50 faktov o mne



Ahojte, 


blogerka Isabelle ma označila v Tag-u 50 faktov o mne, čo si vážim a ďakujem. Článoček som mala rozpísaný už dlhšie a dnes som o teda konečne dokončila. Tak poďme na to;)

  • S mojím priateľom som už 8 rokov.
  • Žijem v Brne, na Slovensko cestujem len občasne na víkendy.
  • Nikdy (až doteraz) som nemala domáce zvieratko. Mali sme len psíka u starkého. Keď som bola ešte krpec prehovorila som mamu, aby mi dovolila chovať aspoň slimáka. Dokonca mi ho aj pomáhala nájsť, keď sme ho na teda na chodníku našli, mama ho chcela zodvihnúť a dať mi ho do krabičky, tak som odmietla, lebo mi to môj vysnený slimák pripadal hnusný:))
  • Aktuálne chováme škrečka - Hoblinu, ktorého sme zdedili:)
  • Najdlhšie som držala diétu pol dňa ešte na strednej:)


  • Od šiestich rokov mám dlhé vlasy.
  • Mám fóbiu z dáždoviek, úplne obrovskú. Zároveň aj z hadov a dokonca aj z obrázkov týchto príšer. Myši, pavúky aj potkany sú oproti tomuto úplne v pohode. Na potkanoch nemám rada len ten ich chvost, ktorý mi zas pripomína dážďovku.
  • Túžim po krásne upravených dlhých nechtoch a pleti bez rozšírených pórov.
  • Nenávidím, keď mi niečím mihá pred očami. Mám pocit, že sa zbláznim, keď to niekto robí.
  • Mám jednu sestru.
  • Nemám rada bicyklovanie. Dlho som sa totiž bicyklovať nevedela, takže som sa s bicyklom nikdy plne neskamrátila. Avšak keby som bývala niekde na dedinke alebo v malom mestečku, tak by som možno takémuto krásnemu bicyklu neodolala.


  • Nikdy som nemala vysnené povolanie (ak nepočítam, že som ako 5 ročná chcela byť modelkou;)).
  • Počas strednej, výšky v Nitre aj teraz som mala vždy 3 najlepšie kamošky, ktoré sme vytvárali spolu takú babskú štvorku. 
  • Laky na nechtoch mi aj s nadlakom vydržia max tak 3 dni.
  • Na strednej som mala hrozné známky, začala som sa učiť až keď som začala chodiť s čistým jednotkárom:D
  • Väčšinu topánok mám s vyšším opätkom, no paradoxne dennodenne nosím práve tie bez opätku.
  • Všetko si beriem dosť k srdcu.
  • Učím sa poľštinu.
Zdroj

  • Som maximálne nerozhodná a vo veľa veciach.
  • Rada pozerám staršie slovenské a československé filmy.
  • Vedela som variť strašne skoro, v 13 tich som uvarila nedeľný obed vrátane čírej kuracej polievky, hlavného jedla i dezertu. Pozerala som relácie o varení, zapisovala si recepty. Istý čas bolo mojím snom mať reštiku, kde by som si sama varila. Počas VŠ ma to však úplne opustilo a 5 rokov som žila na cestovinách s morcadellou:))
  • Učila som sa 7 rokov nemčinu a dnes sa neviem v tomto jazyku ani poriadne predstaviť:)
  • Keď som bola malá, strašne často som chodila do nemocnice a nebolo to pre mňa nič neobvyklé. Niekedy som si dokonca zvykla povzdychnúť, že už dlho neboli prázdniny a že by som si dala nemocničný relax:)
  • Lyžujem a rada.
  • Odkedy blogujem začala som sa trošku viac starať o nechty.
  • Nepáčia sa mi melírované vlasy.
  • Zvyknem sa červenať, a to skutočne dosť!
  • Mám rada, keď veci farebne ladia a nie sú v prílišnom kontraste.
  • Som veľká kávičkarka a čajíčkarka.
zdroj

