Temná strana kozmetickej taštičky:))

Nenávidím, keď niečo kúpim a hneď od prvého či druhého použitia viem, že produkt mi proste vôbec nesadol, že to nie je to čo som chcela, a teda moje peniažky boli skutočne vyhodené do vzduchu. Potom sa na mňa nemôžete hnevať, ale takéto produkty ani nemám zväčša chuť dlhodobejšie testovať a už vôbec nie písať o nich detailné recenzie:) Takéto produkty zväčša posuniem sestre či mamine, ak majú o ne záujem, ak nie, letia do koša. Tým pádom sa mi ani nepodarilo urobiť zhrnutie najhorších výrobkov za rok 2013 ako som plánovala. Začiatkom roka som však robila malé upratovanie kozmetického kufríka a narazila som hneď na niekoľko produktov, ktoré sú príkladom takýchto nešťastných nákupov, a tak som sa dokopala aspoň k jednému spoločnému článku o nich.

Rúž Alverde, odtieň 26 softly nude

Tento prírodný rúž mám už nejaký ten mesiac, ani raz som ho sa ho neodvážila si dať vonku. Hydratácia nie je vôbec zlá, je krémový, avšak šialene zalieza do vrások, to by sa dalo prežiť až na to, že som si vybrala skutočne zlý odtieň. Na perách vyzerá akoby som mala na nich korektor s trochou lesku.

Tu sa mi vypomstilo, že som tester skúšala na chrbát ruky, akoby sa to nemalo. A tým farbička na bielej pokožke vyzerala veľmi jemne a pekne, čo sa však nedá povedať o perách. Priznávam, že na fotkách pôsobí čiastočne s nádychom do broskyňova. To však za bežného svetla vôbec neplatí, takže na tento odtieň radšej bacha, teda pokiaľ neobľubujete look alá vyzmizikované pery - mne teda nie je po chuti.





Essence očné tiene, odtieň 01 sun club

Priznám sa podľahla som krásnym farbičkám v obale, no v skutočnosti je kvalita tieňov hrozná. Pigmentácia vyzerá na prvý pohľad dobre, avšak stačí jemné pretretie rukou (1krát) a neostane po nich takmer nič. S bázou by sa síce dalo čo to poriešiť, avšak na bežný deň nezvyknem bázu používať, takže tieniky posúvam ďalej.




Zjaja, olivový krém

Zjaja je v blogosfére celkom preberaná a zdá sa mi, že aj pomerne obľúbená. Čo to som už od nich poskúšala a napríklad také masielka sú podľa mňa super, no s olivovým sprcháčom sme si nesadli teda ani náhodou a rovnako nie ani s týmto krémikom na tvár, určeným na normálnu až suchú pleť. Suchú pleť nemám, a tak som ho na pleť ani nedávala, ale i na ruky, či telo je príšerne mastný. Dostala som ho darom, relatívne polovicu som vypoužívala na ruky, no príde mi dokonca o dosť mastnejší ako i klasická modrá Nivea, takže ...


Balea, detský telový a vlasový šampón

Odborník na Baleu nie som. Z ich produktov som poskúšala máločo, ale bola som celkom spokojná, to však opätovne o tomto šampóne neplatí. Je určený na detskú pokožku vláskov, tak sme ho šupli do košíku s tým, že bude šetrný k vlasom, mne však robil lupiny (a to bežne lupiny nemávam vôbec). Vlásky však umyje v pohode, no nevyživí ich, taký kondiš je proste nutnosť.


Himalaya Herbals, balzam na pery

Tak tento balzam vonia úplne úžasne. Presne ako detské ružové Orbitky! Keď ho človek použije párkrát, tak sa zdá byť fajn, avšak, ak by som mala iba tento balzam, asi by som neprežila. Jeho hydratácia je v konečnom dôsledku nič moc. A tak pery vlastne natierate stále dookola a aj tak sú na nich šupinky a máte pocit nevyživených pier (uznávam, však, že moje pery potrebujú extra super hydratáciu, takže možno pre normálne pery by mohol postačovať).


Bione, balzam na pery

No a na záver tu máme výrobok, ktorý nie je vôbec zlý, ba môžem povedať, že je až fakt dobrý...avšak sklamalo ma zloženie. Kupovala som ho totiž v jednom milom obchodíku, kde sme sa s pani predavačkou skvelo porozprávali. Očarilo ma viacero produktov, čo to som nakúpila v domnení, že nakupujem úžasné prírodné veci, avšak pri tomto balzame na zložení hneď druhý nachádzam Mineral Oil. Pritom pri šmejdení na stránkach bionecosmetics som našla toto znenie:  "Tato snaha nás postupně přivedla až k výrobkům vysoce ekologických, označených BIO, které neobsahují žádné ropné produkty, žádné silikony, etoxyláty, žádné SLES,SLS, parabeny,alkylfenoly, komplexony polyfosfáty, ani zvířecí produkty."

