Výrazné pery na dlhý čas!

Nevydržím už ďalej čakať a musím sa s Vami podeliť o recenziu na novinku od českej kozmetickej značky Dermacol, ktorú som dostala na otestovanie.




Ako iste tušíte, je ňou dlhotrvajúci rúž Longlasting lipstick, a to vo veľmi výraznom odtieni. Zatiaľ je to snáď môj najtmavší produkt na pery, ale veľmi sa z neho teším. Produkt je skutočne excelentne pigmentovaný, stačí jedna vrstva a pery sú pokryté výraznou, dovolím si povedať čiastočne krémovou, vrstvou. A táto vrstva drží, drží a drží... Nedá sa však povedať, že rúž by bol zároveň aj hydratačný, tak ako sľubujú reklamné riadky. Hydratačné rúže vydržia na perách sotva hodinu, pery pekne vyživia, aj namiesto balzamu, pod hydratačným rúžom si skutočne predstavujem niečo iné. Tento rúž pery spočiatku pery nevyživí, ani nevysuší, po cca. 2-3 hodinách, čo máte rúž na perách (áno po troch hodinách, ešte skutočne obstojne drží - uvidíte neskôr) už začnete mať pocit suchých pier, preto zvyknem vtedy siahnuť po nejakom príjemnom lesku a pery jemne oživiť, zvláčniť, a tak sa pýšim krásnou farbou aj po niekoľkých hodinách. Vydrží aj nápoj či nejaké to jedenie. Práve počas robenia fotiek na blog prišla ku mne kamarátka, takže sme si vypili spolu čajík, dali pár sušeniek a ako vidíte na fotke po 3 hodinách perám to príliš neublížilo. No a príjemná sladká vôňa je už iba ako taká bonusová bodka.

farba je podobná práve tejto fotke, výrazná tmavočervená s nádychom dohneda - niečo ako tmavá tehlová farba

Rúž môže čiastočne zvýrazniť suché miesta, zas si myslím, že bude záležať od odtieňa, na tmavej farbe sa to viac stratí ako na tých bledších.
Po pití a drobnom jedení, farba sa stráca najmä pri kútikoch, ktoré sa opierali o šálku.
Táto novinka ma skutočne dostala, jednoznačne uznávam, že je to aj samotným odtieňom, ktorý sa mi proste páči a myslím, že aj práve kvôli takto výraznej farbe, drží tak úžasne dlho na perách. Je to konečne prvý rúž, ktorý sa svojou pigmentáciou a výdržou približuje k mojim obľúbeným rúžom La Roche - Posay, ktoré sú však minimálne 3 násobne drahšie.

Ak očakávate hydratáciu pier a jemné farbičky, tak by som sa kukla skôr do stojanu s rúžmi  Lip Seduction od Dermacolu. No ak hľadáte niečo výrazne, odvážne a dlhotrvajúce, čo skrášli Vaše pery, tak sa vydajte na lov Longlasting Lipstick, celkovo nájdete v drogériách 14 odtieňov tohto produktu. Mimochodom, aktuálne sú v ČR v Rossmannovi za 99Kč!


zdroj
Balenie je krásne zlaté, s klikacím systémom, kedy stačí zatlačiť a rúž sa Vám sám vysunie. Mne osobne sa balenie opätovne veľmi páči, no počula som už pár sťažností, že niektorým kočkám ide horšie zatvárať, takže asi treba dať pri nákupe pozor na to, aký kus si z predajne odnášate.




Myslím, že tento rúž pekne dopĺňa Dermacolácke Lip Seduction a prináša zas niečo iné, pre zákazníčky s inými požiadavkami.

Skúšali ste už túto novinku? Unosili by ste aj takúto výraznú farbičku?


Takto tmavo pôsobí aj v skutočnosti na perách.







37 komentárov:

  1. Ten odstín ti moc sluší. Jinak já zatím zůstávám věrná Lip Seduction, tyto nové mě nijak neoslovily.

    R. UltimateChic

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujem pekne, no je to nieco ine ako Lip S. a samozrejme kazdemu vyhovuje nieco ine,ja som akurat nieco taketo vyrazne a dlhotrvajuce hladala,takze mi padol hned do oka.

