Kto sa bude tešiť z balíčka?

Ahojte žabky!

Aby som to dlho nenaťahovala mám tu výsledky ostatnej giveaway! Komentárov bolo dokopy 208, ale myslím, že to bolo najmä tým, že každá z Vás sa mohla zapojiť až 3 komentármi.

Víťazku pri takom množstve opätovne vyberal random a ja som len následne skontrolovala, či sa vítazka nezapojila viackrát a či spĺňa podmienky.


A teda z balíčka sa teda bude tešiť.....


Ako vždy opätovne aj teraz mi bolo ľúto, že som mohla vyžrebovať iba jednu z Vás, no i tak si myslím, že mám celkom dobrú správu pre Vás ostatné, a to, že vďaka spolupráci s obchodíkom BioBeauty budete mať možnosť opätovne súťažiť, a to už ku koncu tohto týždňa, príp. začiatkom toho budúceho. Máte sa na čo tešiť;) 
Ja idem kontaktovať výherkyňu.

P.S. Ak rady súťažíte, tak určite kuknite na môj fb, snažím sa vždy tie najzaujímavejšie súťaže na ktoré natrafím zdieľať:) Napríklad včera som tam pridala link na súťaž so značkou Gosh o produkty v hodnote 150 eur.

Prajem Vám krásny dník!

8 komentárov:

  1. Ja odpadnéééééém :D huráááá..... Pre baby čo nevyhrali ešte jedna dobrá správa, ja tiež nevyhrávam a to takmer v 99,99% takže som živý príklad že sa to asi naozaj dá :D ďakujem

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja keď som začínla ablogpvať, tak som sa skutočne zapájala snáď do každej ga, čo som videla. Pol roka som nevyhrala nič a už som to až nechápala ako je to možné:))) A potom zrazu v priebehu asi 10 dní, som zrazu vyhrala asi 3 giveaway naraz:D

      Odstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...