Kde zohrať pekné náhrdelníky....

Na Silvestra sme si s kamarátkami vymysleli party v štýle filmu Raňajky u Tiffaniho. Rozkošná Audrey, krásne šaty, elegantní fešáci, luxusné šperky a samozrejme kopec romantiky. Ešte pred Silvestrom sme usporiadali spoločný večer pri pozeraní filmu, aby sme naštudovali a rozdelili, ktorá si čo oblečieme. U mňa bola voľba hneď jasná a keďže sa cítim fajn v šatách vymyslela som si, že Silvestra budem oslavovať a lá Audrey v čiernych kokteilkách, s drdolom na hlave a masívnym náhrdelníkom na krku. Šaty som mala doma, a tak mi zostávala iba krásna povinnosť kúpiť si nejaký krásny výrazný náhrdelník. 



Moja výzva sa však stala doslova nočnou morou, keď som bezhlavo behala pred Vianocami po obchodoch a nachádzala som namiesto náhrdelníkov na stojanoch doslova kúsky, ktoré patrili akurát tak do koša. Prvý pokus zakúpiť jeden skutočne pekný kúsok v Camaieu skončil, keď pri platení pani predavačka pri blokovaní náhrdelník roztrhla. A vôbec to nebola jej vina, ale na príčine bola skôr "kvalita" materiálu. A hoc ma uisťovala, že sa to dá ľahko opraviť, no dajte za niečo 399kč/15eur, keď je to roztrhnuté! To sa nedá kúpiť už len z princípu. Ďalší vhodný kúsok som našla v Ann Christine, a hoc hneď od prvého pohľadu bolo vidieť ako je náhrdelník doškriabaný, tým, že sú všetky vlastne na jednej kope a trú sa jeden o druhý, v zúfalosti som vzala už aj ten. Opätovne to bola suma 399 kč/15 eur. No doma som po rozbalení zistila, že ho zdobia nielen škrábance, ale chýba i niekoľko kamienkov. Moja snaha vymeniť ho za nepoškodený vyšla navnivoč, keďže aj na tých ďalších 5 rovnakých náhrdelníkoch, čo viseli v Ann Christine, chýbali kamienky. Našťastie peniažky mi vrátili bez problémov. 

Radšej ani nejdem spomínať ďalej aké skvosty som nachádzala v ďalších obchodoch, najlepšie z toho vyšla Zara, ktorá mala náhrdelníky skutočne pekné, ale asi dvojnásobne drahšie a 400kč za nárdelník bol už vážne môj strop.

Ako som situáciu vyriešila? Obliekla som si iné šaty - s kamienkami pri výstrihu, takže náhrdelník už nebol taký potrebný a nahnevane som odignorovala všetky tie šmejdy, ktoré pre Vianocami naše obchody ponúkali.

Hneď začiatkom januára mi v mailovej schránke opätovne raz pristála ponuka zo zahraničného eshopu Rosewholesale na spoluprácu. Doteraz ma nikdy nenalákali, no tentokrát som si povedala, že nech to vezme čert, horšie ako v našich obchodoch tá bižutéria vyzerať nemôže. Vyberala som skutočne dlho, pretože produkty na obrázkoch vyzerali naozaj krásne, o to viac som bola zvedavá na realitu a popravde som v zázraky nedúfala. 9.1 som objednávala, 19.1 balík odoslali a 5.2. prišiel balíček do Brna.

A musím povedať, že som ostala rozhodne prekvapená. Veď posúďte samé.

Nájdete TU za 2.39 dolára.


Nájdete TU za 5,44 dolára.



Náušničky som hodila do košíka pre Vás do giveaway, ktorá aktuálne prebieha. Inak ich nájdete TU za 1,15 dolára.


Triko som zobrala len tak kvázi na skúšku, že či sa zo zahraničia oplatí kupovať aj oblečko. Samotný top je fajn, už som ho mala aj na sebe, no predsa len mohol byť ešte o kúsok väčší a to som objednávala o číslo väčší. Takže sa mi potvrdilo, že veľkosti väčšie ako XS alebo S sa zháňajú v zahraničných eshopoch ťažšie. Nájdete TU za 5,81 dolára.




