Moje líčiace začiatky...

Dnešným príspevkom sa tak trošku vraciam do svojich líčiacich začiatkov. Keď som s líčením začínala, mala som približne tých 12-13. V tej dobe samozrejme peniažkov na investovanie do kozmetiky nebolo veľa, takže človek na cenu jednoducho musel prihliadať. Špirály som mala väčšinou z Oriflame (mama bola "Oriflemačka"), púder som dookola kupovala taký zelený od Miss Sporty a tiene, tak tie som kupovala od privátnej značky dm drogerie S-he. A tieto tieniky som kupovala skutočne dlho a dookola, rôzne farbičky. Vtedy boli okrúhle a vždy buď mono, duo alebo trio balenie. Už vtedy, ako aj dnes, mali veľmi príjemnú kozistenciu, ktorá príliš nepráši, je dobre pigmentovaná a farbičky v týchto mini paletkách vždy super ladili. To, že cena výrobkov bola priaznivá je snáď jasné.



Dnes držím S-he tiene v rukách znova. Prišli mi v balíčku na testovanie. A musím povedať, že ich v rukách opätovne držím rada. Konzistenciou sa snáď ani od toho ako si pamätám nezmenili. Farba je stále výrazná, prášivosť minimálna, oteruodolnosť je lepšie podporiť aplikovaním bázy pod tiene a s ňou vydržia tiene aj celý deň.


V posledných týždňoch ste si mohli v DM drogériách všimnúť, že dekoratívna kozmetika S-HE mierne pozmenila obal, takže všetko nájdete v regáloch teraz čerstvučké a vynovené.




Na testovanie mi prišiel odtieň 205, ktorý obsahuje béžový, bledohnedý, tmavohnedý a čierny odtieň. Všetky sú s trbietkami, avšak plne viditeľné sú najmä v čiernom a béžovom prevedení. Osobne mám pocit, že aj s takýmito obyčajnými farbičkami sa dá veľmi pekne vyhrať a vytvoriť nielen decentné, ale aj výraznejšie líčenie, najmä keď tiene tak dobre držia na viečku ako tieto.

Pre mňa sú tiene S-HE skvelou spomienkou na líčiace začiatky, ale vidím, že možno netreba len spomínať, ale pokojne kupovať  ich aj dnes. Za tú cenu im nemám veľmi čo vytknúť.


Na líčenie som použila: mix: Gosh CC krém 01 plus Bioderma BB krém, Gosh Eye Brow Kit, Bioderma Atoderm balzam na pery, nejaké líčka Rimmel, podkladová báza Artdeco, tieniky S-he (béžový pod obočie, bledohnedý do vnútorného kútika, tmavohnedý do vonkajšieho kútika), riasenka Loreal Miss Manga, štetce Zoeva.

Skúšali ste už dekoratívku od S-he? Aký je Váš nazor na ňu?

22 komentárov:

  1. máš úžasný úsměv! :-)
    jinak dost jsem o těchto stínech také uvažovala, vypadají docela zajíamvě. lost-strength.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem krásne....minimálne skús na ruky, myslím, že testre sú všade....sú namleté veľmi jemne, pekne chytajú na viečko, s tou bázou je to fakt úplná pohodka...bez nej idú rýchlejšie dole....

      Odstrániť
  2. Tieto tieniky mám v kombinácii zelenej s hnedou. Mám ich už dlhšie a som celkom spokojná. Nakupovať vo veľkom ich síce nebudem, ale tiene ako také nie sú vyslovený prepadák.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Myslím, že keď ich porovnám s inými lacnými značkami dekoratívky, tak super...alebo teda aspoň za mňa.

      Odstrániť
  3. vyzeraju pekne.. mne dosiel iny balicek.. tiez od She, ale len 2 kombinacia tienov..ale nie su tak dobre ako tieto...

    Viva la Vida Dorota

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj Dorotka, viem isto ktoré, videla som ich už na blogoch,,,,zatiaľ čo som videla s nimi jedno líčenie, tak vyzerali rovnako dobre pigmentované, tak som zvedavá na tvoju recenziu....

