Aký bol január 2014?

Január bol príšerný, priam nabitý povinnosťami, za ktoré som si však bola mohla ja sama. Tieto Vianoce sme totiž boli prvýkrát s priateľom sami, moja vianočná nálada bola o 1000% intenzívnejšia ako inokedy. Vypekala som si, zdobila, nakupovala, pozerala rozprávky, tešila sa a užívala si, no povinnosti si na mňa počkali:D

V januári bolo teda na blogu viac-menej tichšie. V dnešnom príspevku by som celý mesiac rada nejak zhrnula a budem dúfať, že podobné zhrnutie sa mi bude dariť každý mesiac. A tak články new in, spotrebované atď, tak nejak spojím do jedného. Uvidíme.

Začnime novinkami. Tu nezahrniem všetky nákupy, ale iba produkty, ktoré som jednoducho v januári otvorila  a začala používať - niektoré sú novo zakúpené, niektoré už dlhšie čakali na svoje otvorenie v komode:)



Pri obkukávaní zliav v parfumériách som si konečne zaobstarala Artdeco podkladovú bázu pod očné tiene, ktorá sa zdá byť veľmi dobrá, takže sa vytešujem. Bourjois riasenku som mala doma zatvorenú už snáď aj pol roka a konečne sa dostal rad aj na ňu. Do Pupy ma taktiež prilákali výpredaje. Produktov v zľave bolo však menej ako reklamných tabúľ pred obchodom. To však nič nemení na tom, že by som nenakúpila:) Dermacol a Gosh ceruzka prišli na testovanie. Na dolnej foto môžete vidieť vynovený rúž Renew od Rimmelu. Je výborne pigmentový, lesklý, avšak dosť sa obtiera o všetko!


Niečo nové a používané z nailboxu.



Čo sa týka starostlivosti o pokožky, tak som sa po decembrovom Hauschkovaní vrhla na Biotherm. No a náhodne mi kamarátka doniesla z lekárne mini baleníčko Sudokrému.



Čo sa týka nechtov, asi sa moja pochmúrna nálada prejavila i tu a takmer všetky odtiene som vyberala skôr ladené do tmava. Tu sú jedny z nich.


Z telovej kozmetiky som otvorila akurát už spomínaný Alverde.


Aj keď počet novootvorených výrobkov bol celkom veľký, veľký bol i počet spotrebovaných produktov, čo som bola rada. Okrem niektorých nižšie odfotených produktov som dopoužívala i Bioderma fluid šampón, nejaké sprcháče a zopár produktov som aj posunula ďalej mamine a spol, takže v prepočte prírastok produktov nebol takmer žiaden.


No a hoci snehu veľa tento rok nebolo, kúpila som si svoje prvé snehule:) Vnútri sú úplne ako papučky, už mi chýba len ten sneh:))


Nová Bobble fľaša, ktorá, musím priznať, ma skutočne donútila piť viacej vody, a tým, že som si kúpila detskú - menšiu verziu, tak ju aj skutočne nosím stále v kabelke, a tým pádom mám vodu neustále poruke....

... a tulipániky, ktorými som sa chválila už aj na fb:) Z Lidlu, za 50kč a krásne boli takmer týždeň.


Počas januára som vyskúšala aj moju prvú prípravu sushi, celkom dobre dokonca aj chutilo, takže som sa vytešovala ako malá. Tentokrát bol však hlad väčší ako chuť niečo dokumentovať, takže svoj prvý pokus zaznamenaný nemám, snáď nabudúce:))

A poprvýkrát som vyskúšala aj kónickú kulmu, ale to už Vy fb sledovateľky viete:)) Ako vyzerá tvár snáď nie je podstatné, veď kto by sa kvôli jednej foto líčil:D


No a nakoniec v januári sa mi na blogu zobrazilo číselko viac ako 100 000 pozretí, čo môj priateľ hneď okomentoval - to by si mala urobiť nejakú giveaway, nie?:))) Takže dúfam, že sa mi podarí niečo vo februári vymyslieť a natrafiť na niečo, čo by Vás potešilo a mohlo zaujať, tak ako mňa potešilo, keď som uvidela to číslo 100 000:) Okrem toho sa vo februári môžete tešiť na recenziu Dr. Hauschka výrobkov, pravdepodobne spíšem aj článok o starostlivosti o očné okolie, chcem Vám predstaviť jedného vynikajúceho pomocníka do kabelky, ktorého tam nosím už pár rokov a nie je z kozmetickej oblasti a ak bude záujem, pridám i recept na marlenku....a samozrejme mnoho iného.