Ak to mám v závere zhodnotiť, bola som extrémne prekvapená. Bižutéria prišla nepoškodená, nedoškriabaná a vyzerá ešte lepšie ako na obrázkoch v eshope a aj rozhodne lepšie ako tá na stojanoch v našich obchodoch. A tie ceny sa s tými našimi slovenskými či českými porovnávať nedajú. Čo sa týka topu, tam som to tak nejak tušila, že môže byť problém pri veľkosti.

Avšak myslím, že touto spoluprácou som trošku vytriezvela a uvedomila si, že moje peniaze sú skutočne vzácne na to,aby som dávala 399kč za doškriabaný náhrdelník a radšej začnem konečne nakupovať aj v zahraničí. Paypal mám už konečne pár týždňov zriadený.


Kde nakupujete Vašu bižu Vy? Sú Vaše skúsenosti, či už s nákupmi u nás alebo v zahraničí, podobné alebo úplne odlišné? Budem sa tešiť na Vaše odpovede;)



25 komentárov:

  1. Moc pěkné náhrdelníky, líbí se mi oba, ale asi využitelnější by u mě byl ten první. Stránky neznám, jdu mrknout

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som pôvodne bola nadšená najmä z toho s preličkami, ale uznávam, že ten prvý je oveľa využiteľnejší. Však odkedy prišiel, tak mi takmer nonstop visí na krku:D

      Odstrániť
  2. Za ešte nižšie ceny sa totožné veci dajú zohnať na eBayi, osobne mám ten perličkový a stál ma necelú libru a pol aj s poštovným ( tu ho napr. nájdeš za 1,75libry a free shipping http://www.ebay.co.uk/itm/Women-Fashion-Pearl-Golden-Hollowed-Choker-Bib-Collar-Pendant-Necklace-BC5U-/310870156817?pt=Fashion_Jewelry&hash=item48614e2611. Všetky tieto eshopy sú len eBay veci za o niečo drahšie ceny a zvyčajne aj s poštovným. Za mňa jednoznačnie nie.
    Nikavero

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak ja som jasala už skutočne aj z tých cien 5 dolárov a podobne. Keď som videla tie slovenské/české ceny a ich ponuku. No ale jasné, že pokiaľto človek nájde na ebayi ešte za nižšiu ako polovičnú cenu, tak je to ešte oveľa lepšie a samozrejme výhodnejšie!!!

      Odstrániť
    2. :))) išla som na ten link, čo si mi poslala a práve som tam našala aj ten svoj takmer kúpený z Camaieu za 3 doláre:)

      Odstrániť
  3. Já bižuterii nakupuju máokdy po netu, vlastně něco málo jsem koupila u Tchiba (to můžu vrátit na prodejnu). U nás máme, teď už se to snad dá nazvat řetězec, - Stoklasa, nepřeberné množství bižuterie (určitě se totéž co tam dá sehnat na ebay), ale právě proto, že u bižuterie nevidím zpracování, tak téměř neobjednávám a taky bižuterii kupuju opravdu jen čas od času.
    Rozumím těm steskům nad bižuterii v řetězcích, to je opravdu kolikrát k pláči.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som tiež nie som taká bižutériová ako kedysi a zvyknem nosiť už len naušničky(zväčša strieborné alebo zlaté) a hodinky. No tieto móda týchto veľkých nárdelníkov ma celkom zaujala a pokukovala som po nich už od leta a náš silvestrovský nápad bol jasným dôvodom ku kúpe, no zostala som vážne zhrozená z niektorých vecí, ktoré ľudom obchody ponúkali.

      Odstrániť
  4. Mňa zaujali na tomto eshope šaty, len neviem jaké číslo šiat objednať :((( a samozrejme aj bižutka je fajn..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No ja viem, že v týchto zahraničných eshopoch je zväčša všetko maličké, šité na maličké Číňanky. A tak aj toto triko som si vybrala veľkosť L, hoc normálne všetko nosím M. Všetko by bolo v pohode, len mám pocit, že tvory na rukávy sú akési menšie ako by som potrebovala.

