Nivea Pure&Natural telové mlieko a pleťový krém

Ahojte kočky!

Kozmetickú radu Nivea Pure&Natural som mala na muške už dávnejšie. Jednak ste mi krém z ich rady odporúčali Vy a na druhej strane som hneď od uvedenia tejto rady kvitovala Nivei to, že ponúkla svojim zákazníčkam výrobky bez minerálnych olejov, parabénov, silikónov a farbív, a to za klasickú prívetivú cenu na akú sme pri značke Nivea zvyknuté.

Dnes Vám teda ponúknem svoj názor na dva produkty z tejto rady:



Telové mlieko Nivea Pure&Natural je určené na veľmi suchú pokožku, a tak aj hydratuje. Mlieko má síce ľahkú, výborne sa roztierateľnú konzistenciu, do pokožky sa vpíja tiež naozaj rýchlo, ale nezanecháva pocit mastnosty. Pokožka je hydratovaná. Mlieko obsahuje argánový a jojobový olej, zdá sa mi, že vôňu toho argánového oleja v mlieku i spoznávam, okrem neho tam identifikujem aj vôňu kvetov. Som milo prekvapená najmä z pocitu hydratácie, ktorý pretrváva aj po niekoľkých hodinách, preto na mňa mliečko pôsobí veľmi dobre, negatívne na mňa pôsobí jedine vôňa, ktorá síce nie je zlá, ale je na moje čuchové vnemy asi až príliš výrazná, a práve preto, i s ohľadom na vôňu, mu dáva 8 bodov z 10.

Kúpite vo veľkosti 250ml alebo 400ml
Cena: Od cca 4eur/119kč za 250ml verziu 





Vidíte, že už pri jemnom prejdení po pokožke sa mliečko pekne rozotiera, a konzistencia je skôr akoby fluidová.

Zvláčňujúci denný krém na normálnu až zmiešanú pokožku Nivea Pure & Natural

Kúpite ho v pre Niveu klasickom sklenenom kalíšku, ktorý je pred otvorením chránený ochrannou fóliou. Samotný krém je o niečo hutnejší, vôňa je veľmi podobná práve telovému mlieku, akurát je jemnejšia. Krém pokožku pekne hydratuje, nežmolkuje sa pri nanášaní make upu, no odporučila by som ho skôr iba pre normálnu pleť a možno až suchšiu pleť. Ak máte totiž pleť mastnejšiu, či zmiešanú nebude vhodný ako podklad - aspoň pre mňa, pokožka, keď som krém naniesla ráno ako podklad, tak po nanesení make upu sa pokožka po niekoľkých hodinách leskla v T-zóne, takže jedine treba potom počas dňa viac pleť prepúdrovať. Na večer je to bez problémov. Na to, aby zmiešaná až mastná pokožka ostala matnejšia i počas dňa,by som z Nivei odporučila skôr Nivea zjemňujúci krém s Q10 plus. Celkovo, zahŕňajúc, cenu, zloženie, účinky, moje pocity, by som mu dala tých 7 bodíkov z 10.
Plus, ak by Vám nestačila moja recenzia, nech sa páči, tu je pár ďalších názorov.
Cena cca 5eur
Balenie 50ml.

Zoznam všetkých výrobkov z rady Pure&Natural nájdete TU.






Poznáte radu Pure&Natural od značky Nivea? Aké sú Vaše skúsenosti?


14 komentárov:

  1. Nivea je klasika, ale na moju mastnú pleť tento pleťový krém tiež nesadol, takže tiež si myslím, že je skôr pre suchú pleť.:)

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No veru Niveika je klasika, to možno preto mi tá ich krásna jednoduchá vôňa krémov chýba aj v tomto mliečku a Nivea mliečko s kvetinovou vôňou je pre mňa nezvyk:))

      Odstrániť
  2. Niveu mám ráda :)) akorát nemám suchou pokožku :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Z řady Pure&Nature jsem nic neměla. Teď na pleť používám klasický hutný a mastný krém od Nivei a je to boží krém!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :) Ja by som zas klasickú modrú Niveiku na pleti asi nezniesla, na to aby som ju toľko vyživovala je až príliš mastná, ale čítala som, že klasická Nivea je skvelá aj ako hydratačná maska, proste sa ňou len napatlať, nechať pôsobiť, a to čo sa nevstrebe tak zotrieť.

      Odstrániť
  4. pure nature som mala antiperspirant tiež telove mlieko a krem na ruky..krasne voňali nemaju chybu..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. och áno, krém na ruky...z toho som bola hotová aj ja....antiperspirant som nemala, mám len deo, a to voňia krásne, no nestačí mi...takže som ho použijem len veľmi občasne

      Odstrániť
  5. Mám to mléko a jsme s ním spokojená, ale ne vyloženě nadšená. Přijde mi, že se oproti jiným mazadlům (másla, olejej, mléka) docela dlouho vstřebává. Extra přírodní mi to složení taky nepříjde :D Ale nedráždí ekzém, hdyratuje, vyživuje, příjemně voní :) Kamarádka si hodně chválí ten jejich balzám na rty, ale sama jsme nezkoušela :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Na mne je práveže hneď vstrebané, aj oproti niektorým hustejším Nivea mliekam, takže mám asi suchšiu pokožku. No a mne zas tá vôňa príde až príliš výrazná, tam je moje jediná výtka....čo sa týka zloženie je jasné, že to nie je BIO výrobok alebo také niečo, ale chcela som tým poukázať na to, že je mi sympatické, že značka, ktorá sa normálne nevyrába BIO a prírodné výrobky, tak sa pustila do výroby produktov hlavne bez minerálneho oleja a silikónov...a predáva ich za stále za rovnaké sumy:)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. pekný blog a pekný článok :)
    ( ALUL )

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Chcela by som sa opytat ktory krem by bol pre mna vhodnejsi,mam zmiesanu plet a nepouzivam make up,
    hladam nieco co nie je ani mastne ani suche ale taky stred. Je lepsi q10? alebo pure and natural teraz v zime?
    Dakujem:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj, na zmiešanú plet by som doporučila ten Q 10. Pokožku naozaj pekne hydratoval, vyživil, no nenechal vůbec mastnú, ale peknú jemnú....takže to je skor taký stred...ja som ho mala už dvakrát....celú recenziu nájdeš tu: http://alliknowaboutcosmetics.blogspot.sk/2013/01/nivea-zjemnujuci-krem-q10.html
      Pekný den!

      Odstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...