"Hravá" lícenka od Pupy

Ahojte kočky!

Dnes Vám predstavím krásny produkt z dielne talianskej značky Pupa Milano. Je ňou krásna zapečená lícenka, ktorú som počas januárových dní používala skutočne denne. 



Hoc je lícenka zapečená, farba sa na štetec nanáša veľmi ľahko, čo veľmi oceňujem (napr. pri takých Bourjois lícenkách sa len ťažko dosahuje intenzívneho odtieňu). Samotná lícenka je uložená v plastovom, ale dostatočne pevnom obale so zrkadielkom.

Výdrž
Tá samozrejme závisí od podkladu, ktorý pod lícenku dáte. Je rozdiel, či máte na tvári CC krém alebo dlhotrvácny a oteruodolný make up. Každopádne platí, že lícenka aj po 6 hodinách drží veľmi pekne, aj na BB kréme, avšak nesmiete sa tváre dotýkať. Aj pri jemnom pohybe ju totiž ľahko zotriete.

Farba
Každý zo 4 odtieňov obsahuje trblietky. Odporúčam lícenku nanášať skutočne jemne, pretože už aj jemným dotykom po lícenke je na štetci skutočne dostatok farby. Ak prejdete po celej lícenke, dosiahnete krásneho ružovo-bronzového trblietavého odtieňu, čo sa mne osobne veľmi páči.

Najväčším plusom je za mňa určite univerzálnosť lícenky, ktorá líčka nielenže zafarbí, ale vďaka trblietkam i rozjasní, a teda žiaden rozjasňovač nie je potrebný. Dá sa vrstviť, takže je vhodná aj na bežné, aj na výraznejšie líčenie. Negatívom je za mňa výdrž, oproti ostatným lícenkam drží kratšie, a hlavne osobe ako mne, ktorá sa často dotýka tváre. To však nič nemení na tom, že by som si lícenku kúpila určite znova a používam ju skutočne rada!


Odtiene po jenom prejdení prstom. Vyzerajú jemnučko, ale čím viac by ste po ruke prechádzali, tým by boli intenzívnejšie. A teda dajú sa vrstviť podľa každého vkusu.






Lícenku je možné zakúpiť na Slovensku v Pupa predajniach v takejto červenej krabičke, za cenu cca 11 eur. V ČR nájdete Pupa kozmetiku napríklad na týchto stránkach, túto lícenku som tam však nenašla. Obsah lícenky je 9g. Vyrobená v Taliansku. 



Pokým na fotke vyššie je odtieň lícenky skôr do bronzova, tu na ruke je zas skôr do ružova. Farba lícenky je teda takpovediac "hravá", nikdy nie úplne totožná.
No a aby sa nepovedalo, že som nepridala aj foto tváre, tak prikladám aj tú, hoc lícenku na tejto fotke vidieť len veľmi jemne a zároveň dosť záleží aj od nadstavenia farieb na obrazovke.

No a to najlepšie na záver, pri nákupe v Pupe som sa zaregistrovala do ich klubu, a bolo mi povedané, že ak vypíšem dátum svojho narodenia, tak si budem využiť  50% zľavu na dva ľubovoľné výrobky počas narodenín (bližšie info Vám povedia určite na pokladni). Aktualizácia z komentov dole od Julianky ako zľavu dostať: "jednoducho automaticky 3 dni pred a po narodkach pridete do Pupy, ukazete obciansky a mate zlavu 50% na dva lubovolne produkty"
Takže na to sa teším veľmi preveľmi:))

Nakupujete v Pupe? Čo máte z ich sortimentu najradšej? A čo samotné lícenky a rozjasňovače, používate ich denne?


25 komentárov:

  1. Ela,aj ja som registrovana,a myslela somže automaticky mozem si u nich uplatnit zlavu na 2 vyrobky 3 dni pred a tri dni po narodkach,že mi nič nepride domov----ty mam zas ine informacie,tak som z toho jelen,kedze narodky sa mi blizia a buduci tyzden uz som chcela ist na nakup..