Na ich stránke som tento produkt našla označený ako BIO MED + Q 10. Z toho mi vyplýva, že by minerálny olej, a teda vedľajší ropný produkt, obsahovať nemal, no nie? Alebo sa mýlim a  chápem to zle? 



Toľko z mojich aktuálnych "netop" výrobkov. Až som sa zas pri písaní článku rozčúlila, do čoho som to investovala:D 


Ako ste na tom Vy? Aký nepodarok máte Vy aktuálne v kozmetickej taštičke? Máte doma niektorý z mojich produktov? Vyhovujú Vám alebo opačne?


Pekný dník;)

27 komentárov:

  1. Jééj, balzam Bione. Ja mám presne ten istý zážitok s balzamom v tyčinke. Kupovala som si z núdze pri zimných pochôdzkach mestom medovú tyčinku. Najprv som bola nadšená, ako krásne vonia, ešte som sa tešila, že aká je to výhodná kúpa - 22 g balzamu za asi 50 Kč. A doma som si poriadne obhliadla zloženie a objavila som chemické laboratórium. Stále ho používam, ale už viem, že je to od Bione posledná vec, ktorú som domov priniesla.
    Viera

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj Vierka, no akože keď kupujem nejaké Labello alebo hocčo iné, tak dobre, viem do čoho idem a že nekupujem žiadnu prírodu, ale keď musím takto skúmať zloženia tak to je hrôza...niektoré výrobky celkovo dobre že nemajú 10krát v spomenuté bio na obale a nakoniec podľa zloženia človek zistí, že je to len názov...

      Odstrániť
    2. To štve aj mňa. Odpustím neprírodné zloženie značkám, ktoré sa na nič nehrajú. Ale to klamanie?! Zvlášť tá časť textu, ktorú si vykopírovala z ich stránok, to je podvod ako vyšitý. A to je ten princíp, ktorý neodpúšťam. Eko a bio sú moderné trendy, ľudia si začínajú kontrolovať, čo jedia a používajú a na tom sa výrobcovia snažia zarobiť. Lenže miesto toho, aby vývoj spotrebiteľského svedomia brali ako výzvu zlepšiť zloženie, tak sa uchyľujú k tomu jednoduchšiemu riešeniu - úbohé podvody a klamanie. O to viac ma to mrzí, že je to česká značka (podporujme domáci trh, však...)
      Viera

      Odstrániť
    3. Presne ako píšeš, je to teraz strašne populárne, čo by bolo fajn, mali by sme sa zaujímať o to čo do seba a na seba dáme, ale skutočne stále viac pribúda značiek, ktoré sa len na niečo hrajú...a potom,aby človek, ktorý sa chémii poriadne nerozumie strávil pol dňa na internete hľadaním, či nápis bio skutočne znamená, že je výrobok bio alebo je to na výrobku len tak napísané....

      Odstrániť
  2. Ja som nastastie nemala nic z toho, zato mam tiez krasnu zbierku vlastnych prepadakov, ktore mi trcia doma, lebo neviem, co s nimi. Napriklad tiene Chanel, ako vies. Pri samponoch som na to zvyknuta a pocitam s tym vopred, lebo 90% mi robi zle a lupiny. Dalej balzamy na pery, ktore nerobia nic, alebo nechavaju strasny biely film na perych. Vysusujuce ruze na pery. Vysusujuce make-upy, ktore sposobuju supinky na kritickych partiach. Niektore produkty su naozaj priserne nevydarene a zbytocne.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No a to ja som sa tu sťažovala veru iba na lacné produkty, keď človek už investuje viac, tak to už potom už poriadne zamrzí!

      Odstrániť
    2. Esteze to bol asi taky jediny kiks z drahej kozmetiky :-) Lebo ja fakt poriadne a poctivo studujem recenzie, kym sa rozhodnem, nastastie sa potom sklamania dostavia len zriedka.

      Odstrániť
  3. ten rúž sa mi zdá byť pekný, ale pravda- ktovie ako to vyzerá na celej tvári :)
    bione nepoznám, ale je to teda pekné klamstvo to haló okolo prírodnej kozmetiky, taký yves rocher aspoň uzná, že len isté % je prírodné.
    a ten balzam himalaya som mala tiež a presne to som o ňom napísala :D vôňa skvelá, ale ako môže byť výživný balzam taký suchý?!
    o sun club paletkách som ešte nikde nečítala chválu.
    ostatné výrobky zrejme ani nie sú také zlé, ale jednoducho ste si typovo nesadli.

