Ako sa starať o očné okolie

Ahojte kočky!

Dnes by som sa na blogu chcela venovať práve očnému okoliu na ktoré myslíme, podľa mňa, trošku menej ako na iné časti tváre. Odpoveď prečo tomu tak je, je podľa mňa úplne jasná. Kým sme mladé (a krásne;)) očné okolie nám veľa patálii nenarobí. Horšie to však je, keď rôčky pribúdajú a naša pleť začína viac ukazovať ako sme sa o pokožku starali, objavujú sa vrásky a pokožka je stále menej a menej pružná. 

Ja sama sa venujem očnému okoliu snáď najmenej. Časť viny má na tom aj fakt, že dlho som nenašla žiaden krém, ktorý by mojej veľmi citlivej pokožke vyhovoval a rovnako ako väčšina očných odlučovačov ma štípala, tak očné krémy mi zvykli pokožku dráždiť .



No dnes tu mám pre Vás jeden tip na, aspoň pre mňa, výborný očný krém a zároveň niekoľko faktov o očnom okolí celkovo, takže príjemné čítanie:)



- Pokožka v okolí očí a na perách je najtenšia.

- Okolie očí je denno-denne namáhaná v podstate neustále, pri každom jednom žmurknutí či úsmeve.

- Práve v okolí očí nájdeme najmenej tukových vankúšikov, ktoré by pokožku podopierali. 

- Odlíčenie je alfa a omega starostlivosti o pleť celkovo a samozrejme sa to týka ja očí.  Práve pri odličovaní očí by sme mali dávať pozor na to ako očné okolie odličujeme. Ideálne je priložiť vatový tampón s odličovačom na očné viečko a mihalnice, nechať pár sekúnd pôsobiť prípravok a make up stiahnuť jemným pohybom smerom dole. Odhora nadol. Žiadne naťahovanie pokožky do strán, bokov. Vždy jemne a citlivo.

- Najmä teraz s vykukujúcim slniečkom netreba zabúdať na kvalitné slnečné okuliare, vďaka ktorým budeme menej žmúriť na slniečko a zabránime prehlbovaniu vrások.

- Ak Vás ráno trápia opuchnuté oči, skúste sa naučiť spať rovno na chrbte a s hlavou podopretou vankúšom. A samozrejme pite čo najviac tekutín!

- Starý známy trik na opuchnuté oči je priložiť si na ne na pár minút vyluhované a vychladené čajové sáčky. Kocky ľadu sú až príliš chladné.

- Krém by sme mali v okolí očí vklepávať bruškom prstenníka. Tak budeme na očné okolie vyvíjať čo najmenší tlak! Rovnako by sa mal vklepávať aj korektor.

- Výživu a rast mihalníc môžete jednoducho podporiť každodenným pretretím vatovým tampónom pokvapkaným ricínovým olejom (kúpite v lekárni za pár korún).

A ktorý krém by som Vám rada dnes predstavila? Už podľa úvodu je jasné, že ide o krém, ktorý mi skutočne sadol a používam ho veľmi rada. Povedala som si, že mám dosť krémov, ktoré sú určené pre moju vekovú kategóriu, a teda jemných prevažne gélikov, ktoré majú pokožku očí len jemne hydratovať a že chcem na moje citlivé očné okolie niečo, čo ich skutočne vyživí a zároveň aj premastí.

Dermacol Gold Elixir s kaviárom je určený pre skutočne už zrelú pleť, preto som dúfala, že to nebude žiaden ľahký gélik, ale klasický mastnejší krém. Tak sa aj stalo, ide o veľmi dobre roztierateľný výživnejší krém, ktorý aj napriek tomu, že je mastnejší sa veľmi pekne vstrebáva a zanecháva pokožku vyživenú, ale nie príliš mastnú, a tak sa dá používať ráno i večer. Za pár minútiek sa môžete naň použiť make up či korektor.





Odporúčaná cena krému bez akcie je 8,6eura/239kč, ale samozrejme na Dermacol nájdete akcie stále, či už v eshope alebo v drogériách. Jedna z tých aktuálnych je napríklad možnosť nákupu 5 výrobkov za sumu 22 eur. Viac sa o akcii dozviete TU:)




Krém nie je parfumovaný. Balenie je klasicky 15ml ako takmer každý očný krém. Krém používam od začiatku roka. Preto si myslím, že ak aj Vy hľadáte niečo výživnejšie na očné okolie za dobrú cenu, môžem Vám krém za mňa doporučiť. Samozrejme, moje mimické vrásky nezmizli a ani som to nečakala. Pre mňa je dôležité, že mám pocit, že pre svoje očné okolie niečo robím, že je moja pokožka viac vyživená, nič ma v okolí očí neštípe. Zároveň odkedy mám Bobble fľašu, ktorú som Vám ukazovala aj na facebooku mám pocit, že i viac pijem počas dňa, vďaka čomu sa mi zdá, že sa mi aspoň čiastočne zmierňujú čierne kruhy pod očami, aspoň ja mám taký pocit, a teda menej sa zľaknem sama seba ráno v zrkadle;)

Ako sa staráte o očné okolie Vy? A kedy ste začali používať pravidelne očný krém? Preferujete ľahšie gély alebo skutočne výživnejšie krémy.
Budem sa tešiť na Vaše reakcie.












