalakované

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :)) dakujem,tak pri tychto lakoch dost vyniknu nedokonalosti,tak je nutne si davat pozor..som rada,ze sa to podarilo natolko,ze sa vam to paci:)

      Odstrániť
  10. zrovna mám nalakovaný světle modrý od P2 a minulý týden jsem měla výrazně růžový :)
    laky od P2 mám hodně ráda a obzvlášť pískové :) na svém blogu jich mám celkem hodně, tak se kdyžtak můžeš mrknout :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Isto kuknem a isto som uz nejake videla,tvoje prispevky sledujem:)

      Odstrániť
  11. Tak o tejto znacke citam prvykrat ale lak vyzera super, avsak ja osobne velmi nude nemusim lebo z nich vzdy potrebujem viac ako 2 vrstvy...

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...