Plesové líčenie


Krásnu nedeľu baby moje!

Keďže nám včera oficiálne začala plesová sezóna, mám tu pre Vás prichystané i prvé výraznejšie plesové líčenie.  Tým, že oči boli už skutočne veľmi výrazné, od čiernych tónov až po jemnú striebornú v kútiku oka, na pery som zvolila iba jemný, avšak dlhotrvajúci lesk na pery (pokiaľ slová dlhotrvajúci a lesk možno vôbec spolu použiť:)). Oči som líčila s pomocou skvelej sady štetcov od Zoevy, na líčenie pleti poslúžili Hakuro pomocníci. Plus na fotkách 2-5 sú použité umelé riasy, ktoré sú na plesy moji stály spoločníci, keďže chcem mať oči vždy výrazné.













Použité produkty:

Pleť:
Astor Mattitude HD make up v najbledšom odtieni 001, ktorý je skutočne bledulinký
korektor Magic Concealer 001
púder Dermacol Invisible fixing powder light
bronzer Gosh Bronzing powder
líčka Pupa Luminys baked all over

Oči:
obočie Gosh eye brow kit
podkladová báza pod očné tiene Urban Decay
očné tiene Gosh Quattro Tempting Purple (fialový najtmavší)
paletka 120 tieňov (strieborný v kútiku oka+ ružovofialový)
naspodku oka je rozmazaná čierna ceruzka Smokey Eyeliner - smokey black
vrchná tekutá linka Miss Sporty čierna

Pery:
lesk na pery Gosh Volume Lip shine 03 Tea Rose







Chystáte sa na nejaký ples tento rok?





29 komentárov:

  1. Je to nádherné, moc ti to sluší!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mě se tam moc nelíbí ten růžový stín, líbilo by se mi to více bez něj. Barva rtů úžasná, fakt krása, máš nádherné rty!! Pěkné líčení, k plesových šatům ideální..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To je nejaky moj osobny problem,ze k fialovej vzdy nutne pcham aspon trochu ruzovej:D a ako som si vsimla zalezi asi aj od intenzity farieb na monitore,lebo na pc je to take decentikus,ale na mobile je to veru dost vyrazna ruzova:))

      Odstrániť
  3. Na ples sa určite nechystám, pretože nemám plesového partnera a keby som ho aj mala, tak zas by mi chýbala väčšia partia dvojíc-kamarátov. Vlastne, ani by som nemala čo na seba :D Inak líčenie krásne, pristane ti to.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. My zas posledne roky chodime stale minimalne na jeden.Saty nejak specialne neriesim,niekolko spolocenskych mam,tak to tak nejak obmienam,pripadne si poziciam od sestry a podobne

      Odstrániť
  4. Moc hezké líčení, moc ti to sluší na 3,4 fotce. Já na plesy nechodím :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujem dakujem...tak ked to pises so smutnym smajlikom treba to rychlo napravit!

      Odstrániť
  5. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Kombinac je skvělá, jen bych tu růžovou možná víc rozmazala, i kdžy já rozmazávám všechno :D ty tom máš aspoň živější :) Rtěnka i tvářenka jsou zvolené skvěle. A pak, že zrzkám růžová nesluší! :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D...jasné môže byť...ja nemám na o rozmazávanie tolko nervov:)))tu ruzovu som skor len tak naťupkala...

      Odstrániť
  7. Umelé riasy ti krásne zvýraznili to líčenie :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No hlavne keď tie moje sú nič moc...len tie nervy kým ich na oči nalepím...to je hrôza!

      Odstrániť
  8. Veľmi sa mi páčia hlavne tie oči:)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Velmi pekne uz si ta predstavuje v nejakych fialkovych satach :)) teda mne by k tomuto liceniu take pasovali

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Krásne, ja by som možno pridala ešte nejaký rozjasňovač nech je to žiarivejšie, ale super :)

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ono ta licenka obsahuje vela trblietok(uvidis ked budem robit recenziu)takze tam lesk bol,len to fotenie pocas tychto zamracenych dni je hrozne a nic neukaze:(

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Elka mne sa toto az tak moc nepaci, ta ruzova mi tam pride strasne do oci bijuca, ale bez nej by to bolo velmi pekne! Inak tento rok idem prvykrat na ples tak sa strasne tesim! Ale mam aj trochu strach, lebo idem ,,reprezentovat" snubenca pred firemnymi partnermi, tak dufam, ze vsetko dobre dopadne :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Budem drzat palce nech vsetko dopadne podla predstav:) V reale mi prisla ta ruzova ako take prijemne ozivenie a nebola az taka super extra vyrazna,ale jasne kazdemu sa pacia ine farbicky aj samotne licenia;)

      Odstrániť
  13. Naozja krásne líčenie :))) Pristane ti :)
    BellesFleus

    OdpovedaťOdstrániť
  14. look so pretty
    thank you for sharing this to us ,enjoy your beauty here
    Hope to be your friend soon Pls post more!

    http://me-poppy.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Dala by som niečo trošku výraznejšie, keď že to je večerné líčenie, aby to bolo vo svetle pekne vidieť. Ale páči sa mi fialová farba tieňa, pristane ti! :) Inak máš veľmi pekný úsmev! ;)

    Vladies

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem Vladies...ja na úplne tmavé a teda veľmi výrazné líčenie nie som zvyknutá vôbec, resp. si myslím, že to nejak ku mne nesedí...a pôsobí to na mne aj príliš drsne, takže sa snažím voliť trošku jemnejšie veci

      Odstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...