  • Mojou slabou stránkou sú šálky. Mám ich na stole, pri posteli, na parapete, proste všade! Proste vypijema kávu, či čaj a šálku odnesiem do kuchyne až večer.
  • Som šialene zimomravá, keď mi je veľké zima, začínajú mi modrať nechty.
  • Z alkoholických nápojov si vyberám polosladké víno, prípadne koktaily.
  • Mojím cieľom v blogovaní bolo 200 čitateľov. A je Vás tu takmer trojnásobok!OBROVSKÉ ĎAKUJEM!!!
  • Najobľúbenejšia vôňa - Dior Addict 2.
  • Najkrajšie miesto, ktoré som doteraz navštívila bol ostrov Capri.
  • Mám veľmi rada červený melón.
  • Nerada pozerám ten istý film znovu, avšak film, ktorý som videla snáď miliónkrát, je Diabol nosí Pradu.
  • Rada sa zapájam do rôznych malých suťaží, súťaže ako Loto a rôzne veľké akcie, napríklad v supermarketoch, ma však nelákajú vôbec.
  • Nie som športový typ, ktorý lozí po horách, ale krása našich hôr ma neskutočne fascinuje.
  • Moja prvá detská láska bol Otto Weiter z Repete:))

  • Nemám rada ľudí, ktorí sa robia oveľa múdrejší ako v skutočnosti sú.
  • Podľa znamenia som Lev.
zdroj

  • Nerada zaspávam sama.
Dokopy som spísala 43 faktov, ďalších 7 nájdete už v jednom z predchádzajúcich článkov, a teda TU.

Neoznačujem zatiaľ nikoho, ak by ste však mali záujem v Tagu pokračovať, určite sem potom hoďte link, budem len rada!

Máme niečo spoločné?


22 komentárov:

  1. Teda, velká sympaťanda, což jsem samozřejmě věděla už dávno:)) Spoustu toho máme stejného, možná i proto, že jsem také Lev!:))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. a teda so všetkými levicami s ktorými sa poznám, si veľmi dobre rozumiem:)

      Odstrániť
  2. Veľmi pekný príspevok, vždy ma takéto potešia, lebo veľakrát ani netuším kto sa skrýva za blogom, ktorý už nejakú tú dobu sledujem :) Vo veľa veciach sa s tebou stotožňujem a povzbudím ťa, ja som sa nemčinu učila 11 rokov a tiež som na tom podobne :D

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem veľmi, teší ma, že vás zaujal....ja sa nečudujem, že nie všetci sa chcú na blogu ukazovať a písať o sebe, aj ja som pomerne dlho rozmýšľala, či teda bude vieš blog s tým, že ukážem alebo neukážem tvár:))) ale k tomu blogovaniu to proste už asi nejak patrí, teda pokiaľ sa jedná o kozmetiku a módu....som rada, že teda s tou nemčinou nie som sama:)

      Odstrániť
  3. Odpovede
    1. No, človek veru dlho romýšľala, čo by vás možno zaujalo a o čom by ste si chceli prečítať...:)

      Odstrániť
  4. lak aj s nadlakom a podlakom mi vydrzi asi dve hodiny. a v nemocni som bola raz v zivote asi dve hodiny na pohotovosti, tak ze by som tam aj spala absolutne nikdy

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som bola už fakt zvyknutá, bolo to pre mňa úplne normálne a presne, keď sme boli pozrieť kamošku v nemocnici, keď mala 17 a tvrdila, že je v nemocnici prvýkrát, tak som to nemohla pochopiť.....

