Nové odtiene Gosh Velvet Touch

Krásny deň dievčatá!

Ak ste fanúšičky značky Gosh na facebooku, tak ste už určite zaregistrovali, že k dobre známym rúžom Gosh Velvet Touch Lipstick pribudlo 8 úplne nových odtieňov. Dokopy ich tak dnes nájdete v parfumériách až 26 odtieňov od úplne najbledších odtieňov až po tie najtmavšie.

Ja by som Vám dnes bližšie rada ukázala a predstavila odtieň 155 Innocent.


Gosh velvet Touch Lipstick možno úplne jednoznačne priradiť k hydratačný rúžom. Pery dokáže skutočne ošetriť takmer tak dobre ako kvalitný balzam na pery. Z popisu sa môžeme dozvedieť, že hydratáciu by mal zaručovať práve vysoký obsah rastlinných voskov a olejov, vitamín E a čistý hodváb, ktorý rúže Velvet Touch obsahujú. Konzistencia je krémová a dá sa na pery naniesť skutočne iba jemne alebo i vo výraznejšej vrstve, kedy však najmä pri týchto bledších odtieňoch može zaliezať do vrások, či zvýrazniť šupinky na perách.


Samotný odtieň 155 Innocent pôsobí skutočne nevinne. Odtieň je sladká bledoružová farba. Najrealistickejšie na mňa pôsobí práve na tejto druhej fotografii. Farba je bez trblietok, samotný rúž sa zdá byť bez parfumácie. Keďže sa rozprávame o rúži extrémne hydratačnom, samotná výdrž je na rovinu slabšia. S vodou a rôznymi studenými nápojmi si poradí a prežije i po nich. Problémy však spôsobí horúci nápoj a samozrejme jedlo, po konzumácii ktorých rúž z pier mizne relatívne rýchlo.

Ak hľadáte u produktov na pery skutočne vynikajúcu hydratáciu, po Velvet Touch rúžoch sa Vám oplatí poobzerať. Ak však dávate prednosť výrazným farbám, ktoré na perách držia skutočne dlho, mojím tipom z Gosh portfólia je určite Longlasting Lip Marker, ktorého recenziu nájde TU.



Rúž je oblečený v, pre Gosh charakteristickom, čiernom matnom obale.  Má 4 g. 
Tieto rúže môžete zakúpiť vo Fannku za 7eur (S Fann klubovou kartičkou Vám 10% odrátajú).




A toto sú už všetky nové odtiene spolu:


Ak máte rady značku Gosh, prípadne by s ňou ešte len rady zoznámili, vyskúšali všetko najradšej na vlastnej pokožke a videli všetky odtiene naživo, určite si pozrite zoznam líčiacích akcií Gosh, kde Vás nalíčia a zoznámia s produktami zdarma:) Prípadne Gosh stánok nájdete na  veľtrhu BEAUTY FORUM SLOVKIA, ktorý sa bude konať 20. - 22. 3. 2014 na výstavisku EXPO CENTER a.s. v Trenčíne.


Akým rúžom dávate prednosť Vy? Uprednostníte skvelú hydratáciu alebo radšej vynikajúcu výdrž?


23 komentárov:

  1. najviac sa mi pacia Delicious a Sweetheart

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj mňa zaujali tie tmavšie odtiene...ale zas s takouto konzistenciou by som sa možno trošku obávala, že všetko zamažem...keď tak nad tým rozmýšľam....

      Odstrániť
  2. Ten odtien sa mi zdal trosku iny, na ofic.fotke, aj na tvojej. Az na perach sa ukazal. Paci sa mi Nude, ale mozno aj ine, asi treba skusit na ruke, mozno su aj ostatne take klamlive na pohlad :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ahoj Julianka, tie odtiene sú úplne skreslené na ofic. fotkách. Ten odtieň Nude je takmer neviditeľný, aspoň mne to tak príde, môžeš kuknúť sem;) http://beautybysuzi.blogspot.cz/2014/02/162-nude-a-60-122-146-148.html

    OdpovedaťOdstrániť
  4. To je moc pěkná barva rtěnky. V kosmetice vlasním, jak hydratační, tak dlouhotrvající :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja to mám tak nejak podobne, ale priznávam, že rúž vžd uprednostním skôr dlhotrvajúci.

      Odstrániť
  5. Všechny odstíny jsou pěkné :) Tenhle co jsi zkoušela vypadá, ale taky hodně dobře :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tahle barvička je neskutečně krásná! a i ostatní odstíny vůbec nevypadají zle :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Na tvojich foto je krásny :) na oficiálnych vyzerá úplne inak. A myslím, že názov mu úplne sadol :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. krásny odtien :)pačia sa mi aj tie tmavšie odtiene, pojdem pravdepodobne aj na Interbeauty tak uvidim či si niečo odnesiem :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :)No samozrejme, aj ja by som tie tmavšia by som brala všetkými 10timi:)))

      Odstrániť
  9. Krásný odstín, z obrázku se mi líbí Precious

    OdpovedaťOdstrániť
  10. krasna farba, ja by som si ju tiez vybrala.. :-) ruz vyzera na perach skoro ako balzam..

    Viva la Vida Dorota

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tu je na fotkách už silnejšia vrstva, ale keď si ho dávam do mesta alebo tak, tak prejdem po perách len skutočne veľmi veľmi jemne a vtedy vyzerá presne ako iba jemný balzam a teda aj tie účinky sú fakt také.

      Odstrániť
  11. Pekny odtien, taky nikdy nic neskazi ... Ja mam romance

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. fíha, tak ten vyzerá snáď ešte ružovejšie čo už si ani nedokážem predsatviť....som zvedavá na recenziu;)

      Odstrániť
  12. Máš moc pěkný odstín :)

    http://nicolexs.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Ja som po menšej pauze začala tiež o tomto rúže písať a ako vidím vo všetkom sme sa zhodli :D zajtra vychádza tá moja :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Najviac sa mi páči otieň Innocent na perách vyzerá nádherne.:)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...