Čo sa skrývalo v marcovej BioBeauty krabičke krásy?

Ahojte, tak ako som sľúbila, dnes Vám prinášam článok, v ktorom Vám poodhalím obsah krabičky krásy od BioBeauty. 

Ako už viete, jednu krabičku som dostala ja na otestovanie a druhá je pre Vás do súťaže.
Poďme sa teda pozrieť na obsah!



Po rozbalení krabice,v ktorej boli krabice doručené, ma čakalo celkom veľké prekvapenie v podobe krásneho balenia. Doteraz boli balenia krabičiek tiež pekné, ale toto je presne niečo, čo sa mi k BioBeauty a prírodnej kozmetike úžasne hodí. Proste trefa priamo do čierneho!

A čo som teda v krabičke našla?

Plné balenie (100g) bolo zastúpené peelingovým mydlom s obsahom kozieho mlieka značky RIGA SOAP MANUFACTURE. Mydlieku, ktoré je ručne vyrábané a vďaka koziemu mlieku by malo byť k pokožke aj šetrnejšie, som sa potešila, najmä z toho dôvodu, že kúpu mydla s kozím mliekom som už plánovala, takže prišlo ako úplne na zavolanie. Moje prekvapenie alebo doslova až úžas prišiel však až o deň neskôr, keď som mydlo vybalila z celofánu. Tá vôňa je za mňa úplne dokonalá. Sladučká, nevtieravá, proste za mňa super!

V plnom balení (100g) nájdete aj čaj do kúpeľa od slovenskej bio značky SOAPHORIA.  Čaj do kúpeľa je vlastne zmes kúpeľovej soli, esenciálnych olejov a bylín v praktickom vrecku, ktoré si necháte vo Vašej vani vylúhovať;)

V cestovnom balení (30ml) bol v krabičke krém na ruky zn. Figs&Rouge. U mňa zas super vec, ktorú som chcela vyskúšať. Vôňa síce nie je príliš intenzívna, ale ruky vyživí dobre a hlavne pokožka rúk neostáva mastná. Balenie je presne do kabelky.

V cestovnom balení(50ml) bolo aj telové mliečko Panier des Sens. Tejto značky mám už krém na ruky a tá skutočne reálna neumelá vôňa levandule omámi Vaše čuchové zmysly. Použiť som však zatiaľ nestihla.

Krabičku dopĺňalo aj 10 vzoriek od značiek Natura Siberica a Mineral Beauty System.

Cena celej krabičky je 10 eur, hodnota výrobkov samostatne bez vzoriek je dokopy 19,29 e.






  • 100% prírodný krém na ruky
  • svieži a voňavý, NEMASTNÝ s neuveriteľnou vôňou kávy a pomaranča
  • obohatený o kokosové a kakaové maslo
  • dlhotrvácna a neuveriteľne jemná starostlivosť ruky, nechty a nechtovú kožtičku
  • rýchlo sa vstrebáva do pokožky, nezanecháva mastný film
  • skvelý na cestovanie, do kabelky či na pracovný stôl
  • esenciálne oleje vyživujú pokožku
  • extrakty to ženšena a vodnej riasy spolu s vitamínmi a antioxidantmi chránia pred škodlivými vplyvmi postredia
  • Glycerín hydratuje a chráni pred vysúšaním
  • Kokosové maslo udržiava pokožku jemnú a vláčnu



Jemné telové mlieko s esenciálnym olejom z levandule. Cestovné balenie. Je obohatené o antiseptický a upokojujúci levanduľový esenciálny olej. Vyvinuté pre tú najcitlivejšiu pokožku. S delikátnou sviežou textúrou, vďaka ktorej bude Vaša pokožka jemná a vláčna. Mini cestovné 50 ml balenie. 
Bez parabénov, farbív a phenoxyethanol.
Nie je testované na zvieratách 
Nájdete TU.



Čaj do kúpeľa predstavuje zmes solí, liečivých bylín a éterických olejov v praktickom sáčku. Sáčok hodíte do teplej kúpeľovej vody a necháte vylúhovať. Relax je zaručený. Nájdete TU.



Mydlo z kozieho mlieka a ovsených vločiek  je jemné, obsahuje ovsené vločky a kroviny. Dôkladne čistí a masíruje pokožku, stimuluje podkožný krvný obeh. Neobsahuje alergické látky. 
Výnimočnosť a jemnosť mydla si zamilujete. Hydratačné zložky nevysušujú pokožku. 
Skvelý tip na darček. 
Nájdete TU.





A samozrejme v krabičke bol aj sprievodný list s popisom výrobkov.





Ak hodnotím za seba, tak dávam krabičke skutočne plný počet bodov. Jej obsah mi skutočne sadol, páči sa mi rôznorodosť značiek, balenie, zastúpenie plných balení, mini balení i vzoriek.  Vývoj BioBeauty krabičiek krásy som sledovala a videla som obsah každej doteraz vydanej edície, ale zdá sa mi, že táto krabička v svojej komplexnosti celkovo akoby dozrelaMyslím si, že nie je úplne ľahké naplniť krabičku prírodnými produktami za ktoré zaplatí zákazník 10eur a nedoplácať na to z vlastného vrecka. Tá prírodnejšia kozmetika je predsa len o niečo drahšia. V tomto prípade sa to však veľmi dobre vydarilo!

V súčasnej dobe sa dá krabička ešte stále objednať TU. V budúcnosti pravdepodobne nebude box vychádzať pravidelne každý mesiac, ale skôr iba občasne. Vyhlásenie nového vydania sa môžete dozvedieť vždy na FB stránkach predajne. 

Ak chcete skúsiť šťastie, určite sa zapojte do súťaže tu na blogu, ktorá bola vyhlásená včera:)

14 komentárov:

  1. Zajímavé výrobky :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. To je ale dost povedená krabička, líbí se mi obsah, moc :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Všechno chci:-D Já teda na tyto produkty moc zaměřená nejsem, ale vypadají velice dobře, krabička se mi líbí, mnohem více než lady a senza boxy, tady je všechen obsah opravdu zajímavý, to je fajn:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne sa lb pacil pokial tam nezacali davat kozmetiku,ktoru zozeniem v kazdej jednej drogerke.Paci sa mi ta idea prekvapenia,darceka samej sebe alebo kamoske,avsak iba ak su to skutocne produkty menej zname ako to bolo pre mna i v tejto krabicke:)

      Odstrániť
  4. Povedená krabička :)
    http://katerinazuzanakova.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jeeej, krásny balíček :) Hlavne ten čajík do kúpeľa znie skvele

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Táto krabička bola super, my sme si ju objednali po prvý krát a teda neľutujeme.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. My sme ju predtym objednavali iba ako darcek a teraz prvykrat bola pre mna;)

      Odstrániť
  7. Ááá, jsem ráda, že jsem objednala, už se těším, až mi krabička dorazí. :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...