      Odstrániť
    2. No skúsim možno aspoň jedny šaty, veď za tú cenu keby aj nie sú dobré, podarujem kamoške nejakej :) Ďakujem za pomoc

      Odstrániť
  5. Ja si bižutériu najradšej objednávam zo stránky www.buyincoins.com.Vždy prišlo všetko v poriadku :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Pristanú ti, si kočka ! :) Už nič neobjednávam mám toho doma haba dej :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Oba sú krásne! Perličkový asi ešte o kus viac, ale na tebe sa mi zas viac páči ten druhý :) Ja tento typ náhrdelníkov milujem a nakupujem ich tak rôzne, nejaká mám z H&M, niečo z NY, Gate, I am.. dajú sa nájsť všelikde pekné :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. I am zatiaľ nepoznám, do H&M som veru pred Vianocami aj ja vkladala veľmi veľa nádejí...ceny mali v pohode, avšak nebolo tam nič také, čo by mi padlo do oka...celkovo som mala pocit, že mali vtedy strašne máličko bižu, neviem, či predvianočný čas ich tak "vybrakoval" alebo to je normálne....

      Odstrániť
    2. U nás ten výber nie je až taký čo som si aj ja všimla.. ale napríklad teraz čo som bola v Ríme, tak mali v H&M celú stenu týchto náhrdelníkov, asi 25 druhov zlatých, 25 strieborných... Bolo z čoho vyberať a ceny v pohode okolo 10 €, takže na náš trh sa toho asi až toľko nedostane :(

      Odstrániť
  8. tiež mám z tejto stránky 3 náhrdelníky. A maju ich tam ešte vela krásnych. Tvoje vybrate sa mi velmi páčia.
    Inak bežne kupujem bižutériu v obchodoch - Orsay, Takko atd., nemám skúsenosti ako ty a to kupujem ešte lacnejšie výrobky. Nedávno som v Camaieu natrafila na krásny náhrdelník, ktorý bol v zľave za 1 €. A potom som taktiež v H&M našla krásny srdiečkový za 10 €.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Máš pravdu, majú ich veľa krásnych. Orsay má krásnu bižu a teda rovnako aj oblečenie tam nakupujem veľmi rada. Niečo podobné som tam však pred Vianocami nenašla. A gratulujem teda k tak výhodnému nákupu ako náhrdelník za 1 euro z Camaieu - aj ja chcem;)

      Odstrániť
  9. Ja si bižutériu kupujem zásadne na ebay či aliexpress, majú tam pekné kúsky za super ceny v kvalite rovnakej ako v našich obchodoch, akurát tu by som za ne zaplatila 3x toľko.

    LeroseP

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ak kupujem bizuteriu v obchode, tak bud v HMku alebo New Yorkeri, no vacsinou ak maju akciu, lebo mi je luto za to vyhodit kopec prachov, hlavne ak viem, ze to ponosim par krat a moze to ist do kosa. No inak nakupujem na ebayi, kde maju prijatelne ceny a hlavne tam casto najdem to, co maju aj v obchodoch za zlomok ceny.
    Pozyvam ta do mojej giveaway;)
    http://bynicka.blogspot.sk/2014/02/valentinska-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  11. off topic.... ale rada by som ťa pozvala na moju prvú giveaway ;)
    ja veľmi výrazné náhrdelníky nenosím, ale ten perličkový je prekrásny
    http://anetsparadise.blogspot.sk/2014/02/prava-giveaway-blog-oslavuje-narodeniny.html

    OdpovedaťOdstrániť
  12. I ked ja velmi na bizutku niesom oba nahrdelniky sa mi pacia aspon na tebe :) a aj tielko vyzera super snad niekedy pridas aj foto v nom

    OdpovedaťOdstrániť
  13. pěkné náhrdelníky:) já teda kupuju šperky u nás v ČR a hodně nakupuju tady - šperkovnictví - pokaždé si nějaké náušničky vyberu, opravdu nádherné, lepší jak na fotkách:) .. vždy mi zásilka dorazila v pořádku, takže doporučuji:)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...