Prajem krásny deň a nech sa Vám darí!





21 komentárov:

  1. ked vidim ten Sudokrem, prenesie ma to o par rokov do zadu - synovi som s tym mazala zadok :D
    Pupa licka vyzeraju krasne! Vlny tiez super, akurat by som este natocila tie konce.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja som vedela len, že je na výražky a potom keď som si čítala o ňom i ďalšie použitie, tak som sa tiež celkom pousmiala, no aktuálne sa mi celkom hodil, lebo moja pleť sa správala akoby som bola v druhej puberte...verím, že to bolo len stresom a vo februári sa z tejto "puberty" dostanem...a ku kulme áno áno...to bolo také narýchlo, kulmu sme mali len požičanú, deň predtým som bola na plese a písala som na fb, že sme prvýkrát použili kónickú kulmu a boli sme všetky nadšené, načo sa bab pýtali či nemám foto, a tak ma ešte pred vrátením kulmy sestra natočila, a takto to dopadlo....bez natočených končekov:))) Bola som lenivá sa natočiť sama, tak mi treba:) Ale keďže som už nikam nešla, tak ma to ani nejak netrápilo...a k Pupe lícenke bude určite ešte samostatná recenzia:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Odpovede
    1. No a hlavne sa veľmi dobre ním lakuje...má taký širší štetček, takže to ide raz-dva:)

      Odstrániť
  4. čierny lak je prenadherny♥ a tie snehule teda nemaju chybu len škoda že neni sneh:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No a hlavne, že ich nosím teraz do toho hnusného počasia a už nevyzerajú najčistejšie:))

      Odstrániť
  5. Jéj tie vlásky ti takto veľmi pristanú :)
    a manikúra vyzerá krásne, aj tulipány :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem ďakujem moc....len som lenivka si ich natáčať, hoci s touto kulmou to veľká námaha nebola:)

      Odstrániť
  6. Jéj také snehule by som aj ja brala! A Marlenka je môj úplne najobľúbenejší koláč, len som počula, že urobiť ju doma je dosť náročné, tak som zvedavá na recept :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Super teším sa, že je niekto zvedavý....recept objavila moja sestra a je to taká ľahšia verzia na prípravu, nie tá náročná a tradičná.... ale chuťovo je fakt super!

      Odstrániť
  7. Pekné nákupy a vyberačky z komody :-) Aj ja som bola v Pupe už konečne a tiež chystám článok. Podobne ako Lucke, aj mne Sudocrem pripomína obdobie, keď bola naša malá bábätko :-) ale dá sa používať aj v zime, na omrznuté časti pokožky. Báza Artdeco je moja najobľúbenejšia. A Biotherm mám tiež veľmi rada, momentálne mám od nich emulziu na umývanie pokožky tváre.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja by som ešte strašne od nich chcela vyskúšať nejaký telový sprej, pretože som sa doslova zamilovala do vôňe toho hydratačného krému a verím, že tak nejak podobne - veľmi sviežo a nenásilne bude voňať ten sprej:)

      Odstrániť
  8. Odpovede
    1. Aj ja keď som ich v tej Pupe uvidela, tak som ich tam nemohla nechať:)) Doslova kričali kúp si nás:D

      Odstrániť
  9. Jee aké krásne snehule:) a to háro! No ts, už mám pocit, že vlny na mňa odvšadiaľ číhajú ako naschál. Aj ja chcem také! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veru Bashi, mas to blbe, same vlny vsade :-D

      Odstrániť
    2. No však aj ja som mala pocit, že odvšadiaľ na mňa blikajú vlnky, tak som bola celá nadšená, že som si mohla konečne aj ja vyskúšať kónickú kulmu:))

      Odstrániť
  10. Báza od Artdeco je jeden z mojich najväčších pokladov.:) A tú lícenku od Pupy mám tiež.:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je fakt fajn, dokonca už ani nemám potrebu kupovať teraz ďalšiu Urban Decay s ohľadom na jej cenu:) Takže aj ty si zvodnej kráse tejto lícenky podľahla?;)

      Odstrániť
    2. Veru podľahla, ja som si na ňu ešte cez leto uplatnila tú narodeninovú zľavu..:)

      Odstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...