10 komentárov:

  1. Ja som mala podobný problém, nemohla som nájsť krém/sérum, ktoré by mi nedráždilo oči a zároveň hydratovalo, nie vypínalo a spevňovalo. Lebo zatiaľ nebadám nejakú potrebu vypínať, zato hydratácia bodne v každom veku :) A našla som favorita, Bioderma Sensibio očný krém, je síce ľahší, ale pod make-up ideálny :)
    Nikavero

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Biodermácky Sensibio som si síce kúpila, ale posúdiť ho nemôžem:)) Natrela som ho na seba síce možno dokopy 5krát a potom som naň akosi zabudla, krém ostal v šuplíku vyše pol roka a keď som ho chcela použiť znovu, tak už bol pokazený...teda natrela som ním očné okolie a to ostalo akoby bol na ňom ekzém...najskôr som myslela, že to robí olej, ktroý som používala vtedy ...tak som vylúčila olej...a nakoniec som zistila, že je to tento krémik...hold polročná doba na spotrebovanie uplynula a ja som ho nestihla ani otestovať...jediné čo viem je, že tento je od toho Bidoermáckeho určite o čosi mastnejší, čo mi aktuálne viac vyhovuje....ale čítala som už veľa pochvál na ten Sensibio, takže o to je mi viac ľúto, že som nepoužívala, kým bol ok

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ahoj kočko, tak uvažuji o koupi očního krému. Jinak si každý večer před saním mažu oční okolí buď krémem na pleť jako je klasická Nivea, která krásně oční okolí promaže nebo kokosovým olejem a občas dělám masáže :-))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Za masáže dávam palec hore! Tá Niveika alebo Kokosáč by boli na mňa až príliš mastné na deň....ale na noc určite skvelá výživa.

      Odstrániť
  4. priznam sa, ze sa nestaram nijak. teda niezeby som nikdy nemala ocny krem, ale...som leniva ho nanasat. skratka nakremujem celu tvar normalnym kremom a hotovo. a inak...zaspat v polohe na chrbte nedokazem

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Nepoužívám nic...ani odličovač očí nemám...asi proto, že jsem mladá a příjde mi to zbytečné...odličuju se gelem od Bourjois a nemám problém.
    Jinak nadměrné pití (víc jak litr a půl denně) je špatné. Nemá se tolik pít je to jen fáma... Já se svýma dvěma deci denně taky nejsem zářný příklad =D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak hlavné je sa odlíčiť, čím sa odličiš a čo tebe vyhovuje, tak to je už asi jedno;)...a s tou vodou...samozrejme záleží od toho koľko sa človek potí, čo denne vypije(napr. koľko kávy a alkoholu)...a i to koľko váži, takže to bude mať asi každý človek iné....

      Odstrániť
  6. Eli, super téma, veci staré známe, ktoré by sme mali mať všetky v malíčku, ale máloktorá ich aj dodržiava... pekne si to zhrnula. Ono kým nemá človek 30, resp. nepobadá v zrkadle žiadne zmeny na svojej tvári, tak mu to je asi viacmenej jedno... potom ale prídu vrásky a už je žiaľ neskoro plakať nad rozliatym mliekom. Platí tu staré známe pravidlo - predchádzať je lepšie ako liečiť. Takže dievčatá, čím skôr začnete, tým lepšie. Je veľmi príjemné, keď vám okolo 40tky hádajú o 10 rokov menej :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Niekedy mám totiž pocit, že my blogerky si tu píšeme o najnovších štetcoch, recenzujeme všeliaké bázy pod make up a podobne a v konečnom dôsledku reálne baby, ktoré sa o kozmetiku tak nezaujímajú nemajú z tých článkov nič, lebo často zabudneme povedať možno práve ten základ....takže preto som to chcela tak trošku zhrnúť...ja to vidím na mojej mamine....ktorá má okolo očí milón vrások(samozrejme nemyslím to v zlom)...a viem, že pleť mám po nej...tak som si povedala, že už mám fakt na to aj vek, aby som začala úplne pravidelne aj so starostlivosťou v tejto oblasti....som veľmi rada, že sa článoček celkom páčil....a musí to byť skutočne úžasné, keď človeku potom hádajú skutočne menej rokov ako v skutočnosti má!

      Odstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...