Vianočné líčenie a manikúra v mojich vianočných farbách

Krásny deň kočky!

A máme tu pravdepodobne posledný predvianočný príspevok, ktorý sa nemôže venovať ničomu inému ako Vianociam. Už som spomínala niekoľkokrát, že pre mňa je jednoducho kombinácia zlatej a červenej pre vianočné obdobie úplný top. To sa samozrejme odzrkadlí i v líčení. 

Moja verzia vianočného líčenia je teda úplne jednoduchá. 

Minerálny make up Everyday minerals
Korektor a rozjasňovač z mini paletky Gosh BB skin perfect kit
Báza pod očné tiene Essence
Paletka očných tieňov MUA Undressed - použila som z nej iba dva tiene: zlatý s číslom 6 a trošku 10
Na perách mám zatiaľ jediný produkt od Essence, ktorý fakt môžem, a to Lip tint v červenej farbe, ktorý na perách dokonale drží aj po výdatnej večeri a aby sa pery pekne leskli pridala som navrch  trblietavý červený rúž 420 Coral Sunrise od Maybelline
Bronzer  Gosh
Obočie: Gosh Eye Brow Kit
Riasenka Lah Accelerator Endless od Rimmelu - teraz to je úplná novinka

No a chýbať nemohli na fotke a určite nebudú chýbať ani počas štedrej večere moje super extra trblietavé náušnice, ktoré mám už strašne veľa rokov, ale na vianočné sviatky ich vždy znovu a znovu vytiahnem:)






V podobnom duchu som sa posnažila urobiť i v rámci mojich možností manikúru, a to pomocou:

Base Coat od Gabriela Salvette
Červený Illamasqua Throb
Zlatý Pupa N011
Trblič od Essence Gold Fever
Top Coat od Four Seasons



K tomu sa oblečiem do mojich bielych pletených šiat s brmbolcami, nahodím červené pančušky a hotovo:)

Krásne sviatky!





27 komentárov:

  1. Juu krásné nehtíky i líčení :))

    http://style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tá kombinácia červená a zlatá je krásna !
    http://natalykukova.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. perfektní rtěnka a ty nazdobené nehty taky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jééé, no nehtíky jsou nádherné :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Manikúra je nádherná :)) Ale nejvíc mě zase zaujaly rty, krásné a ta barva ti moc sluší :)) Krásné Vánoce přeji :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Veľmi ti seknú červené pery a tá manikára je dokonala :) Krásne ! Krásne sviatky prajem :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Patty, krásne Vianoce aj Tebe!!!

      Odstrániť
  7. S nechtíkmi si to zladila vážne krásne :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak až taký problém to nebol zladiť, takže moc veľké zásluhy nemám:))...to skôr ja som dnes kukala ako úžasne ti pasuje tmavé líčenie a bola som ohromená!

      Odstrániť
  8. ruz ma nadhernu farbu a manikuru je krasna..pekne zladene..:)

    Viva la Vida

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Červená a zlatá je pre mňa tiež top farebná kombinácia na vianoce :) Manikúra je krásna. Super inšpirácia :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. To líčení je krásné, moc ti sluší:)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Pristane ti to :) krasne vianoce aj tebe Eli

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Neli, aj tebe prajem zo srdcka krásne a pokojné Vianoce!

      Odstrániť
  12. Miška, Natálka, Veronika, Violets, Lucy, Veronika Č, Wendy, Mademoiselle M, Dorotka, Janka, Jenn ďakujem krásne za užasne milé komentáre. Prišla som z kina a nájsť si toľko krásnych komentov pokope je úžasné prekvapko!!!! Krásne a veselé Vianoce ešte raz! <3

    OdpovedaťOdstrániť
  13. pristane ti velmi, pripominas mi Ritu Hayworth :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Ooo Lučiak, tak ak by som ti ju čo i len maličkým náznakom pripomínala je pre mňa obrovská poklona!!! Krásna žena!

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Krásné svátky i Tobě. Připravená jseš dokonale:)
    Sváteční líčení je přesně podle mých představ!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Milá Tutto, som veľmi rada, že sa páči!

      Odstrániť
  16. Tak to je náádherné! :) A všechno to krásně ladí s tou ozdobnou baňkou na fotkách :3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak tak, červeno-zlaté líčenie, nechtíky, ale aj všetky vianočné ozdoby na stromčeku:))

      Odstrániť
  17. Krásna! Som si ťa predstavila ešte v tých pletených šatách s brmbolcami... :) Líčenie aj manikúra sa ti veľmi podarili.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jáj šatočky sú veru najlepšie:) Aspoň na Vianoce si človek môže dovoliť byť ešte trošku dieťaťom a vytešovať sa z brmbolcov:)))

      Odstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...