Dymové líčenie s čiernou ceruzkou

Ahojte kočky!

Veľakrát som sa pokúšala o tmavé dymové líčenie s čiernymi tienikmi, môj výsledok bol však vždy pomerne rozmazaný, nepekný a usúdila som, že čierna mi v líčení proste nepristane. Nakoniec som však tmavému líčeniu predsa ešte len dala šancu, keď mi prišla domov čierna Gosh ceruzka určená priamo na vytváranie dymového líčenia. Na jednom zo svojich koncov totiž má malý aplikátor, ktorým môžete nakreslenú čiaru dobre rozmazávať, a tým jednoducho vytvoriť efekt dymového líčenia.

Na rozdiel od líčenia sa s tieňmi je tak líčenie presnejšie. Aby líčenie nebolo však až príliš tmavé a jednoliate, pridala som do vnútorného kútika vyraznú cyklamenový tieň. A ostré hrany tmavého líčenia som rozmazala pomocou jemného ružové tienika z Quattro paletky Gosh Q51, čím sa celé líčenie zjemnilo a jemne roztrblietalo. 




Na zvýraznenie rias som použila najnovšiu riasenku z dielne Gosh Darling Lashes.  Štetček je s klasickými štetinami, ktoré dokážu riasy pekne zvýrazniť, no prijala by som lepšie rozčesanie rias, riasy mám totiž relatívne krátke a riedke. Preto uprednosňujem skôr silikónové štetinky. Výdrž riasenky na mihalniciach je výborná, ale na to sme pri Goshách zvyknuté:)



Na líčenie očí som použila aj Gosh Eye Brow Kit na úpravu obočia, tesne pod obočie som naniesla rozjasnovač z paletky BB korektorov(bledý odtieň z BB paletky som naniesla na očné okolie na zakrytie tmavých kruhov), na pleť som naniesla Goshácky CC krém v úžasnom bledučkom odtieni 01 Porcelain. Pomocou Gosh Bronzera som jemne vykontúrovala tvár (zúžila nos, zvýraznila lícne kosti), pridala trošku Gosh lícenky v odtieni Bronze Pie. A pery som zvýraznila mojím leskovým favoritom Lip Volume Shine - Tea rose.




Použité produkty



Na moje prekvapenie líčenie držalo veľmi pekne a dlho, zrejme i vďaka tomu, že pod tiene som naniesla podkladovú bázu od Essence, samotná ceruzka, ktorou som líčenie vytvárala je vodeodolná a drží lepšie ako klasické ceruzky a jemný ružový tieň, ktorým som líčenie jemne prešla to všetko pekne ešte raz zafixovalo.

Zvyknete používať na dymové líčenie ceruzku? Pre mňa to bol prvý pokus, taký jemnejší ako klasické dymové líčenia, avšak myslím, že sa k nemu budem vracať častejšie.

Prajem Vám úspešný štart do nového týždňa;)

P.S. Nezabudnite, že máte ešte 10 dní na zapojenie sa do súťaže o kozmetiku Gosh v hodnote 150 eur na stránkach GOSH;)



22 komentárov:

  1. Pěknéééé... jen bych stíny do sebe více trošku zapracovala, aby tam nebyli tak ostré hrany a vystínovala toršku víc do ztracena, ale si kočka =)
    Za mě je jednodušší se líčit stíny...já bych to tužkou nedala

    Loveliness By Tess

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Za mna tiez urcite vyhrava licenie s tienikmi,no neplati to konkretne u tejto ciernej farby,to nezvladam...a s ceruzkou to malo aspon aky taky tvar-licenie nevyzeralo ako modrina na oku:)))takze v tomto pripade to vyhrala ta ceruzka:)

      Odstrániť
    2. chce to pár lekcí a hned ti to půjde uvidíš ;) Já se to učila několik let a dodnes nejsem spokojená s každým výsledkem ;)

      Odstrániť
    3. No tak určite sa cvikom človek zlepšuje....už len nebyť natoľko lenivá, násť si čas:))....a presne ako hovoríš...je to iba o cviku!

      Odstrániť
    4. a hlavně to chce pořádný štětce...myslela jsem si, že je to kravina, ale je to tak ;)

      Odstrániť
    5. hej hej, to už sa moje baby stále zo mňa smejú, že im stále prízvukujem, že dobré a kvalitné štetce sú základ kozmetickej taštičky:)

      Odstrániť
  2. Odpovede
    1. Jane, ďakujem ti krásne za milý komentár....po ťažkom dni veľmi poteší:)

      Odstrániť
  3. Tak to máš komplet Gosh líčenie :)) ja túto ceruzku používam tiež na také jednoduché a rýchle dymové líčenie, keď nemám na tiene toľko času :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No snažila som, ale tá Essence báza mi to kazí:)) Ja sa chystám na taký ten odtieň do ružova tejto ceruzky, a to by som rada nosila aj úplne na každý deň:)...Tu možno fotky "požrali" trošku farbičky, ale v reálne to bolo relatívne dosť výrazné, tebe však tie tmavé farby ohromne pasujú...

      Odstrániť
  4. Pěkné :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ružový akcent v kútiku je skvelý :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mala som taký nejaký pocit, že to treba trošku oživiť....tak som rada, že môže byť:)

      Odstrániť
  6. Ajja sa cierne vyhybam ako cpert krizu no narozdiel od teba ju tak skoro neplanujem pouzit... Vobec to s nou neviem a potom vyzeram desivo :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D...akože veď aj ja som dlho špekulovala, že čo a ako a nakoniec ma fakt zaujalo, že vyskúšam teda to klasické dymové líčenie s ceruzkou...aj preto, že som v poslednej dobe pozerala kopec takých videí, tak ma to nejak vyburcovalo, že etda skúsim uvidím....samé mi to pripadlo mdlé, tak som pripojila tú ružovú a nakoniec som bola relatívne spokojná:)

      Odstrániť
  7. Líbí se mi moc, sluší ti to. Nechci aby to vyznělo jako klišé, ale je to tak, tohle líčení už pro mě není. Být mi o dekádu míň, tak se nechám z fleku inspirovat:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jój Tutto, ďakujem za krásnu pochvalu:)ja som si tiež v tak výraznom líčení pripadala, že no a môžem vyraziť na ples....aj keď v konečnom dôsledku mi na fotkách takmer vôbec výrazné nepripadá:))...takže to nevyznieva ako klišé;)...hlavne teda aspoň, keď to povieš(napíšeš) mne - ktorá som celý život označovaná za príliš vážnu a konzervatívnu:)

      Odstrániť
  8. No, ja budem asi trosku kriticka, ale mne sa to velmi nepaci... prilis ostre hrany a ta ruzova je fajn, ale nie uplne do vnut. kutiku. A si tam troska oranzova :D to bude to konturovanie bronzerom....

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jasné som rada, aj za takéto názory;) Čo sa týka tých ostrých hrán ja som to tak chcela, teda nechcela som to určite nijak pekne dostratena...ale, aby to malo približne takýto tvar...a to, že som oranžová sa ani nečudujem...teda ja to mám na obrazovke úplne bledučké a len jemne zvýraznené líca, ale viem, že to strašne záleží od monitora, ako je nadstavený kontrast a všetko a ja sama keď na nejakom inom počítači vidím svoj príspevok, tak som prekvapená, že ale veď to nebolo takto výrazné(alebo nevýrazné).....a sama mám na pc, tablete a mobile vždy inú intenzitu všetkého....čo ma samozrejme neteší

      Odstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...