Nailbox január - leden

Každá zo žien, ktorá má rada prekvapenie a zároveň kozmetický svet, iste so záujmom sleduje vývoj krabičiek krásy na Slovensku a u našich západných susedov. A to nielen najznámejší Ladybox, ale predtým iste i Senzabox, krabičku s prírodnou kozmetikou Biobeauty box, kedysi existujúce krabičky ako Greatbox, Mysterybox, no a najnovšie i Nailbox, a teda krabičku určenú pre nechtové maniačky.





Nailbox má za sebou celkom 4 úspešné vydania, a to októbrový, novembrový, decembrový a najnovšie i januárový, ktorý by som Vám rada predstavila.

O prvej tohtoročnej krabičke sme už dopredu vedeli, že má prívlastok „rocková“. A tak som už dopredu čakala tmavé farby lakov a zároveň i niečo ligotavé a výrazné až divoké a moje predpoklady sa myslím i naplnili.

Čo teda „rocková“ krabička obsahovala?  

Menšiu verziu laku OPI – laky, ktoré iste netreba predstavovať, v Nailboxe je značka za jeho krátku existenciu už akousi stálicou.  Odtieň i malé balenie sa mi páči. Lak je totiž jedným z produktov, ktoré som asi nikdy nespotrebovala do dna, takže i malé balenie je až až.




Nail foil patch. Z fólií na nechty nie som ani výslovne nadšená, ani sklamaná. Osobne som totiž fólie na nechty chcela vyskúšať, nebola som však zatiaľ za ne ochotná dávať peniaze (cena sa pohybuje od cca.3 eur). Nálepiek je dokopy 16 a rozdiel je samozrejme v šírke nálepiek, aby ste si v sete mohli vybrať práve tie ktoré budú k šírke Vašeho nechtu sedieť čo najlepšie. Dôvod prečo som chcela nálepky skúšať bol fakt, že som na ne čítala pozitívne ohlasy, ale mne samej sa samotná myšlienka nepozdávala. Som rada, že som nálepky mohla vyskúšať, no už viem, že by som si ich druhýkrát nekúpila. Aplikácia nebola prekvapivo vôbec ťažká ako som očakávala (a to hlavne, že sa budú nálepky ťažko, ba priam nemožne zapilovávať) avšak samotný efekt na nechtoch ma nepresvedčil. Na môj vkus nie je prirodzený a navyše po krajoch sa nálepka mierne odliepala, čo sa resp. dá vyriešiť prelakovaním nálepky, kedy lepšie priľne k nechtu,ale i tak to nie je ono. Farba a vzory sa pridŕžali zas rockového ladenia.


Krém na ruky, tu asi nie je veľmi o čom, je zima, takže krém na ruky využije každá z nás. Tento je zaujímavý tým, že jeho vôňa mi absolútne pripomína vôňu od Dolce&Gabbana Light Blue. Proste citrusy, sviežosť, pre mňa je tá podoba až nenormálna:)) Samotná hydratácia krému je na tom už o čosi horšie, vstrebe sa síce veľmi rýchlo, ale nepremaže ruky ako by som chcela a potrebovala. Značku Top Gold nájdete v lekárni.



Lepidlo na nechty – tomu som fakt skutočne rada, myslím, že sa celkom hodí a zároveň box prihliadal aj na samotný fakt, že do svojich balíčkov pravidelne zaraďuje práve aj ozdoby na nechty, tak myslel i na to, aby ich predplatiteľky mali čím pripevniť. Lepidlo som skúšala na pripevnenie ostní a musím povedať, že držalo dobre.

Aktualizácia: S uplynutím nejakého času však musím zhodnotiť, i keď nerada, že lepidlo po cca 3 týždňoch absolútne vyschlo:/ Takže som ho stihla použiť AŽ RAZ!



Ozdoby na nechty – a tu sa dostávame k časti balíčku, ktorá ma nezaujala, alebo skôr úplne sklamala. Najskôr ostne. Krabička bola vopred predstavená  ako rockovo ladená verzia balíčka, takže ostne by som brala(síce by som ich asi úprimne veľmi nevynosila:)), avšak po snahe si nimi nechty aj skutočne ozdobiť nastal problém. Pyramídky sú totiž veľmi veľké. Výsledný efekt nie je teda podľa mňa o ničom. Navyše lepidlom sa síce pyramídka pripevní, ale pri pohľade na necht je viac než jasné, že nesedí dobre, odstáva. Ďalšou ozdobou na nechty boli kruhové pruhované konfety. Konfety ako také sú fajn, no tu ma jednoznačne nezaujal dizajn, keby boli jednofarebné alebo by tie zelené prúžky boli aspoň na každej konfete rovnako, ale takto...pre mňa nie. No a ligotavý červený prášok som zatiaľ ešte nestihla otestovať, ale niečo vyskúšam, prečo nie.






Guličky do laku – myslím, že každý lak nejaké tie guličky obsahuje. Heslom týchto guličiek je však čím viac tým lepšie, a tým teda i rýchlejšie  rozmiešanie laku, ktorý má tendenciu vysychať. Aj napriek tomu neviem, či ich využijem, laky, ktoré sú už husté nemá priveľmi zmysel prebúdzať k životu, pretože lakovanie s nimi je potom patália. Ale do boxu o nechtoch sa takáto vec relatívne hodí.


