Komu pošlem krabičku?

Ahojte!

Mám tu pre Vás vyhodnotenie súťaže o krabičku krásy od spoločnosti BioBeauty. Výherkyňu, ktorá pridala najzaujímavejší a možno najpodnetnejší kometár mala vybrať Barborka, ktorej obchodík BioBeauty patrí. Ale keďže sa jej páčilo viac komentárov, urobila, povedzme, len užší výber, z ktorého som ja nakoniec vyžrebovala výherkyňu.

S natáčaním žrebovania som mala trošku problémy, pretože žrebovanie som natočila na telefón odkiaľ  som potom video akosi nemohla stiahnuť do pc, a tak som video v telefóne natočila na fotoaparát. Z toho dôvodu je viditeľnosť hrozná, ale myslím, že mená sú jasne viditeľné...AVŠAK! .... nakoniec sa mi video nedarilo nahrať ani sem!!!VRRRR!!! Takže, výherkyňou je Alessandramia. A video zo žrebovania sa pokúsim pridať teda aspoň na FB. Inak to neviem vyriešiť. Neviem, čo sa deje s bloggerom:/



Ja ďakujem za to, že ste sa do súťaže zapojili, že sledujete, komentuje blog alebo jeho facebookové stránk. Som veľmi vďačná, že som prostredníctvom BioBeauty mohla jednu z Vás odmeniť. Ďalšie súťaže sa na blogu už pripravujú. Medzitým sa určite oplatí sledovať aj fb stránky BioBeauty, kde sa súťaže objavujú dosť často (samozrejme sa ich potom cez blogový fb snažím zdieľať). Prajem krásny deň a ešte krajší víkend!

15 komentárov:

  1. Aj keď som nevyhrala, teším sa, že som bola vo výbere! ;) Výherkyni gratulujem! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tesim sa strasneeeee :) dakujem velmi pekne, ako tebe, tak aj sponzorovi (aj prajnym dievcatam) :) konecne nejake pozitivum tohto tyzdna :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. som rada...prišla mi tvoja adreska... zajtra by som mala balíček odoslať...

      Odstrániť
  3. Ach lezim tam lezim tam, na listecku, jsem slavnaaaaa:))))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, áno dnes máš deň plný slávy:)))))....aj u Škodulky si dnes figurovala ty a tvoje tmavé líčenie;)

      Odstrániť
    2. Ona má tak neuvěřitelný štěstí...mluvím o Ilovemakeup =)

      Odstrániť
  4. Gratulujeme vyherkyni :) a vsetkym ktore ste sa zapojili do Eliskinej GA..velmi dakujeme za podnetne navrhy na zmeny a vylepsienia a samozrejme aj za velmi mile slova. Vazime si to a dakujeme este raz...a podakovanie aj Eliske za milo spracovanu GA, a celkovo za jej skvely blog.. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Dakujem Barborka za mile slova! Ja som rada,ze som mala moznost balicek zrecenzovat a este dalsi posunut do sutaze vdaka tebe a tvojmu obchodiku.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Jej, ďakujem za to, že som sa dostala do výberu.:) Zároveň blahoželám výherkyni!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Jééé, jsem velice polichocena, že jsem se dostala do výběru, děkuji, je to moc milé! :) Gratuluji výherkyni! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Gratulujem :-) tak sa mi zda, ze tam vidim svoje meno a som velmi rada, ze som sa dostala do vyberu :-) tesim sa napriek tomu, ze som nevyhrala..

    Viva la Vida Dorota

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Dorotka, Ivanka, Andrejka áno áno Barborka Vás vybrala ako najzaujímavejšie komentáre....takže určite vďaka za to, že ste si s odpovedaním na súťažnú otázku dali námahu! Teší am to...a určite aj Barborku z BioBeauty!

    OdpovedaťOdstrániť
  10. dneska dosiel balicek, to kozie mydlo odporucam, kraasne vonia (na zjedenie :D) aj caj do kupela (som zvedava, co to bude za kupel :)) som cuchala vsetko doradu :D a strasne sa tesim z vyhry :) velka vdaka :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...