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj Lucka, mne nehovorili nič o tom, že to môže byť aj tri dni pred a tri dni po...dobre vedieť....Čo sa týka zľavy, tak som si automaticky myslela, že to príde na mail, keďže chceli aj ten....a väčšinou tieto zľavy posielajú vždy mailom, tak je dosť možné, že som si to v tej eufórii, po započutí slovka 50% zľava len domyslela..viem isto len to, že mi povedali, že si budem mocť zakúpiť 2 výrobky v 50%zľave....pokiaľ ti nič nepríde, tak to bude určite tak ako ty hovoríš:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ked som sa registrovala,dali mi aj taký papier A4 a tam boli podmienky,a toto tam bolo spomenuté,len som si tiez neni ista na 100%,skoda že som ho uz kdesi zahodila :/

      Odstrániť
    2. uz som si prečitala komenty dalsie,tak to je super :)

      Odstrániť
    3. Som aj ja rada, že nám to Julianka potvrdila...už mám poznámku v kalendári:)

      Odstrániť
  3. tá lícenka je fakt božská, páčia sa mi tam tie bronzové farby veľmi..ja osobne moc lícenku nepoužívam len bronzer, preto ma tak oslovila..pri najbližšej návšteve BA bežím do Pupy :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No pokiaľ máš radšej bronzer, tak v Pupe určite siahneš po nejakom z nich. Bronzre majú totiž úplne krásne!!! Obzvlášť jeden bol úplne taký maxi veľký a pôsobil fakt luxusne, pritom ceny boli normálne.

      Odstrániť
  4. to som aj ja prekvapena, mne na narodeniny ziaden kupon dovmov neprisiel. Vedela som, ze si mozem tu zlavu uplatnit v predajni, ale nakoniec som na to uplne zabudla, co je skoda :( Keby mi to poslali domov, mala by som to lepsie v pamati.
    Licenka inak krasna, ja mam u nich zakazdym problem vybrat odtien, dobre vyzeraju prakticky vsetky.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj Lučiak, ako som už napísala Lucke vyššie, máte zrejme pravdu vy dve. Mne o síce ostalo v hlave zafixované tak, že kupón mi príde na mail, ale to bude asi skutočne tým, že som na to zvyknutá napr. z českého Max Factoru, že mi chodí kupón v deň narodenín na mail. A len som si to nejak spojila alebo žeby ma predavačka informovala zle? To asi nie. Ospravedlňujem sa, v článočku som to už zmenila. A veru je škoda, keď človek na to zabudne. Ja zas budem dúfať, že budem počas narodenín doma na Slovensku, aby som zľavu mohla využiť, lebo je skutočne veľká

      Odstrániť
  5. Dievcata, to vam ani kupon nepride, jednoducho automaticky 3 dni pred a po narodkach pridete do Pupy, ukazete obciansky a mate zlavu 50% na dva lubovolne produkty. Na 100%! V oktobri som to sama vyuzila :-D Eli, ta licenka je super, ako nakoniec vsetky ich licenky, len tato tvoja je praktickejsia, lebo je to vlastne aj bronzer, mozes si to variovat.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pripomienka v mobile tie 3 dni pred to isti :-)

      Odstrániť
    2. :) Tak to teda nemusím ísť ani do Pupy overovať, že ako to teda ja. Ďakujem Julianka do infos a ešte raz sa ospravelňujem za všetky zmätky:))) Ja to inak práve zapisujem do kalendára na stole, nech nezabudnem:))

      Odstrániť
    3. V pohode Eli, mne sa to inak zdalo tiez divne, ze neposlu nejaky kupon, ako vo Fann, alebo aspon e-mail, ci co ja viem pripadne sms.

      Odstrániť
    4. No presne už sme na to zvyknuté, takže pokiaľ mi to nekonkretizujú, berieme to automaticky tak, ako sme zvyknuté...

      Odstrániť
  6. Pupu mám rada, mala som od nich make-upy, ceruzky na pery, púder, ale lícenku ešte nie, a táto sa mi páči, :)) Erika's Life

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja Pupu zatiaľ len začínam spoznávať. zatiaľ som male len nejaké laky, teraz túto lícenku a ešte korektor som si kúpila.

      Odstrániť
  7. Jé na tobě sedí dobře, pěkná barvička :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem Kyrkys...ono každému sadne, ak chce niekto viac bronzový odtieň- prejde viac po tej strane, kde je lícenka bronzová, keď zas chce človek niečo do ružova, prejde po tej ružovej strane, poprípade všetko pomixuje....

      Odstrániť
  8. Podľa mňa ide o jeden z najvyužitelnejších Pupa produktov, mám aj tento odtieň aj ten najtmavší (04?), čo je vyslovene bronzer a pekne sa s ním dajú aj oči namaľovať. Ja skrátka Pupu zbožňujem!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Pupa je super, měla jsem hodně podobný bronzer Pupa. :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...