To najlepšie z roku 2013

Dúfam, že ešte všetky relaxujete, užívate si spoločné chvíle s rodinou, kopou koláčov a dobrú kapustnicu. Ja som na to nejak tak podobne a práve na tieto chvíle relaxu som si pripravila článok, ktorý vyhodnocuje to najlepšie a najzaujímavejšie s čím som sa v roku 2013 stretla. Poctivo som celý december rozmýšľala, zvažovala, spisovala, a to sú teda výsledky:



Určite jeden z top výrobkov celkovo. Už niekoľko mesiacov je vďaka nemu moje odlakovanie nechtov šetrnejšie, voňavejšie, rýchlejšie. Odlakovač nevysušuje nechtíky, naopak ich krásne vyživuje. Nech sa páči TU je celá recenzia.


Krém, ktorý som ospevovala v recenzii a určite patril medzi top výrobky roku 2013. Pleť bola vyživená, prežiarená, jednoducho som sa cítila lepšie. Celá recenzia TU.


Čo sa týka kefy asi zaleží od uhlu pohľadu alebo skôr Vašich vláskov. Mám doma Tangle teezer a táto kefa je pre moje vlasy stokrát lepšia. Vlasy mám veľmi jemné, redšie a dlhé a práve takéto vlasy kefa krásne rozčeše, uhladí a vlásky vyzerajú zdravšie lesklejšie, proste parádne. Recenzia TU.




Za laky víťazí určite značka Gabriella Salvete. Nevyberám jeden konkrétny lak, kvalita lakov je veľmi dobrá celkovo, navyše GS dostáva veľa pozitívnych bodov za svoje pieskové laky, takže za rok 2013 je to jednoznačný víťaz. Recenzia TU.


Zo starostlivosti o telo vyhráva Kivvi marmeládka. Voňavá, skutočne prírodná a výživná mňamka, ktorá telu poskytne výborný komfort. Celá recenzia TU.


Čo sa týka "maskovania pleti" zvolila som tento minerálny make up, ktorý bol za rok 2013 veľmi príjemným prekvapením. Recenzia TU.


Tieto masielka som ospevovala celé leto:D Takže ospevovať ich ďalej už nemá význam. Proste parádne hydratujú, voňajú, farbia. Vyberajte si určite verzie bez trblietok, tie sú lepšie;) Recenzia TU.


Tento rok som objavila i čaro prírodných olejových peelingov. Skúšala som dva, plus jeden som si vyrobila sama a zakaždým bola veľmi spokojná. Recenziu na tento konkrétny nájdete TU.


Tieniky, ktoré som vyhrala u Kikušky v giveaway. Tieniky sú snáď najpoužívanejšie v tomto roku. Sú maximálne neutrálne, hodia sa ku všetkému, pekne držia aj bez podkladovej bázy. Recenziu som ešte nespísala.



Nadšenec ceruziek teda zrovna nie som, avšak musím priznať, že po dlhom zvažovaní som sa rozhodla predsa len túto jednu do výberu roku 2013 pridať. Na to, že ceruzky rada príliš nemám, táto si ma postupom času získala. Ceruzka proste drží skutočne ako pribitá celý deň, nech robíte čokoľvek a na to u ceruziek zvyknutá nie som, takže hlavne vďaka výdrži odporúčam. Celú recenziu nájdete TU.



No a aby som nevynechala ani letné top výrobky musím spomenúť jeden z opáľovákov, konkrétne Photoderm Sensitive 50+. Pre naozaj bielučké kočky, ktoré na slniečku zvyknú najskôr sčervenieť a až postupom času ich chytá do hneda je to úplný zázrak. Pokožka sa nespáli ani keď beháte po slniečku o 12tej na obed. Krém je hustejší, ťažšie sa rozotiera, ale o to lepšie chráni. Recenzia TU.

Výrobky nad ktorými som veľmi zvažovala: Lavera citrónový šampón, Lavera tieniky Caramel-Coffee, Macadamia liečivý olej v spreji, Vytvrdzovač laku Four Seasons, Gosh CC cream, Dermacol Lip Seduction, Saloos sprchový olej Rakytník- Orange, Miss Sporty Fabulous Lash.

Rozhodovanie bolo naozaj veľmi ťažké. Novo spoznaných výrobkov bolo v roku 2013 skutočne mnoho. Vybrala som však len to, čo by som skutočne bez akéhokoľvek zaváhania odporučila. Trošku som rozmýšľala jedine nad ceruzkou, aj to z dôvodu, že nie som ceruzko-maniak. Toľko moje odporúčania, ja sa teším na rok 2014 a kopec novej kozmetiky, už teraz mám od Ježiška zopár vecí v skrini, čo čaká na svoje otvorenie. Už len dúfam, že nás zachviľu v byte tá kozmetika nezaplaví:)))

Ktorý výrobok z roku 2013 vyhráva u Vás? Máme nejaký spoločný? 









10 komentárov:

  1. Z tvojej najpouzivanejsej kozmetiky mam len Biodermu.. a je skvela.. chcela som sa spytat kde si kupila Four Seasons vytvrdzovac laku?Ja som ho zhanala po vsetkych drogeriach a vsade mi davali len nejaky Jolie..nakoniec som vzala jeden vytvrdzovac od Jordany..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dorotka ja ho mám síce z drogérie z ČR, avšak viem, že na Slovensku a dokonca aj tu v Česku sa predáva aj v lekárňach! To ma skutočne prekvapilo, ale je to tak!

      Odstrániť
    2. Ďakujem :) Tak skúsim v lekarnach, ak nebudem spokojna s tou Jordanou.. :)

      Odstrániť
  2. s odlakovačom suhlasim - je to super vecička!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. na biodermu sa chystám taaak dlho, ale mám doma nespočetne veľa krémov na tvár, ktoré musím spotrebovať. s pieskovými lakmi súhlasím, hoci som si ich kúpila len pred 2 týždňami, ale sú nádherné a chcem ich raz všetky (momentálne mám princess a mystero grey), za kiwi ďakujem tebe, šetrím si ho, lebo je to parádna vec :) tieň som vyhrala tiež, ale mám bronzový, ktorý dennodenne nepoužívam a masielko som si stokrát chcela kúpiť a stokrát nemali práve ten jeden odtieň, ktorý chcem :( o ostatné nemám záujem, lebo podobných rúžov mám habadej

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Odlakovač bych chtěla moc moc vyzkoušet,bohužel mě stále odrazuje ta cena..Chtěla jsem se zeptat,jak dlouho ti vydržela jedna lahvička?
    Jinak laky Gabriela jsou dokonalé!;))
    http://naty-sweet.blog.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ahoj Naty, stav kedy som si povedala, že ho už fakt musím hodiť do koša nastal až po 5tich mesiacoch, takže podľa mňa je to super výdrž. A nechtíky som fakt ničím iným neodlakúvavala. Navyše ja si nechty odlakuvavam cca 2-3krát do týždňa, takže poslúžil veľakrát.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. společné máme EDM :) a dostala jsem chuť na kapustnicu :) My ji děláváme doma na silvestra .... mám chuť si ji uvařit zítra k večeři :) co všechno do ní dáváte?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. iba vodu z kyslej kapusty,samotnu kyslu kapustu,vlastnorucne nazbierane hriby,klobasku,pripadne i udene maso, cesnak a koreniny a je hotovo a plus teda zvlast uvarene zemiacky...no a pri tej vianocnej nam nikdy nechyba domaci posuch;)mnam:D

      Odstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...