      Odstrániť
  2. Výrazné pery ti veľmi pristanú :) Inak ma tieto rúže až tak neoslovili, mám radšej krémovejšie hydratačné rúže a svoje Lip Seduction Dermacol asi už ani neprekoná:) No teraz nosím najčastejšie Revlon Lip butter alebo HibisKiss, klasický rúž mi akosi vadí...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja mam take rozne obdobia,ktore sa striedaju-chvilu iba lesky,potom vyrazne ruze,pripadne mam narocne a nestihacie obdobie a vtedy ani nemam chut sa nejak upravovat,tak beriem do ruk iba balzamy:))

      Odstrániť
  3. Jej, veľmi pekné, teraz sa mi hodí tvoja recenzia, lebo si práve hľadám nejaký rúž, čo aj niečo vydží :))
    Super ! :)
    Erika's Life

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Minimalne u takehoto vyrazneho odtiena ich dlhotrvacnost potvrdzujem!:)

      Odstrániť
  4. Ja určite hej, výrazných rúžov mám doma viac ako tých jemnejších a nude, tie práveže takmer nenosím, lebo mi to príde, že ak mám chuť na prirodzené pery, to si rovno môžem dať len balzam :) Ale zas je pravda, že mám prirodzene dosť pigmentované pery. A táto farba ti rozhodne pristane :)
    Nikavero

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. K tebe mi vsak tiez tie vyrazne odtiene uplne sadnu,takze dobre robis,ze si vyberas prave tie!:)

      Odstrániť
  5. Rtěnky mají nádherné odstíny a když tak koukám hodně mě lákají:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite kukni v Rossmannovi, keďže sú tam tento týždeň v akcii za 99kč, tak ich tam iste nájdeš:)

      Odstrániť
  6. Odpovede
    1. Je to farbicka,ktoru mam rada aj v obleceni a spol,takze som bola rada a teda dakujem:)

      Odstrániť
  7. Okrem toho, že Ti presne trafili odtieň k tvojim krásne hrdzavým vláskom, výdrž vyzerá super, takže sa po ňom pozriem. Z tých odtieňov by som si vybrala....

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vyberala som sama:)Ruze vsak este neboli v predajniach a samozrejme ani ziadne foto na nete,tak som sa bala ci obrazky nebudu skreslovat,nastastie tento je takmer rovnaky ako propagacnom obrazku.

      Odstrániť
  8. Velice ti taková barvička sluší :)) Já mám v plánu si pořídit nějaký odstín :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ach jo... to musí vypadat až úchylně, že jsem se kochala fotkama a ne rtěnkou samotnou :D Krásný rty, krásná Ela. Ty bys mě zlákala i na ten Dermacol a to ho nemám tak ráda :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vies,ze som pri tomto ruzi na teba spomenula,ze tolko vyraznych farbiciek,ze by sa ti to pacilo,no potom mi doslo,ze si kdesi spominala,ze Dermacol nemusis:))

      Odstrániť
  10. Nádherný odtien, pridávam sa, takýto odtien ako myslím, že celkovo výrazne pery neskutočne pristanú, krásna si ! :) Možno aj u mna skončí nejaký odtien :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujem Patty za take chvaly,ked budes mat prilezitost kukni po nich...vsak aj u teba su casto v liceniach vyrazne ruze;)

      Odstrániť
  11. Líčení je jedním slovem perfektní. Moc se mi líbí, jak si ke rtěnce, která Ti opravdu skvěle sedne, minimalisticky doladila zbytek. Nádhera.
    Já už ty nové klikačky okukovala minimálně 2x a nemít doma spoustu odstínů, tak bych si asi vybrala. Ale možná se nakonec neudržím a už jen kvůli té vanilkové vůni nějaký odstín nakonec pořídím:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujem mila Tutto za take slova chvaly! A veru k vyraznemu ruzu uz vela netreba,takze to je vlastne take rychlo-vyrazne licenie...:)

      Odstrániť
  12. Velmi ti pristane :) na posledne fotke si riadna dracica :)) ja sa v takychto farbach necitim dobre

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :)))Posledna sa mne nepaci,len tam sa mi pacilo ako to zachytilo tu farbicku,tak som ju nakoniec pridala...je to hrozne,ked sa clovek musi fotit sam:D

      Odstrániť
  13. :)) ah..aká si krásna..taká netuctová, iná <3... a mne sa podarilo hodiť článok na tieto rúže v ten istá deň ako tebe..:D to je aká náhoda :) ten tvoj je opäť v krásnom odtieni..teraz neviem, či nekúpim aj tento :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujem krasne,idem kuknut hned aj k vam,lebo som zvedava na dalsie odtiene!

      Odstrániť
    2. :)) ..ja som najprv bola sklamaná, že chýbajú svetlé farby..ale teraz, ako tak pozerám recenzie..každá farba má niečo do seba..:)

      Odstrániť
  14. Krásná, miluju výrazné rtěnky, ale musela bych mít jiný odstín. Hnědočervená mi nesluší.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Skala farbiciek je siroka,takze sa da najst vela peknych:)

      Odstrániť
  15. Moc ti slusi, fakt krasna. A ta fotka, kde nejsi skoro nalicena, jen vyrazne rty, krasa, takova prirozena kraska bych take chtela byt:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ale cosi,to iba tym,ze fotka nie je upravovana to mozno vyzera,ze nie som nejak nalicena...ale zaklad tam je-upravene o obocko,make up,bronzer jemne atd:)))to len to pocasie ro i,ze ani farbicky poriadne nevidiet...iba tu jednu vyraznu na perach:)

      Odstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...