      Odstrániť
  4. Odpovede
    1. Tak nie sú to výrazné Gosh-ky alebo niečo podobne super truper...ale na práveže pigmentácia sa mi zdá byť na lacnú drogériu kozmetiky veľmi dobrá! Na ruke sú bez bázy, na očiach s ňou, ale nie je tam použitý ten čierny tieň, iba tie 2hnedé a jeden béžový....

      Odstrániť
    2. aha já myslela, že i ten černý...tak to pak není tak hrozný, ale jakmile se rozmlsáš UD nebo Sleekem tak tímto opovrhuješ =D náš to =D

      Odstrániť
    3. tak jasné, to je zas úplne iná liga...ja sa vždy snažím brať do úvahy pomer cena/výkon....a teda ak mám napríklad telové mlieko Nivea za 5 eur a pochválim ho, že je dobré a mám telové mlieko za 20 eur a hydratuje rovnako, tak to 20 eurové už jasne hodnotím o dosť negatívnejšie, ak nevidím dôvod prečo si za to priplatiť 15eur...takže aj tu je braná do úvahy proste nižšia cena....a ešte je možno aj pravda, že to nie je fotené zrkadlovkou, takže ostatné líčenia, ale komaktom...takž aj to možno urobilo svoje...každopádne idem dopísať použité odtiene:)

      Odstrániť
    4. Tak to já taky, když Chanel bud srovnatelnej se Sleekem tak nechápu proč mám platit 1500,- za 4 stíny, když ve stejné kvalitě jich mám 10 za 300,-, ale zatím jsem nepotkala nic dokonalejšího ze stínu než UD ♥ a bohužel, to je můj top a pod něj se řadí všechny stíny =)

      Odstrániť
  5. Take nezvycajne, vidiet na tebe tento typ licenia :) Dekorativku od She nepouzivam, vyskusala som par veci, ale nevyhovovali mi.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To máš úplnú pravdu, nie je to moja rutina:) Ja som skúšala myslím len rôzne tiene a laky. Laky ma neočarili nijak výnomočne....ale tie tiene ako píšem....

      Odstrániť
  6. hehe ja som v 12 -13 rokoch ani nevedela ako sa tiene použivaju a she som nepoznala vôbec až do nedávna tieto su velmi pekne a určite sa daju vždy využiť:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. my sa dodnes smejeme s kamoškami, že keď sme boli pubertáčkyy, tak sme sa maľovali snáď najvýraznejšie...všetky s úsmevom spomíname na to, ako kamarátka nosila tmavomodré tiene až tesne pod obočím:))) natenučko vytrhané obočie...a tie čierne ceruzky...ach jaj....

      Odstrániť
  7. myslím, že ako ryšavke ti takéto líčenie veľmi pristane :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem Veronika, na mňa to bolo trošku výraznejšie....ale zas myslím, že lepšie ako tie moje väčšinou nevýrazné líčenie:)

      Odstrániť
  8. Pamätám si na časy, keď sa v drogérke dalo zohnať len pár značiek..Miss Sporty bola jedna z nich, cenovo najdostupnejších.. A potom prišla do DMky She, nostalgia.. Je super, že dnes majú dievčatá hneď na začiatky líčenia dostupnú napr. Catrice...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jasne,pamatam si Constance Carol,Gabrielu Salvette,Miss Sporty...z tych lacnejsich...teraz je uz vyber vacsi...aj ked mam pocit,ze niektore pubertiacky dnes maju v kozmetickej vybave ovela lepsie znacky ako ja teraz:D..samozrejme to nemyslim v zlom...ale ked som pred Vianocami stretla starsiu babku v drogerke,ktora hladala spiralu Lancome pre vnucku,ktora si ju pod stromcek priala,tak som nevedela co si mysliet...predsa len davat kupovat starsej zene,ktora asi nema oslnivy dochodok takuto kozmetiku...ale to uz nie je na mne,aby som to sudila...

      Odstrániť
  9. Ajja som s nim spokojna a milo ma prekvapili, pravdupovediac vela som od nich necakala

    OdpovedaťOdstrániť
  10. tato malá paletka stínů vypadá moc hezky :) na značku she jsem četla mnoho negativních názorů, já teda mám
    od ní jen tužku na obočí, ale jsem spokojená moc :)
    máš moc pěkný blog! :)*

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...