Farebná spodná linka

Ahojte!

Posledné týždne, či dokonca mesiace, mám pocit, že líčenie je skutočne to posledné, na čo mám čas a chuť, avšak chodiť každý deň maximálne s béžovým tieňom na oku je na druhej strane celkom nuda, a tak sa snažím to nudné líčenie občas aspoň trošku ozvláštniť. 




A to všetko veľmi jednoducho. Namiesto zložitého, či skôr zdĺhavého tieňovania nanesiem na očné viečko skutočne len ten béžový tieň, prípadne béžový a trocha hnedého do vonkajšieho kútika oka a líčenie zvýrazním farebnou spodnou linkou. Niekedy je to výrazná zelená, inokedy modrá, fialová, proste podľa nálady a chuti. A keďže, ako už možno viete, nie som milovník ceruziek na oči i tu sa im radšej vyhýbam, a tak pod oko nanesiem šikmým štetcom  podkladový bázu a na tú nanesiem tieň vo vybranom odtieni. Tak linka drží a nerozpíja sa, dokonca vydrží viac ako linka urobená ceruzkou.





 

Aké je Vaše denné líčenie? Výrazné či nevýrazné? Máte ráno chuť hrať sa s farbičkami alebo si toto hranie nechávate iba na večerné party a posedenia?


Budem zvedavá na Vaše komenty;)


35 komentárov:

  1. Ahoj, ja si ráno dávam najviac záležať na očiach, nech sú zvýraznené. Iba keď mám chuť skúšam niečo iné, ale to je veľmi málo, väčšinou sa držím toho svojho. Ale tebe toto veľmi pristane, oči ti to rozžiari. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Teraz ma napadá, že škoda, že som sa neodfotila bez linky a s ňou, aby trošku vynikla tá zmena. Inak aj ja sa v líčení väčšinou držím svojich farieb a postupov a potom to aj tak vyzerá, že mám doma x miliónov hnedých a béžových odtieňov tieňov:))

      Odstrániť
  2. Super, takový jednoduchý detail a jak ti to sluší!:) Paletka vypadá skvěle..
    No, jaké je moje denní líčení....:D Výrazné, když mám čas, tak jedině výrazné:))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No veď k tebe sa snáď už ani nedá predstaviť si iné ako výrazné líčenie;)

      Odstrániť
  3. Toto som začala aj ja robiť:) Celkovo sa líčim nenápadne, ale farebné spodné linky sa mi páčia. Najčastejsie používam zelenú, bordó a zlatú:) A ešte hnedú, ale to je taká klasika...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No veď to. Nie je ani vulgárne, ani výrazné, ani človek tým nestrávi veľa času.. a je to taký zaujímavý detail:)

      Odstrániť
  4. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. na prvej foto ti to velmi svedci.. aj ja mam rada spodnu farebnu linku, bud fialovu alebo modru..

      Viva la Vida Dorota

      Odstrániť
    2. ďakujem Dorotka, takže tie obľúbené farby na spodnú linku máme podobné:)

      Odstrániť
  5. pristane ti to.. ja sa skor zaobidem bez farieb:))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Roumí ďakujem, to sa stáva pravidelne aj mne, že som rada, ak si stihnem dať aspoň BB krém a špirálu:))

      Odstrániť
  6. Vypadá to zajímavě a ta modrá je vážně nádherný odstín :) A i když je výrazná, tak je to stále jemné líčení, které ti ohromně sluší <3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tá modrá je v skutočnosti úplne luxusná farbička, to áno....kvôli nej som si tú paletku nechala....ale škoda, že úplne tak krásne nevynikne keď sa roztieňuje na oku...to je len taký slabý odvar...a samozrejme ďakujem za také komplimenty;)

      Odstrániť
    2. To znám :( Mám 2 tmavě modré, na prstu naprostá pecka, rozetře se to na víčku a je to poloviční pecka :D

      Odstrániť
  7. Pěkně to vypadá :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Moc se mi to líbí, já si to párkrát zkoušela dělat na sobě, ale pořád si nějak s tímhle neumím zvyknout:)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. hrozně ti to sluší :-) lost-strength.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  10. moje denné líčenie- jeden svetlý perleťový tieň rozotrený na celé pohyblivé viečko, tmavá modrá alebo tmavá zelená ceruzka na spodnú linku, riasenka, ružové líčka, koniec :D
    darmo, obuvník chodí bosý.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :)) tak nie vždy je čas sa s tým vyhrať...i keď pre takými dvoma rokmi som poctivo nosila každý deň pekne nalíčený oči všetko...povinne každé ráno:)

      Odstrániť
  11. Tento typ líčenia som ešte neskúšala, ale myslím, že by som to mala napraviť. Vyzerá to veľmi pekne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Si nádherná :) Takéto líčenie nosím občas aj ja, väčšinou so zlatou alebo zelenou ceruzkou, pekne to denné líčenie oživí :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Oživí veru pekne.....ako vidím z vašich komnetov aj zlatá je veľmi obľúbená:)

      Odstrániť
    2. A teda ďakujem za také slová...človek sa až červenať začne:))

      Odstrániť
  13. Teda, musim říct, že Ti to moc sluší, možná to taky zkusím :D Cchi se zeptat, jakej makeup používáš? Z fotek to vypadá, že máš hodně světlou pleť, já jsem teda totální bledule, tak by to docela zajímalo, mám problém totiž sehnat makeup.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To máš úplnú pravdu. Krásny bledý odtieň má CC krém od Gosh 01, klasický make up som zatiaľ mala a mám najbledší od Max Factor Facefinity 45 warm almond.

      Odstrániť
  14. Ja mám tiež rada spodné linky v kontrastnom odtieni. Ale kľudne aj ceruzkou, napríklad som si obľúbila vodeodolné od Gosh a majú množstvo odtieňov. Eli, skúšala si aj zelené? Napríklad olivovú, jabĺčkovo- zelenú. Tebe by to išlo k vlasom, pleti.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To máš pravdu Julianka, Gosh-u Ultimate Eyeliner je asi jediná ceruzka, ktorá ma presvedčila snáď na 100%, že je super....resp teda, že niečo na tom oku aj vydrží..ale aj tak častejšie nanášam linku práve takto tienikmi...A zelená farba je moje stálica, aj práve v tomto líčení...že farebná linka...len na log som zvolila modrú, aby to výraznejšie vyniklo:)

      Odstrániť
  15. Velmi ti ta modra pristane :) tusim to je prvykrat co ta vidim s farebnou spodnou linkou

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...