      Odstrániť
  5. fiha, o rokov, to je teda pekny uspech, takou dobou s jednym chlapom sa veru ja zatial nemozem pochvalit :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No nás je dokonca viacero kamošiek, čo máme takto dlhoročné vzťahy od strednej:)) Uznávam, že je to fakt dosť vzhľadom na môj vek:)

      Odstrániť
  6. Máme niečo spoločné, až na toho Otta no :D Ostrov Capri musí byť krásny, raz sa tam vyberiem..snáď. Diabol nosí pradu je super film....a s tou nemčinou ...ja som sa učila 13 rokov mám z nej odbornu skušku bola som fakt namakana ešte som sa zapisala aj na nemecky predmet s dvoma nemeckymi profesormi a stači že pol roka sa do toho nepozriem a som uplne mimo....

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Sestra má zaz sebou nemecké gymnázium, neviemaké sprachdiplomy,po nemecky vie super, ale nemčinu nenávidí, takže s tým nepokračuje ani nič....a radšej komunikuje v angličtine....a Otto, ten bol skvelý(vtedy:)) Keď som dnes sťahovala toto video s ním , objavila som aj niekoľko jeho fotiek ako kulturistu.....tak som sa výborne zabavila:D

      Odstrániť
  7. S tými dážďovkami sme na tom rovnako :D Keď som bola malá a napršalo a potom vyšli dážďovky, tak ma museli nosiť na rukách lebo by som sa ani nepohla :D Teraz mám pocit, že ich našťastie po daždi toľko nebýva, tak to ako tak viem prežiť. A nemčina je pre mňa dosť nesympatický jazyk. Učila som sa ju tiež niekoľko rokov a nepamätám si skoro nič. Možno aj preto, že som sa ju neučila z vlastnej vôle, ale bola som v škole zaradená do triedy kde bola aj nemčina.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ježiš, Jani, tak to potom musíš byť moja spriaznená duša!!! Každému komu poviem svoju traumu s daždovkami ma akurát vysmeje:) Ja som mala šťastie, že odkedy som bola na intráku v Nitre a teraz v Brne, tak sa s daždovkami už tak často nevídavam...ale v Žiline, kde som vyrastala, tak tam ich bolo po daždi vždy neskutočne veľa....doslova nebolo kam stúpiť....och! A raz keď sme sa vracali večer z kina a bola úplná tma, išli sme nejakými cestičkami, kde nesvietilo dobre svetlo, tak ma priateľ hodil na chrbát a tak ma "doručil" domov, pretože som nemohla zniesť predstavu, že v tej tme a ďaždi na nejakú dáždovku stúpim....a podotým, že to bolo pred pár rokmi, takže som už nebola málá!

      Odstrániť
  8. Máme toho spoločného teda dosť :)
    Nemčinu som sa učila 9 rokov, predstaviť by som sa zvládla, ale to je asi tak všetko :D
    O hadoch tiež, dážďovky zvládam, ale hady nie. Tiež si beriem veci príliš k srdcu a niekedy prehnane osobne. Kávičky a hrnčeky, úplne to isté, len ja ich niekedy ani večer neodnesiem :D Tiež som nerozhodná a zimomravá, ale neskutočne :) A podľa mňa ľudia, ktorí sa robia viac múdrejšími ako v skutočnosti sú, tak múdri nie sú vôbec. A ešte by sa toho našlo aj viac.
    Mám rada tieto tagy, hlavne keď ich majú blogerky, o ktorých sa rada dozviem niečo viac a ty patríš medzi ne :)
    Práve preto sme ťa aj my označili v tagu, ak by ťa zaujal a našla by si si niekedy čas:
    http://beautymissfits.blogspot.sk/2014/03/tag-nezijeme-len-make-upom.html :)
    A tá príhoda so slimákom je skvelá! :D
    .BeautyMissfits.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. ja len že melon je zelenina a nie ovocie :D inak super článok :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No ved samozrejme! Ach ja hlava derava...melon mam proste od detstva zafixovany ako ovocie a potom pisem hluposti...zajtra ked sa dostanem k pc to budem musiet opravit;)dakujem za upozornenie

      Odstrániť
  10. Hodně bodů mám stejných jako Ty. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Zopar veci mame spolocnych napr to o nechtoch a poroch alebo o opatkoch :))

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...