Artdeco Eyeshadow Base

Po krátkom úvode o podkladových bázach vo všeobecnosti je tu sľubovaný článok o podkladovej báze pod očné tiene Artdeco, aktuálne mojej najpoužívanejšej. Priznám sa, že už som nemohla zniesť čítať toľko pozitívnych ohlasov a nemať ju doma. Vzhľadom na to, že báza je cenovo prístupná 209kč/cca 7-8eur bez zľavyi a ľahko zohnateľná - v parfumériách či na internete, nakoniec som si ju pri jednom potulovaní po obchodom centre zaobstarala.




Báza sa ukrýva vo veľmi maličkom čiernom kalíšku o objeme 5ml. Svojou konzistenciou mi čiastočne pripomína niečo našľahané, jemné a určite dobre roztierateľné, a tak stačí úplná troška na nanesenie na celé viečko. Naniesť ju samozrejme môžete prstom či štetčekom. A hoc nie je samotné nanášanie nijak náročné, predsa len by som privítala trošku prešpekulovanejšie balenie. Zároveň som dostala od Margarétky dobrú rada, že si treba dávať pozor, aby báza bola dobre uzatvorená, aby nevyschla.

Po nanesení na pokožku je báza priehľadná s relatívne početnými drobnučkými trblietkami, ktoré však osobne takmer po nanesení nezaznamenávam a páči sa mi, že neprekážajú pokiaľ chcem nanášať matné tiene. Svoju úlohu podkladovej báze za mňa spĺňa dobre. Hneď na začiatku uvádzam, že som ju používala takmer výlučne na deň. Ples som s ňou prežila iba jeden, aj to som mala oči zvýraznené iba jemne, takže extra náročné podmienky so mnou zatiaľ nezažívala.

Ako každodenný pomocník sa mi osvedčila - tiene na oku sú vďaka nej o trošku výraznejšie, oveľa lepšie držia na svojom mieste, báza im predlžuje samotnú výdrž. Čo je pre mňa osobne veľmi dôležité tiene držia tam, kde majú - aj keď sa počas dňa dotknem viečka či nechtiac pretriem oko. Moje citlivé oči zatiaľ absolútne nedráždi, ani im neprekáža. Najlepšie na nej držia tieniky Mary Kay a samozrejme Artdeco.




Nech sa páči, pre tie, ktoré to zaujíma, zloženie:



V posledných dňoch som sa dozvedela, že skutočne nevyhovuje zas úplne každému, no mne sa mi zapáčila a to natoľko, že som ju odporučila a kúpila aj sestre, a to najmä vzhľadom na jej pomer cena/výkon. Na každý deň je pre mňa dobrým a rýchlym spôsobom ako výdrž líčenia predĺžiť. Používam ju druhým mesiacom a aj keď si ju nedávam denne, ubudla jej skutočne len troška. Ostáva mi už len spomenúť, že báza je jemne parfemovaná. Oficiálne popisy k báze si môžete prečítať TU.

A na záver môj malý test o tom ako môže báza dopomôcť k lepšej výdrži tienikov. Na test som použila rôzne druhy očných tieňov od "no name" tieňov, cez Rimmel až po Gosh, aby ste nemali pocit, že výsledky môžu byť jedným druhom tieňov nejak skreslené.






Poznáte Artdeco bázu pod očné tiene? Ako vyhovuje Vám?


10 komentárov:

  1. Já ji mám taky ráda, v podstatě se shodneme v popisu:) Jediná vada na kráse je, že po roce už opravdu vysychá a gumovatí, přestože je dobře zavřená.Na blogu mám srovnání nové a přes rok staré báze. Ale rok výborné služby za cca 200,- to je hodně slušný výsledek.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj výrobca jej dáva presne 12 mesiacov. A práve tu si myslím, že to "iné-lepšie" balenie by jej mohlo pomôcť menej vysychať...alebo možno aj nie...ja mám vždy problem produkt spotrebovať do doby spotreby...tak uvidíme ako sa mi to podarí tu...idem kuknuúť na tvoj blog, som fakt celkom zvedavá ako to bude vyzerať po roku!

      Odstrániť
  2. Tak tak, je skvelá, len to balenie nie je práve slávne, ja som ju tiež už musela vyhodiť :( Ale mala som ju viac ako rok, to určite áno. Teraz mám Urban Decay a to je iná káva, aj balenie je lepšie, zatiaľ asi naj podklad pre mňa.
    Nikavero

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. áno, áno také balenie som myslela aj ja...také mi vyhovuje viac....UD mám aj ja a teda vydržala so mnou niekoľko plesov, všetko zvládla úplne parádne, no plná suma je fakt pálka....ja mám doma také menšie balenie a hlúposť som urobila v tom, že som si kúpila tú také zlatavú verziu s miliónom trblietok, takže na bežný deň sa s ňou moc ligocem:)))...takže preto na bežný deň je artdeco ideál

      Odstrániť
  3. Odpovede
    1. Viem viem, neviem či som už u teba čítala recenziu alebo niečo započula vo videu, každopádne sa mi niečo marí, že aj ty si ju chválila:)

      Odstrániť
  4. Nevyhovovala mi, neplnila to co jsem chtěla, bohužel se mi s ní stíny slévaly :(( tím neříkám, že je špatná to ne, je super, že je dobře dostupná a že funguje. No na mně ne. UD je pro mě nejlepší, miluji jak Original tak i Sin, víc zatím vyzkoušených nemám, ale plánuji to v brzké době :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No jasne mozno len mas o trosku mastnejsie viecka alebo nieco a proste nefunguje.Ako aj pisem v zavere,recenzie som objavovala hlavne kladne,avsak nakoniec aj tie negativne.Som samozrejme rada,ze mne sedi. Ten Original od UD musi byt skvely...to so doprajem raz ked budem velmi bohata:D a ozaj Lenka,ktorej prave Artdeco baza nevyhovovala ,mi odporucila aj Too Faced,vraj je este lepsia ako UD;)

      Odstrániť
  5. ja by som ju chcela, ale este som v takom rozhodovacom stadiu :-) nahodou podklad pod make-up nemas od Artdeca?Dakujem :-)


    Viva la Vida Dorota

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dorotka nemam. Od Artdeca mam len tuto bazicku a tieniky. A k baze ti poviem len tolko,pokial mas doma nejake bomby-fakt super podkladove bazy,tak ju asi nepotrebujes.Ak zhanas bazu za rozumnu cenu,ktora skutocne zlepsuje vydrz(samozrejme hovorim iba na zaklade mojich skusenosti)tak je to rozumna volba:)

      Odstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...