    čo sa mojich nepodarkov týka, tak to sä väčšinou riasenky, ktoré proste darujem mamke :D
    ale sklamala ma olivová maska planet spa z avonu. vôbec nevyživuje vlasy, plní akurát funkciu kondicionéra, úplne najobyčajnejšieho, aký môže byť. taký rozčesávač vlasov, nič viac

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. A tú masku už tak dlho chcem! Lebo sa mi vždy strašne páči, ako vonia ta strana v katalógu.. Tak dobre, že píšeš, aspoň viem, že nemusím ľutovať, lebo nie je ani najlacnejšia práve...

      Odstrániť
    2. ešte aj na tú vôňu si treba trošku zvyknúť. je ... povedzme že zvláštna :D

      Odstrániť
  4. K tomu ruzu..na fotke vyzera fakt este schopne aj na perach...v skutocnosti nie:))..ja viem,ze niekomu sa dokonca look a la koreltor paci...len ja to nie som...ja som zas o sun club uz chvalu citala...tak neviem no...a riasenky to mas pravdu...presne :D mamine je jedno aku ma,takze vezme kazdu a je rada

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Žadný tento produkt jsem nikdy neměla a podle tvému članku usuzuji, že můžu být ráda :) Zuz

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ta rtěnka vypadá dobře :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. nepodarky z kozmetickej tasticky vyradujem, cim je kabelka lahsia, tym lepsie, kazdy gram k dobru dole potesi moje rameno :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som myslela kozmetickú taštičku/kufrík tak celkovo. To máš pravdu, že každý gram dole je dobrý, takže práve preto v kabelke okrem krému na ruky a balzamu zväčša nenosím v kabelke nič kozmetické:D občasne akurát prihodím nejaký rúž či lesk....podľa toho čo mám práve na perách

      Odstrániť
  8. Zajímavý článek. Také se mi něco občas objeví co nepoužívám, hned se toho pak zbavím.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ja som si zrovna v sobotu kupila z toho Himalaya balzamu tretie balenie :)) a to musim dodat ze mam extremne suche pery pricom mi staci pretriet si par krat za den a mam vystarane! A ta vona mnam!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No jasne,moze byt.Kazda sa snazime pisat co najviac objektivne,no i tak su vzdy nase skusenosti subjektivne:)Ja som nan uz tiez niekde citala pozitivnu recenziu...ale mne fakt z dlhodobeho hladuska-pouzivania nevyhovuje

      Odstrániť
  10. Kosmetiku Bione mám ráda :-) Ale nenarazila jsem na balzám.

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ono nevravím, aj ten balzám je fakt dobrý, ešte aj pekne vonia...len fakt nechápem ten prístup...resp. popis k výrobkom...to ma sklamalo

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Hodně zajímavý článek Eli, no vidíš, já to mám stejně, všecko buď hned vyhodím nebo to dám někomu jinému, tak ani nemám co bilancovat, takové ty propadáky roku...anebo jsem tak naštvaná, že o tom napíšu hned :-)....Já mám rtěnku od Alverde, ale takový fajn červený odstín - "moje rty, ale lepší" a líbí se mi ta konzistence je bez shimmeru a skoro matná, Tvoje rtěnka odstínem je něco, co taky nosit vůbec nemůžu a netroufám si zkoušet testery na rty, takže bych se taky spálila, takže jsem ráda, že vím, po čem sáhnout nemám :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som zas taká naštvaná, že sa mi ani ten čas na napísanie článku nechce tomu výrobku venovať:D Ak sem náhodou ešte zavítaš a budeš mať čas napísať ten odtieň rúžu "moje rty, len lepší" budem rada!

      Odstrániť
  13. Nic zo spominanch veci nemam a teraz sa uz ani nechystam kupovat ich :) vdaka ze vsetky info

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Ten balzam na pery od Bione som mala dávnejšie aj ja, to som zloženie ešte príliš neskúmala... Bol dosť dobrý, ale mne strašne smrdel! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  15. No a v blízkej dobe mám rozbehnúť spoluprácu so Ziajou a keďže som ich stihla informovať, že mám suchú pleť, tak sa teraz budem intenzívne modliť, aby mi neposlali tento olivový krém! :D Lebo vyslovene mastné tiež nemusím a okrem toho mi smrdel aj krém na ruky z tohto radu! :D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...