Vývoj boxíkov krásy sledujem rada. Milujem totiž prekvapenia a o to v krabičkových systémoch aj ide, no pri tomto aktuálnom vydaní, ktoré som dostala na otestovanie, musím zhodnotiť, že ma oslovilo asi najmenej zo všetkých doteraz vydaných balení Nailboxu.

 Celkovo ako veľké pozitívum beriem, že v krabičkách vídavam pekné a kvalitné laky a rôzne človek spoznáva rôzne zaujímavé techniky zdobenia nechtov, naopak negatívne vnímam, že doteraz mi vo vydaniach chýbala napríklad nejaká zdobička na nechty, napr. bodkovač alebo štetček avšak pritom už bol vo vydaní dvakrát krém na ruky. Uvidíme nabudúce.

Box stojí buď 299kč pri platbe vopred alebo 333kč pri platbe na dobierku. Balíček Vám bezpečne doručí kuriér. Pri objednávaní vždy zadávate, či objednávate balíček pre gélové alebo prírodné nechty(čo považujem za príjemné plus).
Všetky informácie nájdete na ich webe alebo fb.

Ďalšia avizovaná verzia boxu je s témou Valentín, takže čakám, že bude krásne farebná a plná srdiečok - a už sa dá na stránkach objednať.

Ako by ste vydanie zhodnotili Vy? Páčia a nepáčia sa nám rovnaké veci? Alebo máte iný názor? Som zvedavá!

19 komentárov:

  1. Můžu říct, že tento box se mi zatím ze všech vydaných líbí nejvíce:) i odstín laku tu vypadá opravdu krásně :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :))Som veľmi rada aj práve za takéto komenty , aj keď sa nezhodujeme, aspoň vidím, že problém nie je asi v krabičke, ale že ja nie som dostatočne "rockersky" naladená:))

      Odstrániť
  2. Lak se mi moc líbí, i fólie. Pěkná krabička :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som fakt rada, že som si to mohla vyskúšať, ale fakt ma to nechytilo...ale dúfam, že sa mi potom podarí urobiť samotný príspevok iba o fólii.

      Odstrániť
  3. nailbox...tak o tom pocujem prvykrat :) :D

    Alena Shishkova inspired makeup :)
    http://beautecaresse.blogspot.sk/2014/01/alena-shishkova-inspired-makeup.html
    Beauté Caresse

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Eli, ja som ani netusila, ze su aj nail boxy, tak som zasa mudrejsia. Tie ostne su veru riadne velke, ja by som si ich asi nechala na leto, ako ozdobky nechtov na nohach. Tie folie by aj na mna boli asi divoke, este tak mozno na 4 nechty nejaky jednofarebny lak a na jeden necht foliu. Lak vyzera zaujimavo.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne Julianka tak som aj ja rozmyslala,ze na 4 nechty lak a na jeden foliu...lak je peknucky...na slniecku vidiet aj krasne zlate mini trblietky

      Odstrániť
  5. Mně přijde tenhle boxík moc povedený. Jediné, co se mi tam nelíbí jsou ty cvočky na nehty, nějak si nedokážu předtasvit tohle nosit...A jinak ty kuličky do laku vidím prvně a moc mě zaujaly! :)

    Jane´s colours

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Popravde ani ja som nevedela, že sa predávajú aj takto samostatne,...

      Odstrániť
  6. Mi se tento box vubec nelíbí, co mě zaujalo je ten lak na nehty :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja sa síce teším ešte aj z lepidielka a možnosti vyskúšať tie nálepky, ale inak si tiež myslím, že bol zatiaľ najslabší....ale ako vidím sme v menšine:D

      Odstrániť
  7. Rozmýšľala som, či sa im ozvať, keď ich ponúkali pre blogerky na recenziu, ale nakoniec som si povedala, že ja veľmi rocková nie som a vykašlala sa na to. A myslím, že som dobre spravila, lebo z tohto boxu by som nevyužila asi nič, ani odtieň laku sa mi veľmi nepáči, zdobenie ma neoslovilo a aloe vera sa v kozmetike vyhýbam oblúkom... Ale tá valentínska edícia ma láka rozhodne viac :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja dávam oveľa viac nádejí do Valentínskej edície...ale nailbox som sledovala od začiatku, vždy som možnosť získať box premeškala, tak teraz som už dlho neváhala a nejak sa nad tým ani dlhšie nezamýšľala...tmavé laky mi nevadia...takže som im napísala

      Odstrániť
  8. Hey such beautiful blog!!!
    No matter what you're sharing, it's always better if you have people to share it with.
    I am a new hand in blog,shall we follow each other and share beauties to each
    Hope to be your friend soon Pls post more!
    I love comment and browse blogs I followed!
    It would be a pleasure to keep in touch.
    may be you can check my blog and sharing everything:
    http://mingmingshuohaode.blogspot.com

    if u follow me,just let me know and I will follow back soon
    waiting for you,dear

    OdpovedaťOdstrániť
  9. tá farba laku je úžasná!! :)

    a tu je moja luxusná giveaway: http://camomille-sign.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  10. vyzerá to super!
    len tie ostne by som nevedela nosiť na nechtoch :).

    Kejmy ♥.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...